Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1921/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä sinänsä "hirveä" kokemus, mutta erikoinen. Joskus parikymppisenä päädyin treffeille nettituttavuuden kanssa. Oltiin kirjoiteltu pari viikkoa ummet ja lammet, ja sitten kun nähtiin, ei tää neiti saanut tervehtimisen lisäksi oikein mitään ulos suustaan. oltiin kaupungin keskustassa puistossa piknikillä, mukana kuohuvaa ja pientä purtavaa. koitin avata keskustelua mutta vastapuoli katseli muualle, toki nyökkäsi kun kysyin haluaako vaikka kuoharia. tyhjennettiin pullo siinä hiljaisuudessa, ja aloin liikehtiä lähtemisen merkiksi. halattiin, ja hän toteaa että olipa kivaa, otetaan uudestaan! olin ihan hämilläni, ja vastasin jotain että juu tottakai. ei nähty uudestaan.

Vierailija
1922/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset jossa mies aloitti heti puhumaan sairauksistaan ja jopa iljettävistä suolisto ongelmista ja miten ei voi lähteä kaus missä ei ole vessaa.

Kukaan ei halua kuulla ensimmäisenä toisen sairauksista ja Huom! ei oikeasti juuri koskaan jostain suoliston ongelmista mikä liittyy ulostamiseen. Niistä voi kai sanoa toiselle vasta kun on oltu pidempään yhdessä ja on luottavaisen henk koht välit jo muutenkin.

Erittäin vaivaannuttavien treffien kuluessa hän puhui muutenkin vähänväliä jotain pikkutuhmia seksistisiä tai typeriä alapää "pylly" juttuja. Kovasti tuntui miehellä olevan tuo takalisto kielenpäällä. Hyi helvetti mikä juntti.

Voi jumaliste mikä törppö. Teki mieli nousta pöydästä ja toivottaa hyvät jatkot.

Ei tullu toisia treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset treffit pääkaupunkiseudulla, että mies ajaa kehyskunnista ilman navigaattoria, ei löydä paikalle. Kun on jo hiukan myöhässä soittaa ja yritän neuvoa, koska on jo melko lähellä, hän kääntyy taas väärältä rampilta ja joutuu ihan jonnekin muualle. Olin odottanut jo tarpeeksi kauan.

Miten joku on niin hölmö että lähtee ajamaan tuntemattomaan paikkaan ilman mitään karttaa.

Totesin että ehkä annetaan nyt olla, enkä sit ottanut enää yhteyttä.

Vierailija
1924/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä sinänsä "hirveä" kokemus, mutta erikoinen. Joskus parikymppisenä päädyin treffeille nettituttavuuden kanssa. Oltiin kirjoiteltu pari viikkoa ummet ja lammet, ja sitten kun nähtiin, ei tää neiti saanut tervehtimisen lisäksi oikein mitään ulos suustaan. oltiin kaupungin keskustassa puistossa piknikillä, mukana kuohuvaa ja pientä purtavaa. koitin avata keskustelua mutta vastapuoli katseli muualle, toki nyökkäsi kun kysyin haluaako vaikka kuoharia. tyhjennettiin pullo siinä hiljaisuudessa, ja aloin liikehtiä lähtemisen merkiksi. halattiin, ja hän toteaa että olipa kivaa, otetaan uudestaan! olin ihan hämilläni, ja vastasin jotain että juu tottakai. ei nähty uudestaan.

Pettyi ulkonäköösi, muttei halunnut loukata. 

Vierailija
1925/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies haisi tunkkaiselle, sellainen kellarin  haju ja tupakalle. Sormet oli ihan koppuraiset sekä  keltaiset nikotiinista ja ajattelin, etten kyllä noita sormia haluaisi pi""uuni! Olimme viestitelleet melko irstaita ja seksitreffit olikin ollut homman nimi,  muttei vaan napannut omalta puoleltani. Täysi kemian puute livenä ja ne sormet...

2. Mies oli lyhyt, olen 164cm ja ylsi minua leukaan sekä hyvin hintelä ja kalpea. Nousi  penkin päälle seisomaan yltääkseen pussamaan , ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Mies oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin mies heitti alasti, oli  karvainen kuin mikä ja vehje oli mallia karvarapu, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että levitän jalat ja ajattelen isämaata, mutta mies laukesi kumia pukiessa. Oli sovittu että jää yöksi  ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, miehen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan. 

3. Miehen piti olla 45, oli pikemmin 65  ja kuva oli joko vanha tai netistä. Mies tuntui alkuun olevan nolona mutta sitten nolous vaihtui kiukkuun, päätti ilmeisesti että hyökkäys on paras puolustus ja syytti naisia pinnallisiksi. Kyseli kahdelta teinitytöltä viereisestä pöydästä että "Enkös olekin likat hyvin säilynyt?", ne tyttöjen ilmeet.. teki mieli ryömiä pöydän alle piiloon. Kadulla mies vielä kopaisi tissistä perusteena että jos ei p""a kerran saa, niin pitää ainakin tissiä päästä koettamaan!

Huh huh. Onneksi  nykyään olen avoliitossa ja saan hyvää seksiä ilman, että pitää tapailla kaikenmaailman kummajaisia!

Miksi ihmeessä koit velvollisuudeksi harrastaa seksiä vaikket sitä halua? Kiltin tytön syndrooma?

Aika moni nainen tuntuu olevan ihan taukki ihankuin olis pakko harrastaa seksiä jonkun kanssa! Ja moni tekee mitä tahansa munan takia, Hyi vee ja olen itsekin nainen mutta ihmettelen että mikä siinä elimessä niin kiehtoo että pakko harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä ja yhdenillan juttuja yms.

Tuo on kuitenkin ihan eri juttu haluta seksiä tuntemattoman kanssa, ei sitä ymmärtää tarvitse mutta jollain tasolla se on luonnollista. Eri asia antaa seksiä vaikkei haluaisikaan, kuten tuossa tarinassa.

Vierailija
1926/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä bongattu nainen tuli paikalle aivan kännissä, ei näyttänyt pätkääkään samalta henkilöltä kuin kuvissaan ja alkoi kaiken lisäksi haastaa riitaa ja haukkua päin naamaa.

Vierailija
1927/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saapunut paikalle.

Vierailija
1928/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies haisi tunkkaiselle, sellainen kellarin  haju ja tupakalle. Sormet oli ihan koppuraiset sekä  keltaiset nikotiinista ja ajattelin, etten kyllä noita sormia haluaisi pi""uuni! Olimme viestitelleet melko irstaita ja seksitreffit olikin ollut homman nimi,  muttei vaan napannut omalta puoleltani. Täysi kemian puute livenä ja ne sormet...

2. Mies oli lyhyt, olen 164cm ja ylsi minua leukaan sekä hyvin hintelä ja kalpea. Nousi  penkin päälle seisomaan yltääkseen pussamaan , ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Mies oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin mies heitti alasti, oli  karvainen kuin mikä ja vehje oli mallia karvarapu, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että levitän jalat ja ajattelen isämaata, mutta mies laukesi kumia pukiessa. Oli sovittu että jää yöksi  ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, miehen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan. 

3. Miehen piti olla 45, oli pikemmin 65  ja kuva oli joko vanha tai netistä. Mies tuntui alkuun olevan nolona mutta sitten nolous vaihtui kiukkuun, päätti ilmeisesti että hyökkäys on paras puolustus ja syytti naisia pinnallisiksi. Kyseli kahdelta teinitytöltä viereisestä pöydästä että "Enkös olekin likat hyvin säilynyt?", ne tyttöjen ilmeet.. teki mieli ryömiä pöydän alle piiloon. Kadulla mies vielä kopaisi tissistä perusteena että jos ei p""a kerran saa, niin pitää ainakin tissiä päästä koettamaan!

Huh huh. Onneksi  nykyään olen avoliitossa ja saan hyvää seksiä ilman, että pitää tapailla kaikenmaailman kummajaisia!

Miksi ihmeessä koit velvollisuudeksi harrastaa seksiä vaikket sitä halua? Kiltin tytön syndrooma?

Aika moni nainen tuntuu olevan ihan taukki ihankuin olis pakko harrastaa seksiä jonkun kanssa! Ja moni tekee mitä tahansa munan takia, Hyi vee ja olen itsekin nainen mutta ihmettelen että mikä siinä elimessä niin kiehtoo että pakko harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä ja yhdenillan juttuja yms.

Ja tämä koskee vain naisia, miehet ei ole seksin perään lainkaan..?

Vierailija
1929/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran suostuin kaverin kehotuksesta sokkotreffeille. Mies oli etukäteen tivannut kaikki tiedot puhelimessa ja kerroin pituuteni aivan oikein. No, hän jaksoi treffeillä päivitellä, miten olen häntä pidempi. Sitten hän juopuessaan rupesikin iskemään kaikkia muita naisia lähistöllä, ja tarjosi näille juomia jne. Minulle ei tietenkään tarjonnut mitään. Mutta yhteistä tekemistä, kuin baarissa istuminen ei ehdottanut tutustumista varten. Olin kohteliaana ja yritin huumorilla selvitä kunnialla tilanteesta, kun ajattelin, että seuraavaksi hän haukkuu minut yhteisille tuttaville. Niin hän oli sitten tehnytkin. :-D

Laitoin tuon heikon itsetunnon piikkiin. En ole mikään missi, mutta ei hänkään mikään huimaava komistus ollut. Sitä jäin ihmettelemään, ettei edes yritä käyttäytyä mitenkään kunnioittavasti.

Vierailija
1930/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani moni mies on viettänyt surkeat treffit. Olen siitä pahoillani, kun ajattelen niitä miehiä. Treffeistä on jo kauan, eivätkä kaikki treffatut miehet ole enää elossa. Huomasin vastikään, että muutama vuosi sitten oli kuollut treffaamani mies, jonka kanssa teimme kävelyretken ja päädyimme Torpan kahvilaan istumaan. Hän totesi ystävällisesti: "Olet kaunis nainen, mutta sinulla on huolettomat hiukset." Se oli kivasti sanottu, koska olin kovin epävarma ulkonäöstäni. Ehkäpä mies tajusi sen. Mutta olin taatusti hänellekin tylsää seuraa. Minulla oli suuria vaikeuksia puhua itsestäni, koska ajattelin olevani täysi nolla.

Vierailija
1931/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaset jossa mies aloitti heti puhumaan sairauksistaan ja jopa iljettävistä suolisto ongelmista ja miten ei voi lähteä kaus missä ei ole vessaa.

Kukaan ei halua kuulla ensimmäisenä toisen sairauksista ja Huom! ei oikeasti juuri koskaan jostain suoliston ongelmista mikä liittyy ulostamiseen. Niistä voi kai sanoa toiselle vasta kun on oltu pidempään yhdessä ja on luottavaisen henk koht välit jo muutenkin.

Erittäin vaivaannuttavien treffien kuluessa hän puhui muutenkin vähänväliä jotain pikkutuhmia seksistisiä tai typeriä alapää "pylly" juttuja. Kovasti tuntui miehellä olevan tuo takalisto kielenpäällä. Hyi helvetti mikä juntti.

Voi jumaliste mikä törppö. Teki mieli nousta pöydästä ja toivottaa hyvät jatkot.

Ei tullu toisia treffejä.

Tavallaan ymmärrän miestä. Minulla on  IBS ja joudun aina miettimään missä on lähin vessa sekä usein jopa syöksymään sinne sen kummempia selittelemättä. Tahdon potentaalisen kumppaniehdokkaan miettivän,haluaako suhteen jossa kolmas pyörä on IBS. 

Vierailija
1932/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit miehen kotona. Hän kysyy, antaisinko rahaa, että hän saa ostettua pitzzeriasta pitsan itselleen.

Vierailija
1933/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostaa naisellista itsetuntoa kun tietää olevansa haluttu ja on 200+ panoa plakkarissa. Niitä kelpaa sitten mummona muistella. Määrä korvannee laadun monilla.

Vierailija
1934/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pieraisi ja kysy lähetääkö panemaa

Vierailija
1935/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset taitavat olla vielä edessäpäin. En ole ikinä ollut treffeillä. Vielä ehkä ehtii edes jonkinlaisille ! Vasta 66 vee.

Vierailija
1936/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmast iloi ollut erään miehen surkein treffikumppani. Tein vuosia sitten myyntityötä firmassa, jossa en todellakaan viihtynyt ja stressaavan työpäivän jälkeen olin sopinut tapaavani tämän tyypin. Ulkoiltiin ja juttua riitti, kaikki sujui siis ihan hyvin, kunnes pomoni päätti soittaa ja vaatia minulta suullista raporttia miksi suoriuduin töistäni sinä päivänä huonosti ja onko asenteessani kenties jotain vikaa. Koitin pitää pokkaani parhaani mukaan treffikumppanini edessä, mutta puhelun loputtua tuhersin siinä sitten itkua ja ilmapiiristä tuli jokseenkin vaivaantunut. Siitä hetken kuluttua lähdettiin omille teillemme, eikä enää koskaan nähty. Hieman nolottaa ja harmittaa koko tapaus, vaikka mies olikin tosi mukava.

Eli tosi mukava mies sai pakit koska ilkeä pomo soitti sulle treffien aikana? Mikäs siinä.. Naisten logiikkaa.

Jos mies tapaisi tosi mukavan naisen niin ei siinä olisi esteenä tapailulle vaikka tulisi treffien aikana puhelu poliisilta että sun koti on räjähtänyt pommi-iskussa. Nainen lopettaa tapailun vaikka unelmiensa prinssin kanssa jos treffit eivät mene täydellisesti.

Toivottavasti tuo mies löysi arvoistansa seuraa, sinä et sitä ole. Varmaan jättäisit aviomiehesikin jos hän tuo väärän merkkistä vessapaperia kaupasta.

Vierailija
1937/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän minunkin sinne Tinderiin mennä odottelemaan, jospa ne surkeat treffit sattuisin sieltä saamaan 🤭

Vierailija
1938/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ne joissa olen ollut mukana. Ei oikein sovi minulle, olen niin sosiaalivammainen.

Vierailija
1939/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin taisi olla, kun treffi saapui paikalle bussilla, ympäripäissään, housut kurassa ja paidan hiha repsotti. oli siis kuin tappelusta tulossa. puheesta sai jotenkuten selvää, kun tolkutti, että firman juhlat vähän karkasi käsistä. tuskin tarvitsee muuta sanoa, kun että jäi se nainen siihen kadulle ja minä lähdin varaamaan risteilyä. siltä reisulta bongasin nykyisen vaimoni. varmaan ainoa nainen koko laivassa joka ei ollut kaatokännissä. 

Vierailija
1940/2388 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inthemiddleofthenight kirjoitti:

Ehkä äkkiseltään tulee mieleen se, et mies kutsui mut tapaamiseen huoltoasemalle eikä edes tarjonnut sitä 2e kahvia.

Hän esitteli puhelimen appista ulosottotietojaan, joita oli yli puoli miljoonaa, lapsia oli useammalle naiselle 4kpl. Höpötti aivan taukoamatta itsestään eikä tiedä esim minun ammattia edelleenkään (onneksi). Tylsistyneenä nypin sukasta nöyhtää.

Olisi pitänut vain kävellä kylmän viileästi pihalle siinä vaiheessa kun tajusin kupletin juonen. Ei varsinaisesti mikään löytö mieheksi.

Olet yksi harvoista Toni Niemiselle pakit antaneista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän