Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako naisia kun miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia?

Vierailija
06.12.2020 |

Luulisi että se vähän harmittaa. Jos nainen on käynyt salilla monta vuotta, sitten joku tietokonenörtti mies tulee ja nostaa penkistä tai kyykkää enemmän kuin itse. Tai jos harrastaa pyöräilyä/lenkkeilyä, mutta ylämäessä 2-kymppinen opiskelijamies krapulassa sutaisee rätisevällä mammapyörällään ohi eikä edes puuskuta.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei uskalla alkaa seurustelemaan, ei pärjää itse riitatilanteissa mitenkään. 

Vierailija
102/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubessahan on paljon videoita, joissa jonkin kamppailulajin harrastaja- nainen haastaa jonkun vastaavia harrastamattoman miehen - ja häviää että raikuu.

Ehkä tuo harha, että jonkin lajin harrastaminen tekee fyysisesti yli-ihmiseksi, johtuu elokuvista?

Niissähän monesti narukätinen nainen paiskoo ukkoja, joita ei tosimaailmassa jaksaisi edes nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisten miesten kohdalla on harmittanut, muuten ei ole merkitystä.

Vierailija
104/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä.

Oma aviomieheni on isompi kuin minä, mutta lähes kaikki painava on minun kannettava, koska puoliso saa kaiken maailman hermopinteitä ja kramppeja pelkästä ruokakassien kantamisesta. Minulla on tavallinen pyörä, hänellä sähköinen. Käveleminenkin on minulle helpompaa, kun ei ole lättäjalkoja kuten puolisolla. En edes muista, milloin olisin nähnyt hänen juoksevan.

Että kyllä ainakin meidän taloudessa minä olen se fyysisesti kyvykkäämpi.

Vierailija
105/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita tosiasiat, me ollaan erilaisia ja se on upea juttu.

Vierailija
106/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä.

Oma aviomieheni on isompi kuin minä, mutta lähes kaikki painava on minun kannettava, koska puoliso saa kaiken maailman hermopinteitä ja kramppeja pelkästä ruokakassien kantamisesta. Minulla on tavallinen pyörä, hänellä sähköinen. Käveleminenkin on minulle helpompaa, kun ei ole lättäjalkoja kuten puolisolla. En edes muista, milloin olisin nähnyt hänen juoksevan.

Että kyllä ainakin meidän taloudessa minä olen se fyysisesti kyvykkäämpi.

Se laiska jätkä vedättää sua, älä anna vetää itseäsi retkuun. Seuraavaksi saa kantaa sun kassit.

Vierailija
107/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubessahan on paljon videoita, joissa jonkin kamppailulajin harrastaja- nainen haastaa jonkun vastaavia harrastamattoman miehen - ja häviää että raikuu.

Ehkä tuo harha, että jonkin lajin harrastaminen tekee fyysisesti yli-ihmiseksi, johtuu elokuvista?

Niissähän monesti narukätinen nainen paiskoo ukkoja, joita ei tosimaailmassa jaksaisi edes nostaa.

Minua häiritsee tämä sama asia elokuvissa ja tv -sarjoissa. Esim. Equalizer tv-sarjassa mukamas viisikymppinen nainen laittoi roistoja nippuun täydellisillä kamppailulajitaidoillaan.

Olen nainen itse, mutta mielestäni tämä on niin naurettava suuntaus. Aivan sama, kun koulussa sanotaan, että jos toinen lyö niin ei saa lyödä takaisin vaan pitää kertoa opettajalle.

On ideaalimaailma, jossa kaikki ovat tasavertaisia ja reiluja ja sitten on tämä reaalimaailma, jossa me elämme...

Vierailija
108/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla harmittaa, että kun  ollaan miehen ja pojan kanssa esim kävelemässä, he vetelevät jossain kilometrin päässä kun ite yritän hikihatussa köpötellä perässä lyhyine töppöjalkoineni. 😅

Vierailija
109/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se juontaa kuitenkin pohjimmiltaan peniskateudesta. Oireilee miesvihana ja uhriutumisena ynnä  muuna häiriökäyttäytymisenä.

Vierailija
110/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, ilmiön nimi on "peniskateus" ja suurin osa naisista tuntuu kärsivän siitä.

Mistä lähtien herra Freud on ollut tieteellinen?

Vierailija
111/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa. Mut miehet on hyödyllisiä.

Vierailija
112/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten missään tilastoitu näitä sukupuolenvaihtajia, kumpia on enemmän? 

Miehestä naiseksi vai naisesta mieheksi? 

Vierailija
113/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mun elämä ole mikään kilpailu.

Vierailija
114/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee tämä sama asia elokuvissa ja tv -sarjoissa. Esim. Equalizer tv-sarjassa mukamas viisikymppinen nainen laittoi roistoja nippuun täydellisillä kamppailulajitaidoillaan.

Olen nainen itse, mutta mielestäni tämä on niin naurettava suuntaus. Aivan sama, kun koulussa sanotaan, että jos toinen lyö niin ei saa lyödä takaisin vaan pitää kertoa opettajalle.

On ideaalimaailma, jossa kaikki ovat tasavertaisia ja reiluja ja sitten on tämä reaalimaailma, jossa me elämme...

Elokuvissa monikaan asia ei vastaa reaalimaailmaa... ;)

t. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 53cm, penkkiennätys 260kg (raw), maastaveto 340kg, cooper 3070m, useita leukoja 50kg lisäpainolla, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa

Vierailija
115/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska saan seksiä milloin haluan ja monet miehet ei saa . Itse ei tarvitse kuin pyllistää niin miehiä on jonoksi asti .

Vierailija
116/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En keksi mitään muuta syytä miksi harmittaisi kuin juuri tämä että pienempänä saa pelätä väkivaltaisia yksilöitä. 

Vierailija
117/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska saan seksiä milloin haluan ja monet miehet ei saa . Itse ei tarvitse kuin pyllistää niin miehiä on jonoksi asti .

😂😂😂

Vierailija
118/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ideaalimaailma, jossa kaikki ovat tasavertaisia ja reiluja ja sitten on tämä reaalim

Jos olisit puolet kevyempi cooper menisi yli 4000m.

Vierailija
119/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoja naisia pahoinpitelemään ja tappamaan

Vierailija
120/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En keksi mitään muuta syytä miksi harmittaisi kuin juuri tämä että pienempänä saa pelätä väkivaltaisia yksilöitä. 

Aivan. Luulen, että se Stora enson konekuskikin olisi muistanut joessa olevan raakkuja, jos biologi olisi ollut kaapin kokoinen, uhkaava äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi