Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako naisia kun miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia?

Vierailija
06.12.2020 |

Luulisi että se vähän harmittaa. Jos nainen on käynyt salilla monta vuotta, sitten joku tietokonenörtti mies tulee ja nostaa penkistä tai kyykkää enemmän kuin itse. Tai jos harrastaa pyöräilyä/lenkkeilyä, mutta ylämäessä 2-kymppinen opiskelijamies krapulassa sutaisee rätisevällä mammapyörällään ohi eikä edes puuskuta.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Eipä tarvitse itse kantaa ostoskasseja tai tehdä muuta raskasta kun miehellä sujuu se paremmin. Käytän älyäni ennemmin, sitä kun ei ole miehille yleensä liikaa suotu.

Vierailija
82/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen yleensä aina älykkäämpi ja se antaa kivan etulyöntiaseman, voi hieman sanailla, mutta lempeästi toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Toisaalta naiset palautuvat nopeammin sekä sarjojen että treenikertojen välissä ja esimerkiksi ultrajuoksussa naiset pärjäävät paremmin. Monella naisella ehkä se ongelma, että verrataan omaa tekemistä miehiin, eikä siihen mihin oma kroppa parhaimmillaan pystyy ja missä se loistaa. 

Vierailija
84/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon vahvin lihas on kohtulihas. Sori siitä. t. neljän lapsen äiti

Vierailija
85/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, miksi pitäisi harmittaa? Toki joissain harrastuksissa olisi hyvä olla enemmän käsivoimia ja palomiehen homma olisi jees, mutta noin muuten mitä väliä vaikka ei ole yhtä vahva? Ei kaikki miehet kyllä mua lujempaa ja enemmän jaksa juosta sentään :D

Oon kyllä samaa mieltä tän kaa. Oon ite pitkä ja painava, ja salilla nostan helposti enemmän kun tämän palstan Veetit yhteensä. Mutta koon takia oon samalla "slow as shit", joku treenattu nainen menee helpollakin ohi

Vierailija
86/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ikuisesti kuinka voitin yläasteella ensin muut tytöt ja sen jälkeen vielä poikien parhaimman pikajuoksijan.

Eikä poikien liikunnanopettaja ollut kuulevinaan. Hän oli vain hiljaa. Asenteet... 🙄

Yleisurheilin lapsesta teini-ikään. Olin luokan nopein.

Harjoitus tekee mestarin.

Nainen 54 v.

Vierailija
87/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jumankauta kyllä, tämmösenä persjalkaisena harmittaa ihan penteleesti. Ei ole mitään saumaa yrittää mätsätä voimassa yhenkään miehen kanssa. Jos joku ukko suuttuu niin siinä oltais pitkin seiniä. Pitää syödä ittensä lihavaksi vissiin, läski suojaa vähän.

Isä vainaa sano aina että persjalkanen on synnynäinen painonnostaja. Oli sitten nainen tai mies. 

Vierailija
88/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, olen ihan tyytyväinen siihen, että olen nainen. Mieluummin pysytten hyvässä kuin huonossa kunnossa, mutta ihan terveyden takia.

Vierailija
89/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Saapa mies ainakin hetkensä näyttää olevansa herrasmies ( tai kameli ) raahatessaan viikon ruokakasseja marketista autoon. Se hänelle suotakoon.

Oma puolisoni on vahva, ja hän mielellään näyttää vahvuutensa painavien tavaroiden siirtämisessä. Varsinkin nyt kun parin vuoden sairastelu on vienyt omat voimat, vahva mies on lahja. En minä minä tekevänä ihmisenä minkään kukkakepin kanssa pärjäisikään tai hän minun kanssani.

Nuorena likkana mut palkattiin kausitöihin yhdelle varastolle, koska pomo halusi näyttää pojille, ettei paikka välttämättä ole varma ensi vuonna vain sukupuolen perusteella, vaan tytöt pärjäävät ihan yhtä hyvin. Aiemmin oli esiintynyt poikien joukossa lusmuilua, mutta tuolla kaudella vähemmän, kun piti meidät kaksi tyttöä päihittää 😂. 

Nopeudesta en sitten puhukaan mitään muuta, kuin sen, etteivät aiemman sukupolven vauhtigeenit osuneet minulle vaan siskolleni ja siitä olen joskus nuorena ollut vähän kade.

Vierailija
90/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi biologinen fakta aiheuttaisi harmistusta? 

Vierailija
91/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menee. 

Vierailija
92/128 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen kunnosta 

Vierailija
93/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita.

Vierailija
94/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ole fyysisempiä ja vahvempia. Myöskin nuorena naisena jos on lahjakas ja treenannut, niin moni mies jää taakse. Mutta osa miehistä on vahvempia, ne on sellaisia isokokoisia, minkä sille nyt voi jos joku on kooltaan isompi, ei se harmita. Vanhemmalla iällä uudestaan moni mies jää taakse, se riippuu ihan fyysisestä kunnosta. Ei se ole noin yksiselitteistä, että nainen on aina heikompi. 

Vierailija
95/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että joku yrittää päteä biologisella tosiasialla, jonka saavuttamiseksi yksikään mies ei ole tehnyt yhtään mitään.

Mutta noin muuten, ei harmita. Vahva ja lihaksikas mies on oikea namipala! Aijai kun saa tuntea lihaksikkaat käsivarret ympärillään ja hyväillä lihaksikasta rintaa

Vierailija
96/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kadehtii salilla pullistelijoita? Heidän älykkyytensäkö vuoksi? Naiset kestävät paremmin äärimmäistä kipua kuin miehet, hehän synnyttävät lapsia. Naiset ovat myös miehiä terveempiä ja elävät paljon pitempään. 

Vierailija
97/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älykkäämpiä. 

Ei se tyhjästä ole syntynyt sanonta " kyllä ihminen on viisas mies".

Vierailija
98/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen voi harmittaa ketään? Mä olen pärjännyt elämässä ilman miehen voimia. 

Vierailija
99/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, kiva että voi nakittaa ne raskaimmat hommat.

Mutta yhdessä tilanteessa joo eli riitatilanteessa jos on taipumusta oikein suutahtaessaan jopa fyysisyyteen. Tuohan ei mikään vakio kaikkien kohdalla, joten näin yleisesti siis hyvä, että ovat vahvempia. 

Vierailija
100/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua kuin itse omasta puolestani, mutta täytyy sanoa että ihan täysin yks hailee mitä joku tietokonenörtti nostaa penkistä ja kyykkäilee :D   Siinäpä sitten nostelee ja kyykkäilee, itselle on ihan täysin eri asiat mitkä merkitsee ja joihin keskityn.

Itselleni henkinen kasvu ja sisäinen voima on miljoona kertaa tärkeämpiä.  Tunneäly ja elämänkokemuksen tuoma viisaus.  Ne ovat sisäisiä voimavaroja jotka itselleni jotain merkitsevät. Niitä tarvitsen tässä maailmassa ja ihmissuhteissa, en penkistänostoja.

On vaikea käsittää monien miesten ajatusmaailmaa;  et ole mies etkä mikään jos et nosta niin paljon ja juokse niin kovaa ja lyö lujempaa kuin toinen.  Hyvin keskenkasvuinen ajattelutapa,  sellaista voi odottaa nuorelta klopilta joka etsii itseään ja alkavaa miehuuttaan. Mutta aikuisella miehellä en tuota todellakaan arvosta.

Jos ihmissuhteet perustuu tuohon niin heikoilla ollaan.

Ja tämä siis omasta puolestani, muut ovat sitten mitä mieltä ovat.