Mies osti lahjaksi itse toivomansa moottoripyörän
Mies antoi mulle aamulla äitienpäivälahjaksi moottoripyörän, jota oli itse suunnitellut ostavansa itelleen jo pitkään. Mulla ei ole edes korttia. Enkä todellakaan aio sellaista hankkia ja mies tietää tämän. Saan kuulemma välillä sitten istua hänen kyydissään. Voi miten mielenkiintoista kun ei tuollainen kiinnosta yhtään!
Nyt sitten meni kaverinsa kanssa testaamaan moottoripyörää.
Oli ostanut meille kans äitienpäiväksi välilihapihvit, jotka lupasi meille laittaa. Nyt ei sitten kuulu kotiin ja lapsilla jo nälkä. Mun on pakko vissin alkaa paistaa niitä, koska muuten tuskin saadaan tänään lämmintäruokaa. Ottaa aivoon! Onko muilla tällasta?
Kommentit (7)
Myy se pyörä, eikös se SUN lahja kuitenkin oo niin voit sillä tehdä mitä haluat.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:39"]
Myy se pyörä, eikös se SUN lahja kuitenkin oo niin voit sillä tehdä mitä haluat.
[/quote]
Sinäpä sen sanoit. Tottakai tuo on nyt miehen nimissä vielä, mutta ***vetti tuon vielä teen.
Aika typerää kyllä, vaikka mä olisin onnellinen, jos mies ostaisi mulle yllätyksenä moottoripyörän lahjaksi :) Haluaisin kauheasti uuden pyörän, vaikka olemme päättäneet, että elämäntilanteen takia ajelen nyt seuraavat vuodet edelleen sillä samalla.
Joo, mä toivoin 25e lahjaa jo tuossa viikolla. En saanut. Kukkia kyllä mies haki lapsen kanssa. Toivoin myös hieman omaa aikaa harrastustani varten, vain n.30min-1h. En saanut sitäkään. Mies teki sentään kotitöitä vartin, mun koko päivän oma aika oli vartin, jonka aikana ehdin selata lehden. Pyykkiä, kokkailua, lastenhoitoa yms. koko päivä täynnä. Sitähän se äidin arki on, mutta edes joskus olisi mukava hieman irtautua. Ja monesti sanoin ihan suoraan, ettei tarvinnut miehen edes rivien välistä lukea. Näköjään miehen vapaa-aika on tärkeämpää kuin minun, jopa äitienpäivänä. Pieni avautuminen hieman aiheen vierestä, sori, mutta pakko purkaa potutusta.