Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako naisia kun miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia?

Vierailija
06.12.2020 |

Luulisi että se vähän harmittaa. Jos nainen on käynyt salilla monta vuotta, sitten joku tietokonenörtti mies tulee ja nostaa penkistä tai kyykkää enemmän kuin itse. Tai jos harrastaa pyöräilyä/lenkkeilyä, mutta ylämäessä 2-kymppinen opiskelijamies krapulassa sutaisee rätisevällä mammapyörällään ohi eikä edes puuskuta.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita itsessään, kun en arvosta fyysistä voimaa tai nopeutta kovinkaan mieltäylentävinä ominaisuuksina.

Se harmittaa, että miehet ovat aggressiivisempia ja barbaarisempia kuin naiset, minkä takia heidän isompi kokonsa ja voimansa muodostavat minulle uhkatekijän, jonka joudun ottamaan huomioon esimerkiksi yksinäni pimeällä kävellessä.

Vierailija
62/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasvoima ei korvaa älyä (looginen äly, tunneäly, sosiaaliset taidot). Juuri tuon takia vankilat ovat täynnä miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/128 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysy kokeeksi äidiltäsi ja tule tänne kertomaan, millainen oli reaktio.

Vierailija
65/128 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/128 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpollot kirjoitti:

Ei tidellakaan harmita,Oli vaikka kukkakeppi,pitää fyysisesti olla voimakkaampi naista. Nää on näitä tasaarvo vöyhötyksiä.Minusta naisen pitää olla nainen pieni,hento.Miehen pitempi rotevampi.Heteroista jos kyse.Hompot saa olla kukkikset iha rauhasa.Lepakot tukevat yhessä.En ole tasaarvo kannattaja.

Ai etkö ole tasaarvo kannattaja, vaikka kuulostat tekstisi perusteella todella sivistyneeltä ja älykkäältä?

Vierailija
67/128 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, ilmiön nimi on "peniskateus" ja suurin osa naisista tuntuu kärsivän siitä.

Luulenpa, että naiset ei kyseistä kateutta tunne. Miehet ehkä. Miehethän varmaan kadehtii toistensa voimia, mutta ei naiset.

Päinvastoin on hyvä, että miehellä on voimia. Olisi ikävää, jos ei olisi. Nyt mies saa avata purkit/pullot joiden kannet on liian tiukassa ja nostella painavat jutut, joita en itse jaksa. 

Miksi se minua harmittaisi, tai miksi olisin miehelle siitä kateellinen?

Ei purkkien avaamiseen tarvita voimaa, vaan älliä. Jos se on liian tiukassa, niin veitsenkärjellä alipaine pois. Jo aukeaa.

N42

Ps. Siihen, että harmittaako miehen voimat, niin ei todellakaan harmita. Sehän on meistä naisista viehättävää että mies on voimakas! Se taas taitaa ei-voimakkaita miehiä erityisesti harmittaa.

Vierailija
68/128 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, että mies on voimakkaampi, mutta se haittaa, että joku ensimmäisiä kertoja salilla käyvä nainen tulee ja lataa penkkiin 50kg, vaikka itse teet työllä ja tuskalla 40kg sarjaa ja sekin pitkällisen harjoittelun tuloksena. Argh, miksi en voi olla voimakas luonnostaan! 

Vierailija
69/128 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä välillä harmittaa :D oon kilpailuhenkinen ja liikkuva nainen ja ystäväpiiri paljon miesvoittoinen. Tai ainakin se piiri, jossa kilpaillaan millon mistäkin. Häviän aina, tietenkin, jopa sille kovimmalla konttorirotalle 😅 Ja kyllä se vähän syö, mutta olen sen monta kertaa todennut, että ei vaan mahda mitään.

Toisaalta on hirveän naisellinen olo ja etenkin jos mies vähän leikittelee ja on antavinaan minulle mahdollisuuksia ennen kun voittaa minut, se on jopa aika kuumaa :D Ja jotenkin on viehättävä ajatus, että ympärillä on miehiä, jotka voisivat voiman puolesta tehdä minulle mitä vain, mutta he pitävät itsensä kurissa eivätkä tee. Kyllähän voima viehättää.

Eli kyllä ja ei.

Vierailija
70/128 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua harmittaisi muiden ihmisten ominaisuudet? Tylsää miettiä sellaista. :D

Vierailija
71/128 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokenut ,että naispuolinen henkilö on sinua fiksumpi? Etkö ymmärrä ,että viisaus on parempi kuin voima?

Vierailija
72/128 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen voima on ominaisuutena jotain sellaista mikä kuuluu menneisyyteen ja siihen aikaan kun oli vielä pelto-orjia ja talonpoikia. Nykyaikana on koneet ja kiellot nostaa edes mitään painavaa, se on työsuojelurikkomus jos niin tekee.  Fyysisellä voimalla kehuminen on vähän kuin kehuisit verkonpunomisen taidoilla, ihan kiva, mutta nykyaikana hyvin tarpeeton ja turha taito.

Vierailija
73/128 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään harmita tuollainen.  Mies se saa tehdä kaikki voimaa vaativat hommat.  Huomenna se tekee mulle lumityöt.  

Kun siivoan, mies kantaa painavat matot ja puistelee ne ja siirtelee huonekalut pois tieltä.   Sitä varten sillä on ne vahvat lihakset.  Muutenkin tekee kaikki raskaat työt.  

Kantaa painavat laukut ja tavarat.  

Mun mies onkin aika voimakas vaikka ei käy edes missään salilla.  Sillä on jo ruumiinrakenne vahva ja voimakkaan näköinenkin.  Nuorempana se on harrastanut painia ja se näkyy siitä vieläkin.  Ihana mies.

Vierailija
74/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, ilmiön nimi on "peniskateus" ja suurin osa naisista tuntuu kärsivän siitä.

Luulin että se tarkoittaa ihan kirjaimellisesti sitä mitä sanotaankin. Eli että naiset kadehtivat miehiltä sitä penistä. Ja kun oma värkki on kuin teurastamon roskis, niin ymmärtäähän sen että kateeksi käy komeat kanget. 

Vierailija
75/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Kun ei ole mitään riitaa yleensä. Asiat riitelevät, eivät ihmiset. Paitsi hulluimmat ehkä hyökkivät jossain keskenään.

Vierailija
76/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain nainen pystyy tulemaan raskaaksi ja synnyttämään lapsen. Lapsi on alussa osa äitiä, samanlaista yhteyttä kukaan isä ei voi kokea.

Vierailija
77/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako ap:ta, että suurin osa miehistä on häntä fyysisesti voimakkaampia?

Vierailija
78/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, pidän siitä jopa. Mutta se ärsyttää, että mies olettaa minun jaksavan yhtä paljon ja kykenevän aina samaan kuin hänkin. Treenattu, aikuinen mies nyt vaan on voimakkaampi kuin 40 kg kevyempi nainen, joka ei edes nostele painoja. 

Vierailija
79/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumankauta kyllä, tämmösenä persjalkaisena harmittaa ihan penteleesti. Ei ole mitään saumaa yrittää mätsätä voimassa yhenkään miehen kanssa. Jos joku ukko suuttuu niin siinä oltais pitkin seiniä. Pitää syödä ittensä lihavaksi vissiin, läski suojaa vähän.

Vierailija
80/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha nörtti on vahvempi kuin tavisnainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi