Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako naisia kun miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia?

Vierailija
06.12.2020 |

Luulisi että se vähän harmittaa. Jos nainen on käynyt salilla monta vuotta, sitten joku tietokonenörtti mies tulee ja nostaa penkistä tai kyykkää enemmän kuin itse. Tai jos harrastaa pyöräilyä/lenkkeilyä, mutta ylämäessä 2-kymppinen opiskelijamies krapulassa sutaisee rätisevällä mammapyörällään ohi eikä edes puuskuta.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, eihän esim. fyysisellä voimalla tee yhtään mitään. Ylipäänsä en ymmärrä näitä juttuja että miehet ovat jotain aaseja ja koiria - hyviä kantamaan ja juoksemaan? Ihmisenhän erottaa eläimistä nimenomaan aivot. Joidenkin mielestä sitten varmaan ei.

Pakko nyt kuitenkin sanoa, etten koskaan ole tavannut voimakasta miestä, vaan jokainen tuntemani mies pitää kauppakassejakin painavina. Itse en arjessa nostele paljon kynää painavampia asioita, mutta en myöskään muista ikinä, etten olisi saanut jotain kannettua tms. Kyllä ne sohvat ym. liikkuu ihan näppärästi, kävi jossain salilla tai ei.

Tule rakennustöihin, tapaat fyysisesti vahvoja henkilöitä.

Pääsääntöisesti liikuntamäärät riittää ettei tarvii salilla käydä ja 

aivojumppaakin saa näissä hommissa harrastaa.

Vierailija
122/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on toki vahvempia. Nauratti kyllä kerran salilla kun odotin, että mies siirtyy käsipainotelineeltä edestä pois, että saan valita omani. Hän siirtyi sille puolelle, josta minä tarvitsin painot, koska ajatteli minun menevän kevyeen päähän. Omani olivat isommat kuin hänellä :)

Sinä teit kulmasoutua, mies takaolkavipareita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kantaa meilla kaikki painavat esineet ja esim kauppakassit. Se kuluttaisi minulta turhaan kaloreita, joita tarvitse lihaskasvulle.

Vierailija
124/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joitakin naisia harmittaa. Nämä naiset ovat usein sukupuoli- tai seksuaalivähemmistössä. 

Voimakkuus on ehkä kuten siisteys; sen arvon huomaa vasta, kun se löytyy. Ahdistuksen on huomattu olevan yhteydessä puristusvoiman määrään. Tämä voi selittää sitä, miksi miehet ovat harvemmin ahdistuneita. Ja vaikka mies ei voikaan siirtää vuoria, raamikas ja vahva kroppa vaikuttaa myös ajatteluun; se voi saada näkemään mahdollisuuksia siellä missä muut näkevät riskejä. 

Miesten kyvykkyyttä myös hyväksikäytetään työelämässä. Miehet tekevät raskaita ja vaarallisia hommia naisvaltaisilla työpaikoilla ilman mitään lisää. Naispoliisit eivät toimi yksin, vaan miehen kanssa. Naiset pääsevät myös helpommalla pääsykokeissa. 

Vierailija
125/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako miehiä se, että varmasti aina joku toinen mies on vahvempi kuin itse?

Vierailija
126/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kyllä, otan mielummin sen vaihtoehdon että olen aivan kaikessa omavarainen. Sitä mies ei voi koskaan olla.

Vierailija
127/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on klitoriskateus.

Vierailija
128/128 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun ukot luulevat itsestään liikoja ja ovat sitten vanhana muiden hoivattavana. Luulevat, että se nuoruusvuosien luontainen lihaskunto säilyy kuin itsestään HK:n sinistä syömällä. Naiset ne asuvat 90-vuotiaana itsenäisesti kotonaan. Ei haittaa naisena yhtään, ettei tarvitse odottaa kahta tuntia vaipoissa, että kielitaidoton filippiiniläishoitaja tulee kuivittamaan. Se, johon sinä HK:n sininen mies suhtauduit ylenkatsovasti silloin, kun olit nuoruuden voimissasi.