Kysymys 40+ sinkut
Löytyykö parisuhdetta? 45N ja seksiä olisi kyllä tarjolla, mutta tuntuu että en löydä miestä joka haluaisi oikean parisuhteen minun kanssa.
Vaihtoehtoina sitten on että olla yksin ja ilman seksiä kunnes se ”oikea” tulee jos tulee.
Tai
Nauttia seksistä ja tyytyä siihen että se on ainut mitä nyt irtoaa.
Miten te olette asian ratkaisseet?
Kommentit (148)
Eikös naisille käy tuossa iässä että, jos kiinnostus seksiin loppuu, ulkonäkökin rupsahtaa ihan vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisille käy tuossa iässä että, jos kiinnostus seksiin loppuu, ulkonäkökin rupsahtaa ihan vuodessa
:D Mitäh???
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluisin miehen oikeastaan pelkkään hengailuun ja seksiin. Ei sitoumuksia eikä ikinä mitään yhteistä tai tulevan suunnittelua tai velvollisuuksia toista kohtaan tai yhtään mitään muuta sellaista. Sen kaiken elin jo jonkun toisen kanssa.
Kunhan olisi fiksua ja hauskaa seuraa ja seksi toimisi. Mieluiten nähtäisi kerran tai korkeintaan pari kertaa viikossa ja muuten ei edes tarvitsisi pidellä mitään yhteyksiä. Ja koska kyseessä olisi vain viihteellinen juttu, niin mieluusti minua itseäni nuorempi mies. Nuoret on kivemman näköisiä ja positiivisempia kuin ikäiseni änkyrät.
Mulla on kivasti komea, itseäni joitakin vuosi nuorempi mieskaveri. Kun tässä puolisen vuotta sitten jo kolmas suhteen tapainen lässähti pettymykseen, päätin ottaa taukoa sellaisen loppuelämän kumppanin etsimisessä. Koska kaipaan kuitenkin valtavasti seksiä hyvän partnerin kanssa, ja koska olen vasta viime vuosina löytänyt todellisen seksuaalisen potentiaalini, kysyin tältä kaveriltani kiinnostaisiko auttaa turhautunutta naista. Ja hän on osoittautunut ihan loistavaksi petikumppaniksi! Käymme jo vuosia yhdessä erilaisissa kulttuuritapahtumissa ja metsäkävlyillä ja toisinaan viettää iltaa minun ja lasteni luona. Nyt sitten tuli tämä s*ksi vielä tähän lisäksi. Aika hyvä kokonaisuus tähän hetkeen. Silti toivon tapaavani vielä lähivuosina sen oikean, loppuelämän kumppanin. Sitä ihmettä odotellessa iloitsen hyvästä ystävästä...
N46
Sinkkuna nunnana tai se oikea. Ei irtoseksiä, ei epämääräisten tyyppien seuraa. Ehkä löytäisit muista länsimaista sopivan miehen.
Ei ole seksiä kuin itseni kanssa. Haluaisin suhteen, ei tarvitse asua kimpassa eikä nähdäkään päivittäin, mutta en halua jakaa kumppania muiden kanssa. Olisi sellainen rento suhde, mutta vahva yhteys turvallinen yhteenkuuluvuuden tunne.
En jaksa enää pyöriä deittipalstoilla, siksipä olen yksin. Ja kyllä, tuntuu välilä, että elämä valuu hukkaan.
N44
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullut huhuja, että nykyään naiset saattavat käydä itsekin töissä ja heillä voi olla omaakin rahaa, ts. eivät ehkä tarvitse elättäjää. (Vahvistamaton tieto).
Mä oon kuullut huhuja, että nykyään(kin) naiset naivat ylöspäin, ts. eivät kelpuuta pienituloisempaa miestä. (Vahvistamaton tieto).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluisin miehen oikeastaan pelkkään hengailuun ja seksiin. Ei sitoumuksia eikä ikinä mitään yhteistä tai tulevan suunnittelua tai velvollisuuksia toista kohtaan tai yhtään mitään muuta sellaista. Sen kaiken elin jo jonkun toisen kanssa.
Kunhan olisi fiksua ja hauskaa seuraa ja seksi toimisi. Mieluiten nähtäisi kerran tai korkeintaan pari kertaa viikossa ja muuten ei edes tarvitsisi pidellä mitään yhteyksiä. Ja koska kyseessä olisi vain viihteellinen juttu, niin mieluusti minua itseäni nuorempi mies. Nuoret on kivemman näköisiä ja positiivisempia kuin ikäiseni änkyrät.
Mulla on kivasti komea, itseäni joitakin vuosi nuorempi mieskaveri. Kun tässä puolisen vuotta sitten jo kolmas suhteen tapainen lässähti pettymykseen, päätin ottaa taukoa sellaisen loppuelämän kumppanin etsimisessä. Koska kaipaan kuitenkin valtavasti seksiä hyvän partnerin kanssa, ja koska olen vasta viime vuosina löytänyt todellisen seksuaalisen potentiaalini, kysyin tältä kaveriltani kiinnostaisiko auttaa turhautunutta naista. Ja hän on osoittautunut ihan loistavaksi petikumppaniksi! Käymme jo vuosia yhdessä erilaisissa kulttuuritapahtumissa ja metsäkävlyillä ja toisinaan viettää iltaa minun ja lasteni luona. Nyt sitten tuli tämä s*ksi vielä tähän lisäksi. Aika hyvä kokonaisuus tähän hetkeen. Silti toivon tapaavani vielä lähivuosina sen oikean, loppuelämän kumppanin. Sitä ihmettä odotellessa iloitsen hyvästä ystävästä...
N46
Juuri tuollaista kaipaisin. Olisi mulle ihan täydellinen ratkaisu.
Itsekin kerran eräässä miitissä tutustuin tosi mukavaan nuoreen mieheen, juttua riitti ja oli tosi kivannäköinenkin. Harmittaa, etten kehdannut ehdottaa sille suhdetta tai edes yhden illan juttua. Pelkäsin jotenkin, että olisi ahdistavaa ja epäsopivaa, pitäisi jonain ällönä puumana yms. Toisaalta olenkin iloinen, etten möläyttänyt mitään tyhmää vaan jätin hänellekin pelkästään varmasti hyvät muistot kohtaamisestamme, mutta tosiaan kyllä mietin välillä, että mitäs jos sille olisikin sopinut ehdottamani diili.
Minnekään tinderiin tai mummotunneliin en mene kirveelläkään. Ei ikinä mun juttuja. Eli haaveilun tasolle jäänee nuo tulevat suhteet. Onneksi elämä on muuten täydellistä.
T. Ekana kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se paradoksi onkin. Naiset pärjäävät hyvin ilman seksiä ja miehet ilman läheisyyttä ja kumppanuutta.
Onko näin? Uskon että on sama asia vaan eri muodossa meille. Omienkokemuksien perusteella sanoisin että mies kokee rakkautta ja hyväksyntää seksin kautta. Saa buustia tarjoamastaan nautinnosta naiselle.
Sama naisille. Se tunne että joku haluaa sinua ja sinä haluat häntä on ihan uskomaton.
N45
Varmasti, mutta mies valehtelee. Minusta on tullut kyyninen. Jos mies kehuu niin minä kysyn mitä hän oikeasti on vailla. Ja paskaahan ne aina puhuu alunperin. Pitää vaan tyhmänä vielä näin vanhanakin.
Väitättekö te seksittömät naiset oikeasti ettei se ole vaikuttanut ulkonäköönne?
Mitähän ihmettä luin? Ootteko te Tinderissä? Mä oon 40 ja siellähän ois parisuhdetta tarjolla, miehet just tosi takertujia ja haluaa sitoutua! Ja minä tapaan vaan todella kuumia kakskymppisiä miehiä! Olen peruskaunis, urheilullinen, normaalipainoinen naisellinen nainen, ja hyvintoimeentuleva.☺️
Niin se vaan menee, että nelikymppisetkin naiset haaveille vain nuoremmista miehistä. Itse olen kuusissakymmenissä, hyvässä kunnossa, seksi sujuu ja elämä muutenkin raiteillaan. Nelikymppiset naiset ei enää vilkaisekaan.
"Seksiä olisi kyllä tarjolla?" Buhahahaa.
Jos olisi helposti seksiä tarjolla, tuskin olisin koskaan parisuhdetta alkanut tavoitellakaan.
Haluaisin olla rakastaja ja friend with benefits. Kuitenkin tunnun olevan ikuista parisuhdematskua.
M41
Mulle ei ole mistään seksiä tarjolla ja se kävis pelkästään. Ootteko Tinderissä vai mistä saatte tuosta vaan seksiä?
N36
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole mistään seksiä tarjolla ja se kävis pelkästään. Ootteko Tinderissä vai mistä saatte tuosta vaan seksiä?
N36
Rupesin juuri miettimään et kaikki miehet on kyllä netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46Juuri tuollaista kaipaisin. Olisi mulle ihan täydellinen ratkaisu.
Itsekin kerran eräässä miitissä tutustuin tosi mukavaan nuoreen mieheen, juttua riitti ja oli tosi kivannäköinenkin. Harmittaa, etten kehdannut ehdottaa sille suhdetta tai edes yhden illan juttua. Pelkäsin jotenkin, että olisi ahdistavaa ja epäsopivaa, pitäisi jonain ällönä puumana yms. Toisaalta olenkin iloinen, etten möläyttänyt mitään tyhmää vaan jätin hänellekin pelkästään varmasti hyvät muistot kohtaamisestamme, mutta tosiaan kyllä mietin välillä, että mitäs jos sille olisikin sopinut ehdottamani diili.
Minnekään tinderiin tai mummotunneliin en mene kirveelläkään. Ei ikinä mun juttuja. Eli haaveilun tasolle jäänee nuo tulevat suhteet. Onneksi elämä on muuten täydellistä.
T. Ekana kirjoittanut[/
Itse olen ottanut sen asenteen, että en ala häpeilemään ja en halua jäädä miettimään ”mitä jos”. Sillä asenteella sain myös ekan fwb suhteeni pitkän avioliiton jälkeen. Mulla oli kiva, ja taas, hyvän näköinen työkaveri. Keksin tikusta asiaa ja sain sen kutsumaan luokseen. Kysyin sitten jossain vaiheessa kiinnostaisiko tällainen friends with benefits tyyppinen juttu. Oli kyllä vaikeaa saada itsensä rohkaistua. Mies hämmentyi, mutta hetken päästä oli ihan mukana. Harmi vain, että menin sitten rakastumaan. Yritettiin suhdettakin jonkin aikaa, oltiin yhdessä reilut kaksi vuotta. Ei kaduta yhtään, oli todella kivaa sen aikaa kun kesti.
Rohkeasti vain tarttumaan tilaisuuksiin kun niitä tulee. Hyvällä maulla ja kunnioittaen toista tietenkin. Kerran täällä vain eletään ja olemme ihan aikuisia, jotka saavat nauttia ja pitää hauskaa.Se N46
Erosin vuonna 2018, vuosi meni ilman seksiä ja sen jälkeen oli vajaan vuoden mittainen tapailusuhde, jossa minä ihastuin ja toinen sitten vihelsi pelin poikki erotraumoinen ja ties minkä takia.
Seksiä ja läheisyyttä kaipaan mutta en halua paneskella ketä sattuu, eikä edes kiinnosta hankkia mitään fwb-suhdettakaan. Seksiä olisi tarjolla ja olisi myös pari miestä, jotka haluaisivat suhteen mutta minä taas en valitettavasti ole kiinnostunut heistä. Olen sitten ennemmin ilman seksiä kuin harrastaisin sitä jonkun kanssa, joka ei kolahda millään tavalla.
Ja kyllä, tuntuu että elämästä on mennyt monta vuotta hukkaan ensin paskassa parisuhteessa ja sitten tällaisten säätäjämiesten kanssa. Enkä ole edes ainoa kaveripiirissäni, jolla kunnollisen parisuhteen löytyminen on oikeasti työn ja tuskan takana. Kaikenlaista hiihtäjää on tullut vastaan. Elämä on.
Hanki parisuhde naisen kanssa. Ei miehiä kiinnosta muu kuin nylkytys.
Ap'een alkuperäiseen kysymykseen vastaisin että pitäkää piparinne 😄
Elämä on täten mukavan rauhallista ja vaikka olen netissä "tyrkyllä" vaikka missä sovelluksissa niin olen omaksunut erittäin passiivisen roolin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Lähinnä fyysisiä juttuja tarkoitin.