Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Miehen lempikirja oli Juoppohullun päiväkirja (alkoholisti nussii ympärinsä ja tappelee kaikkien kanssa)ja lempileffa White Chicks (kaksi mustaa miestä naamioituu valkoisiksi bileprinsessoiksi), ruokavalio koostui ranskanperunoista ja karkeista,poltti tupakkaa askin päivässä ja piereskeli. Yritys harrastaa seksiä päättyi siihen, että miehellä lakkasi seisomassa kun laittoi kondomia enkä antanut paljaalla.
Silti kävimme kolmilla treffeillä joista viimeisin huipentui surkuhupaisaan autoseksin yritykseen.
Suostuin noin moniin treffeihin koska
Halusin näyttää exälle ,että kyllä minäkin saan jonkun. Lopulta kuitenkin järki voitti !
Mies tuli paikalle kahvilaan 3 täyden kauppakassin kanssa. Ei mitään toivoa tutustua kahvikuppia pidemmälle, kun piti lähteä laittamaan ruokia jääkaappiin. Aika hyvä taustasuunnitelma eli ei kiinnostanut palata asiaan, kummallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli paikalle kahvilaan 3 täyden kauppakassin kanssa. Ei mitään toivoa tutustua kahvikuppia pidemmälle, kun piti lähteä laittamaan ruokia jääkaappiin. Aika hyvä taustasuunnitelma eli ei kiinnostanut palata asiaan, kummallakaan.
" Nonni, täytyypä lähteä, maidot happanee!"
Mies tuli junalla toiselta paikkakunnata. Halus ostaa kaljaa lähisalesta. Ups, ei sitten ollutkaan rahaa, saisko lainaksi. No mikäpä siinä, bileilta kuitenkin suunniteilla.
Miehen mäyräkoiraa kantaessani odotin vaan koko ajan, että milloin se tajuaa edes kantaa omansa. Ei tajunnut missän vaiheessa. :D
Eli ostin ukolle kaljat ja kannoin ne. Ei tavattu uudestaan.
Mies jätti ja lähti sen jälkeen, mitä oli käynyt. Tämmönen päivä tänään. Treffit on varmaan väärä sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentiin Rossoon syömään. Ruokia odotellessa mies sani menevänsä tupakalle. Samoin kesken ruuan häipyi, tupakalle taas! Itse en polta. Lisäksi kyseli olenko aikonut hankkia piilolinssit.
Ei tullut toisia treffejä.
Tuo että miehellä on otsaa ensitreffeillä sanoa jotain typerää naisen ulkonäöstä on kyllä iso turn off. Ei minkäänlaista ymmärrystä ihmisten kanssa toimimisessa. Normaaliin kanssakäymiseen kykenevät miehet ovat sitten niitä helmiä.
Mitä jos naiset sanoisivat heti kun on istuuduttu että onko miehellä mitään housuissaan kun ei näytä mikään pullottavan?30 vuotta parisuhteessa, en voi kuvitellakaan sanovani mitään negatiivista vaimon ulkonäöstä. Turha yrittää ensitreffeillä tahi milloinkaan myöhemmin, pitää käyttää kiertoilmaisuja - toi paita on vähän samanlainen ku yhdellä mummolla tjms.
Jos on jotain negatiivista sanottavaa puolisosta niin eipä taida olla oikean kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat treffit olivat ne, joita en saanut loptetuksi. Olin sokkotreffeillä yhden miehen kanssa. Oltiin vaihdettu sähköpostia pari kuukautta ja olin vähän jo ehtinyt ihastua. Kun sitten näimme livenä, näin jo,sadan metrin päästä, ettei mies kiinnosta yhtään. Oli jotenkin nörttimäinen reppana. Käytiin syömässä yhdessä kiinalaisessa. Teki mieleni lähteä livohkaan, mutta en vain saanut sanotuksi tätä miehelle. Lopulta treffit venähtivät melkein seitsemän tunnin mittaisiksi. Kun vihdoin pääsin junaan ja kotiin, sain melkein heti mieheltä viestin, että oli kivaa ja otetaanhan uusiksi. Niitä toisia treffejä ei onneksi tullut. Opin sen, ettei koskaan kannata viestiä liian pitkään ennen tapaamista ja sen, että aina voi keksiä jonkun tekosyyn, jolla voi lähteä livohkaan hunoilta treffeiltä.
Ihan mielenkiinnosta, miten ihmeessä vietitte 7 tuntia ravintolassa ilman että teitä heitettiin pihalle? 🤨
Ei oltu koko aikaa ravintolassa. Sieltä siirryimme Stockalle kahville,sitten Tuomaan markkinoille ja lopulta Fasulle glögille. Olisi ollut helppo päättää treffit johonkin näistä, mutta jotenkin en saanut aikaiseksi. Jos vielä tällaisille treffeillä päädyn, sanon vaikka että on tapaaminen jonkun kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen treffejä nainen päätti milloin mennään minne mennää ja mitä tehdään ja treffien aikana ajatus kääntyi että minä pyysin niin minun miehenä kuuluu maksaa. Kehtasi vielä suuttua kun sanoin että eikös se nykypäivänä mene niin että pyytäjä maksaa eikä siinä ole väliä mitä jalkojen välissä on. Ilta päättyi niin maksoin ainoastaa omat menoni kiitin seurasta toivotin onnea hyväksikäytettävän metsästykseen ja poistuin. Hetken narikassa odotellessa kuulin sen huudon niin taisi tulla ravintolaan mielenkiintoinen ilta kun syömään tuli nainen joka söi melkeinpä listan kalleimman aterian eikä hänellä itsellä ollut rahaa maksaa sitä ateriaa
Turha tätä on alapeukuttaa. Nainen selkeästi yritti maksattaa ruokansa miehellä, mikä on todella mulkku veto. Varautukaa maksamaan itse, niin kaikki pääsee helpommalla. Tai jos on hetkellistä persaukisuutta, sanokaa se ääneen.
Eri ja nainen, joka maksaa omat sapuskansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen treffejä nainen päätti milloin mennään minne mennää ja mitä tehdään ja treffien aikana ajatus kääntyi että minä pyysin niin minun miehenä kuuluu maksaa. Kehtasi vielä suuttua kun sanoin että eikös se nykypäivänä mene niin että pyytäjä maksaa eikä siinä ole väliä mitä jalkojen välissä on. Ilta päättyi niin maksoin ainoastaa omat menoni kiitin seurasta toivotin onnea hyväksikäytettävän metsästykseen ja poistuin. Hetken narikassa odotellessa kuulin sen huudon niin taisi tulla ravintolaan mielenkiintoinen ilta kun syömään tuli nainen joka söi melkeinpä listan kalleimman aterian eikä hänellä itsellä ollut rahaa maksaa sitä ateriaa
Turha tätä on alapeukuttaa. Nainen selkeästi yritti maksattaa ruokansa miehellä, mikä on todella mulkku veto. Varautukaa maksamaan itse, niin kaikki pääsee helpommalla. Tai jos on hetkellistä persaukisuutta, sanokaa se ääneen.
älä ny viitti
Vierailija kirjoitti:
Mentiin Rossoon syömään. Ruokia odotellessa mies sani menevänsä tupakalle. Samoin kesken ruuan häipyi, tupakalle taas! Itse en polta. Lisäksi kyseli olenko aikonut hankkia piilolinssit.
Tossa kohtaa vaa vastakysymys "aattelitko lopettaa tupakoinnin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo että miehellä on otsaa ensitreffeillä sanoa jotain typerää naisen ulkonäöstä on kyllä iso turn off. Ei minkäänlaista ymmärrystä ihmisten kanssa toimimisessa. Normaaliin kanssakäymiseen kykenevät miehet ovat sitten niitä helmiä.
Mitä jos naiset sanoisivat heti kun on istuuduttu että onko miehellä mitään housuissaan kun ei näytä mikään pullottavan?30 vuotta parisuhteessa, en voi kuvitellakaan sanovani mitään negatiivista vaimon ulkonäöstä. Turha yrittää ensitreffeillä tahi milloinkaan myöhemmin, pitää käyttää kiertoilmaisuja - toi paita on vähän samanlainen ku yhdellä mummolla tjms.
Jos on jotain negatiivista sanottavaa puolisosta niin eipä taida olla oikean kanssa.
Jos ei 30 vuoteen ole kumppanistaan löytänyt negatiivista sanottavaa, lienee parisuhteessa oman kätensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä ny viitti
Turha peppukipeytyä. Jos ei ole varaa syödä ulkona, niin silloin ei syödä ulkona. Ihan loogista mun mielestä.
Tinderin kautta, nainen jopa viestitteli ja siis pyysi treffeille.
Hän puhui lähinnä omasta ammatistaan ja erinomaisuudestaan, sitten kettuili minulle kun en lähtenyt nokittelemaan/skabailemaan. Olimme tuolloin molemmat yli 30-vuotiaita. Jäi todella kummallinen fiilis.
Mentiin syömään ravintolaan, tilasin pastaa enkä tajunnut että se pasta tulisi spagettimuodossa eli kastikkeiset luirot vaan roikkui pitkin leukaa! Oli tosia ahdistavaa koettaa syödä ja rukoilin miehelle ripulia, että saisin ahmittua ruokani. Sitten sain hikan ja kikatuskohtauksen, olin tilannut juomaksi siiderin ja mies varmasti luuli että minulla on superhuono alkoholin sietokyky ja olen kännissä. Vaikka mies herrasmiehenä istuikin pokerinaamalla ja vielä maksoi laskun, tiesin ettei toisia treffejä tulisi.
Perus nettikuvan ja todellisuuden väli oli yhtä iso kuin yöllä ja päivällä..
Fjjfjf kirjoitti:
Nainen taas näyttää yleensä ihan erilaiselta yöllä ja päivällä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Fjjfjf kirjoitti:
Nainen taas näyttää yleensä ihan erilaiselta yöllä ja päivällä. ;)
No tuo nainen näytti eri ihmiseltä kuvissa
Eukko veti lärvit ja oksensi ja kusi yhteiseen sänkyymme.
Ehkä äkkiseltään tulee mieleen se, et mies kutsui mut tapaamiseen huoltoasemalle eikä edes tarjonnut sitä 2e kahvia.
Hän esitteli puhelimen appista ulosottotietojaan, joita oli yli puoli miljoonaa, lapsia oli useammalle naiselle 4kpl. Höpötti aivan taukoamatta itsestään eikä tiedä esim minun ammattia edelleenkään (onneksi). Tylsistyneenä nypin sukasta nöyhtää.
Olisi pitänut vain kävellä kylmän viileästi pihalle siinä vaiheessa kun tajusin kupletin juonen. Ei varsinaisesti mikään löytö mieheksi.
Tapasin eka ja vika kerran tyypin hänen kotonaan kahvittelun merkeissä.
Kavia ei saatu juotua edes loppuun, kun tyyppi töksäytti: - sinähän voisit siivota täällä.
Tota noin... vastasin, että minun pitääkin tästä jo lähteä.