Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko enää tapana käydä ajelemassa ympäriinsä tunti tolkulla, mutta nuoruudessani se oli tavanomaista ajan kuluttamista ja viihdykettä. Hyvässä porukassa se olikin oikein hauskaa, mutta treffit ujon ja hiljaisen pojan kanssa se saattoi olla pirun kiusallista. Istutaan vierekkäin, musa soi, ainoa sanat mitä kuski poika sanoi, oli kun mietti minne suuntaan ajelisi. Vaihtoehtona joku tolloääliö, jonka juttuja oli ikävystyttävää kuunnella.
Eli sinä et saa keskustelua aikaan ja syytät tästä toista? Naisten logiikka:)
Miehen logiikka: nainen tehköön kaiken, keskustelunkin hoitakoon yksin. Koska mulla on kikkeli ja sehän riittää.
Naisen logiikka: mies maksakoon kaiken ja viihdyttäköön minua. Koska minulla pillu ja sehän riittää.
Miehen logiikka: Tissien ja perseen tuijottelu on vain terveen viriilin miehen merkki ja seksuaalinen ahdistelu alkukantainen impulssi, jolle mies ei voi mitään, mitäs meni muija pukeutumaan niin horosti. Mutta sitten, kun puhutaan, voiko mies lyödä naista takaisin, tai kuuluuko miesten maksaa naisenkin ateria niin heistä tuleekin yhtäkkiä feministejä
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli muutamia vuosia sitten ennen nykyistä parisuhdetta hämmentävät treffit... Jännä, etten päätynyt toisille ;)
Samassa keskustelussa ilmeni myös, että miehellä oli diagnosoitu narsistinen mielialahäiriö...Huh. Ovelaa tavata tyyppi, joka itse myöntää narsistisuutensa ja kertoo elämästään.
Narsismi on persoonallisuushäiriö, ei mielialahäiriö. Mielialahäiriö on mielialahäiriö. Narsismi on sama kuin narsistinen persoonallisuushäiriö.
Mä en ole elämässäni ollut koskaan treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olin sinkkuaikoinani kerran vähän erikoisen oloisen miehen kanssa treffeillä kahvilassa. Hän tuntui aistiyliherkältä tapaukselta. Vältteli katsekontaktia ja tykkäsi puhua pää sivuttain tai alaspäin niin mulle, kuin kahvilan työntekijöillekin. Heti kun katsoin päin hän sanoi: 'älä tuijota', 'mitä tuijotat' tai töykeästi jopa: 'lopeta tuijottaminen'. Joimme kupit kahvia. Otin myös leivoksen, mutta se oli virhe. Deitti toisteli: 'älä maiskuta' ja 'ärsyttävä kilinä' (lusikan ääni). Inhosi myös kahvilan taustaääniä, joille huokaili raskaasti. Teki vähän väliä niskanpyöritysliikkeitä, kuin jokin olisi kaulassa hiertänyt. Hieroi silmiään, veti käsiään kasvojensa yli. Kahviteltuamme kerroin etten halunnut tavata uudestaan. Siihen mies kommentoi: 'hyvä, koska olet vähän outo' 🤣
Autisminkirjolla?
Semmoiset treffit, jossa nettideiteissä tapaamani suomalaisnainen oli saapunut sovitulle paikalle reilusti ennen sovittua aikaa ja juonut kahvit yksinään. Kun minä miehenä saavuin paikalle sovittuna aikana, nainen oli jo lähdössä pois ja sanoi olleensa kiireinen. Eipä ollut mikään menetys yhtään, koska se nainen ei ollut mitenkään minun tyyppiäni ja hänen ulkonäkönsä täsmäsi ruman käytöksensä kanssa. Tämän siitä sai, kun viestittelin kuvattoman profiilin kanssa.
Ulkomaalaisten naisten kanssa tämmöistä ongelmaa ei ollut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.
On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.
Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?
Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.
Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.
Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.
Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?
Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.-Eri jolle vastasit
36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.
Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.
Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.
Miksi vain 2 vuotta amiksessa? Oliko 1 vuosi kiusaamisesta vapaa vai mikä selittää? Eikö kaikki amisalat ole 3-vuotisia jos ei ole lukio jo pohjalla?
tMyös kiusattu, mutta pääasiassa vain yläasteella ja ala-asteen loppupuolella. Nyt pääasiassa työtön ja kaikkien koulutustasojeni arvosanat huiput, kiusaamisesta täysin riippumatta. Työpaikoilla sitten taas sitä työpaikkakiusaamista, jooh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tinderissä ja hetken viestittelyn jälkeen mies kutsui ravintolaan syömään.
Käytiin pöytään ja tarjoilijan tullessa tilasin lasin viiniä ja jonkun pääruoan. Silmäilin jo tässä vaiheessa, että mies ei ole vilkaissutkaan menua vielä. Hänen vuoronsa tullessa tämä tokaisee tarjoilijalle, ettei ota mitään. Tarjoilija kyseli, että jos edes juotavaa, mutta mies kieltäytyi. Ei halunnut edes vesilasia.
Oli TODELLA kiusallista syödä siinä yksin, kun toinen vastapäätä hiljaa tuijottaa... Kaiken lisäksi kun itse vielä oli kutsunut illalliselle.
Ei kuulemma ollut nyt nälkä.
Treffeillä selitti koko ajan vain koirastaan ja miten koiran täytyy tavata minut, koska hän ei voi tapailla naista jota koiransa ei hyväksy.
Tämän kiusallisen illan päätteeksi toki vielä itse maksoin ruokani, vaikka toivoin mielessäni, että olisi edes tarjonnut. Suuttui sitten kun kieltäydyin kohteliaasti toisista treffeistä, joilla koira olisi sitten arvioinut minut.Onko tämä yleistäkin, että treffeillä "toivotaan mielessään" että toinen tarjoaisi ruoat ja viinit?
Alanuolia tulee, vastauksia ei.
Et ymmärtänyt pointtia.
Olen ollut treffeillä tietämättä itse, että kyseessä on treffit.
Minulla oli silloin tyttöystävä josta naispuolinen kaverini ei ollut tietoinen. Vasta kun naisen lähentely ja halu mennä sänkyyn tuli puheeksi, tajusin olevani pulassa. Sain kuitenkin selitettyä asiat kohteliaasti ja ei tarvinnut pettää nykyistä tyttöystävää. Olen tämän kyseisen naisen kanssa kaveri edelleen, vaikka tapauksesta on vuosia. Kahdesti hän on ottanut puheeksi, että rakastaa minua... Kivahan se on tietää mutta ahdistaa hieman myös.
Vierailija kirjoitti:
Semmoiset treffit, jossa nettideiteissä tapaamani suomalaisnainen oli saapunut sovitulle paikalle reilusti ennen sovittua aikaa ja juonut kahvit yksinään. Kun minä miehenä saavuin paikalle sovittuna aikana, nainen oli jo lähdössä pois ja sanoi olleensa kiireinen. Eipä ollut mikään menetys yhtään, koska se nainen ei ollut mitenkään minun tyyppiäni ja hänen ulkonäkönsä täsmäsi ruman käytöksensä kanssa. Tämän siitä sai, kun viestittelin kuvattoman profiilin kanssa.
Mikäli olisit ollu naisen mieleen, olisi hän ottanut toisen kupin ja jäänyt seuraksi. Tuo on vain yksi konsti miten voi heti häipyä jos toinen ei miellytä.
Mies vei syömään hienompaan ravintolaan, tilasi pullon viiniä pöytään, joi sen yksin, huulet ja hampaat sinisen punaisena punaviinistä kikatteli kovaan ääneen kun näytti kuvia hänen ja kavereidensa muistoista. Ihmiset vilkuili ja itse tuojottelin seinään. Oli tosi hienostunut olo itsellä siinä 100e ruoka edessä, mekkopäällä katsoa kun toinen kännää.
Ahdistavinta oli kun pöydän yli kurotteli pusua ja oli silleen "puspus anna pusuuu"
Tavattiinko enää? Hmmm... ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli olisit ollu naisen mieleen, olisi hän ottanut toisen kupin ja jäänyt seuraksi. Tuo on vain yksi konsti miten voi heti häipyä jos toinen ei miellytä.
On se niin tyypillistä näiden typerien pastalaisten langettaa aivan kaikki miesten syyksi. Kyllä vika oli tääsä tapauksessa naisen, joten älä edes kehtaa kääntää syyllisyyttä toiselle ja hakea hyväksyntää moiselle typerälle konstille. Mielestäsi sama konsti miehellä on tasan yhtä hyväksyttävää? Ulkomaalaisilla naisilla ei ollut ongelmaa jäädä seuraksi, koska...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole kenellekään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin tyypillistä näiden typerien pastalaisten langettaa aivan kaikki miesten syyksi. Kyllä vika oli tääsä tapauksessa naisen, joten älä edes kehtaa kääntää syyllisyyttä toiselle ja hakea hyväksyntää moiselle typerälle konstille. Mielestäsi sama konsti miehellä on tasan yhtä hyväksyttävää? Ulkomaalaisilla naisilla ei ollut ongelmaa jäädä seuraksi, koska...?
Miksi se ei olisi miehillä hyväksyttävää? Ei kenenkään tarvitse olla treffeillä missä ei halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 60-luvulla työväentöllin tanssi-illan jälkeen. Olin tutustunut hauskaan maatalon poikaan.
Hän tarjosi kyytiä saatille ja olin hyvilläni ehdotuksesta.
Kun kyselin missäpäin on autosi, hän talutti minut hevosen ja kärryjen luo. Oli toden totta tullut hevosella tanssipaikalle. Kyllä nauratti silloin ja vielä jälkeenpäinkin ne treffit.
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut treffeillä tietämättä itse, että kyseessä on treffit.
Minulla oli silloin tyttöystävä josta naispuolinen kaverini ei ollut tietoinen. Vasta kun naisen lähentely ja halu mennä sänkyyn tuli puheeksi, tajusin olevani pulassa. Sain kuitenkin selitettyä asiat kohteliaasti ja ei tarvinnut pettää nykyistä tyttöystävää. Olen tämän kyseisen naisen kanssa kaveri edelleen, vaikka tapauksesta on vuosia. Kahdesti hän on ottanut puheeksi, että rakastaa minua... Kivahan se on tietää mutta ahdistaa hieman myös.
No, onpa hirmu hyvä, ettei tarvinnut pettää tyttöystävää. Hyvä, että sait kohteliaasti selitettyä, että olet varattu ja hän jätti sinut sitten rauhaan. Muutenhan olisi ollut pakko mennä sänkyyn...vai?
Are you for real?
Mies on julkisuuden henkilö tai itseasiassa entinen sellainen. Olin hänen kanssaan treffeillä ja teimme minun luona ruokaa. Hän joi pullon viiniä sillä aikaa kun tein ruokaa (pastaa, ei mene kauaa) ja toisen pullon syödessä. Itse join molemmista pulloista yhden lasin. Ilta päättyi siihen, että lukittauduin vessaan sen päätteeksi, että hän löi minua. Uhkasin poliiseilla kunnes hän lähtee asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tinderissä ja hetken viestittelyn jälkeen mies kutsui ravintolaan syömään.
Käytiin pöytään ja tarjoilijan tullessa tilasin lasin viiniä ja jonkun pääruoan. Silmäilin jo tässä vaiheessa, että mies ei ole vilkaissutkaan menua vielä. Hänen vuoronsa tullessa tämä tokaisee tarjoilijalle, ettei ota mitään. Tarjoilija kyseli, että jos edes juotavaa, mutta mies kieltäytyi. Ei halunnut edes vesilasia.
Oli TODELLA kiusallista syödä siinä yksin, kun toinen vastapäätä hiljaa tuijottaa... Kaiken lisäksi kun itse vielä oli kutsunut illalliselle.
Ei kuulemma ollut nyt nälkä.
Treffeillä selitti koko ajan vain koirastaan ja miten koiran täytyy tavata minut, koska hän ei voi tapailla naista jota koiransa ei hyväksy.
Tämän kiusallisen illan päätteeksi toki vielä itse maksoin ruokani, vaikka toivoin mielessäni, että olisi edes tarjonnut. Suuttui sitten kun kieltäydyin kohteliaasti toisista treffeistä, joilla koira olisi sitten arvioinut minut.Onko tämä yleistäkin, että treffeillä "toivotaan mielessään" että toinen tarjoaisi ruoat ja viinit?
Alanuolia tulee, vastauksia ei.
Treffeille pyytäjä maksaa. Mies oli myös itse ehdottanut ruokaravintolaa.
/ Eri
Jaa, niinkö sinusta? Minusta taas tuollainen on lokkeilua. Ja kyseinen henkilökin "toivoi mielessään" että hänen ei tarvitse maksaa omia ruokiaan, joten ei todellakaan ole mikään yleinen tapa että kutsuja maksaa.
Ei ole lokkeilua vaan (kansainvälinen) herrasmiestapa. Ellei erikseen sovita että maksetaan kumpikin omat. Eli mennään "dutch" (to go dutch). Naisten palkat ovat joka puolella maailmaa yleisesti huonommat kuin miehillä. Lisäksi naisen on vaikeampi saada samaa työtä kuin miehen ihan Suomessakin. Ks. esim. dokumentti Lasikatto esim. Yle Areenasta. Lisäksi maksaessaan (kun on itse kutsunut naisen kyseiseen paikkaan) mies saa mahdollisuuden tuntea olonsa miehekkääksi. Myös Suomessa. Ainoa yleinen tulo mikä on sama sukupuolesta riippumatta on Kelan etuudet. Niitä ei makseta eri summilla sukupuolen mukaan toisin kuin työstä maksettavaa palkkaa.
kansainvälinen suomalaisnainen 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.
On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.
Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?
Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.
Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.
Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.
Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?
Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.-Eri jolle vastasit
36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.
Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.
Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.
Tsemppiä ja kaikkea hyvää sulle! 😐 Voi kun noi kiusaajat vois vetää maanrakoon. Ne ei edes tajua, että siinä voi pilata ihmisen elämän vuosiksi, vuosikymmeniksi tai loppuelämäksi. Sä et oo mikään sylkykuppi mutta sehän noiden kiusaajien tarkotus on: saada tuntemaan ittensä sellaseksi... Oon se kenelle vastasit. Rämmin kanssa päivästä toiseen, työttömänä ja todennäköisesti en pysty enää töihin (lähäri) koska eka pitäis saada ittensä kuntoon ennen kun pystyy muita hoitamaan.
Hyvä että sulla on musiikki! Se on munkin suurimpia iloja. 💖 Kyllä me selvitään tästä paskasta vaikka ei sitä ikinä unohda.Kiitos mukavasta viestistä, toivon sulle kans kaikkea hyvää elämään. Mistä kaupungista muuten olet? Mä asun turussa ja ois itseasiassa kiva saada yks hyvä kaveri. Tai vaikka sähköposti jutustelua.
M36
Arvasin kyl Varsinais-Suomalaiseksi. Mistäköhän? Naapurimaakunnasta olen itse.
Eri, N44
Oltiin elokuvissa. Itse inhosin leffaa ja deitti piti sitä todella hyvänä. Ei menty sen jälkeen enää kahville kuten oli suunniteltu.