Kierukan langat
Mies sanoo että seksin aikana pistää vehkeeseen aina tietyssä asennossa. Voiko muka pitää paikkansa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mutta jos ne leikataan liian lyhyiksi, saattaa olla vaikea poistaa aikanaan. Eipä noita hyviä ehkäisykeinoja oikein tunnu olevan.
Tuohan nyt on paras ehkäisykeino jos sattuu ukkoon 😂
Meillä sama ongelma, mutta oon päätellyt sen johtuvan siitå että olen niin iso. Täytän liian hyvin paikat.
Voikos niitä jotenkin taittaa tms. Meillä on ongelma ihan puhtaasti lempiasennon kanssa mistä molemmat tykkää. Takaapäin on kaikki muuten ok, mutta kun minä notkistan alaselkää, tavallaan käännän lantiota niin että mies pääseen kunnolla sisälleni niin silloin langat tulevat esiin. Enkä ole kovin iso kokoinen. 51kg ja 162cm.
Vierailija kirjoitti:
Voikos niitä jotenkin taittaa tms. Meillä on ongelma ihan puhtaasti lempiasennon kanssa mistä molemmat tykkää. Takaapäin on kaikki muuten ok, mutta kun minä notkistan alaselkää, tavallaan käännän lantiota niin että mies pääseen kunnolla sisälleni niin silloin langat tulevat esiin. Enkä ole kovin iso kokoinen. 51kg ja 162cm.
Miten sun mitat liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että onko eri juttu pieniölä ja isoilla naisilla. Ei oo oikein tietoa.
Meillä ainakin ongelma poistui ajan kanssa, kun kierukka asettui paikalleen. Aiemmin tunsin itsekin langat sormilla, mutta nykyään en enää löydä niitä. Gyne sanoi, että tämä on ihan normaalia ja, että kierukka on siellä omalla paikallaan. Joten ehkä nyt vaan odottelisin hetken aikaa, että kierukka asettuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että onko eri juttu pieniölä ja isoilla naisilla. Ei oo oikein tietoa.
Ei. Miehen vehkeen koko kyllä vaikuttaa - jos on niin pieni ettei mene sinne perille asti niin sitten kierukan langat ei haittaa, muttta isompaan vehkeeseen voi kyllä tuntua.
Ne langat voi käydä lyhennyttämässä lääkärissä, turha tuosta kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin ongelma poistui ajan kanssa, kun kierukka asettui paikalleen. Aiemmin tunsin itsekin langat sormilla, mutta nykyään en enää löydä niitä. Gyne sanoi, että tämä on ihan normaalia ja, että kierukka on siellä omalla paikallaan. Joten ehkä nyt vaan odottelisin hetken aikaa, että kierukka asettuu.
Meillä noin 4 vuatta ja sama ongelma edelleen.
No eikö tuo ole vain hyvä että mieskin joutuu edes hieman kärsimään ehkäisystä. Ei se kierukan laittokaan kivutonta ole.
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo ole vain hyvä että mieskin joutuu edes hieman kärsimään ehkäisystä. Ei se kierukan laittokaan kivutonta ole.
No en minä ainakaan halua että mieheni kärsii meidän seksistä. Outo näkemys sinulla asiasta 🤔
Totta tuo on
t. isokullinen (pitkä ja paksu) mies
Vierailija kirjoitti:
Naisena vaikea ajatella kenenkään ajattelevan noin. Oliskos sulla ongelmia feminismin kanssa. Ootko mietänyt sen jotenkin väärin?
Tuntuu ja varsinkin takaapäin pantaessa.
Ei ole pelkästään mahtimelojen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan halua että mieheni kärsii meidän seksistä. Outo näkemys sinulla asiasta 🤔
Jos mies tekee vasektomian niin kummankaan ei tarvitsekaan kärsiä
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo on
t. isokullinen (pitkä ja paksu) mies
Paksuilla miehillä ei ole isoa kullia. Jokaisella on ollut muutaman sentin pituinen nysä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu siitä kieltäytyykö itse esim. kondomeista. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekee vasektomian niin kummankaan ei tarvitsekaan kärsiä
On kyllä outo näkemys. Vasektomiaa ei voi perua, mutta kierukan voi ottaa pois. Nyt sun kannattaa kyllä mennä peilin eteen katsomaan tyhmää ihmistä. Mitä mies vihaa sinä harrastat.
Harvoin nainen ehdoin tahdoin itse haluaa kierukan ja hormoniehkäisyn haitat. Ellei jostain syystä ole kuukautisongelmien vuoksi tarpeen.
Voi. Mutta jos ne leikataan liian lyhyiksi, saattaa olla vaikea poistaa aikanaan. Eipä noita hyviä ehkäisykeinoja oikein tunnu olevan.