Ikävää että pitää olla luurangonlaiha että kelpaisi miehille :(
Itse olen 170cm,70kg. Mikään ei heilu eikä ole ylimääräistä, olen ihan kurvikas.
Itse tykkään itsestäni, näytän sopusuhtaiselta, kiva vyötärö ja lantiosuhde.
En kelpaa. Näytän varmaan norsulta nykyajan miesten silmissä.
Kommentit (190)
Itselle pahin turn off-on lihakseton ruipelomies, jaiks. Mieluummin vaikka jonkin verran ylipainoa.
Saisi loppua nämä kelpaamispuheet. Asenne on siinä perinteinen: mies valitsee. Ja jos paino on parisuhteen ykköskriteeri, suhde ei ole terveellä pohjalla. Piste.
minulla on ongelma mistä löydän pulskan naisen. siis mistä??? kaupoissa näitä unelmia näkee mutta meneppä juttelemaan luulevat pervoiksi. ei todella anorektikot kiinnosta he oikein tyrkyttävät itseään. baareissa en käy mutta jos tuleekin paino raja illat menen heti.ainoastaan bbw tytöt sisään
M25 kirjoitti:
Et oo norsu. Iha sopiva. :) Ite oon siuu 2 senttii pitempi, mut 8 kiloo kevyempi. Jos juoksisin treffeillä, nii saattasin jättää siut rauhaan, ku tuski kokisit itteesi naiselliseks tällase luikun kaa. En tiiä muista miehist, mut luulen et muut laihat ajattelee melko samalla tavalla.
Nainen kokee itsensä naiselliseksi, kun mies kohtelee häntä kuin naista. Se tunne ei riipu miehen eikä naisen painosta tai pituudesta.
Kuva tai en usko! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sua 7 cm pidempi ja painan kilon vähemmän, eikä mulle tuota ongelmia myöntää että pudotettavaa olisi noin 5 kg ellei vähän enemmänkin.
On tärkeää että pidät omasta vartalostasi, mutta onhan siinä ylimääräistä. Siitä ei pääse mihinkään.
P.S. Miehet eivät tutkitusti pidä langanlaihoista naisista. Miestenlehden kansikuvamimmit ovat paljon painavampia kuin naistenlehden vastaavat. Liika laihuus haittaa lisääntymistä, siitä tämä preferenssi.
Millä lailla ap:lla on mitään ylimääräistä kropassaan? Ei se että on rasvaa vartalossa ole automaattisesti ylimääräistä. Mistä tällainen luulo? Itse olen 172/70 ja erinomaisen painoinen. Tämä on minun vartalolleni se oma paino jossa minä voin hyvin. Vyötärönympärys on reilusti alle 60cm. Persusta ja rintoja löytyy ja mieskin on.
Miehillä on erilaisia mieltymyksiä, omalla miehelläni oli valinnanvaraa naisissa ja tykkää juuri runsaammista muodoista.
Ylimääräistä painoa rupeaa olemaan jos ei taivu kenkiään sitomaan tai jos sokereissa, maksassa yms on häikkää. Nämä tapahtuvat yleensä BMI:n ollessa yli 30.Jaa, että noilla mitoilla vyötärö alle 60cm. Miss Suomi finalisteilla on tuollainen vyötärönympärys. Toki se on mahdollista joillakin päärynävartaloisilla, mutta nyt taisi av-mamma laittaa vyötärön sentit alakanttiin.
Kate Middletonilla, jolla on tunnetusti 24” ( eli 60cm) vyötärö. Sitten joku 70 kiloinen väittää että hänellä on alle 60. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 168cm ja jos painaisin edes 65kg, niin olisin kyllä aika norsu..
Suomessa on aivan vinoutunut ajatusmaailma. Margot Robbie painoi joskus 65kg, samoin kaikki missit.
Ei ne mikään sotanorsuja ole?! Ootte aivan pimeitä.
Anteeksi nyt vain mutta missit ja mallit painaa 50-60kg ja on n.172-180cm pitkiä.
Kuva tai en usko! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sua 7 cm pidempi ja painan kilon vähemmän, eikä mulle tuota ongelmia myöntää että pudotettavaa olisi noin 5 kg ellei vähän enemmänkin.
On tärkeää että pidät omasta vartalostasi, mutta onhan siinä ylimääräistä. Siitä ei pääse mihinkään.
P.S. Miehet eivät tutkitusti pidä langanlaihoista naisista. Miestenlehden kansikuvamimmit ovat paljon painavampia kuin naistenlehden vastaavat. Liika laihuus haittaa lisääntymistä, siitä tämä preferenssi.
Millä lailla ap:lla on mitään ylimääräistä kropassaan? Ei se että on rasvaa vartalossa ole automaattisesti ylimääräistä. Mistä tällainen luulo? Itse olen 172/70 ja erinomaisen painoinen. Tämä on minun vartalolleni se oma paino jossa minä voin hyvin. Vyötärönympärys on reilusti alle 60cm. Persusta ja rintoja löytyy ja mieskin on.
Miehillä on erilaisia mieltymyksiä, omalla miehelläni oli valinnanvaraa naisissa ja tykkää juuri runsaammista muodoista.
Ylimääräistä painoa rupeaa olemaan jos ei taivu kenkiään sitomaan tai jos sokereissa, maksassa yms on häikkää. Nämä tapahtuvat yleensä BMI:n ollessa yli 30.Jaa, että noilla mitoilla vyötärö alle 60cm. Miss Suomi finalisteilla on tuollainen vyötärönympärys. Toki se on mahdollista joillakin päärynävartaloisilla, mutta nyt taisi av-mamma laittaa vyötärön sentit alakanttiin.
Miss Suomi -finalisteilla on kyllä järjestään n. 65 cm:n vyötärö. Tosi harvoin alle 60 cm.
Täytyy kyllä näin laihana naisena sanoa, että kyllä minua on haukuttu laudaksi ja on kauhisteltu miten olen näin luinen. Sairastan vielä Crohnin tautia, joten lähes aina on ollut ongelmia ruokailujen suhteen. Olen muutenkin mallia suora, ettei niitä "naisellisia muotoja" juuri ole eikä vyötärö ole mikään huomattavan kapea rintoihin ja lantioon nähden - jopa päinvastoin.
Höpö-höpö, AP. Löytyy ottajat laihoille ja lihaville. Kaikki ei tykkää kaikista vartalon malleista. Tärkeintä että sinä itse pidät omastasi. Ja se mieli siellä kropan sisällä on kuitenkin se tärkein asia. Täysin ääliö missi, ei oikeasti kiinnosta kuin toista täysin ääliötä ihmistä. Et kait sinä halua olla suhteessä ääliön kanssa?
Ei tarvitse olla! Olen itse 165 /71, mieheni 180 / 73, hän on hyvässä kunnossa, harrastaa hiihtoa ja pyöräilyä, on oikein komea. Minä käyn salilla, jonka ansiosta muodot ns oikeissa kohdissa kehoa, vaikka jonkin verran pehmeyttäkin on.
Mies sanoo aina, että älä vain laihduta, hän pitää pyöreistä reisistä ja leveästä lantiosta:D Sitä pitää vain siis löytää kumppani, joka arvostaa sua sellaisena kuin olet!
Minä taas en erikoisesti perusta sellaisista tatuoiduista BMW:llä tai Celicalla ajelevista geelitukkaisista miehistä, joilla yläkroppa (todellakin, usein pelkästään yläkroppa) treenattu kireäksi ja t-paidasta nännit erottuu läpi. Ne ei vaan minun silmääni ole miehekkäitä kaikessa ulkonäön puunaamisessaan, eikä kokemuksen mukaan myöskään kovin älykkäitä keskustelijoita. Heillä on usein fiksaatio laihoihin naisiin tai oranssinvärisiin silikonipalloilla varustettuihin salikissoihin, joten voin todeta, ettei meillä kohtaa ei kysyntä, eikä tarjonta :D Ei kaikki ole tarkoitettu kaikille, ala itse katselemaan vaikka erähenkisiä miekkosia, saatat saada bonuksena työllä lihaksikkaaksi muodostuneen kropan sinulle yksinoikeudella katseltavaksi (sitä ei salilla esitellä vaimonhakkaajapaitaan verhottuna)
Vierailija kirjoitti:
Moniko on todellisuudessa nähnyt jonkun luurangonlaihan livenä? Julkisilla paikoilla, kun ihmisiä katsoo, niin ei normaalikokoisilla tai ylipainoisilla näytä olevan estettä pariutua.
Minä olen nähnyt montakin. Eräskin fitnesurheilija on niin laiha että valtavan kokoinen päänuppi on vartalon paksuin kohta. Oma lukion aikainen luokkatoveri sairastui anoreksiaa ja oli monta vuotta kuin luuranko.
Kauheaa laihuuden sheimaamista taas. Milloin tähän todella puututaan että on törkeää haukkua laihoja luurangoiksi?
170 cm ja 70 kg ei ole mielestäni sopusuhtainen. Olen 4 cm lyhyempi ja 22 kiloa kevyempi ja jos saisin +15 kg olisin rehellisesti lihavan pyöreä.
Olen 168 cm ja 53 kg ja täysin sopiva. Sinä saattaisit olla näillä mitoilla liian laiha. Ei noihin numeroihin kannata tuijotella liikoja, toisille sopii suurempi ja toisille pienempi painoindeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko on todellisuudessa nähnyt jonkun luurangonlaihan livenä? Julkisilla paikoilla, kun ihmisiä katsoo, niin ei normaalikokoisilla tai ylipainoisilla näytä olevan estettä pariutua.
Minä olen nähnyt montakin. Eräskin fitnesurheilija on niin laiha että valtavan kokoinen päänuppi on vartalon paksuin kohta. Oma lukion aikainen luokkatoveri sairastui anoreksiaa ja oli monta vuotta kuin luuranko.
Olen nähnyt vain ohimennen kaupassa tai muulla julkisella paikalla. Harvinaisia tapauksia ja itse en ole tuntenut yhtään. Nämä on olleet ihan oikeasti luisevan näköisiä naamasta, jalat todellakin kuin tikut, jne. Mitkään Victoria's Secret mallit ei ole luurangon laihoja oikeasti sellaisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Saisi loppua nämä kelpaamispuheet. Asenne on siinä perinteinen: mies valitsee. Ja jos paino on parisuhteen ykköskriteeri, suhde ei ole terveellä pohjalla. Piste.
Mies ei valitse mitään. Se saa sen kuka suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla! Olen itse 165 /71, mieheni 180 / 73, hän on hyvässä kunnossa, harrastaa hiihtoa ja pyöräilyä, on oikein komea. Minä käyn salilla, jonka ansiosta muodot ns oikeissa kohdissa kehoa, vaikka jonkin verran pehmeyttäkin on.
Mies sanoo aina, että älä vain laihduta, hän pitää pyöreistä reisistä ja leveästä lantiosta:D Sitä pitää vain siis löytää kumppani, joka arvostaa sua sellaisena kuin olet!
Juu sehän onkin niin helppoa... t. 164/60 enkä koskaan kelvannut kenellekään sellaisena kuin olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras BMI naisella on normaalipainon sisällä mutta lähempänä ali- kuin ylipainoa.
M32
Samaa mieltä. Normaali BMI on 18-25. Mutta tuohonkin mahtuu jo aika paljon ylimääräisiä kiloja, hieman kehonrakenteesta riippuen. Siksi paras BMI naisella on yli 18 mutta alle 21,5.
M29
Parhaat mitat on miehellä 195/100 ja koostumus tottakai pääasiassa lihasta.
Ehdottomasti sellainen Jason Momoa -kroppa.
Ja naama! Ja tukka tietysti, eihän sitä mitään kaljua tai polkkatukkaa oteta.
Jaa, että noilla mitoilla vyötärö alle 60cm. Miss Suomi finalisteilla on tuollainen vyötärönympärys. Toki se on mahdollista joillakin päärynävartaloisilla, mutta nyt taisi av-mamma laittaa vyötärön sentit alakanttiin.