Ikävää että pitää olla luurangonlaiha että kelpaisi miehille :(
Itse olen 170cm,70kg. Mikään ei heilu eikä ole ylimääräistä, olen ihan kurvikas.
Itse tykkään itsestäni, näytän sopusuhtaiselta, kiva vyötärö ja lantiosuhde.
En kelpaa. Näytän varmaan norsulta nykyajan miesten silmissä.
Kommentit (190)
Itse olen 168cm ja 62kg mies. Enkä pidän itseäni liian laihana vaan sopusuhtaisena ( ideaalipaino on 63-64kg). Naisystäväni on n.173cm ja painaa myös 62kg. Että meihin verrattuna, juu hieman ylimääräistä. Kokeile laihduttaa 65kg.
bbw naiset kunniaan kirjoitti:
miehiä saa haukkua sovinisteiksi. MIKSI naiset hyväksyvä nämä LÄSKI keskustelut. montaa olen pannut laihat on kun saapas varteen vetelis. pulskassa lihavassa tosiaan tuntee pimpin kosketuksen. suomen naiset miksi annatte näitten fitnes apinoiden viedä teiltä oikeilta naisilta itse kunnioituksen.
Tinderistä. Lisää bioboksiin: Vain rehevät. Sinä kookas siellä, ota yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva tai en usko! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sua 7 cm pidempi ja painan kilon vähemmän, eikä mulle tuota ongelmia myöntää että pudotettavaa olisi noin 5 kg ellei vähän enemmänkin.
On tärkeää että pidät omasta vartalostasi, mutta onhan siinä ylimääräistä. Siitä ei pääse mihinkään.
P.S. Miehet eivät tutkitusti pidä langanlaihoista naisista. Miestenlehden kansikuvamimmit ovat paljon painavampia kuin naistenlehden vastaavat. Liika laihuus haittaa lisääntymistä, siitä tämä preferenssi.
Millä lailla ap:lla on mitään ylimääräistä kropassaan? Ei se että on rasvaa vartalossa ole automaattisesti ylimääräistä. Mistä tällainen luulo? Itse olen 172/70 ja erinomaisen painoinen. Tämä on minun vartalolleni se oma paino jossa minä voin hyvin. Vyötärönympärys on reilusti alle 60cm. Persusta ja rintoja löytyy ja mieskin on.
Miehillä on erilaisia mieltymyksiä, omalla miehelläni oli valinnanvaraa naisissa ja tykkää juuri runsaammista muodoista.
Ylimääräistä painoa rupeaa olemaan jos ei taivu kenkiään sitomaan tai jos sokereissa, maksassa yms on häikkää. Nämä tapahtuvat yleensä BMI:n ollessa yli 30.Jaa, että noilla mitoilla vyötärö alle 60cm. Miss Suomi finalisteilla on tuollainen vyötärönympärys. Toki se on mahdollista joillakin päärynävartaloisilla, mutta nyt taisi av-mamma laittaa vyötärön sentit alakanttiin.
Miss Suomi -finalisteilla on kyllä järjestään n. 65 cm:n vyötärö. Tosi harvoin alle 60 cm.
Nykymissit ovatkin enemmän mallia sporttinen pötkylä kuin tiimalasi. Hoikkia kyllä, mutta tasapaksun mallisia.
Mutta en mitenkään usko, että +170cm, 70kg henkilöllä olisi reilusti alle 60cm vyötärö. On taidettu kiristää mittanauhaa oikein olan takaa.
Joillain harvoilla on luonnostaan todella kapea vyötärö ja onnekkaat geneettisesti, että rasva kertyy takamukseen reisiin ja rintoihin, eikä vyötärölle.
No minä en ole joutunut jakelemaan pakkeja kiinnostuneille. 174 ja 49 ison osan elämästäni. Se syy on jossain muussa. Ehkä rumassa naamassa ja rinnattomuudessa, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne nykyään tykkää että nainen on thiccc. Riippuu tietenkin ruumiinrakenteesta, jos on leveä lantio ja isot rinnat, näyttää naisellisem kurvikkaalta. Kapealanteinen ja pienirintainen taas näyttää tasapaksulta pötkylältä.
Tässähän se tulikin. Ei mua kiinnosta juurikaan naisen paino: muhun vetoaa isot rinnat, leveä lantio ja pyöreä peppu. Jos noi löytyy, niin tiettyyn rajaan saakka mulle on periaatteessa ihan sama mitä nainen painaa.
T. mies
Ei sun pariutuminen ole painosta kiinni. Et ole lihava, etkä edes ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun pariutuminen ole painosta kiinni. Et ole lihava, etkä edes ylipainoinen.
Mutta on varmaan helpompaa syyttää painoaan kuin esim ikävää luonnettaan.
Mä olen saman pituinen ja painoinen kuin ap ja miehistä lähinnä runsaudenpulaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 168cm ja jos painaisin edes 65kg, niin olisin kyllä aika norsu..
Aivosi vain ovat turvonneet eivätkä siksi ajattele normaalisti.
Inhottavaa muotittaa miehet jälleen kerran yhteen ja samaan muottiin. Jotkut ei ihan oikeasti halua laihoja.