Harmittaako naisia kun miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia?
Luulisi että se vähän harmittaa. Jos nainen on käynyt salilla monta vuotta, sitten joku tietokonenörtti mies tulee ja nostaa penkistä tai kyykkää enemmän kuin itse. Tai jos harrastaa pyöräilyä/lenkkeilyä, mutta ylämäessä 2-kymppinen opiskelijamies krapulassa sutaisee rätisevällä mammapyörällään ohi eikä edes puuskuta.
Kommentit (128)
Tottakai. Minua harmittaa ja turhauttaa, koska olen kärsimätön ja haluaisin tehdä kaiken nopeasti ja heti. Jos en jaksa ottaa päähän, pitää hakea joku vahvempi apuun ja odottaa siinä vieressä.
Kyllä, haluaisin todellakin olla vahvempi.
N50
Muttta melkosta räpeltämistä se on siel sängyssä ku miiettii että laukee muutamassa sekunissa.
Lakukissa kirjoitti:
Muista ikuisesti kuinka voitin yläasteella ensin muut tytöt ja sen jälkeen vielä poikien parhaimman pikajuoksijan.
Eikä poikien liikunnanopettaja ollut kuulevinaan. Hän oli vain hiljaa. Asenteet... 🙄
Voitko suositella lakua? Vai oletko vaan jostain etelämpää?
Itse tekee mieli välillä ostaa vaan en tiedä mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako mies sinua, että tämä naisiin nähden ylivoimainen voimasi tulee tautien vastustuskyvyn kustannuksella ja jo pieni flunssa kaataa sinut vuodepotilaaksi?
Kehosi ei myöskään ole niin kestävä kuin naisilla ja testosteronihöyryissä otat liian suuria riskejä ja saatat käyttää väkivaltaa?
Missä höyryissä naiset väkivaltaa tekevät? Naiset ovat väkivaltaisempia parisuhteissa.
😂 Mihin sinä tämän väitteesi perustat?
Omiin parisuhteisiin? It takes two to tango...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako mies sinua, että tämä naisiin nähden ylivoimainen voimasi tulee tautien vastustuskyvyn kustannuksella ja jo pieni flunssa kaataa sinut vuodepotilaaksi?
Kehosi ei myöskään ole niin kestävä kuin naisilla ja testosteronihöyryissä otat liian suuria riskejä ja saatat käyttää väkivaltaa?
Missä höyryissä naiset väkivaltaa tekevät? Naiset ovat väkivaltaisempia parisuhteissa.
Keksityt väitteet eivät sinua pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Muista ikuisesti kuinka voitin yläasteella ensin muut tytöt ja sen jälkeen vielä poikien parhaimman pikajuoksijan.
Eikä poikien liikunnanopettaja ollut kuulevinaan. Hän oli vain hiljaa. Asenteet... 🙄
Voitko suositella lakua? Vai oletko vaan jostain etelämpää?
Itse tekee mieli välillä ostaa vaan en tiedä mitä.
Kouvolan laku?
Olen kyllä sitäkin etelämpää.
Mua harmittaa se, että joudun harjoitella paljon enemmän päästäkseni samoihin juoksutuloksiin kuin miehet. Tuntuu epäreilulta. Mutta kyllä kaikissa juoksukisoissa mun taakse jää pitkä liuta miehiä. Myös paljon itseäni nuorempia miehiä.
Se kyllä huvittaa, kun joissakin sunnuntaijuoksijoissa on miehiä, jotka olettavat automaattisesti olevansa nopeampia sukupuolensa takia. Olen saanut illanistujaisissa kahden tunnin puolimaratonin juosseelta ohjeita kisaa varten. Istuin siinä miettimässä, että itselleni kahden tunnin puolikas on peruskestävyysvauhtia.
Kyllä mua harmittaa. Olen kokenut sen kun samankokoinen, tuntematon mies nappasi minut takaapäin kiinni laivan yökerhossa ja piti väkisin "halauksessa". Yritin rimpuilla irti ja huutaa, mutta ei siellä metelissä kuullut edes omaa ääntään. Onneksi oli Kalja tuoppi kädessä niin sain singottua sen sisällön tyypin naamalle. Sitten pääsin irti. Siitä saakka on ollut mielessä, että miehet tosiaankin on paljon vahvempia kuin naiset. Onneksi nykyään aivot määrää, eikä lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on annettu erialsia hyveitä kuin miehelle. Naisen vartaloa ei ole luotu voimaa vaativiin tehtäviin ja tasapainokaan ei ole paras mahdollinen. Horjahtelevatkin usein vaarallisen näköisesti
mies52v
Aika näppärästi nostin varastolla noin 40 kg tuotteitakin päällekkäin eurolavalle 60-kiloisena naisena. Sellaisen 50 kilon tuotteenkin joskus nostin ihan itse. Olisin apuakin kyllä saanut, mutta en jaksanut jotain tönärikuskia pikku hommaan pyytää.
Joskus myös keräsin käsin päivittäin töissä 2000-5000 kilon edestä tuotteita. Tuli myös pyöräiltyä töihin 30 km päivässä ja lisäksi kävin 10 km juoksulenkeillä monta kertaa viikossa. Salilla työnsin jalkaprässissä helposti 200 kiloa 4 x 20.
Huom. En ole lähellekään 170 cm pitkä ja olen vartaloltani aika siro. Käytän XS- tai 34-kokoisia vaatteita ja olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä, mutta ei harmita yhtään.
Mielestäni noin pitää ollakin. Itse olen pieni ja hoikka nainen, ja tarvitsen mieheni apua joissakin asioissa useinkin.
No minä olen pieni ja hoikka enkä ole riippuvainen mistään miehen avusta. Pärjään itsenäisesti. 😊
Ei harmita, pidän voimaeroa luonnollisena. Harrastan voimailua eikä sekään harmita, että minulle on kommentoitu olevani "vahva naiseksi". Koska tosiasiahan se on.
Harmittaako miehiä, että naiset ovat heitä kauniimpia? Tai sirompia rakenteeltaan? Tai vaikkapa lasten silmissä helpommin lähestyttäviä? Tuskin harmittaa. Miehet ja naiset ovat erilaisia, molemmilla vahvuutensa, vain hölmö sen tosiasian yrittää kieltää (näitä hölmöjähän tosin nykypäivänä riittää)
Vierailija kirjoitti:
Tästähän on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, ilmiön nimi on "peniskateus" ja suurin osa naisista tuntuu kärsivän siitä.
Luulenpa, että naiset ei kyseistä kateutta tunne. Miehet ehkä. Miehethän varmaan kadehtii toistensa voimia, mutta ei naiset.
Päinvastoin on hyvä, että miehellä on voimia. Olisi ikävää, jos ei olisi. Nyt mies saa avata purkit/pullot joiden kannet on liian tiukassa ja nostella painavat jutut, joita en itse jaksa.
Miksi se minua harmittaisi, tai miksi olisin miehelle siitä kateellinen?
ei kai,, sehän on hyvä vaan jos
on taipuvainen avautumaan mielensä ja
jalkansa lihaksikkaan miehen edessä,
yhdelle mielellään kerrallaan
Ei, en keksi mitään käyttöä isommille voimille. Saan nytkin tehtyä kaiken tarpeellisen.
Minua ei harmita se, että miehet ovat fyysisesti voimakkaita ja kestäviä, vaan se, että itse en ole.
Tunnen itseni naiseksi, eikä yhtään kiinnosta mitkään sukupuolenvaihtohommelit,
mutta jos huomenna heräisin upeana miehenä, niin se olisi ehkä enemmänkin kuin vain ok.
Varmaankin lataisin heti jonkun gaydeittiappin ja tilaisin sieltä jonkun söpön herkkumiehen kantamaan itsensä suloisine pakaroineen eteeni. Nam!
Siis olettaen, että libidot ja riskinottokyvyt olisivat sen mieskehon mukaiset.
Näillä nykyisillä naishormoneilla ja varautuneella luonteenlaadulla ei "tilailla" ketään minnekään.
Olen niin arka, että en käy treffeillä ollenkaan.
Että sellaiset voimafantasiat täällä.
Ei harmita. Pystyn itse tekemään kaikki tarvitsemani tehtävät. Tosin aina en viitsi, kun miehiä on niin helppo hönöttää, tulevat mielellään esittelemään voimiaan.
Harmittaa ! Lisää ruutia helpottaisi montaa käytännön hommaa missä pitää nostella tai kantaa jotain. Nopeudesta en perusta, tikkailta operointi ja katolle uskaltamiselle olisi tarve samoin joidenkin koneiden käytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, ilmiön nimi on "peniskateus" ja suurin osa naisista tuntuu kärsivän siitä.
Luulenpa, että naiset ei kyseistä kateutta tunne. Miehet ehkä. Miehethän varmaan kadehtii toistensa voimia, mutta ei naiset.
Päinvastoin on hyvä, että miehellä on voimia. Olisi ikävää, jos ei olisi. Nyt mies saa avata purkit/pullot joiden kannet on liian tiukassa ja nostella painavat jutut, joita en itse jaksa.
Miksi se minua harmittaisi, tai miksi olisin miehelle siitä kateellinen?
Laita veitsi kannen ja purkin väliin ja nosta kantta veitsellä. Kuuluu poks ja saat kannen auki.
Huonekalut liikkuu, kun laittaa maton alle ja vetää.
No ei harmita fysiologiset faktat. Tottakai nainen voi olla vahnempi ja nopeampi kuin se nörttimies (treenausta aina vaatii että pystyy tekemään hyviä suorituksia). On kuitenkin mielestäni ihan vaan biologiaan perustuva fakta että naaras lähtökohtaisesti on voimassa ja nopeudessa jne heikompi. Tästä syystäkin kaikki näihin perustuvat maailmanennätykset on miehillä, luonnollisetsi. Pitääkö siitä olla harmissaan? No ei.
Naisilla taasen on muita ominaisuuksia mitkä ovat monesti parempia kuin miehillä. 🤷🏼♀️ Outo kysymys mutta trolli toki taitaa olla.