Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys 40+ sinkut

Vierailija
01.12.2020 |

Löytyykö parisuhdetta? 45N ja seksiä olisi kyllä tarjolla, mutta tuntuu että en löydä miestä joka haluaisi oikean parisuhteen minun kanssa.

Vaihtoehtoina sitten on että olla yksin ja ilman seksiä kunnes se ”oikea” tulee jos tulee.
Tai
Nauttia seksistä ja tyytyä siihen että se on ainut mitä nyt irtoaa.

Miten te olette asian ratkaisseet?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Ap'een alkuperäiseen kysymykseen vastaisin että pitäkää piparinne 😄

Elämä on täten mukavan rauhallista ja vaikka olen netissä "tyrkyllä" vaikka missä sovelluksissa niin olen omaksunut erittäin passiivisen roolin.

Tinderissä tuli oltua 1kk ja minäkin skippasin kaikki passiiviset miehet. 19v jaksoin yhtä passiivista katsella, enää en aio olla suhteessa se, joka tekee kaiken ja vielä vähän päälle. Eli uskon, että saat tosiaan jatkossakin olla ihan rauhassa :)

Vierailija
62/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo aika iäkäs. Minä olen kiinnostunut 5-10 itseäni nuoremmista, ja niin ovat hekin kiinnostuneita minusta.

-M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo aika iäkäs. Minä olen kiinnostunut 5-10 itseäni nuoremmista, ja niin ovat hekin kiinnostuneita minusta.

-M42

Makuasioita. Itse olen 44v ja olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, alle nelikymppisiä en katsokaan 

Vierailija
64/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitättekö te seksittömät naiset oikeasti ettei se ole vaikuttanut ulkonäköönne?

Mistä sen tietää kun tässä on useampi vuosi vanhennuttu sen jälkeen kun päätin lopettaa seksin. Tietysti itseni kanssa harrastan seksiä ja se on miellyttävää koska siitä puuttuu ähkivä hikinen mies.

Vierailija
65/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi kuuluu parisuhteeseen (siis ihan sama mitä muut tekee, oma periaate on kuitenkin tämä). Tälleen ikisinkkuna se tarkoittaa sitten sitä, että seksi jää minun elämässäni kokematta.

66/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Elämä on täten mukavan rauhallista ja vaikka olen netissä "tyrkyllä" vaikka missä sovelluksissa niin olen omaksunut erittäin passiivisen roolin.

Tinderissä tuli oltua 1kk ja minäkin skippasin kaikki passiiviset miehet. 19v jaksoin yhtä passiivista katsella, enää en aio olla suhteessa se, joka tekee kaiken ja vielä vähän päälle. Eli uskon, että saat tosiaan jatkossakin olla ihan rauhassa :)

Käsitit vähä väärin passiivisuuteni koska ethän pääse skippaamaan minua kun olen jo siinä vaiheessa jo ruksia kohdallasi painanut😄

Jotain muutamalle sadasta sydäntä painan ja kun he eivät sydäntä vaan ruksia niin on helppoa olla passiivinen kun yhteyttä ei ole luotu🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
67/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä iässä enää uudestaan aleta muita holhota. Nuorin täyttää 18v kun olen 46v ja sen jälkeen loppuelämä on passausvapaata. Seksiä en ole harrastanut enää muutamaan vuoteen. Sen unohtaa nopeasti ja sitten miehet alkaakin jo ihan kuvottaa. 

Miten seksi ja parisuhde liittyvät holhoamiseen? Jos et ole ryhtymässä omaishoitajaksi. Ilmeisesti taas kyseessä perässä raahattavan, vastuuttoman lapsimiehen nainut henkilö, joka ei tajua etteivät kaikki miehet ole sellaisia.

Ei, on aikuisia miehiä jotka osaavat itse hoitaa asiansa.

Vierailija
68/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kymmenen vuotta nuorempi mies tapailusuhteessa (itse siis 40+). Mies on sellainen, että hänen omanikäisensä tai nuoremmat naiset eivät ehkä häntä helposti kelpuuttaisi (en luettele nyt tähän yksityiskohtia). Kun olen tutustunut häneen paremmin, ei hänessä ole mitään vikaa. Suhteen kannalta mietityttää, että olemme jossain asioissa hyvin erilaisia ja myös haluaisin vaihtelevampaa seksiä myös. Muuten mieskin tykkää siitä, että meillä on suhde mutta toisaalta tämä ei ole nyt sellainen, jossa ainakaan nyt mietitään sitä, halutaanko muuttaa yhteen.

Saan varmasti tästä henkisesti sitä turvallisuutta, jota suhteelta haluankin. Miinuksena se, että välillä mietin suhteen huonoja puolia ja sen puolesta sitä, että onko hyvä jatkaa kun on niin erilaiset intressit. Olin pari vuotta sinkkuna tätä ennen ja useimmat miehet deittipalstoilla eivät etsineet mitään vakavaa. Tästä jutusta koen, että pitää vaan rauhassa tutustua yhteen ihmiseen, se on antoisaa ja sitä mitä olen kaivannutkin.

Vierailija
69/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki parisuhde naisen kanssa. Ei miehiä kiinnosta muu kuin nylkytys.

Olen niin toivonut että olisin naisiin menevä. Olisi niin helppoa. Tulen naisten kanssa hyvin toimeen ja saisin varmasti mahtavan suhteen. Mutta ei vaan iske. Haluan miestä.

Ap

Vierailija
70/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Käsitit vähä väärin passiivisuuteni koska ethän pääse skippaamaan minua kun olen jo siinä vaiheessa jo ruksia kohdallasi painanut😄

Jotain muutamalle sadasta sydäntä painan ja kun he eivät sydäntä vaan ruksia niin on helppoa olla passiivinen kun yhteyttä ei ole luotu🙂

Tässähän ei ole sitten kyse passiivisuudesta vaan siitä että mieltymykset ei kohtaa. 

Vierailija
71/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M42[/quote

Hyvä juttu. Sittenhän tämä ketju ei ole sinulle. Hei hei✋

Vierailija
72/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M42

Makuasioita. Itse olen 44v ja olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, alle nelikymppisiä en katsokaan 

Ei kannata yli nelikymppisen naisen ottaa omanikäistä, saatikka sitten vanhempaa miestä monesta syystä. Ensinnäkin miehet kuolevat aiemmin kuin naiset. Toiseksi ei kannata ottaa vanhempaa, ettet joudu omaishoitajaksi. Kolmanneksi nuoremmat ovat fyydisesti paremmassa kunnossa, koneampia ja kokeilunhsluisempia, joten seksi on parempaa. Nuorempirn miesten ajatusmaailma on freesimpi ja jaksavat myös tehdä muutakin, kuin katsoa sohvalle telkkaria

Vierailija
73/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski kirjoitti:

Olen leskeksi jäänyt alle viisikymppisenä.

En ole ollenkaan valmis vakavaan suhteeseen, en ole etsimässä elämänkumppania, enkä rehellisesti usko, että voisin rakastaa jotakin uutta kumppania kuten rakastin puolisoani.

Olen ratkaissut asian siten, että minulla on sekä dildoja että arkea piristävä salasuhde, josta vain pari hyvää ystävää tietävät. Tapaan salarakasta harvakseltaan. Teemme pieniä matkoja kylpylään tai hiihtokeskukseen. Käymme ravintolassa syömässä ja harrastamme laadukasta seksiä. Toistaiseksi näin on hyvä.

Miksi salainen suhde, varattu mies? Todella väärin miehen puolisoa kohtaan. Hävetkää.

Vierailija
74/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M42

Ei kannata yli nelikymppisen naisen ottaa omanikäistä, saatikka sitten vanhempaa miestä monesta syystä. Ensinnäkin miehet kuolevat aiemmin kuin naiset. Toiseksi ei kannata ottaa vanhempaa, ettet joudu omaishoitajaksi. Kolmanneksi nuoremmat ovat fyydisesti paremmassa kunnossa, koneampia ja kokeilunhsluisempia, joten seksi on parempaa. Nuorempirn miesten ajatusmaailma on freesimpi ja jaksavat myös tehdä muutakin, kuin katsoa sohvalle telkkaria

Makuasioita. Riippuu ihan ihmisestä. Ihan samalla tavalla nelikymppinen mies voi olla jo ikäloppu niin ulkonäöltään kuin fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Kukaan ei takaa myöskään mulle eloa 80-vuotiaaksi saakka. 

Vierailija
75/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä iässä enää uudestaan aleta muita holhota. Nuorin täyttää 18v kun olen 46v ja sen jälkeen loppuelämä on passausvapaata. Seksiä en ole harrastanut enää muutamaan vuoteen. Sen unohtaa nopeasti ja sitten miehet alkaakin jo ihan kuvottaa. 

Miten seksi ja parisuhde liittyvät holhoamiseen? Jos et ole ryhtymässä omaishoitajaksi. Ilmeisesti taas kyseessä perässä raahattavan, vastuuttoman lapsimiehen nainut henkilö, joka ei tajua etteivät kaikki miehet ole sellaisia.

Ei, on aikuisia miehiä jotka osaavat itse hoitaa asiansa.

Kyllä ja vielä useamman kerran joten päättelin että muuta tarjontaa ei ole. En myöskään ole kiinnostunut kuin itseni ikäisistä tai vanhemmista. Valitettavasti aikuisen kumppanin ulkonäöllä ei saa kuin ikääntyneen mieslapsen nykyaikana. Se 45+ ikäluokka miehiä on ihan syystä sinkkuina.

Vierailija
76/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne itselläni, jatkunut jo pari vuotta eikä mitään muutosta ole edelleenkään näköpiirissä. Omanikäiset miehet tuntuvat haikailevan kolmekymppisten perään. Olen siis tyytynyt nykyiseen tilanteeseen,kuitenkin toimiva vakiseksisuhde jolta saa läheisyyttä. Huoh! N47

Niin... Kerran eronneena 40+ miehenä voin todeta että noin ne markkinat toimii. Miksi sitten sinulle, 47 vuotiaalle naiselle ei löytyisi miestä 50-60vuotiaista ukoista? 

Radikaali mielipide noista vain seksisuhteista. Siinähän suurin osa teistä naisista vain satuttaa itseään, koska ainakin itse poikamiehenä ollessa niitä harrastin ns. helppojen naisten kanssa, joista pääsin sitten eroon, kun 1) tuli parempaa näköpiiriin 2) nainen alkoi vaatia suhteelta enemmän. 

Parisuhteeseen meidänt miehet ajaa 1) seksin tarve 2) rakkauden tarve 3) kumppanin tarve. Jos naiset pihtaisivat avioliiton ulkopuolista seksiä miehiltä kuin vielä muutama kymmenen vuotta sitten (Sää vaan haluat seksiä),  niin olisihan se helpompi saada meidät miehet parisuhteesen pelkän panosuhteen sijaan, joka ei loppujen lopuksi tyydytä ketään,

Vierailija
77/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat parisuhteella? Täytyykö asua yhdessä ja olla yhdessä 7pvä/ viikossa? Olen samanikäinen. Ja en suostu vain sek siin. Mulla on suhde, jossa vietämme aikaa yhdessä miehen kanssa, kun hänen lapsi on äidillä. Lapsen hoitaa vuorollaan yksin. Teemme yhdessä asioita. Nautimme läheisyydestä ja tietysti sek sistä 😍

Ei välttämättä tarkoita että asuttaisiin yhdessä, mutta vakituisesti seksiä ja yhdessäoloa.

Saan sellaisen kuvan että 40+ miehet pyörittää useampaa naista Ja sit saa niitä rippeitä mitä jää.

40+ miehillä ei riitä enää paukkuja monelle naiselle. (fakta sivusta)

Miten niin ei riitä? Oletko mies vai nainen?

Ei ainakaan omalla palkalla olisi varaa elättää useaa naista. M

Joo mutta ei sitä elättäjää etsitäkkään enää tässä vaiheessa. Lapset on tehty, ura rullaa, talous Ok, nyt olisi ihanaa kumppanuus ja intohimo.

Jossakin vaiheessako etsitään elättäjää?

Vierailija
78/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen mies 50 v. Olen varattu, mutta valmis salaiseen seikkailuun ja tyydyttämään rakkauden nälkäsi.

Olen taitava sängyssä ja vieläpä hyvä kroppainen. Housuista löytyy paksu patukka joka

kelpaa kyllä vaativallekin naiselle.

Motto: Kaikki on kiittänyt jotka ei oo pyörtyny ;)

Laita yhteystietoja niin vietetään kiihkeä orgasmien täyttämä hetki, ihan kahdestaan

Vierailija
79/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne itselläni, jatkunut jo pari vuotta eikä mitään muutosta ole edelleenkään näköpiirissä. Omanikäiset miehet tuntuvat haikailevan kolmekymppisten perään. Olen siis tyytynyt nykyiseen tilanteeseen,kuitenkin toimiva vakiseksisuhde jolta saa läheisyyttä. Huoh! N47

Niin... Kerran eronneena 40+ miehenä voin todeta että noin ne markkinat toimii. Miksi sitten sinulle, 47 vuotiaalle naiselle ei löytyisi miestä 50-60vuotiaista ukoista? 

Radikaali mielipide noista vain seksisuhteista. Siinähän suurin osa teistä naisista vain satuttaa itseään, koska ainakin itse poikamiehenä ollessa niitä harrastin ns. helppojen naisten kanssa, joista pääsin sitten eroon, kun 1) tuli parempaa näköpiiriin 2) nainen alkoi vaatia suhteelta enemmän. 

Parisuhteeseen meidänt miehet ajaa 1) seksin tarve 2) rakkauden tarve 3) kumppanin tarve. Jos naiset pihtaisivat avioliiton ulkopuolista seksiä miehiltä kuin vielä muutama kymmenen vuotta sitten (Sää vaan haluat seksiä),  niin olisihan se helpompi saada meidät miehet parisuhteesen pelkän panosuhteen sijaan, joka ei loppujen lopuksi tyydytä ketään,

Kuin saisikin jonkun siedettävän miehen panosuhteeseen mutta te kaikki haluatte seurustella hetken päästä. Miksi se on niin vaikeaa miehille olla käytettävissä, hoitaa se mitä on pyydetty ja hyväksyä se. Siis olla seuralainen ilman mitään vaatimuksia.

Vierailija
80/148 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen mies ja etsin parisuhdetta.

Seksiä saa helposti ja kysyntää on paljon ikähaarukassa 30-45, mutta sen oikean löytäminen vaan on todella vaikeaa.