Hyvän makuiset kasvispihvit itse tehtynä?
Nyt vinkkejä tänne? Miten niistä saa makoisat ja maistuvat?
Kommentit (15)
Keku, pork, sip, halloumi? Tiristellään nesteet pois rakastamisen jälkeen
Olen yrittänyt varmaan 15 kertaa, ei onnistunut. Lopetin kokeilut noin 5 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei käynyt mielessä googlettaa?
Jotenkin osasin odottaa että tällainen viesti pamahtaa heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Keku, pork, sip, halloumi? Tiristellään nesteet pois rakastamisen jälkeen
Keku, mikä hitto se on!
Cafe Engelin punajuuripihvit. Olen tehnyt porkkanastakin.
https://www.soppa365.fi/reseptit/kasvis/cafe-engelin-punajuuripihvit
Vierailija kirjoitti:
Keku, pork, sip, halloumi? Tiristellään nesteet pois rakastamisen jälkeen
4/6|
22.06.2026 | 17:55
Keku, pork, sip, halloumi? Tiristellään nesteet pois rakastamisen jälkeen
VastaaLainaa
- Valitse -KannataVastusta
mitä hittoa sönkkäät, keku, rakastamisen jälkeen...höpöhöpö
Tää ei ehkä auta sua, mutta tein kerran sellaisia mihin tuli raejuustoa ja ne oli pahoja. Mun ruuat usein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keku, pork, sip, halloumi? Tiristellään nesteet pois rakastamisen jälkeen
Keku, mikä hitto se on!
Ketsuppikupillinen =)
Naudan jauhelihaa, sipulia ja porkkaraastetta, niin tulee hyviä kasvispihvejä.
Se riippuu, millaisesta tykkäät! Mä tein joskus sellaisia kasvispihvejä, joissa on porkkana- ja selleriraastetta sekä punaisia linssejä.