Kysymys 40+ sinkut
Löytyykö parisuhdetta? 45N ja seksiä olisi kyllä tarjolla, mutta tuntuu että en löydä miestä joka haluaisi oikean parisuhteen minun kanssa.
Vaihtoehtoina sitten on että olla yksin ja ilman seksiä kunnes se ”oikea” tulee jos tulee.
Tai
Nauttia seksistä ja tyytyä siihen että se on ainut mitä nyt irtoaa.
Miten te olette asian ratkaisseet?
Kommentit (148)
En etsi parisuhdetta, optimaalinen olisi friends with benefits -tyyppinen ratkaisu. En jaksa enää parisuhdetta: riitoja, alistamista, vaatimuksia, toisen sotkujen kuorsauksen ym sietämistä. Parisuhteet ovat (pääsääntöisesti) ahterista ja yksi naisten kidutusmuoto. N44
Vierailija kirjoitti:
En etsi parisuhdetta, optimaalinen olisi friends with benefits -tyyppinen ratkaisu. En jaksa enää parisuhdetta: riitoja, alistamista, vaatimuksia, toisen sotkujen kuorsauksen ym sietämistä. Parisuhteet ovat (pääsääntöisesti) ahterista ja yksi naisten kidutusmuoto. N44
Surullisia parisuhteita sinulla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne itselläni, jatkunut jo pari vuotta eikä mitään muutosta ole edelleenkään näköpiirissä. Omanikäiset miehet tuntuvat haikailevan kolmekymppisten perään. Olen siis tyytynyt nykyiseen tilanteeseen,kuitenkin toimiva vakiseksisuhde jolta saa läheisyyttä. Huoh! N47
Niin... Kerran eronneena 40+ miehenä voin todeta että noin ne markkinat toimii. Miksi sitten sinulle, 47 vuotiaalle naiselle ei löytyisi miestä 50-60vuotiaista ukoista?
Radikaali mielipide noista vain seksisuhteista. Siinähän suurin osa teistä naisista vain satuttaa itseään, koska ainakin itse poikamiehenä ollessa niitä harrastin ns. helppojen naisten kanssa, joista pääsin sitten eroon, kun 1) tuli parempaa näköpiiriin 2) nainen alkoi vaatia suhteelta enemmän.
Parisuhteeseen meidänt miehet ajaa 1) seksin tarve 2) rakkauden tarve 3) kumppanin tarve. Jos naiset pihtaisivat avioliiton ulkopuolista seksiä miehiltä kuin vielä muutama kymmenen vuotta sitten (Sää vaan haluat seksiä), niin olisihan se helpompi saada meidät miehet parisuhteesen pelkän panosuhteen sijaan, joka ei loppujen lopuksi tyydytä ketään,
Helppojen? Siis naisten, jotka oli sinusta kiinnostunut? Aika itsekästä ja epärehellistä tapailla, vaikka ei itseä kiinnosta.
Olen 40 ja etsinyt 1,5 vuotta uutta parisuhdetta. On varsin takkuista touhua. Minulla on useampi läheinen miesystävä, mutta se ei ole sama asia kuin parisuhde. On melkein mahdotonta löytää treffiseuraa, jota kiinnostaisi parisuhde ylipäätään, että voisi edes tutkia olisimmeko toisillemme sopivia. Toki oma rima on melko korkealla, että en taas päädy yhteen tunnevammaisen, alkoholistin, yksin viihtyvän tai narkkarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Karkeasti ilmaistu, mutta kyllä tässä on totuuden siemen. Mies tuo usein paljon painolastia naisen elämään, joka muuten olisi kevyttä ja helppoa. Miehen naiselle tuottaman surun määrä on vakio. Aina on jotain. Nirsoilusta ei ole kyse vaan siitä, että nykynainen ei yksinkertaisesti tarvitse miestä mihinkään. Toki monet tarttee itselleen siittäjän, mutta jos ei halua edes lapsia painolastiksi, niin mieskin on hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan menee, että nelikymppisetkin naiset haaveille vain nuoremmista miehistä. Itse olen kuusissakymmenissä, hyvässä kunnossa, seksi sujuu ja elämä muutenkin raiteillaan. Nelikymppiset naiset ei enää vilkaisekaan.
Höpön höpön. Olen 40v nainen eikä vois vähempää kiinnostaa nuoremmat.Kelpaisi vanhempikin mies mutta kaikki yli 50vuotiaat hamaan loppuun asti hakevat vain seksiä ja minä kun haluan oikean suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkeasti ilmaistu, mutta kyllä tässä on totuuden siemen. Mies tuo usein paljon painolastia naisen elämään, joka muuten olisi kevyttä ja helppoa. Miehen naiselle tuottaman surun määrä on vakio. Aina on jotain. Nirsoilusta ei ole kyse vaan siitä, että nykynainen ei yksinkertaisesti tarvitse miestä mihinkään. Toki monet tarttee itselleen siittäjän, mutta jos ei halua edes lapsia painolastiksi, niin mieskin on hyödytön.
40+ ne lapset pitäisi olla tehty jo. Tässä iässä ei haeta enää työleiriä. Se elettiin sen kanssa jonka kanssa tehtiin lapset. Tässä iässä etsitään aikuisten ihmisten välistä kumppanuutta, mieluiten kahden aikuisen välistä, mutta käy se useampikin tietysti joillekin. Varsinkin kun saman katon alle ei ota enää ihmisiä kuin käymään eikä ole pakkomiellettä opettaa toinen tuntemaan sinut läpikotaisin.
Asun kahden lapsen kanssa. Ei aikaa eikä kiinnostusta parisuhteeseen. Olen ihan tyytyväinen näin. E-pillerit, mitä syön järkky mekkoihin pitävät huolen, ettei seksiä tee vahingossakaan mieli. Menee vielä 15v. kun lapset muuttavat omilleen. Oon sit 55v. Jotenkin en usko, että mitään parisuhde-elämää tulen enää viettämään, eikä se haittaa. Tietty eihän sitä ikinä tiedä.
Olen urheilullinen, hoikka, nuoremmalta näyttävä 40+ -ikäinen nainen. Tosi pitkiä parisuhteita on ollut, nyt muutaman vuoden sinkkuna. Tarjonta 20-30 -vuotiaista miehistä on suurta. Komeita, fiksuja, mukavia, kouluttautuneitakin miehiä tulee deittipalstoilla vastaan. Minulla on kiireinen työ + muita tavoitteita, tämä hetki ei ole ihanteellinen parisuhteen rakentamiselle. Olenkin tapaillut näitä nuorempia miehiä, ja ollut ihan huippuhauskaa.
Mahtavaa seksiä, kestävyys huipussaan, innostusta kokeilla uutta ja ihan poikkeuksetta tämä nuorempi sukupolvi ottaa naisen nautinnon huomioon todella hyvin. Ja myös kokemusta heillekin on kertynyt eri jutuista. Muukin ajanvietto kivaa, tulee käytyä hyviä, mielenkiintoisia keskusteluja, tulee ehkä uutta näkökulmaa ajatuksiin puolin ja toisin. Syömässäkin tulee joskus käytyä, lenkillä, leffailtoja vietettyä. Suhtautuvat myös positiivisesti elämään ja tulevaisuuteen, löytyy energiaa ja elämäniloa. Ja yhteistäkin löytyy ajatuksissa, kiinnostuksenkohteissa ja vaikkapa luonteenpiirteissä, ei se kiinnostus kevyeenkään suhteeseen synny, jos ei ole mukava tyyppi ja ole jotain yhteistä.
Olen tyytyväinen tähän tilanteeseen, ja tällä hetkellä en etsikään parisuhdetta. Ehkä tilanne voi muuttua myöhemmin kun on enemmän aikaa panostaa vakavampaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne itselläni, jatkunut jo pari vuotta eikä mitään muutosta ole edelleenkään näköpiirissä. Omanikäiset miehet tuntuvat haikailevan kolmekymppisten perään. Olen siis tyytynyt nykyiseen tilanteeseen,kuitenkin toimiva vakiseksisuhde jolta saa läheisyyttä. Huoh! N47
Niin... Kerran eronneena 40+ miehenä voin todeta että noin ne markkinat toimii. Miksi sitten sinulle, 47 vuotiaalle naiselle ei löytyisi miestä 50-60vuotiaista ukoista?
Radikaali mielipide noista vain seksisuhteista. Siinähän suurin osa teistä naisista vain satuttaa itseään, koska ainakin itse poikamiehenä ollessa niitä harrastin ns. helppojen naisten kanssa, joista pääsin sitten eroon, kun 1) tuli parempaa näköpiiriin 2) nainen alkoi vaatia suhteelta enemmän.
Parisuhteeseen meidänt miehet ajaa 1) seksin tarve 2) rakkauden tarve 3) kumppanin tarve. Jos naiset pihtaisivat avioliiton ulkopuolista seksiä miehiltä kuin vielä muutama kymmenen vuotta sitten (Sää vaan haluat seksiä), niin olisihan se helpompi saada meidät miehet parisuhteesen pelkän panosuhteen sijaan, joka ei loppujen lopuksi tyydytä ketään,
En halua vanhempaa miestä,korkeintaan omanikäisen nuorekkaan joka jaksaa harrastaa ja liikkua. Makuasia,tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin vanhakantainen ajatuskuvio ikäiseltäni mieheltä. Ihan kuin kaikki naiset haluaisivat parisuhdetta, ihan kuin naiset eivät osaisi nauttia hyvästä seksistä ja mies vain hyödyntää "helppoa" naista. Onneksi maailma on muuttunut. Olen huomannut, että nuoremmat miehet arvostavat naisia enemmän, on kasvettu ehkä paremmin tasa-arvoon. Seksikin on ihan normaali asia ja ymmärretään, että nainenkin voi nauttia pelkästä seksistä. Turha sitten ikäisteni miesten ihmetellä, miksi omanikäiset naiset, puhumattakaan paljon nuoremmista, eivät halua parisuhteeseen sovinistisia ajatuksia omaavien änkyröiden kanssa. Ja naiset, arvostakaa omaa elämäänne ja nauttikaa myös seksuaalisuudestanne. Naisia ja naiseutta yritetään edelleen hallita mitä moninaisin keinoin, mutta siihen ei tarvitse alistua.
Jäin sinkuksi 47 vuotiaana. Ensin hankin itselleni laastarisuhteen läheisyydenkaipuuseeni. Olin myös miehelle laastarina. Kun olin selvittänyt, mitä haluan loppuelämältäni, aloin etsimään vakaata ja turvallista, loppuelämän kestävää parisuhdetta. Laitoin verkot vesille ja aktiivisesti käytin tinderiä ja treffisivustoja muutaman kuukauden, kävin treffeillä ja lopulta löysin itselleni sopivan miehen. Olemme eläneet pari vuotta aikuisessa suhteessa, jossa on omat kodit. Asutaan lähekkäin, joten tapaamiset ovat helppoja ja tuntuu, että ne ovat yhtä juhlaa, vaikka kohta ollaan oltu kimpassa jo pari vuotta. Tämä tuntuu täydelliseltä suhteelta, jossa saa rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan menee, että nelikymppisetkin naiset haaveille vain nuoremmista miehistä. Itse olen kuusissakymmenissä, hyvässä kunnossa, seksi sujuu ja elämä muutenkin raiteillaan. Nelikymppiset naiset ei enää vilkaisekaan.
Höpön höpön. Olen 40v nainen eikä vois vähempää kiinnostaa nuoremmat.Kelpaisi vanhempikin mies mutta kaikki yli 50vuotiaat hamaan loppuun asti hakevat vain seksiä ja minä kun haluan oikean suhteen.
Minäkin haluan vain ja ainoastaan oikean suhteen naisen kanssa. Mikään muu ei kiinnosta tämän haaveen lisäksi. Mistään ei löydy sopivaa 45-55 vuotiasta vapaata naista.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullut huhuja, että nykyään naiset saattavat käydä itsekin töissä ja heillä voi olla omaakin rahaa, ts. eivät ehkä tarvitse elättäjää. (Vahvistamaton tieto).
Mä oon kuullut huhuja, että nykyään(kin) naiset naivat ylöspäin, ts. eivät kelpuuta pienituloisempaa miestä. (Vahvistamaton tieto).
Harhaa. Suurin osa ihmistä on ihan työssäkäyviä taviksia. Moni mies sitten kuvittelee, että kun on joku pikkupomo jossain, ollaan niin ylhäällä verrattuna johonkin naiseen, jolla ei ole jotain titteliä ja joka on töissä toimistossa ja voimme kutsua tätä ylöspäinnaimiseksi.
Vaimo on vaatefirmassa töissä ja mies puufirmassa ja siellä puufirmassa maksetaan parempaa palkkaa perinteisesti, niin miehet huutavat kuinka naiset naivat ylöspäin.
Suurimmalla osalla naimisissa olevilla naisilla on enemmän tienaava mies, koska suurin osa miehistä on miesvaltaisilla aloilla, joissa miehille maksetaan enemmän. Aika harvassa nämä ainoastaan peruskoulun käyneet naisten ja rikkaan toimitusjohtajan liitot ovat nykyisin. Todennäköisempää, että siellä Hankenilla tavattiin ja molemmat valmistuivat ja menivät töihin. Miehen ura sitten vaan lähti lentoon.
Nainen haluaa vähintään oman älyn tason miehen. Kuten mies haluaa vähintään yhtä viehättävän naisen tai kauniimman kun hän itse on. Joten jos lähäri etsii miestä, niin ainakin siihen tasolle pitäisi yltää. Mitä parempi sen parempi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan vain ja ainoastaan oikean suhteen naisen kanssa. Mikään muu ei kiinnosta tämän haaveen lisäksi. Mistään ei löydy sopivaa 45-55 vuotiasta vapaata naista.
M
Millainen on sopiva?
Olen kyllä mies, mutta sinkkuna mennään. Tuntuu, että ikäiseni naiset eivät edes hae parisuhdetta, vaan kaikilla on jotain vakipanoja ja muuten viihtyvät hyvin yksikseen.
Kysytyt miehet ovat jo kokeneet pesänrakennusvaiheen naisen kanssa eivätkä halua sitä uudestaan.
Nyt kiinnostaa saada naiselta vain kirsikat kakun päältä eli seksi, validaatio ja hauskanpito. Muuta he eivät naiselta tarvitse.
Miehet jotka haluaisivat parisuhteen, eivät kiinnosta ap:ta.
P⚪rn⚪sivut ja tyyny korvaa seksin. Koira läheisyyden. Parisuhdetta on etsitty pitkään, mutta suhteeseen haluavia ei ole. Sen sijaan yhden illan viihteeseen on jono. Siinä laadussakin on toki puolensa. Jonossa on paljon nuoria ja ne harvemmat parisuhteeseen haluavat ovat 6-kymppisiä. Siispä pahimpaan miehenhimoon ja seikkaluun kelpaa nuori. N48