Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta sitten vokottelin työkaveriani monta viikkoa... liehittelin ja tein itseäni tykö. Olin ihan tohkeissani, kun hän viimein suostui lähtemään illanviettoon. Käytiin teatterissa ja sieltä sitten ravintolaan syömään ja sieltä kotiini jatkamaan iltaa. Ja kun tapahtumat etenivät makuuhuoneeseen, ei veitikka toiminut lainkaan.
Liikaa jännitystä ja painetta ja totaalinen alakerran lamaannus. Uusi kokemus, joka on siitä asti estänyt uudet yritykset. Takaraivossa jatkuva pelko, että jos uudestaan yritän, taas käy samoin.
Oli hitusen kiusallista jatkaa samassa työpaikassa, koko ajan pyörien mielessä, onko nainen jakanut tätä tietoa muiden kollegojemme kesken. Ei halunnut uusintatreffeille enkä ihmettele. Noin kuukausi tapahtuman jälkeen vaihdoin työpaikkaa (onneksi löytyi sopiva paikka) eikä ole ollut mitään naissuhteita tuon kammottavan kokemuksen jälkeen.
"Surkeimmat treffit" on aika lievä ilmaus.
t. M55v.
Tuo on kuule aika normaalia. Minä en koe sitä lainkaan pahana ehkä jopa päinvastoin. Jos miestä vähän jännittää niin ajattelen että hän on enemmän tosissaan eikä mikään pelimies. Kyllä se siitä ajan kanssa taaa toimii. Eihän naisetkaan ole aina valmiita tositoimiin.
Naiset ne aina kyllä mainostaa ettei haittaa ja sillälailla. Sitten kuitenkin minullakin kas kummaa sattui kohdalle se eka ja ainut nainen elämässä jolle se tuntui olevan elintärkeää että vehje on heti kivikova ja pannaan kunnolla. Kun ei toiminut, niin suorastaan suuttui ja syytti minua siitä etten tykkää tarpeeksi tai jotain. No jos jotain plussaa niin eipä tosiaan tarvi enää haaveilla mistään naisten kanssa.
Naisten ei kannata ottaa riskiä löysän makkaran kanssa. Kun tyyppi turhautuu omaan nukkuvaan alakertaansa, alkaa syyttely siitä, mikä kaikki naisessa on vikana, kun ei heppi herää. Näitä tarinoita näkyy täälläkin. Kyllä miehen toiminnasta yleensä näkee sen, että on elänyt asian kanssa jo pidempään. Myös poken tuijottelu on voinut viedä kyvyn normaaliin kiihottumiseen.
Eiköhän se löysä makkara ole kaltaistesi tympeiden, ikääntyneiden naisten ongelma siinä mielessä, että te ette kiihota enää ketään. Ei se soiro värähdä, jos mutruhuulinen, ryppyinen, "kehopositiivinen" vanha horisko alkaa riisuuntumaan. Seiväs on varmasti jäykkä, jos edessä on kaunis (=nuori) nainen. Naisten seksuaalisuus perustuu hedelmällisyyteen ja nuoreen kauneuteen, miehet ovat biologisesti kiinnostuneempia sellaisista naisista, joilla on lisääntymisikä sopiva eikä keho ole vielä täysin rapistunut.
Kehopositiiviset ja ikääntyneet naiset inhottaa, mutta silti pitää heidän kanssaan olla tilanteessa, jossa nainen riisuuntuu alasti. Miksi?
Olen eri, mutta olisiko hänellä joskus ollut riesanaan kaltaisesi kehopositiivinen, mutta mieleltään negatiivinen, ikääntynyt ja inhottava nainen? Yleensähän normaali mies, jolla veitikka toimii nprmaalisti, vaihtaa viimeistää 50-vuotiaana n. 20 vuotta nuorempaan naiseen.
Voi kuule, sinä et taida tietää ns normaalista miehestä mitään. Koita kehittää itseäsi ja jätä kasvunvaraa siihen kehitykseen.
Samaa mieltä. Minusta nämä tapaukset joissa keski-ikäinen tai iäkkäämpi mies vaihtaa parikymppiseen naiseen ovat todella harvinaisia Suomessa tosielämässä. Ne kuuluvat kyllä enimmäkseen jonnekin amerikkalaisiin hömppäsarjoihin tai yleisempää jossain todella huippurikkaitten parissa.
Kyllä hämmästyttävän usein se samanikäinen pari, joka vielä 50-vuotiaana on yhdessä hyvässä liitossa jatkaa vanhempana yhteiselämää. Tai jos paria vaihdetaan, he ovat jotakuinkin samassa ikäluokassa +-15 vuotta, eli eivät todellakaan yli 30 vuotta nuorempia.
Tiedä harvinaisuudesta, mutta itse aloitin n 50 vuotiaana miehenä parisuhteen n 25 vuotiaan naisen kanssa ja täytyy sanoa että yhtään huonoa puolta asiasta ei ole vielä löytynyt. Suosittelen tätä ratkaisua!
Mihin ongelmaan suosittelet kyseistä "ratkaisua"? Luulin että kyseessä on parisuhde eikä pulmallisen tilanteen ratkaisu.
Suosittelen ihan kaikkeen, nostaa elämänlaatua kaikin tavoin
Paitsi puolisosi osalta. Hänellähän on päinvastoin itseään huomattavasti iäkkäämpi ja rupsahtaneempi puoliso.
Hän ei myöskään näe asiassa huonoja puolia. Hän on valintansa tehnyt. Nuori, kaunis ja älykäs nainen voi valita juuri sen ikäisen miehen kuin haluaa. Miehet vanhenee kuin viini.
Mies on fyysisesti 5 vuotta samanikäistä naista vanhempi.
Nuorille naisille vanhat miehet on jonkun isiä tai pappoja
Mies halusi kovasti treffit jo seuraavaksi päiväksi, kerroin minulla olevan aika sairaalan labraan klo 9 ja voisimme nähdä sen jälkeen kaupungilla (kumpikin etsi töitä joten aikataulussa oli joustomahdollisuutta).
Kum hoitaja otti verta kädestäni puhelin piippasi viestiääntä kerran ja toisenkin , katsoin kun oli valmista ja " Moiii! ajattelin yllättää ja tulla tänne sairaalalle!" "Moi kulta, venaan tässä aulassa".
Olo oli, kuten nuoriso sanoisi ,WTF?Menin aulaan pyörimään kunnes taas piippasi "olen tupakalla!" Suunnasin siis sairaalan pihan tupakkakoppiin jossa mies odotteli ja koetti PUSSATA, olin ihan että whooa cowboy me just tavattiin! Poltettiin siinä tupakat ja mies siveli selkääni koko ajan mikä oli kiusallista.
Kun poistuimme tupakkakopista mies alkoi selittää miten exänsä kanssa oli pannut sairaalan invavessassa ja miten ex on nyt huu mevieroituksessa. Samaan syssyyn kyseli käytänkö minä huu meita, tai olenko kokeilllut. Seuraava puheenaihe oli sitten masennuslääkkeet joita miehen piti hakea apteekista. Mies selitti suu vaahdossa miten masennuslääkkeet eivät ole enää tabu ja kaikkihan niitä syö. Ei uskonut kun sanoin, että minä en. Menimme kauppahalliin kahville ja mies muisti mainostaa että on muuten exän kanssa pannut täälläkin vessassa! Silmät loisti siihen malliin, että ehkä vihjaili jotain?
Olin tässä vaiheessa jo täysin kypsä lähtemään kotiin mutta en keksinyt hyvää syytä. Mies onneksi antoi sen kun sanoin tarvitsevani huulirasvan, menimme Sokokselle ja mies otti hyllystä dödön ja alkoi laittaa pokkana kainaloonsa! Vartija puuttui tilanteeseen ja minä häivyin. Koko loppupäivän tuli "kulta haloo" viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikissa deittipalstoissa on hieman sama ongelma: siellä ihmisestä muodostuu muutaman klassisen algoritmin (koulutus, ammatti yms) sekä useimmiten photoshopatun kuvan perusteella joko tavoiteltu unelmatapaus tai sitten täysin kelvoton tapaus, jota suurin osa ei edes harkise. Monesti totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempi.
Itse esimerkiksi olen pettynyt lukemattomia kertoja livenä myös kuvissa erittäin komeista ehdokkaista. Kuvaa kun saa manipuloitua mielin määrin, se voi olla vanha, otettu sopivasta kuvakulmasta ja valaistuksessa peittäen jonkin huonomman piirteen, pituus ja paino on ehkä arvioitu 10cm ja 20kg pieleen jne.
Erona kuviin on myös se, että kun sitten näkee sen unelmien komean miehen livenä ja 3d:nä liikkeineen, eleineen, puheäänineen, katseineen, käytöksineen, tuoksuineen yms, niin huomaakin, ettei se kuva todellisuudessa useimmiten kertonutkaan läheskään koko totuutta ja lähes aina todellisuus kääntyy roimasti negatiiviseen suuntaan.
Seuraava yllätys on itselleni ollut, kun aloitetaan keskustelu. Sieltä voi tulla eteen mitä hyvänsä. Työtön voi osoittautua mielenkiintoiseksi, herttaiseksi ja romanttiseksi, kun taas urallaan menestynyt komistus saattaakin osoittautua kuivakaksi, itsekeskeiseksi, vain omasta urasta ja omaisuudesta puhuvaksi tylsimykseksi.
T. Itse päädyin aikoinaan riskillä treffaamaan erään työttömän, mutta muuten upean ja herkän oloisen romantikon, no olihan hän sentään suht söpökin. Aloimme seurustella ja mies sai kertomansa mukaan meidän suhteemme ansiosta aivan uutta tulevaisuuden uskoa ja elämäniloa. Tästä inspiroituneena hän alkoi tehdä työtä päästääkseen takaisin kohden normaalimpaa elämää. Hän päätyi lopulta opiskelemaan uuden alan ja myöhemmin löysi tuon alan töitä, joissa on edelleen 10v myöhemmin. Hänelle kaikessa tässä toimi kuulemma motivaationa meidän suhteemme herättämä halu olla sen verran rahoissaan, että voisimme tulevina vuosina kokea yhdessä kaikenlaisia mielenkiintoisia asioita mm matkailun muodossa. Ei hänestä mitään miljonääriä siis tullut, vaan suht tavallinen duunari. Yhdessä olemme edelleen.
onnea inspiroivasta nykyisestä suhteestanne! minusta teidän tarina on tosi romanttinen, kun mieskin oli työtön aloittaessanne ja on löytänyt uuden kipinän myös elämäänsä suhteenne myötä.
olen samoinlla linjoilla että se profiilikuva ja status harvoin kertoo paljoakaan ihmisestä . kuten kuvasit ihminen on kokonaisuus kaikilta osin ja se livenä tekee vaikutuksen jos tekee.
itse tapaan mieluiten ihmisiä livenä ja arjessa, joissa voi jo luontevasti tutustua toiseen ihan arkisten jutteluiden myötä. pidän valtavasti ihmisistä yleensä ja olen huomannut, että kun ihmisiiin tutustuu niin suurin osa on aina mukavia ja kivoja. ei toki mahdollisia kumppaneita vaan lähimmäisiä, kavereita, ystäviä, ehkä rakkaitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta sitten vokottelin työkaveriani monta viikkoa... liehittelin ja tein itseäni tykö. Olin ihan tohkeissani, kun hän viimein suostui lähtemään illanviettoon. Käytiin teatterissa ja sieltä sitten ravintolaan syömään ja sieltä kotiini jatkamaan iltaa. Ja kun tapahtumat etenivät makuuhuoneeseen, ei veitikka toiminut lainkaan.
Liikaa jännitystä ja painetta ja totaalinen alakerran lamaannus. Uusi kokemus, joka on siitä asti estänyt uudet yritykset. Takaraivossa jatkuva pelko, että jos uudestaan yritän, taas käy samoin.
Oli hitusen kiusallista jatkaa samassa työpaikassa, koko ajan pyörien mielessä, onko nainen jakanut tätä tietoa muiden kollegojemme kesken. Ei halunnut uusintatreffeille enkä ihmettele. Noin kuukausi tapahtuman jälkeen vaihdoin työpaikkaa (onneksi löytyi sopiva paikka) eikä ole ollut mitään naissuhteita tuon kammottavan kokemuksen jälkeen.
"Surkeimmat treffit" on aika lievä ilmaus.
t. M55v.
Tuo on kuule aika normaalia. Minä en koe sitä lainkaan pahana ehkä jopa päinvastoin. Jos miestä vähän jännittää niin ajattelen että hän on enemmän tosissaan eikä mikään pelimies. Kyllä se siitä ajan kanssa taaa toimii. Eihän naisetkaan ole aina valmiita tositoimiin.
Naiset ne aina kyllä mainostaa ettei haittaa ja sillälailla. Sitten kuitenkin minullakin kas kummaa sattui kohdalle se eka ja ainut nainen elämässä jolle se tuntui olevan elintärkeää että vehje on heti kivikova ja pannaan kunnolla. Kun ei toiminut, niin suorastaan suuttui ja syytti minua siitä etten tykkää tarpeeksi tai jotain. No jos jotain plussaa niin eipä tosiaan tarvi enää haaveilla mistään naisten kanssa.
Naisten ei kannata ottaa riskiä löysän makkaran kanssa. Kun tyyppi turhautuu omaan nukkuvaan alakertaansa, alkaa syyttely siitä, mikä kaikki naisessa on vikana, kun ei heppi herää. Näitä tarinoita näkyy täälläkin. Kyllä miehen toiminnasta yleensä näkee sen, että on elänyt asian kanssa jo pidempään. Myös poken tuijottelu on voinut viedä kyvyn normaaliin kiihottumiseen.
Eiköhän se löysä makkara ole kaltaistesi tympeiden, ikääntyneiden naisten ongelma siinä mielessä, että te ette kiihota enää ketään. Ei se soiro värähdä, jos mutruhuulinen, ryppyinen, "kehopositiivinen" vanha horisko alkaa riisuuntumaan. Seiväs on varmasti jäykkä, jos edessä on kaunis (=nuori) nainen. Naisten seksuaalisuus perustuu hedelmällisyyteen ja nuoreen kauneuteen, miehet ovat biologisesti kiinnostuneempia sellaisista naisista, joilla on lisääntymisikä sopiva eikä keho ole vielä täysin rapistunut.
Kehopositiiviset ja ikääntyneet naiset inhottaa, mutta silti pitää heidän kanssaan olla tilanteessa, jossa nainen riisuuntuu alasti. Miksi?
Olen eri, mutta olisiko hänellä joskus ollut riesanaan kaltaisesi kehopositiivinen, mutta mieleltään negatiivinen, ikääntynyt ja inhottava nainen? Yleensähän normaali mies, jolla veitikka toimii nprmaalisti, vaihtaa viimeistää 50-vuotiaana n. 20 vuotta nuorempaan naiseen.
Olet käsittänyt väärin. Nainen ottaa miehestä eron ja siksi mies on ilman parisuhdetta viisikymppisenä. Ja ne 30v naiset harvoin viihtyy niissä baareissa joidenka baaritiskeillä mies itkee ex-vaimon perään.
Oikeastihan ne erotkin menee niin, että koska miehet tietävät, ettei naisen itsetunto kestäisi, jos mies ottaa eron, niin antavat naisen muka olla se eroaja. On sitten helpompaa tulla esim. tänne haukkumaan mies alimpaan hornaan ja mies sillä välin nauraa partaansa ja taluttaa jo vähintään 15v nuorempaa kaunista naista.
Mä en uskaltaisi antaa puhelinnumeroani tuntemattomalle miehelle ennen ekaa tapaamista. Vasta sitten voi antaa puhelinnumeron, jos mies vaikuttaa turvalliselta ja haluaa mahdollisesti tavata uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen treffejä nainen päätti milloin mennään minne mennää ja mitä tehdään ja treffien aikana ajatus kääntyi että minä pyysin niin minun miehenä kuuluu maksaa. Kehtasi vielä suuttua kun sanoin että eikös se nykypäivänä mene niin että pyytäjä maksaa eikä siinä ole väliä mitä jalkojen välissä on. Ilta päättyi niin maksoin ainoastaa omat menoni kiitin seurasta toivotin onnea hyväksikäytettävän metsästykseen ja poistuin. Hetken narikassa odotellessa kuulin sen huudon niin taisi tulla ravintolaan mielenkiintoinen ilta kun syömään tuli nainen joka söi melkeinpä listan kalleimman aterian eikä hänellä itsellä ollut rahaa maksaa sitä ateriaa
Sellaiset satufantasiat tällä kertaa.
Sinulle tietysti kaikki normaalissa elämässä tapahtuvat asiat ovat satuja. Ymmärtäähän sen, kun muikkeli on mt-ongelmien takia eläkkeellä ja ainoa ruokakin mitä osaat tehdä, on makaroonivelli. Ei ihme, että olet läski ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi kovasti treffit jo seuraavaksi päiväksi, kerroin minulla olevan aika sairaalan labraan klo 9 ja voisimme nähdä sen jälkeen kaupungilla (kumpikin etsi töitä joten aikataulussa oli joustomahdollisuutta).
Kum hoitaja otti verta kädestäni puhelin piippasi viestiääntä kerran ja toisenkin , katsoin kun oli valmista ja " Moiii! ajattelin yllättää ja tulla tänne sairaalalle!" "Moi kulta, venaan tässä aulassa".
Olo oli, kuten nuoriso sanoisi ,WTF?Menin aulaan pyörimään kunnes taas piippasi "olen tupakalla!" Suunnasin siis sairaalan pihan tupakkakoppiin jossa mies odotteli ja koetti PUSSATA, olin ihan että whooa cowboy me just tavattiin! Poltettiin siinä tupakat ja mies siveli selkääni koko ajan mikä oli kiusallista.
Kun poistuimme tupakkakopista mies alkoi selittää miten exänsä kanssa oli pannut sairaalan invavessassa ja miten ex on nyt huu mevieroituksessa. Samaan syssyyn kyseli käytänkö minä huu meita, tai olenko kokeilllut. Seuraava puheenaihe oli sitten masennuslääkkeet joita miehen piti hakea apteekista. Mies selitti suu vaahdossa miten masennuslääkkeet eivät ole enää tabu ja kaikkihan niitä syö. Ei uskonut kun sanoin, että minä en. Menimme kauppahalliin kahville ja mies muisti mainostaa että on muuten exän kanssa pannut täälläkin vessassa! Silmät loisti siihen malliin, että ehkä vihjaili jotain?
Olin tässä vaiheessa jo täysin kypsä lähtemään kotiin mutta en keksinyt hyvää syytä. Mies onneksi antoi sen kun sanoin tarvitsevani huulirasvan, menimme Sokokselle ja mies otti hyllystä dödön ja alkoi laittaa pokkana kainaloonsa! Vartija puuttui tilanteeseen ja minä häivyin. Koko loppupäivän tuli "kulta haloo" viestejä.
Valitettavasti tuollaisilla röökiä vetävillä oma taso ei riitä parempiin miehiin. Sinun on nyt vain elettävä asian kanssa.
Tavattiin tinderissä. Noin 15 nuorempi nainen. Oltiin puhuttu erilaisista fantasioista ja kokemuksista. Todella timmi, laitettu ja nätti. Painoi puolet siitä mitä minä. Ensitreffeillä poimin lounastauolla kyytiin ja mentiin mun varakämpälle. Siellä vähän juteltiin ja tutustuttiin kunnes hän sanoi "raiskaa minut!". Hieman hämmennyin ja varmistin että hän varmasti tarkoitti mitä sanoi. Tein kuitenkin työtä käskettyä. Kävin kiinni ja en kovinkaan hellävaraisesti retuutin sängylle ja revin vaatteet pois. Mutta hän kuitenkin oli huolissaan että hiukset eivät mene sotkuun eikä jää jälkiä. Yritä siinä sitten varovaisesti raiskata...
Tunnelma lopahti ja päätettiin lopettaa siihen. Erittäin tiukalta tuntui kun sormetin ja söin...
Pukeuduttiin ja juotiin kahvit. Vein hänet takaisin toimistolleen.
Vähän jäi hämmentynyt olo. Jonkin aikaa viestiteltiin vielä jälkeenpäin mutta ei tullut jatkoa.
Tyyppi kertoi ensitreffeillä kuinka oli viikonloppuna hakannut porukalla hänelle tutun känniläisen. En tiedä hakiko sillä ihailua vai ajatteliko, että kaikki tytöt syttyy pahoista pojista. Ei tullut toisia treffejä.
Mentiin Rossoon syömään. Ruokia odotellessa mies sani menevänsä tupakalle. Samoin kesken ruuan häipyi, tupakalle taas! Itse en polta. Lisäksi kyseli olenko aikonut hankkia piilolinssit.
Ei tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Deittimies oli niin köyhä- ja konkurssissa, että kun menin laittautuneena paikalle, oli tilannut teen vaan itselleen ja nautiskeli sitä sitten siinä koko ajan. Näin.
Toinen oli yli 200 kg? ja aivan erinäköinen kuin kuvassa. Näin.
Olen lopettanut deittailun, kuolen yksinäisenä ja unohdettuna. Näin. Kaikki muutkin esimerkkitreffit jotain ihan vastaavia. Eli en osaa, enkä enää jaksa. Näin.
Näin.
Menin treffimiehen kanssa pitsalle. Mies ryhtyi kehumaan omilla seksitaidoillaan. Vakuutteli, kuinka saisi minut varmasti laukeamaan. Eipä innostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet surkuhupaisimmista treffeistä vuosien takaa olivat Tinderin kautta sovitut. Itse olin liikkeellä tositarkoituksella ja olin siitä ilmottanut sekä profiilissani, että asiaa sivuttiin myös miehen kanssa jutellessa Matchin tultua.
Juttu luisti oikein mukavasti ja päästiin siihen pisteeseen että kumpikin sanoi mielellään tapaavansa livenä, joten ei muuta kun treffejä sopimaan.
Hän asui jossain hieman kauempana mutta kertoi olevansa tiettynä ajankohtana tulossa kaupunkiin muistaakseni viettämään ystävän polttareita tms. ja ehdotti josko nähtäisiin sitä ennen vaikkapa lounaan merkeissä. Itselläkin oli iltapäivänä vapaata joten miksikäs ei.
Ravintolan luona treffeille saapui ihan oikeanlaisen oloinen mies, ja nähtävästi hänkin oli tyytyväinen näkemäänsä, koska tunnelma oli heti ensi halauksesta mukavan rento ja avoin. Mies tarjoutui maksamaan lounaan, johon suostuin, ja treffit sujui oikein mukavasti. Tutustuttiin enemmän ja juteltiin asioita sekä pintapuolisemmin että vähän syvällisempiäkin. Paljon hymyilyä, rento olo ja homma soljui hyvin eteenpäin.
Siispä kun lautaset oli tyhjät ja hän kysyi miten olisi vielä kahvittelut päälle, ilahduin kovin ja kerroin että parin korttelin päässä merenrannalla on tosi kiva kahvila jonne voitaisiin mennä istumaan hienolla kelillä ulos jatkamaan juttua.
Tässä vaiheessa hieman ehkä ihmettelin kun mies totesi että ei ehkä kerkeä enää vaihtamaan paikkaa kun ne iltamenot odottaa ohjelmassa, että eikö mentäisi mielummin vaan minun luokseni, kun tiesi etten asunut kovinkaan kaukana. Tähän ihan rehellisesti vastasin että itse kun en juo kahvia niin ei kotoa löydy edes keitintä, mutta jos on niin kiire ettei rantakahvilaan kerkeä niin voidaanhan me tässä lounaan päätteeksi ottaa vielä juomat.
Tähän mies tokaisee kutakuinkin näin: että eihän häntä nyt mikään kahvi oikeasti kiinnosta, että eiköhän me nyt mennä vaan jo sinne sinun luoksesi panemaan, että miksi tässä enempää tuhlata aikaa turhaan höpinään.
En tiedä miltä tilanne oikeasti on näyttänyt mutta oma mielikuva reaktiostani on että itsellä varmaan loksahti leuka oikeasti auki ja jäin tyhmänä tuijottamaan miestä kun tuli niin puskista koko kommentti!
Jotenkin siitä sitten koitin palautua järkytyksestäni ja sopertelin jotain että eikö me oltu kummatkin ihan alusta asti samalla mielellä liikenteessä, että ollaan etsimässä seuraa vakavalla mielellä ja mielestäni olin etukäteen ainakin omalta osaltani tehnyt ihan selväksi että en ole seksiseuraa etsimässä. Johon mies vielä tokaisi jotain että no niinhän kaikki nyt tuolla sanoo, mutta come on, kyllähän kaikki tietää että oikeasti Tinderistä etsitään vaan panoja.
Olin niin hölmistynyt tilanteesta etten ihan tarkalleen edes muista mitä siinä sitten enää sanottiin, mutta hyvin pian mies oli kerännyt takkinsa yms. ja jo poistunut paikalta.
Itse jäin sitten siihen lounasravintolan sohvalle haavi auki ihmettelemään että mitähän ihmettä tässä oikeen äsken tapahtui. Lopulta päädyin hakemaan tiskiltä itselleni juustokakkupalasen ja kupin teetä ja jäin yksin nauttimaan niistä ja miettimään että pitäisiköhän sitä suosiolla lopettaa vaan kokonaan parisuhteeseen sopivan kumppanin etsiminen nettisovellusten kautta, jos noinkin hyväkäytöksiseltä ja luupavalta mieheltä vaikuttava tapaus muuttui sekunneissa yksistä parhaimmista treffeistä, yksiin surkeimmista!
Jälkikäteen osaan jo pitää koko tapausta huvittavana, mutta silloin ei kyllä vielä paljoa naurattanut. :D
Oma kokemus on, että Tinderissä suurin osa miehistä kuvittelee juuri näin. Ihan sama vaikka naisen profiili ja kuva olisi kuinka asiallinen tahansa, iso osa miehistä on lukevinaan rivien välistä ties mitä. Ja vaikka laittaisit profiilitekstiin, että en hae seksiseuraa, niin ei mitään vaikutusta.
Kertoo vaan toisesta osapuolesta sen, että mitään kunnioitusta ei treffikumppania kohtaan ole. Hyvä sinänsä että tulee heti selväksi. Tuosta kommentoijan tapauksen miehestä tulee kyllä hiukan narsistinen viba.
Näin miehenä ei voi kuin ihmetellä näitä naisten ihmetyksiä. Nettisovellutuksen imago on se, joka sinne tuo sen joukon, jota tietty imago kiinnostaa. Tinderin imago vaan on lyhyiden seksisuhteiden hakupalvelu.
Vähän sama kuin jos nainen menee yökerhoon ja odottaa, että kaikki ovat siellä vain tanssimassa. Pitkäaikaisen suhteen deittipalvelut ja tanssisalit vaan on eri asia eri asia kuin Tinder tai yökerhot.
Eiköhän se kerro lähinnä sinun rajoittuneesta ajatusmaailmastasi jos kuvittelet kaikkien muidenkin olevan aina samalla mielellä liikkeellä kuin sinä. Ei Tinder tai yökerho ole mikään lupaus nopeasta seksistä kaikille ihmisille vaikka sinulle se sitä olisikin.
Tulipas näissä viesteissä selkeästi esille miehen ja naisen ero tapailun hakemisessa. näin otaksun että sukupuolet jakaantuivat. mies lähtee suoraviivaisesti matkaan ja tavoite mielessä ja naiset paljon hienovaraisemmin, viettämään aikaa, katselemaan maailmaa ja viettämään aikaa. onko miehen ylitsepursuava seksuaalisuus todella niin voimakasta, että se ohjaa koko toimintaa? eikö tilaa löydy yhtään rauhallisemmalle toiminnalle? nainenkin on seksuaalinen olento,mutta rakennettu ihan eri tavalla. mielestäni tie sinne on kaunopuheisuuden, huomioimisen kautta. harva nainen lämpenee ronskista puheista tuntemattoman miehen kohdalla varsinkin jos itse hakee seurustelusuhdetta.
Klassinen yleistys naisellisuudesta, jonka varmasti jokainen feministi torjuu. Naisenkin pitää saada olla miehiä saalistava amatsooni.
ehkä klassinen yleistys mutta klassikot ovat klassikoita syystä kuten kliseet ovat kliseitä - niissä on usein totuuden siemen. itse aika feministisenä naisena tunnistan itsessäni myös konservatiivisen naiseuteni, johon liittyy arkuutta ja miehen dynaamisuuden myöntäminen ja hyväksyminen. mielestäni nainen saa olla miehiä saalistava amatsooni, mitä se tarkoittaakaan, mutta itse en ole sellainen nainen. jokainen tyylillään
Itse olen aika feminiininen (siis en feministinen, johon sisältyy on tiettyä aggressiivisuutta) mies sisimmäisiltä arvoiltani, mutta tunnistan itsessäni myös miehisen saalistusvietin. Itse en naisia metsästä, mutta jokainen tyylillään ;). Tinder vaan yksi tämän ajan pelkistetyimpiä saalistusareenoja.
Olisikohan se suurin ero naisten ja miesten välillä juuri tuo "miehinen saalistusvietti" jota näin naisena on aika kaukaista ymmärtää. mies suhtautuu naiseen saaliina, jota hän saalistaa. toisaalta näin naisena olen kerran pari kokenut tuon jahdattavana tai piiritettynä olemisen, missä mies tekee selväksi kiinnostuksensa ja se on kyllä yksi ihanimpia asioita maailmassa. puhun siis tilanteesta jossa on tunteita mukana eikä vain miehellä seksi mielessä. tai mistä minä tiedän mitä miehen päässä liikkuu hänen jahdatessaan naisia! ;)
No arvaappa, jos et tiedä ,)
Siis siskot ettekö te ole koskaan saalistanut? Meillä oli tyttöporukka aikoinaan ja tietyistä äijistä (/ominaisuuksista) sai pisteitä. Siis ei välttämättä haettu panoa (tosin välillä sitäkin). Ja kyllä itsekin sinkkuaikoina lähdin radalle sillä idealla että kiinteää ja kuumaa ois haussa. Yhä nautin lemmestä todella kovasti ja sinkkuaikojen menoja kiva muistella.
Vierailija kirjoitti:
Menin treffimiehen kanssa pitsalle. Mies ryhtyi kehumaan omilla seksitaidoillaan. Vakuutteli, kuinka saisi minut varmasti laukeamaan. Eipä innostanut.
Tällaisista treffeistä tekisi mieli sanoa, että on ihana mennä miehen kanssa treffeille, mutta uskokaa, seksipuheet ei ole sellasta mitä moni nainen haluaa niillä kuulla. joten malttia niissä hyvät miehet!
Muistan elävästi kun treffasin suomi 24 sivustolta putkimiehen parran kasvattaneen miehen.
Heti tavatessani kiinnitin hintelään ruumiin rakenteeseen ettei tänä kukkakeppi ole putkittanut ensimmäistäkään takoa. Kelan tuki käsittelijäksi osoittautui, kyllä ne treffit oli sillon siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mentiin Rossoon syömään. Ruokia odotellessa mies sani menevänsä tupakalle. Samoin kesken ruuan häipyi, tupakalle taas! Itse en polta. Lisäksi kyseli olenko aikonut hankkia piilolinssit.
Tuo että miehellä on otsaa ensitreffeillä sanoa jotain typerää naisen ulkonäöstä on kyllä iso turn off. Ei minkäänlaista ymmärrystä ihmisten kanssa toimimisessa. Normaaliin kanssakäymiseen kykenevät miehet ovat sitten niitä helmiä.
Mitä jos naiset sanoisivat heti kun on istuuduttu että onko miehellä mitään housuissaan kun ei näytä mikään pullottavan?
Kaikki huonot treffit on sovittu netissä tai sovelluksen kautta. Luulisi ihmisten tajuavan, että siellä on vain luusereita jotka eivät muuten seuraa kykene hankkimaan tai pelureita. Kannattaa sopia treffit IRL niin onnistuminen on huomattavasti varmempaa.
Tämä on 1970-luvulta, siis ajalta, jolloin useimmat tänne kirjoittajat ja tätä palstaa lukevat ei kai olleet vielä syntyneetkään? Tosijuttu kuitenkin.
Olin 15v ja miehistä melko tietämätön. Yks linja-autokuski oli hieman ihastunut minuun ja minä häneen. Sovittiin treffit yks syksyinen ilta hänen ajamaansa linja-autoon (työvuoro loppunut ja autossa ei siis enää ketään) Hän kertoi olevansa naimisissa mutta voivotteli sitä, että ei ollut onnistunut saattamaan vaimoaan raskaaksi jne....kyseli MINULTA varmuusesineestä (siis kondomi)... no, kopeloinnin lisäksi ei onneksi tapahtunut mitään, ei pakottamista eikä muutakaan.
Vuosia myöhemmin tiesin, että vaimo oli tullutkin vuosien odotuksen jälkeen melko pian raskaaksi tämän minun ja hänen miehensä "tapaamisen" jälkeen.
Niin, oliko tää kertomani oikeesti "surkeat treffit"...en tiedä, olin niin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo että miehellä on otsaa ensitreffeillä sanoa jotain typerää naisen ulkonäöstä on kyllä iso turn off. Ei minkäänlaista ymmärrystä ihmisten kanssa toimimisessa. Normaaliin kanssakäymiseen kykenevät miehet ovat sitten niitä helmiä.
Mitä jos naiset sanoisivat heti kun on istuuduttu että onko miehellä mitään housuissaan kun ei näytä mikään pullottavan?
30 vuotta parisuhteessa, en voi kuvitellakaan sanovani mitään negatiivista vaimon ulkonäöstä. Turha yrittää ensitreffeillä tahi milloinkaan myöhemmin, pitää käyttää kiertoilmaisuja - toi paita on vähän samanlainen ku yhdellä mummolla tjms.
Olet käsittänyt väärin. Nainen ottaa miehestä eron ja siksi mies on ilman parisuhdetta viisikymppisenä. Ja ne 30v naiset harvoin viihtyy niissä baareissa joidenka baaritiskeillä mies itkee ex-vaimon perään.