Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävää että pitää olla luurangonlaiha että kelpaisi miehille :(

Vierailija
13.12.2020 |

Itse olen 170cm,70kg. Mikään ei heilu eikä ole ylimääräistä, olen ihan kurvikas.

Itse tykkään itsestäni, näytän sopusuhtaiselta, kiva vyötärö ja lantiosuhde.

En kelpaa. Näytän varmaan norsulta nykyajan miesten silmissä.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä saanut miehiä kiloista huolimatta.

Vierailija
42/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu painosta! Olen samankokoinen ja aina saanut ihailua osakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ainoastaan missimitoissa olevat menee kaupaksi. Pitää olla Ivankan näköinen.

Vierailija
44/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kun täällä miehet julistavat ystävättäriensä painoja ja indeksejä. Yli kolmekymmentä vuotta ollaan oltu naimisissa, muttemme noita lukuja toisistamme ole kaivanneet. On ollut muuta puhuttavaa ja tekemistä. Onko naiset myös tietoisia näistä miehensä prosenteista ja indekseistä?

Vierailija
45/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurangonlaiha taitaa olla ennemminkin naisten naisihanne kuin miesten. Tuleeko sieltä muotimaailmasta sitten, vaate laskeutuu kauneimmin kun se on vaateripustimen eikä normaalipainoisen ihmisen päällä?

Vierailija
46/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ainoastaan missimitoissa olevat menee kaupaksi. Pitää olla Ivankan näköinen.

167cm/88kg ja aina ollut vientiä. Mä en suosikaan status miehiä.

Vierailija
47/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehet livenäkin näin lukujen perässä?? EN usko! Koska silloin näkevät sen henkilön. Luvut ei koskaan kerro mistään mitään

Vierailija
48/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko miehet livenäkin näin lukujen perässä?? EN usko! Koska silloin näkevät sen henkilön. Luvut ei koskaan kerro mistään mitään

Nämä miehet on niitä miltä imuroidaan kolikoita, koska ulkonäkö. Köyhemmät tyytyy haaveilemaan.

Vierailija
49/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista kun täällä miehet julistavat ystävättäriensä painoja ja indeksejä. Yli kolmekymmentä vuotta ollaan oltu naimisissa, muttemme noita lukuja toisistamme ole kaivanneet. On ollut muuta puhuttavaa ja tekemistä. Onko naiset myös tietoisia näistä miehensä prosenteista ja indekseistä?

Tiedän mieheni strategiset koot: painon, paksuuden ja tilipäivän saldon. Ihan perusjuttuja.

Vierailija
50/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ylipainoa eikä ikinä pulaa miehistä, niitä on aina tupannut ovista ja ikkunoista ja olen voinut valita parhaat päältä.

Kannattaa kehittää persoonaa ja luonnetta ja olla aidosti kiinostuneita muista ihmisistä. Ei kukaan jaksa katsoa omaa napaansa tuijottavasta vikisijää vaikka olisi mikä megakaunotar.

En ole mikään räyhänainen vaan varsin ladylike käytökseltäni ja ulkonäöltäni.

N45 onnellisesti naimisissa

Vierailija
51/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, mainio kiertoilmaus sille että olet kauttaaltaan tatuoitujen ex-linnakundien varapatjana.

Vierailija
52/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon epäsuosittu miesten keskuudessa. Olen kokoa xs ja 158/50.

Vierailija
53/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jopa ihmisuhteiden mitat tilastoidaan, huoh mikä aska maailma.

Vierailija
54/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurangon laihaksi tossa on kyllä paljon pudotettavaa...

Vierailija
55/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168cm ja jos painaisin edes 65kg, niin olisin kyllä aika norsu..

Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Itse näytin ihan normaalipainoiselta 72 kiloisena ja olen 166cm. Mutta oon tiimalasi... ikinä ei oo menny ns. vaarallinen vyötärömitta täyteen, vaikka oon painanut yli 80kg. Nykyisin painan n. 62kg ja kaikki kyselee jatkuvasti oonko kunnossa kun on niin kapeat kasvot.

Ikinä ei ihmisille kelpaa, oli minkä kokoinen tahansa. Aina on jonkun mielestä jotain hienosääntöä vailla...

Vierailija
56/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, mainio kiertoilmaus sille että olet kauttaaltaan tatuoitujen ex-linnakundien varapatjana.

Nytkin naimisissa. Mies joutui tulevan työn takia tilaamaan rikosrekisterin minkä sain nähdä. Oli puhdas.

Vierailija
57/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehet tykkää kiusata naisia, aikuiset miehet baareissa arvostelemassa naisia hihhiii kato pylly, hihiii kato Jaska mitkä hi nkit.

Hihihihi kun hauskaa. Miten varsinkin 35 miehet ovat näin hit on lapsellisia?

Vierailija
58/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen hoikka, ja mulla on pienet rinnat. Monelle miehelle pienet rinnat ovat täysi turn of. Eli vaikka kasvot ovat kauniit ja olet hoikka, niin jos tissit ovat kokoa A, niin eipä kiinnosta. Jos laitan push up -liivit, niin silloin on vientiä. Onneksi oma mies tykkää enemmän pepusta kuin tisseistä.

Vierailija
59/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 168cm ja jos painaisin edes 65kg, niin olisin kyllä aika norsu..

Riippuu onko lihaksia vai ei.

Niin tai ne kuuluisat painavat luut 😂

Vierailija
60/190 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Meitä miehiä on pilvinpimein, jotka tykätään nimenomaan kurvikkaista naisista. Itse en ainakaan perusta luukasoista pätkääkään, vaan naisella pitää olla naiselliset muodot, eikä mikään pikkupojan tikkuvartalo.

Se on sitten taas kokonaan toinen asia mikset sinä "kelpaa" miehille. Jos asiaa ruvettaisiin tarkemmin tarkastelemaan, niin saattaisipa hyvinkin paljastua, että ehdokkaita olisi useitakin, vaan juuri ne eivät sinulle kelpaa.

Pääasiassahan se "kelpaaminen" kun on aina siitä omasta rimasta kiinni. Mitä korkeammalle sen nostat, sitä kovempaan sarjaan joudut. On siis päivänselvää, että jos rima on korkealla, niin oma tasosikin pitää olla korkealla, että kelpaat. Niissä sarjoissa ei mikään ok taso riitä mihinkään.

Sitten vielä se karu tosiasia, että meille miehille kasvot on kaikki kaikessa ja menee pääsääntöisesti kropan edelle. Eli kauniit kasvot antaa kropassa paljon anteeksi, mutta rumia kasvoja ei pelasta oikein mikään. Näin se vaan valitettavasti menee.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan