Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1361/2388 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeransuloinen treffimuisto ajoilta, jolloin oli vielä lehdissä treffipalsta. Olin itse aivan vihreä treffailuasioissa vaikken ollut mikään teini enää. Hyvin epävarma myös, etenkin ulkonäöstäni. Niin epävarma, että ennen tapaamista kerroin miehelle puhelimessa, etten valitettavasti ole kaunis. Tapasimme ja mies totesi, että huijasin häntä ja että olin hänen mielestään hyvännäköinen. Valetta, ajattelin. Tapaamisen päätteeksi mies totesi saaneensa siihen mennessä vain minun kirjeeni, mutta muita hän ei tarvinnutkaan. Emävale, ajattelin. Jatkoimme kuitenkin tapailua. Seksistä mies totesi "taivaallista". Emävaleiden emävale, ajattelin ja katkaisin suhteen.

Vierailija
1362/2388 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma kahvilassa oli vaivautunut, deitti ei saanut sanaa suustaan. Koitin lypsää vastauksia ja pitää juttelua jotenkuten yllä, tyyppi vastaili yhdellä sanalla.

Jälkeenpäin sain viestin, jossa deitti oli tosi innoissaan treffeistä ja kyseli koska nähdään uudestaan, öö...

Itselläni on vastakkaisia kokemuksia: on keskusteltu monta tuntia sujuvasti ja tunnelma on ollut ihan mukava. Seuraavana päivänä nainen lähettää viestin, ettei kannata tavata uudestaan, koska ei löytynyt henkilökemiaa.

Kun itse (nainen) olen asiakaspalvelutyössä, osaan keskustella soljuvasti kenen kanssa mistä vaan. Se ei silti tarkoita, että kemiaa löytyy. Toiset ihmiset ei osaa lukea yhtään toisen eleitä, vaikka puhe soljuu voi silti kokea olonsa vaivaantuneeksi. Eikä hyväkään keskustelu tarkoita, että olisi toisesta kiinnostunut.

Tämä! Itse olen myös työssä, jossa joudun/saan olla tekemisissä kaikenlaisten ihmisten kanssa ja pystyn keskustelemaan mistä vaan. Joskus kun treffeillä huomaa heti alussa, että kemiaa ei ole, huomaan meneväni asiakaspalvelumoodiin ja siitä tiedän, että hommasta ei tule jatkossa mitään. Sitä en ole koskaan käsittänyt, että miehet eivät huomaa tätä asiakaspalvelumaisuutta. Mitä vähemmän  henkilökohtaisia kysymyksiä toinen esittää, sitä vähemmän yleensä kiinnostaa. Eleitä ei tosiaan osata lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2388 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko enää tapana käydä ajelemassa ympäriinsä tunti tolkulla, mutta nuoruudessani se oli tavanomaista ajan kuluttamista ja viihdykettä. Hyvässä porukassa se olikin oikein hauskaa, mutta treffit ujon ja hiljaisen pojan kanssa se saattoi olla pirun kiusallista. Istutaan vierekkäin, musa soi, ainoa sanat mitä kuski poika sanoi, oli kun mietti minne suuntaan ajelisi. Vaihtoehtona joku tolloääliö, jonka juttuja oli ikävystyttävää kuunnella.

Eli sinä et saa keskustelua aikaan ja syytät tästä toista? Naisten logiikka:)

No,yksin ei kauaa viitsi pulista ja kun oli jo ajeltu jonkun aikaa, oli matkaa taittunut eikä sitä kovin kauas kotoa viitsinyt pois kyydistä jään jäädä.

Vierailija
1364/2388 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö oli mies mutta vaihtamassa sukupuolta naiseksi,tänä ei haitannut sillä olen bisse ja muutenkin pidän itseäni melko suvaitsevaisena ihmisenä. No tuon henkilön kanssa suvaitsevaisuus joutui kyllä koetukselle...

Ensinnäkin oli selvästi kännissä kun tuli. Minihame ja napapaita päällä,vaikka oli jo syyskuun loppu ja koleaa. Meikit tyyliä Markus Kuortesaho. Menimme kahvilaan ja matkalla sinne ohitimme baarin jonka terassille oli.jäänut jonkun vajaa tuoppi, treffit seuralaiseni huitasi sen naamaan!

Selitti miten säästää polttamalla tupakantumppeja maasta ja dyykkamalla.

Kahvilassa ei ottanut mitään ja tajusin ettei hänellä oikeasti ole varaa,lupasin tarjota kahvin niin tilasi irish coffeen!

Oli tämän jälkeen niin humalassa että makasi sohvalla hame korvissa ja kyseli voidaanko mennä sinne baarin ,minkä ohi käveltiin. Pummi myös tupakkaa ja

lopulta alkoi tivata syönkö e-pillereitä, halusi ostaa ne minulta! 🤔😳Kuulemma häneltä oli hoidot lopetettu jonkun vanhan masennusdiagnoosin takia,epäilin oliko edes missään hoidoissa ollutkaan ..

En tiedä noista asioista mutta luulisi alko-ongelman olevan este .

Äärettömän surullista että ihminen jolta on evätty hoidot koettaa saada naishormonia e-pillereistä! :( Toisaalta kyllä  on täysin  ymmärrettävää että hoidot on evätty  ihmiseltä joka syö roskia..

Vierailija
1365/2388 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi alkoi huutamaan kun olin vaivaiset kaksi tuntia myöhässä. Mulla on oma elämä, en kerkeä hyppimään ties minne sillon kun toinen napsauttaa sormiansa.

Vierailija
1366/2388 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit, joilla en viihtynyt yhtään, ja toinen taas oli ihan et oot mun siulunkumppani ja avoimesti palvoi mua. Niin outo asetelma.

Toinen oli pervo ja halusi katsoa puolet treffeistä telkkaria! Kaksi täyttä ohjelmaa. Itse en katso edes yksin.

Epäsiisteys tullut vastaan myös. Vessan lattialla tyhjiä rullia ja shampoopulloista vieressä valui sampoota ulkopinnalle ja telineille. Ja osa oli tyhjiä.

Joku taas laittoi minut maksamaan kahvin. Huomautin nauraen. Sanoi et kannattaa tasa-arvoa, sanoin ettei se tarkoita ettei voisi olla herrasmies. Riita oli jo ilmassa.

Ja minähän en vessaan roskista tarvitse -mies.

Vierailija
1367/2388 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit, joilla en viihtynyt yhtään, ja toinen taas oli ihan et oot mun siulunkumppani ja avoimesti palvoi mua. Niin outo asetelma.

Toinen oli pervo ja halusi katsoa puolet treffeistä telkkaria! Kaksi täyttä ohjelmaa. Itse en katso edes yksin.

Epäsiisteys tullut vastaan myös. Vessan lattialla tyhjiä rullia ja shampoopulloista vieressä valui sampoota ulkopinnalle ja telineille. Ja osa oli tyhjiä.

Joku taas laittoi minut maksamaan kahvin. Huomautin nauraen. Sanoi et kannattaa tasa-arvoa, sanoin ettei se tarkoita ettei voisi olla herrasmies. Riita oli jo ilmassa.

Noi sun treffit nyt on aika miedosti huonot, huomaat jos oot tätä ketjua lukenut. Onneksi sulle on sattunut hyviä kumppaneita.

Vierailija
1368/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tinderin kautta sovitut treffit ja hyvin samantapaisia kokeet muksia kuin muillakin täällä.

Suomalaiset miehet on sitten juntteja!!!

Alan lesboksi

Joo, Suomessa ei monessa kodissa opeteta herrasmiestapoja. Kokemusta ulkomaalaisista miehistä ja ulkomailla nähnyt, että isät opettavat miten naisia kohtaan pitää käyttäytyä. Riippumatta siitä ollaanko tavoittelemassa petipuuhiin pääsyä vai ei. Ja erityisesti silloin, kun ollaan tavoittelemassa petipuuhiin pääsyä. Nyt suomalaiset miehet jättää vähän kylmäksi, kun on tottunut toisenlaiseen. 

Vierailija
1369/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt treffeillä

34

En minäkään. Tosin kyllä osallistunut tavallaan treffienkaltaisiin kahden hengen ajanviettoihin. Yhdet ulkopuolisen järjestämänä etukäteen kertomatta. Molemmat "treffikumppanit" tunsivat toisensa jo ennalta. Yhtään en siis ole sopinut itse treffeiksi enkä ollut sokkotreffeilläkään.

N44

Vierailija
1370/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Nauraisi, kuten huumorintajuiset tekevät. Ap:n deittihän oli täysin huumorintajuton, joten hyvä kun karsiutui heti.

Sulla sama ongelma :D

Vierailija
1371/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt treffeillä

34

En minäkään. Tosin kyllä osallistunut tavallaan treffienkaltaisiin kahden hengen ajanviettoihin. Yhdet ulkopuolisen järjestämänä etukäteen kertomatta. Molemmat "treffikumppanit" tunsivat toisensa jo ennalta. Yhtään en siis ole sopinut itse treffeiksi enkä ollut sokkotreffeilläkään.

N44

Eli kummallekaan "treffikumppanille" ei ilmoitettu etukäteen. Enkä usko, että toinen olisi edes pyytänyt puolestaan järjestämään mitään.

Vierailija
1372/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko enää tapana käydä ajelemassa ympäriinsä tunti tolkulla, mutta nuoruudessani se oli tavanomaista ajan kuluttamista ja viihdykettä. Hyvässä porukassa se olikin oikein hauskaa, mutta treffit ujon ja hiljaisen pojan kanssa se saattoi olla pirun kiusallista. Istutaan vierekkäin, musa soi, ainoa sanat mitä kuski poika sanoi, oli kun mietti minne suuntaan ajelisi. Vaihtoehtona joku tolloääliö, jonka juttuja oli ikävystyttävää kuunnella.

Eli sinä et saa keskustelua aikaan ja syytät tästä toista? Naisten logiikka:)

Miehen logiikka: nainen tehköön kaiken, keskustelunkin hoitakoon yksin. Koska mulla on kikkeli ja sehän riittää.

Vierailija
1373/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Miksi joku olisi kateellinen huonoista treffeistä? 🤨

Eiköhän ne alapeukut tule ihan vaan vahingossa kun jengi selaa sivustoa puhelimella…

Voit olla oikeassa, mutta en todellakaan pidä mahdottomana, etteikö muuan palstalla asuva naistenvihaaja alapeukuttelisi kaikkea, koska hänestähän kaikki on miesvihaa, missä ei kritiikittömästi palvota Valkoista Miestä.

Vierailija
1374/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi mieleen treffit vuosikymmenten takaa. Käveltiin ilta kotikaupunkimme kulmilla kuten nuorisolla oli tapana. Myöhemmin illalla poika tahtoi saattaa minut kotiin. Nälkä vähän hiukoi kumpaakin. Olihan siinä nakkikioski ihan äärellä joten hyvältä näytti. Poika osti mehevän lihiksen nakeilla ja höysteillä, mutta vain itselleen. Minulla ei ollut rahaa mukana, kaverilla tukko seteleitä. Siinä sitten kävellä käpsyttelimme kotiani kohti toisen syödessä evästään ja minä sain katsella ja haistella ilmaiseksi. Perillä poika pyyhki suupieliään ja kysyi milloinkas taas tavataan, vaikutat niin mukavalta tytöltä. Sanaakaan sanomatta painelin suoraan kotiini.

Tyyppi sai minulta lempinimen kitupiikki, joka on voimassa vielä tänäkin päivänä. Myöhemmin kyseinen nuorimies alkoi talutella toista tyttöä ja he avioituivat. Tytöstä tuli siis kitupiikin vaimo joka sai minulta ja ystäviltäni muutamia säälipisteitä - sattuneesta syystä. ;)

Vähän tökerösti toki toimittu nuorelta mieheltä, mutta et voi yksien treffien perusteella tietää miten hän on rahaa käyttänyt avioliitossaan.

Fiksu mies tietää ettei kaikille onnenonkijoille kannata rahojaan syytää.

Fiksu mies ei vaikuta qusipäältä ekoilla treffeillä eikä muulloinkaan.

Jos haluaa pitää kiinni rahoistaan, joutuu varmaan tinkimään ihmissuhteista, sillä jos et mitään itsestäsi anna, et myöskään saa.

Jos on tilapäisesti persaukinen, sen voi ihan suoraan sanoa. Sen jokainen ymmärtää eikä jää paha maku. Mutta tuollainen sluibailu on sairasta.

Vierailija
1375/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa kun en sarjadeittaile. Hyviä ollut kaikki 4 ja kahdesta päätynyt naimisiin.

Aika kova suoritus! Itse käynyt noin 15 Tinder-treffillä eikä ole seurannut mitään suhdetta.

Pitää koittaa töissä kiinnostua jostain, on edes joku yhdistävä tekijä ja tietää edes jotain toisesta.

"Koittaa kiinnostua" ei ole hyvä lähtökohta ihmissuhteelle. Katsos kun tuossa on sisäänrakennettuna vonkaaminen, mutta ei minkäänlaista tunnesidettä.

Vastenmielinen ajatus, että pakottaisi itsensä käyttäytymään siksi aikaa että pääsee tunkemaan itseään toisen sisään. Tunnevammaista.

Mikä on, kun ei osata flirtata ja jutella ja käydä kahvilla ja puhua jaskaa ja nauraa yhdessä ilman taka-ajatuksia? Sillä tavoin ennen, aika hiljattain, toimittiin.

Vierailija
1376/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi mieleen treffit vuosikymmenten takaa. Käveltiin ilta kotikaupunkimme kulmilla kuten nuorisolla oli tapana. Myöhemmin illalla poika tahtoi saattaa minut kotiin. Nälkä vähän hiukoi kumpaakin. Olihan siinä nakkikioski ihan äärellä joten hyvältä näytti. Poika osti mehevän lihiksen nakeilla ja höysteillä, mutta vain itselleen. Minulla ei ollut rahaa mukana, kaverilla tukko seteleitä. Siinä sitten kävellä käpsyttelimme kotiani kohti toisen syödessä evästään ja minä sain katsella ja haistella ilmaiseksi. Perillä poika pyyhki suupieliään ja kysyi milloinkas taas tavataan, vaikutat niin mukavalta tytöltä. Sanaakaan sanomatta painelin suoraan kotiini.

Tyyppi sai minulta lempinimen kitupiikki, joka on voimassa vielä tänäkin päivänä. Myöhemmin kyseinen nuorimies alkoi talutella toista tyttöä ja he avioituivat. Tytöstä tuli siis kitupiikin vaimo joka sai minulta ja ystäviltäni muutamia säälipisteitä - sattuneesta syystä. ;)

Vähän tökerösti toki toimittu nuorelta mieheltä, mutta et voi yksien treffien perusteella tietää miten hän on rahaa käyttänyt avioliitossaan.

Fiksu mies tietää ettei kaikille onnenonkijoille kannata rahojaan syytää.

Fiksu mies ei vaikuta qusipäältä ekoilla treffeillä eikä muulloinkaan.

Jos haluaa pitää kiinni rahoistaan, joutuu varmaan tinkimään ihmissuhteista, sillä jos et mitään itsestäsi anna, et myöskään saa.

Jos on tilapäisesti persaukinen, sen voi ihan suoraan sanoa. Sen jokainen ymmärtää eikä jää paha maku. Mutta tuollainen sluibailu on sairasta.

Niin, olisihan sitä voinut sanoa, että mulla ei ole rahaa nyt, mutta hirveä nälkä.  Siitähän olisi saanut luontevan aasinsillan jatkoon, kun olisi sanonut, että maksan takaisin kun nähdään.  Kaveri saattoi luulla, ettei ole nälkä, tai makkarat ei kelpaa, jos olit ihan passiivinen, etkä tehnyt elettäkään niiden suuntaan.  Ei pojat yleensä mitään ajatuksenlukijoita ole.

Vierailija
1377/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies_170_cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hän oli valehdellut pituutensa, oli nimittäin minua, 165cm pituista naista hiukan lyhyempi ja oli väittänyt pituudekseen 175cm."

Yllä ns. naisen logiikkaa.

Ehkä todellisuudessa näin:

Mies: 170 cm, kengän korko 3 cm, siis kengät jalassa näennäispituus 170 cm + 3 cm = 173 cm.

Nainen: 165 cm, kengän korko 10 cm, siis kengät jalassa näennäispituus 165 cm + 10 cm = 175 cm.

Koska tässä naisen kengät jalassa näennäispituus 175 cm > miehen kengät jalassa näennäispituus 173 cm, niin naisen logiikan mukaan "mies on minua lyhyempi", vaikka todellisuudessa tuo mies on 5 cm tätä naista pidempi.

Niitä naisia, jotka hyväksyvät minut sellaisena kuin olen, niin kunnioitan, muita naisia halveksin täysin avoimesti.

Viimeinen lauseesi paljastaa aika paljon. Olet henkisellä tasolla pelottava.

Minusta aiemmatkin lauseet kertoivat, ettei kaveri ole normaali.

Itseluottamushan ei edellytä pituutta, eikä pituus sitä tuo.

Vierailija
1378/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet naisista on ollut lihavia vaikka kuvissa voisi olettaa toisin. Luuleeko naiset ettei se haittaa. Laittaisi sitten läskinsä kuviin eikä tuhlaisi toisen aikaa

Jos naisella ei ole selkeitä kroppakuvia profiilissa niin 100% varmuudella ylipainoa löytyy

Ei pidä paikkaansa. Itse olen ainakin jättänyt kroppakuvat pois siitä syystä, että se karsii osan karjamarkkinameinigillä naisia etsivistä ääliöistä. Enkä todellakaan edes lähetä niitä pyytäjille. Ei paljon kiinnosta tapailu miehen kanssa, jolle kumppanin etsiminen on kuin auton osto.

Eli olet läski.

Kolmella sanalla paljastuit idiootiksi ja kakaraksi :D

Vierailija
1379/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ettei ole oikein mitään yhteistä puheenaihetta kun on selvinpäin tavattu jonkun baari-illan jälkeen ja kohteliaisuussyistä istuttu hetken kahvilla. (nämä tapahtuivat vanhana aikana kun mahdollinen kumppani tavattiin baarissa)

Vierailija
1380/2388 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja nylkynen kirjoitti:

Pitäis muka  hemmotella ennenkin saa tuheroa. Turhaa ajan haaskausta

Miksi edes käyt treffeillä, kun on maksullista palvelua tarjolla? Eikö ammattilaisetkaan huoli sinua?

Älä kiusaa naisia seurallasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi