Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluisin tutuntuttusi? Max 3 linkkiä henkilöön.

Vierailija
02.05.2014 |

Minäpä aloitan: Alexander Stubb. Sukulaisen hyvä tuttava.

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekana tuli mieleen Anna Kontula, ollut aika näkyväkin kansanedustaja, yhden parhaimmista kavereista äiti.

Vierailija
122/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Arhinmäki, olin vaalikampanjassa mukana Satu Lappi, siskon treenikaveri Janne Eriksson (kakka hätä 77 kitaristi), nuoruuden poikakaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan Englannin kuningatar Elisabeth II. Kaverini on ollut hänen puutarhakutsuillaan. En tiedä, tapasiko Ellua, mutta ainakin niitä ihmisiä, jotka ovat tavanneet.

Vierailija
124/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän pohjat tässä:

Tauski (puoliksi sukua)

Tuksu (kaverin tuttu)

Nykänen (appiukon nuoruuden treenikaveri)

Kuka vetää surkeemman setin?

Vierailija
125/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kolmen linkin kautta tunnen lähes kaikki Suomen näyttelijät ja muusikot. Ehkä kuuluisimpia voisi olla EP Salonen, Karita Mattila tms. Omaan lähipiiriini ei siis kuulu mitään megajulkkiksia.

Vierailija
126/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän exän sisko on ollut Jacques Villeneuven ihastus... Ei siitä kuitenkaan tullut mitään kun tää tyttö oli varattu ja sit J rupes seukkaamaan Dannii (Kylien sisko) Minoguen kanssa. 

Mun äidin ex-työkaverin siskon lapsen kummisetä oli Koira haudattuna -sarjan Fatman, William Conradko sen nimi nyt oli....

Vierailija
127/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone Nikula, Herra Ylppö, Matti Vanhanen.

Vierailija
128/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernie Ecclestone ja muu formulakööri. Entinen koulukaveri liikkuu nykyään niissä piireissä.

Vierailija
129/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:05"]

Jukka Poika kaverin kanssa ollut samalla luokalla koulussa. Kuulemma oli R-A-S-I-T-T-A-V-A.

[/quote]

Niin minunkin. Olenkohan ollut kaverisi kanssa samalla luokalla :-).

Vierailija
130/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]

Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D

[/quote]

Taavi on muuten pyytänyt joskus treffeille. Ja varmaan aika monta muutakin ennen tätä elämäänsä. Toivottavasti hän on löytänyt rauhan itselleen.

Vierailija
131/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:01"]

Matti Kassila yhden linkin takaa ja hänen kauttaan sitten varmaan aika paljon näyttelijöitä ja muuta elokuva- ja teatteriväkeä. Heidän kauttaan päädyttäisiin varmasti jo joihinkin yhdysvaltalaisiin näyttelijöihin, joten kaiketi se Obamakin kuuden linkin takaa vois vastaan tulla... ;D

[/quote]

Eikö presidentti ole Obaman tuttu? Ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin.  Ei tarvita kyllä kuutta linkkiä.

[/quote]

Riittääkö tähän siis se, että on joskus vain tavannut jonkun? Ei siis tartte sen parempi tuttava olla? No, minä olen kerran ohimennen tavannut Tarja Halosen hänen ollessa presidenttinä, joten sitä kautta varmaan jo kolmen linkin takaa tulee Obamakin vastaan? Niinistö on joskus tullut kadulla vastaan ennen presidenttiyttään... Mutta juu, mä luulin, että linkiksi vaaditaan muutakin kuin se, että kadulla näkee jonkun  julkkiksen...

[/quote]

Ei riitä se, että on nähnyt kadulla, vaan on nimenomaan tuttu.  Laitoin selityksen, että moni ihminen tuntee jonkun, joka on tavannut presidentin, esim. linnanjuhlissa ja presidenttihän tuntee "kaikki".  Kyllä mä ainakin pystyn suoralta kädeltä luettelemaan kymmeniä ihmisiä, jotka on presidentin "tuttuja".

Vierailija
132/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen linkin päässä on jo aikamoinen kattaus jääkiekkoilijoita, kuten myös politikkoja. Neljän pykälän päästä löytyy jo Bruce Willis ja muita Hollywood-tähtiä.

Minua on aina kiinnostanut tämä 6 askeleen ketju.

Vierailija
133/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuuden askeleen päässähän pitäisi olla koko maailman ihmiset.  Muakin kiehtoo se. Eihän siinä tarvi olla kuin muutama superjulkkis välissä, niin kaikki löytyy :)

Vierailija
134/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike Terrana ja Tarja Turunen. Oon tavannut muutaman kerran yhteisen kaverin kautta, vaikuttavat ihan mukavilta tyypeiltä. Terrana on tosin "lievästi" omituinen tyyppi. :D

Vierailija
135/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remu Aaltonen. Ystävän isä.

Vierailija
136/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Siikander ja Pirkka-Pekka Petelius, ovat serkkuni kummeja. Sarin voisin oikeastaan sanoa tuntevani sillä ollaan samaan aikaan oltu juhlissa ja muutenkin serkkujeni luona, oikein ihana ihminen :)

Vierailija
137/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, mutta Darude.

Vierailija
138/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:19"]Entisen luokkakaverin setä on Pate Mustajärvi.

Nightwishin kitaristi on mulle kaukaista sukua. Isän työkaverin naisystävä on anne mattila vai what's its name, vofin valmentaja... Kotiteollisuuden jäsen on tuttavani siskon mies. Kaverini seurusteli erään tunnetun suomalaisen bändin kitaristin kanssa.

Aijjoo, jos joku muistaa vielä sen bändin, sen jonka hitti oli tyttörukka (en muista mikä bändi...) niin se basisti oli mun kanssa samassa työpaikassa, bailattiin työpaikan pikkujouluissa ja juotiin bussissa kännit (varastettiin skumppapullo).

[/quote]Mattilan siskot mun pikkuserkkuja ;-)

Vierailija
139/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kenetkähän heistä tähän nyt valitsisi. No, oma suosikkini on Jörn Donner. Mieheni työtuttava.

Vierailija
140/160 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvonen. Oli isäni koulukaveri.