Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SAA RIITTÄÄ! -Suurmielenosoitus 25.4.14

Vierailija
19.04.2014 |

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

https://www.facebook.com/events/248255138692900/

 

Nyt Saa Riittää! 25.4.2014 Vapaa keskustelu

https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

 

Helsingissä järjestetään rauhanomainen mielenosoitus perjantaina 25.4.2014, jonka tarkoituksena on tuoda julki kansan tyytymättömyys maan nykyiseen poliittiseen tilaan ja siihen suuntaan, johon se on menossa. Mielenosoituksen taustalla on turhautuminen vaihtoehdottomuuden politiikkaan, joka on johtanut siihen, että hyvinvointivaltiostamme on tullut jotain aivan muuta kuin hyvinvoiva valtio.

 

Mielenosoittajat haluavat kertoa päättäjille, että asioihin on tultava muutos. Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota. Leikkaamispolitiikka rapauttaa hyvinvointivaltiota ja palvelee ainoastaan markkinoita. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen.

 

Mielenosoituksella halutaan tukea lapsiperheitä, koululaisia, opiskelijoita, köyhiä, työttömiä, pätkätyöläisiä, vammaisia, eläkeläisiä ja jokaista muutakin tavallista suomalaista ja heidän arkeaan.

 

Mielenosoitus alkaa kello 17 Säätytalolta marssilla, josta kulkue kulkee Aleksanterinkadun ja Mannerheimintien kautta Eduskuntatalon edustalle. Eduskuntatalolle saavutaan poliisin arvion mukaan n. kello 17:45, jonka jälkeen on luvassa kattavasti erilaisia yhteiskunnallisia puheita, esityksiä ja artisteja seuraavan 2 tunnin ajan! 

 

Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton ja toiveena olisikin, että puoluetunnukset ja liput jätettäisiin kotiin. 

 

Tapahtuman viralliset järjestäjät ovat Jari Ahlfors ja Anita Koivunen! Taustalla pyörii ja hääräilee lisäksi reilut 10 ahkeraa ihmistä erilaisten asioiden parissa tapahtuman tiimoilta!

 

Muistakaa hyvät ihmiset, että me järjestäjät ja taustatiimi emme tee tätä mielenosoitusta vaan te/me, Suomen kansa yhdessä. Nyt ja tulevaisuudessa! Asioihin on saatava muutos, ennenkuin on liian myöhäistä ja vain sinulla on mahdollisuus vaikuttaa! Sinä, joka voit tehdä jotain tämän tapahtuman parantamiseksi, tee se! Kerro tästä vieressä istuvalle mummolle bussissa, kaupungilla, tutuillenne, töissä, ja kotona, jotta saamme kaikki nykypolitiikkaan kyllästyneet kertomaan mielipiteensä, että NYT SAA RIITTÄÄ! Sinun mielipiteelläsi on merkitystä!

 

Nähdään Helsingissä siskot ja veljet! 

 

 

Linkit:

 

Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetuksia ympäri maata, joissa on vielä tilaa.

Tässä linkki yhteiskuljetuksiin: https://www.facebook.com/groups/1402312556707201/

 

Keskustelua pyritään ohjaamaan erilliseen ryhmään, jottei tapahtuma huku ihmisten erilaisiin mielipiteisiin ja uutisiin! 

Tässä linkki keskusteluryhmään: https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

Facebook: 

Helsinki: https://www.facebook.com/events/248255138692900/

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Persut olisivat saaneet vaalivoiton aikaisemmin, ei Kreikkaan olisi mennyt niitä miljardeja mitä meni. Ne olisi nyt käytössä kotimaassa ja niillä voisi tuottaa palveluja sekä pitää yllä kulutusta jota verokertymä pysyisi hyvänä.

 

Nyt joudumme kuristamaan ja se johtaa vain syöksykierteeseen. Ne miljardit olisi tarvittu nyt kipeästi kotimaassa.

 

Joten persuja äänestämällä jo aikaisemmin emme edes olisi tässä kurimuksessa. Mutta eiväthän juntit tupauunot sitä ymmärrä, vaan laulaa kokoomuksen mantroja.

Vierailija
22/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:26"]

Kivasti taas noita facebook-linkkejä ei pääse avaamaan jos ei facessa. Muuten voisin olla mukana mut ei sitten. Pitäkää tunkkinne.

[/quote]

 

Aivan! Pikkasen ottaa päähän, että kaikki info tapahtumasta kuin tapahtumasta on facessa, ei muualla. Enkä minä suostu tukemaan facebookia.

Olisiko se ollut järjestäjille  aivan mahdotonta tehdä kotisivuja tapahtumalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisko paremmin jos heitellään munia? tai savupommeja?

Vierailija
24/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kuinka tässäkin ketjussa ollaan pihalla kuin lumiukot. Mä tuun jos vaan pääsen. Nykyinen meno on aivan hirveeetä katsottavaa. Nro 12 seuraa aikaasi niin ei tarvitse kysellä tyhmiä. Nro 6 ole vain ylimielinen, tätä menoa koko maa on perikadossa. Ps. olen korkeasti koulutettu enkä suinkaan sellainen toimeton mihin viittaat. Vain moukka ajattelee ja tutkii asioita omasta norsunluutornistaan, elää hyvinvoinnin harhassa ja heittää kutosen kaltaisia kommentteja. Tyhmä olet kuin vasemman jalan saapas nro6. Täytyy pitää vähäosaistenkin puolta ja koko maan tulevaisuuden puolta.

Vierailija
25/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas...

Jos en nyt väärin muista, niin aiemmin oli eri järjestäjät tapahtumalla. Kyllästyivät kai riitelyyn, mikä oli aika karseaa luettavaa.

Joko on saatu yhteisymmärrys tapahtuman luonteesta aikaan?

Vierailija
26/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko! tuohon! aloitukseen! vielä! muutaman! huutomerkin!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 17 ja 18, surullista miten tyhmiä vaikutatte olevan, kun teiltä meni koko kupletin juoni ohi. Käykäähän nyt lukemassa uudelleen mistä olikaan kyse. t.24

Vierailija
28/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:40"]

Surullista kuinka tässäkin ketjussa ollaan pihalla kuin lumiukot. Mä tuun jos vaan pääsen. Nykyinen meno on aivan hirveeetä katsottavaa. Nro 12 seuraa aikaasi niin ei tarvitse kysellä tyhmiä. Nro 6 ole vain ylimielinen, tätä menoa koko maa on perikadossa. Ps. olen korkeasti koulutettu enkä suinkaan sellainen toimeton mihin viittaat. Vain moukka ajattelee ja tutkii asioita omasta norsunluutornistaan, elää hyvinvoinnin harhassa ja heittää kutosen kaltaisia kommentteja. Tyhmä olet kuin vasemman jalan saapas nro6. Täytyy pitää vähäosaistenkin puolta ja koko maan tulevaisuuden puolta.

[/quote]

 

En ole 12, mutta tyhmä ja takapajuinen, joten haluatko selittää minulle, mikä on se muutos, mitä tuossa tapahtumassa vaaditaan konkreettisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Mieluummin pitäisi olla työssäkäyvän keskiluokan mielenosoitus, missä keskiluokka osoittaa, ettei suostu enää olemaan nykyiseen tapaan "hyvinvointivaltion" loputon maksumies ja kieltäytyy jatkossa rahoittamasta tätä "pahoinvointivaltion" ylläpitoa nykyisessä muodossa.

Vierailija
30/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun joku kertoo miten se muutos toteutetaan ja mistä rahat otetaan KÄYTÄNNÖSSÄ, niin olen mukana. Eikä mitään Kreikkapropagandaa, ne rahat menivät jo. Ei ole mitään nolompaa kuin rahaa kinuavia mielenosoittajia, joilla ei ole hyvin perusteltuja näkemyksiä siitä, miten rahavarat jaetaan ja kuka maksaa lystin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:03"]

Paljon helpompi on vain äänestää seuraavissa vaaleissa persuja.

[/quote]

 

Ja se muuttaa mitä?

Vierailija
32/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:51"]

Heti kun joku kertoo miten se muutos toteutetaan ja mistä rahat otetaan KÄYTÄNNÖSSÄ, niin olen mukana. Eikä mitään Kreikkapropagandaa, ne rahat menivät jo. Ei ole mitään nolompaa kuin rahaa kinuavia mielenosoittajia, joilla ei ole hyvin perusteltuja näkemyksiä siitä, miten rahavarat jaetaan ja kuka maksaa lystin.

[/quote]

 

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin EU:sta eroaminen ja markkaan palaaminen on se ihmeellinen taikatemppu, joka tuo Armaaseen Suomeemme ikuisen onnen ja autuuden välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut sai vaalivoiton, mutta karttivat vastuuta. Vastuu on liian vaikeaa persuille.

Kiljukaulat ahneet pummit menee mielenosoitukseen!

Vierailija
34/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokka barrikadeille ja me lopetetaan sosiaalipummien hyysäys! Töihin vaan, jos on rahaa vailla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokka barrikadeille ja me lopetetaan sosiaalipummien hyysäys! Töihin vaan, jos on rahaa vailla!

Vierailija
36/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:00"]

Keskiluokka barrikadeille ja me lopetetaan sosiaalipummien hyysäys! Töihin vaan, jos on rahaa vailla!

[/quote]

 

Mutta eikös tuossa mielenosoituksessa ole pointtina se, ettei mistään tuista saa leikata?

Vierailija
37/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:12"]

Kyllä nämäkin kommentit osoittavat sen, että suomalaiset ovat tyhmiä lampaita. Hyväksytään nöyränä kaikki ja propaganda työttömistä lusmuilijoista uppoaa kuin veitsi voihin. Ei auta, vaikka samoille lampaille esittäisi työttömyys ja työllistymistilastoja kädestä pitäen, muisti ei ole kovin pitkä ja minuutin päästä se jo määkii tyhmistä työttömistä, jotka ei vain kävele töihin. Leikkauskohteita olisi ollut muitakin, mutta ei, kun lauhkea suomilammas hyväksyy kaiken ja halveksii niitä, jotka eivät halua keppiä nilkoilleen. Bää bää!

[/quote]

 

Juuri tuollainen vaahtoaminen ja lietsominen ei auta mitään. Juna meni jo. Isot päätökset tehtiin vuosia sitten. Leikkausten tie ei ole vielä edes alkanut kunnolla.

 

Vierailija
38/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ollaan samassa tilassa Ukrainan kanssa kun venäjä saapuu rauhoittamaan mellakoita ;)

Vierailija
39/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, tästä se lähtee homma käyntiin

Vierailija
40/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Vähäosaisimmat äänestävätkin kaikkein vähiten, kun eivät vain ymmärrä omaa  parastaan. Tilanteeseen herätään vasta, kun entiset etuudet on romutettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi