Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.
Kommentit (160)
Paavo Arhinmäki, olin vaalikampanjassa mukana Satu Lappi, siskon treenikaveri Janne Eriksson (kakka hätä 77 kitaristi), nuoruuden poikakaveri
Vastaan Englannin kuningatar Elisabeth II. Kaverini on ollut hänen puutarhakutsuillaan. En tiedä, tapasiko Ellua, mutta ainakin niitä ihmisiä, jotka ovat tavanneet.
Mä vedän pohjat tässä:
Tauski (puoliksi sukua)
Tuksu (kaverin tuttu)
Nykänen (appiukon nuoruuden treenikaveri)
Kuka vetää surkeemman setin?
Luulen, että kolmen linkin kautta tunnen lähes kaikki Suomen näyttelijät ja muusikot. Ehkä kuuluisimpia voisi olla EP Salonen, Karita Mattila tms. Omaan lähipiiriini ei siis kuulu mitään megajulkkiksia.
Mun ystävän exän sisko on ollut Jacques Villeneuven ihastus... Ei siitä kuitenkaan tullut mitään kun tää tyttö oli varattu ja sit J rupes seukkaamaan Dannii (Kylien sisko) Minoguen kanssa.
Mun äidin ex-työkaverin siskon lapsen kummisetä oli Koira haudattuna -sarjan Fatman, William Conradko sen nimi nyt oli....
Bernie Ecclestone ja muu formulakööri. Entinen koulukaveri liikkuu nykyään niissä piireissä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:05"]
Jukka Poika kaverin kanssa ollut samalla luokalla koulussa. Kuulemma oli R-A-S-I-T-T-A-V-A.
[/quote]
Niin minunkin. Olenkohan ollut kaverisi kanssa samalla luokalla :-).
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]
Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D
[/quote]
Taavi on muuten pyytänyt joskus treffeille. Ja varmaan aika monta muutakin ennen tätä elämäänsä. Toivottavasti hän on löytänyt rauhan itselleen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]
Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D
[/quote]
Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin. Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.
[/quote]
Riittääkö tähän siis se, että on joskus vain tavannut jonkun? Ei siis tartte sen parempi tuttava olla? No, minä olen kerran ohimennen tavannut Tarja Halosen hänen ollessa presidenttinä, joten sitä kautta varmaan jo kolmen linkin takaa tulee Obamakin vastaan? Niinistö on joskus tullut kadulla vastaan ennen presidenttiyttään... Mutta juu, mä luulin, että linkiksi vaaditaan muutakin kuin se, että kadulla näkee jonkun julkkiksen...
[/quote]
Ei riitä se, että on nähnyt kadulla, vaan on nimenomaan tuttu. Laitoin selityksen, että moni ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin, esim. linnanjuhlissa ja presidenttihän tuntee "kaikki". Kyllä mä ainakin pystyn suoralta kädeltä luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka on presidentin "tuttuja".
Kolmen linkin päässä on jo aikamoinen kattaus jääkiekkoilijoita, kuten myös politikkoja. Neljän pykälän päästä löytyy jo Bruce Willis ja muita Hollywood-tähtiä.
Minua on aina kiinnostanut tämä 6 askeleen ketju.
Niin, kuuden askeleen päässähän pitäisi olla koko maailman ihmiset. Muakin kiehtoo se. Eihän siinä tarvi olla kuin muutama superjulkkis välissä, niin kaikki löytyy :)
Mike Terrana ja Tarja Turunen. Oon tavannut muutaman kerran yhteisen kaverin kautta, vaikuttavat ihan mukavilta tyypeiltä. Terrana on tosin "lievästi" omituinen tyyppi. :D
Sari Siikander ja Pirkka-Pekka Petelius, ovat serkkuni kummeja. Sarin voisin oikeastaan sanoa tuntevani sillä ollaan samaan aikaan oltu juhlissa ja muutenkin serkkujeni luona, oikein ihana ihminen :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:19"]Entisen luokkakaverin setä on Pate Mustajärvi.
Nightwishin kitaristi on mulle kaukaista sukua. Isän työkaverin naisystävä on anne mattila vai what's its name, vofin valmentaja... Kotiteollisuuden jäsen on tuttavani siskon mies. Kaverini seurusteli erään tunnetun suomalaisen bändin kitaristin kanssa.
Aijjoo, jos joku muistaa vielä sen bändin, sen jonka hitti oli tyttörukka (en muista mikä bändi...) niin se basisti oli mun kanssa samassa työpaikassa, bailattiin työpaikan pikkujouluissa ja juotiin bussissa kännit (varastettiin skumppapullo).
[/quote]Mattilan siskot mun pikkuserkkuja ;-)
Hmm. Kenetkähän heistä tähän nyt valitsisi. No, oma suosikkini on Jörn Donner. Mieheni työtuttava.
No ekana tuli mieleen Anna Kontula, ollut aika näkyväkin kansanedustaja, yhden parhaimmista kavereista äiti.