olen metsästystä harrastava mies. kysyttävää?
"Naisella" meni käteen äskeinen, joten mä kokeilen!
Kommentit (164)
Jos minä lopetan metsästämisen, niin sillä ei ole mitään vaikutusta, koska samat luvat ammutaan joka tapauksessa. Jos joku lopettaa tuon liiallisen kuluttamisen niin silläkään ei ole mitään merkitystä kokonaisuuteen. Jos taas kaikkien pitäisi lopettaa metsästys luonto pelastaaksemme, niin eikä kaikkien tulisi lopettaa se turhanpäiväinen kuluttaminenkin? Ja kaikki muu toiminta, joka haittaa luontoa
Odotan täällä ihan täpinöissä, että joku kysyis jotain. En ees keksi mitään kysyttävää iteltäni :(
No ne peruskysymykset sullekin, että mitä metsästät, onko koiraa, oletko kasvanut metsästävässä perheessä vai päätynyt harrastuksen pariin muuten?
Ja mikä on paras riistaruoka? :)
Ja pitääkö kaikki karhut/sudet/pedot mielestäsi tappaa? :D :D
Entä "punahuuli sorsia".. t oikea metsästäjä
Miten katkaiset hirven etukoparan ennen nylkemistä?
mitä metsästys sinulle merkitsee?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:48"]Miten katkaiset hirven etukoparan ennen nylkemistä?
[/quote]
Nyt en tiedä mikä on etukopara. Ennen nylkemistä katkaisen takajalat polvista alaspäin ja sitten roikkumaan.
Lähtisitkö kanssani Lappiin metsästysreissulle?
Kasvanut metsästävässä suvussa, karjalankarhukoira ja metsästän supia kettuja, vesi- ja metsäkanalintuja, peuroja ja hirviä.
Ei mulla mitään vahvaa mielipidettä susien tappamiseen ole. Eikä ilveksien. Myönnettäköön, että saattaisin ampua Ilveksen jos näkisin ja oisin "varma", etten jää kiinni
Hirvessä herkullisin osa? Mitä kaataja saa pinon päältä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:00"]Lähtisitkö kanssani Lappiin metsästysreissulle?
[/quote]
Pitkäaikainen haave tuo Lappiin metsästämään. Teltta nokipannu rinkka ja kivääri? Ehkä pullo koskista! Laavukin käy!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 22:23"]"Naisella" meni käteen äskeinen, joten mä kokeilen!
[/quote]
Harrastatko seksiä raatojen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:04"]Tuntuuko ampuminen peniksessä?
[/quote]
Ekan kerran ku ammuin villisian ni tuntu!
Mitä mieltä vaimosi on harrastuksestasi, onko teillä lapsia? Onko mielestäsi kohtuullista että lapsiperheellinen mies harrastaa ko. harrastusta niin että pahimmillaan metsästyskaudella ei pahemmin kotona käy ja vaimo hoitaa kodin ja lapset?
Olen kuunnellut niin paljon näitä metsästysleskien valituksia että jos oma mieheni ikinä alkaisi harkita ko. harrastusta niin saisi kuulla kunniansa. Ei se liha ole sen arvoista ettei koskaan ole kotona, siis ainakaan jos on pieniä lapsia jotka toinen puoliso joutuu yksin hoitamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 23:02"]Miksi tapat eläimiä huviksesi?
[/quote]
Ehkä meillä ei ole aivan samanlainen ajatusmaailma tästä asiasta!
Olen jättänyt monta kertaa ampumatta. Esimerkiksi vasan joka on perheen ainoa.