Lue keskustelun säännöt.
Yhteinen hammasharja.
03.05.2014 |
Pesemme koko perhe samalla hammasharjalla hampaa.Onko paha:)
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Säästöä se on pienikin säästö! Varmasti koko perheen hampaiden harjaus menee myös yhdellä tahnaraidalla? Vessapaperinkin varmasti kierrätätte, pesette ja kuivaatte?
Käytetään vanhaa puhelinluetteloa vessapaperin sijasta.
Paska provo.