Hölmöilyt ja tyhmyys kuuluvat nuoruuteen.
Kommentit (8)
Ei tyhmyys vaikka tyhmyyksiä saakin tehdä.
Nuoret kokeilee rajojaan ja ihan hyvä niin, kunhan se pysyy aisoissa. Ihan kaikkea ei kannata kokeilla. mutta tietynlainen kokeileminen ja suoranainen perseily on parempi hoitaa nuorena kuin vanhempana. Lähipiiri kärsii paljon enemmän silloin.
Olin itse 15-vuotiaana kauhea menemään ja tuli aina salaa biletettyä.. Ja tosiaan parempi että rellestin silloin enkä nyt yrittäisi ottaa menetettyä nuoruutta takaisin:)
Ei minusta 29-vuotias mies enää niin nuoruutta elä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:42"]
Nuorella ihmisellä pitää olla niihin lupa.
[/quote]Täällä se näyttää kuuluvan myös vanhemmuuteen, kun ostetaan alaikäisille sidukkaa. Typeryyksien tekeminen on aina tyhmää, nuorilla sen vaan ymmärtää vähän helpommin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:55"]
Nuoret kokeilee rajojaan ja ihan hyvä niin, kunhan se pysyy aisoissa. Ihan kaikkea ei kannata kokeilla. mutta tietynlainen kokeileminen ja suoranainen perseily on parempi hoitaa nuorena kuin vanhempana. Lähipiiri kärsii paljon enemmän silloin.
Olin itse 15-vuotiaana kauhea menemään ja tuli aina salaa biletettyä.. Ja tosiaan parempi että rellestin silloin enkä nyt yrittäisi ottaa menetettyä nuoruutta takaisin:)
[/quote]Mistäs tiedät? Sulla kun on vain yksi kokemus aiheesta. Imiset ei oikeasti muutu, ne jokka rälläsi nuorna, rällää myös vanhempina. Odotahan vain, niin näet vielä.
Lopettakaa tuomitseminen.
Ei kukaan ole täydellinen. Itse asiassa tuomitsevuus on suurta epätäydellisyyttä.
Virheistä oppii.
kaikkien tulisi oppia anteeksiantamisen ja hyväksymisen taitoa.
Nuoret on nuoria, lapset on lapsia.
No ei kuulu ainakaan minun nuoruuteeni