Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako naisia kun miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia?

Vierailija
06.12.2020 |

Luulisi että se vähän harmittaa. Jos nainen on käynyt salilla monta vuotta, sitten joku tietokonenörtti mies tulee ja nostaa penkistä tai kyykkää enemmän kuin itse. Tai jos harrastaa pyöräilyä/lenkkeilyä, mutta ylämäessä 2-kymppinen opiskelijamies krapulassa sutaisee rätisevällä mammapyörällään ohi eikä edes puuskuta.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia miehiä tuntuu harmittavan kun minä yli viisikymppinen nainen vedän enemmän leukoja tai muscle upin.

Vierailija
42/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tämä, mutta ei harmita yhtään.

Mielestäni noin pitää ollakin. Itse olen pieni ja hoikka nainen, ja tarvitsen mieheni apua joissakin asioissa useinkin. 

Mitäs jos teille tulee ero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt haukutaan lihaksikkaita ja voimakkaita miehiä :D Taitaa ääni muuttua kellossa ja lihaksikkaiden miesten kiinnostavuus nousemaan reippaasti kun Ruotsin rikkaus alkaa yleistymään täälläkin

Vierailija
44/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten puristusvoima vastaa parhaimmillaan 70-80v+ miesten puristusvoimaa. Huutista

http://www.terveytemme.fi/finterveys/html/m_ft17_tt3_18_19.html

Vierailija
45/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni noin pitää ollakin. Itse olen pieni ja hoikka nainen, ja tarvitsen mieheni apua joissakin asioissa useinkin. 

No minä olen pieni ja hoikka enkä ole riippuvainen mistään miehen avusta. Pärjään itsenäisesti. 😊

Ja mitäs teet kun et saa lasista suolakurkkupurkkia auki?

Vierailija
46/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten puristusvoima vastaa parhaimmillaan 70-80v+ miesten puristusvoimaa. Huutista

riippuu kummalla päällä puristelee.

Oon ite tosi nautinnollisen voimakkaita suorituksia

nähnyt ja kokenut elämäni aikana

Vierailija
47/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nyt haukutaan lihaksikkaita ja voimakkaita miehiä :D Taitaa ääni muuttua kellossa ja lihaksikkaiden miesten kiinnostavuus nousemaan reippaasti kun Ruotsin rikkaus alkaa yleistymään täälläkin

Ei helevata, anna mun nauraa. Tuleeko mua pientä ja heikkoa naista puolustamaan Mestari-tyyppinen lyyrinen kynäniska vai sairaalloisen lihava ES-jonne? Teillä isäm maan puollustajilla ei kestä kunto jääkaapille taaperrusta pidemmälle ja se roinaava salimake saa sydärin jo näistä kauhukuvista.

Vierailija
48/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa. Aika harvoin arkielämässä tarvitsen fyysistä voimaa enemmän kuin mihin omat voimani riittävät. En siis tekisi lisävoimilla mitään.

Vierailija
49/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Eipä ole koskaan omassa elämässä tuo haitannut.

Vierailija
50/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen pieni ja hoikka enkä ole riippuvainen mistään miehen avusta. Pärjään itsenäisesti. 😊

Ja mitäs teet kun et saa lasista suolakurkkupurkkia auki?

Hanan alle purkki, hanasta niin kuumaa vettä kuin saa pari minuuttia, pyyhkeellä kuivaus ja purkki auki.

Vierailija
51/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako miestä, kun katselee esim. gepardia tai karhua? Tai lintua, joka osaa lentää? Siinä vastaus. Tavallaan ehkä joo vähän, mutta eihän sitä ajattele koskaan. Niin vain on. Ja ero miehiin on paljon pienempi.

Luulen, että kirjoittaja haluaisi, että noin olisi. Mutta tuo tuollainen kuka meistä on vahvin -pohdinta taitaa olla ihan vain miesten keskinen juttu.

Vierailija
52/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerjäät huomiota naisilta netissä ja vielä näin negatiivisella tavalla? Ilmeisesti haluat, että naiset ihailevat, miten vahva olet. Eikö äiti antanut sinulle tarpeeksi sellaista ihailua pienenä? Pienet pojathan usein kadehtivat isäänsä, joka on niin paljon vahvempi ja osaavampi ja nopeampi, ja tällä on vielä niin iso pippelikin. Paljon isompi kuin itsellä.

Vierailija
53/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eletä enää luolamiesaikaa.

Vierailija
55/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen innokas penkkiurheilija ja olen huomannur, että naiset ovat paitsi fyysisesti, myös psyykkisesti heikompia kuin miehet. Tiukoissa tilanteissa yksilölajeissa naiset menevät "puihin" paljon useammin kuin miehet. En voi käsittää miksi näin on, sillä ei kai naisten aivoissa pitäisi olla mitään sellaista eroa joka tämän selittäisi?

Vierailija
56/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisen itsetunto ei perustu siihen miten paljon nostaa tai kuinka nopeasti juoksee. Vaikka tavoitteita kys. alueilla olisikin. Naisen pitää verrata itseään naisiin, ei miehiin.

Näin, mutta liikuntaharrastuksessa en viitsi edes verrata itseäni toisiin naisiin vaan seuraan vain omaa kehittymistäni.

Vierailija
57/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka ilta itken asiaa. Eiku...

Vierailija
58/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä harmittaa fyysisistä asioista on se, ettei menkat ole miehillä ja ettei miehet synnytä.

Vierailija
59/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurel Hubbard todistaa ap:n väitteet vääräksi

https://www.insidethegames.biz/articles/1089956/transgender-weightlifte…

Pärjää paremmin kuin moni mies.

Vierailija
60/128 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen innokas penkkiurheilija ja olen huomannur, että naiset ovat paitsi fyysisesti, myös psyykkisesti heikompia kuin miehet. Tiukoissa tilanteissa yksilölajeissa naiset menevät "puihin" paljon useammin kuin miehet. En voi käsittää miksi näin on, sillä ei kai naisten aivoissa pitäisi olla mitään sellaista eroa joka tämän selittäisi?

Ja miehet menettää hermonsa helposti. Hakataan turpaan jossain kiekkokaukalossa ihan hiilenä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän