Kysymys 40+ sinkut
Löytyykö parisuhdetta? 45N ja seksiä olisi kyllä tarjolla, mutta tuntuu että en löydä miestä joka haluaisi oikean parisuhteen minun kanssa.
Vaihtoehtoina sitten on että olla yksin ja ilman seksiä kunnes se ”oikea” tulee jos tulee.
Tai
Nauttia seksistä ja tyytyä siihen että se on ainut mitä nyt irtoaa.
Miten te olette asian ratkaisseet?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ap:n ikäinen mies, ja mielelläni alkaisin parisuhteeseen jos löytyisi oikea nainen.
Mutta sitten seuraa rehellinen osuus.
Minulla ei ole isoja tuloja eikä myöskään kädentaitoja tai halua remontoida asuntoa. Harvalle naiselle sopii kovin vaatimaton asumus, yleensä se asumuksen taso on tavoite numero yksi. Itselleni riittää vaatimaton paikka jossa asua. Minua ei myöskään kiinnosta luksus ja mukavuudet samoin kuin useimpia naisia.
En ole pitkä enkä komea. Tästä huolimatta toivon naiselta samaa kuin itseltäni, eli normaalipainoisuutta ja sitä että kroppa olisi naisellinen. Pinnallista? Ehkä, kiinnostaisiko sinua seksitön suhde?
En ole halukas isähahmoksi. Lapsia naisella toki saa olla, mutta jos asuvat kotona niin yhteen muuttaminen on poissuljettu ajatus.
Ja tässä eivät "markkina-arvot" kohtaa. Ratkaiseva tuntuu olevan miehen komeus, se mitä miehellä on tarjota taloudellisesti (raha/rakentaminen) ja onko miehelle tarvetta perheen vuoksi.
1. Suhde joka perustuu siihen että haluamme toisemme. Ei rakennusprojektiin jossa hankittava asunto ja elintaso kiinnostaa enemmän kuin mies.
2. Ei perheen perustamista tai huollettavia lapsia.
3. Seksuaalisesti haluttava ulkonäkö.Näistä en tingi. Tähän mennessä olen löytänyt naisia joilla on näistä yksi. En ala suhteeseen paljon nuoremman ja reilusti ylipainoisen naisen kanssa jolla on lapsikuume päällä, koska olen vela. En myöskään ikäiseni kivannäköisen naisen kanssa joka haluaa uuden isähahmon renttuisän lapsille ja kivemman kämpän tuhlattuaan rahansa. Pitää olla kaikki kolme.
Nyt niitä alapeukkuja sitten.
Ai, tämä olikin se ritari, joka ei vaadi naiselta mitään, mitä ei ole itse. Etkös ollut vielä kaljuuntuvakin? Hiustenlähdöstä kärsivä nainen voisi sopia, he joutuvat usein piilottelemaan vaivaansa ja häpeävät lähteä treffeille.
Ja mikäs tämä juttu, että lapsia voi olla, jos niiden kanssa ei tarvitse asua? Viimeksi taisi olla niin, ettei lapsia saa olla, vaikka asuisivat kuussa. Kaikkea sitä...
En ollut kaljuuntuva, mutta enemmistö miehistä kyllä kaljuuntuu tässä iässä tai vähän vanhempana. Mahdollisesti minäkin.
Tuota noin, se on kyllä niin, että vähemmistö miehistä kaljuuntuu vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi parisuhdetta, optimaalinen olisi friends with benefits -tyyppinen ratkaisu. En jaksa enää parisuhdetta: riitoja, alistamista, vaatimuksia, toisen sotkujen kuorsauksen ym sietämistä. Parisuhteet ovat (pääsääntöisesti) ahterista ja yksi naisten kidutusmuoto. N44
Karkeasti ilmaistu, mutta kyllä tässä on totuuden siemen. Mies tuo usein paljon painolastia naisen elämään, joka muuten olisi kevyttä ja helppoa. Miehen naiselle tuottaman surun määrä on vakio. Aina on jotain. Nirsoilusta ei ole kyse vaan siitä, että nykynainen ei yksinkertaisesti tarvitse miestä mihinkään. Toki monet tarttee itselleen siittäjän, mutta jos ei halua edes lapsia painolastiksi, niin mieskin on hyödytön.
40+ ne lapset pitäisi olla tehty jo. Tässä iässä ei haeta enää työleiriä. Se elettiin sen kanssa jonka kanssa tehtiin lapset. Tässä iässä etsitään aikuisten ihmisten välistä kumppanuutta, mieluiten kahden aikuisen välistä, mutta käy se useampikin tietysti joillekin. Varsinkin kun saman katon alle ei ota enää ihmisiä kuin käymään eikä ole pakkomiellettä opettaa toinen tuntemaan sinut läpikotaisin.
Naiset ei halua työleiriä ja miehet eivät halua hormonihöyryjä ja kotileikkejä. Siinäpä pulma miten saada nämä reunaehdot kohtaamaan.
Miehiä ei kuulemma tarvitsisi mihinkään, mutta kummasti miesten verorahojen mahdollistamat palvelut ja yhteiskunnan infrastruktuurin ylläpito kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi parisuhdetta, optimaalinen olisi friends with benefits -tyyppinen ratkaisu. En jaksa enää parisuhdetta: riitoja, alistamista, vaatimuksia, toisen sotkujen kuorsauksen ym sietämistä. Parisuhteet ovat (pääsääntöisesti) ahterista ja yksi naisten kidutusmuoto. N44
Karkeasti ilmaistu, mutta kyllä tässä on totuuden siemen. Mies tuo usein paljon painolastia naisen elämään, joka muuten olisi kevyttä ja helppoa. Miehen naiselle tuottaman surun määrä on vakio. Aina on jotain. Nirsoilusta ei ole kyse vaan siitä, että nykynainen ei yksinkertaisesti tarvitse miestä mihinkään. Toki monet tarttee itselleen siittäjän, mutta jos ei halua edes lapsia painolastiksi, niin mieskin on hyödytön.
40+ ne lapset pitäisi olla tehty jo. Tässä iässä ei haeta enää työleiriä. Se elettiin sen kanssa jonka kanssa tehtiin lapset. Tässä iässä etsitään aikuisten ihmisten välistä kumppanuutta, mieluiten kahden aikuisen välistä, mutta käy se useampikin tietysti joillekin. Varsinkin kun saman katon alle ei ota enää ihmisiä kuin käymään eikä ole pakkomiellettä opettaa toinen tuntemaan sinut läpikotaisin.
Naiset ei halua työleiriä ja miehet eivät halua hormonihöyryjä ja kotileikkejä. Siinäpä pulma miten saada nämä reunaehdot kohtaamaan.
Miehiä ei kuulemma tarvitsisi mihinkään, mutta kummasti miesten verorahojen mahdollistamat palvelut ja yhteiskunnan infrastruktuurin ylläpito kelpaavat.
Nuo ongelmat koskevat nuorempia. Nuorena naiset haluavat venyttää vakiintumista, mutta vakiintumisen jälkeen siirtyä kotileikkeihin nopeasti. Miehet haluaisivat toisin päin.
40+ iässä ongelma tuppaa olemaan se että miesten ja naisten painotukset ovat erilaisia. Miehiä kiinnostaa panostaa harrastuksiin ja elää elämää joka jäi kun piti leikkiä kotileikkejä. Eli salia, moottoripyörää, seksileikkejä, ym. Naisia kiinnostaa panostus kotiin ja mukavuuksiin. Eli sisustaminen, hotellit, ravintolat, ym.
Siksi on paljon 40+ miehiä joita kiinnostaa seksisuhde mutta ei muu. Harrastetaan seksiä mutta sen jälkeen ei tarvitse jäädä kuuntelemaan haaveilua remonttiunelmista.
Ap linjoilla Moi!
Kiitos hyvistä vastauksista, tuli paljon mietittävää.
Luin jonkun jutun jossa sanottiin että biologisesti on parempi että jos alussa nainen tykkää miehestä enemmän, Sellainen suhde kestää paremmin. Eli tasoteoreetikoille vois sitten neuvoa että miesten kannattaa valita nainen jolle olet oikea saalis sen sijaan kuin jahdata jotain saavuttamatonta.
Ajatuksia arvon raati?
Ja henk koht olen tilanteessa jossa aion nyt vaan nauttia ihmisestä ilman mitään vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ap linjoilla Moi!
Luin jonkun jutun jossa sanottiin että biologisesti on parempi että jos alussa nainen tykkää miehestä enemmän, Sellainen suhde kestää paremmin. Eli tasoteoreetikoille vois sitten neuvoa että miesten kannattaa valita nainen jolle olet oikea saalis sen sijaan kuin jahdata jotain saavuttamatonta.Ajatuksia arvon raati?
Ja henk koht olen tilanteessa jossa aion nyt vaan nauttia ihmisestä ilman mitään vaatimuksia.
Samanaikaisesti nuoret naiset ovat melko universaalisti sitä mieltä että miehen kuuluu jahdata naista ja esittää soidinmenoja, ja että vain harvat miehet "erottuvat joukosta".
Eli mikä on ratkaisusi? Se biologia, eli alfamiehet siittävät raskaiksi lukuisia naisia ja pitävät haaremia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap linjoilla Moi!
Luin jonkun jutun jossa sanottiin että biologisesti on parempi että jos alussa nainen tykkää miehestä enemmän, Sellainen suhde kestää paremmin. Eli tasoteoreetikoille vois sitten neuvoa että miesten kannattaa valita nainen jolle olet oikea saalis sen sijaan kuin jahdata jotain saavuttamatonta.Ajatuksia arvon raati?
Samanaikaisesti nuoret naiset ovat melko universaalisti sitä mieltä että miehen kuuluu jahdata naista ja esittää soidinmenoja, ja että vain harvat miehet "erottuvat joukosta".
Eli mikä on ratkaisusi? Se biologia, eli alfamiehet siittävät raskaiksi lukuisia naisia ja pitävät haaremia?
Oikeassa olet tuosta. Ehkä tämä on joku moderni lajinkarsinta menetelmä. Yltäkylläisyyden aikana me länsimaiset haluamme vanhemmuuden ja parinvalinnan niin täydellisesti, että olemme mielummin ilman kun lisäännymme. Ja jos lisäännymme niin teemme sen myöhemmin ettei ehdi hankkia niin montaa lasta.
Itse naisena olen kyllä huomannut ystävien suhteen että kaikki ne kriteerit ja vaatimukset lentää pois niin nopeasti jos oikea mies osuu kohdalle. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap linjoilla Moi!
Oikeassa olet tuosta. Ehkä tämä on joku moderni lajinkarsinta menetelmä. Yltäkylläisyyden aikana me länsimaiset haluamme vanhemmuuden ja parinvalinnan niin täydellisesti, että olemme mielummin ilman kun lisäännymme. Ja jos lisäännymme niin teemme sen myöhemmin ettei ehdi hankkia niin montaa lasta.
Itse naisena olen kyllä huomannut ystävien suhteen että kaikki ne kriteerit ja vaatimukset lentää pois niin nopeasti jos oikea mies osuu kohdalle. 😁
Paitsi että naiset haluavat yhäkin lisääntyä useammin ja myös aikaisemmin kuin miehet.
Vakiintuminen on se jota naiset viivyttävät. Ja sitten lasten hankinnalla onkin kiire.
Tämä viittaisi siihen että naiset ovat hyvin kranttuja seurustelukumppanin kanssa, mutta kun halutaan lapsia, kriteerit unohtuvatkin.
Tasoteorioista olen sitä mieltä että se on vain tapa laittaa ihmisiä lokeroihin ja pystyä kontrolloimaan niitä. Uppoaa suomalaisiin koska olemme niin sellaisia kuuliaisia ja meidän kulttuurissamme pahin synti on luulla itsestään jotain. Mitä sitten vaikka olisit ruma lihava nainen ja haluat vain tietynlaisen miehen. Kyllä saa haluta ja jos ei toiveet toteudu niin ainut joka kärsii on ko hlö itse. Mitä se on keltään pois? Miehet aina marisee tästä, mutta sitten samaan syssyyn sanotaan ettei hänelle se nainen ainakaan kelpaisi. Niin miksi sitten välittää ko naisen miesmausta. Ja sama naisille. Jos ruma mies haluaa kauniin naisen niin kyllä hän saa sellaista haluta vaikka ei olisi itse komea.