Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1101/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netin kautta jonkun "kilttimiehen". Vaikutti oudolta hyypiöltä ja puhui tosi törkeitä juttuja. Päätin jättää treffit lyhyeen ja kun yritin lähteä, hän piteli minua paikoillaan ja raivosi niin että sylki lensi kaaressa. Pääsin onneksi lähtemään. Olisi pitänyt varmaan tehdä rikosilmoitus. Hän on varmasti tehnyt pahempiakin juttuja treffeillä.

Vierailija
1102/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.

Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.

Blokkaaminen on sinun mielestä huumoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin elokuvissa jonka jälkeen ajeltiin siellä täällä. Reitille kuului mm. ex-avovaimonsa kotikatu. Treffikumppanini näytti minulle oikein sormella osoittaen asunnon missä exä asuu, todeten että on kotona kun on valot päällä...

Vierailija
1104/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun mulle tehtiin se mitä olin itse varalta harjoitellut (mutta en näitä treffejä varten). Olimme olleet treffeillä ehkä 30 min, kun yhtäkkiä seuralaiseni sai ystävältään viestin. En muista millainen viesti oli, mutta lähteä hänen piti. Niimpä niin :D Tuo on kyllä niin ilmiselvää, että pitää ehkä itsekin kehitellä parempi keino lähteä treffeiltä.

Höh. Pistä paremmaksi, 15 min kuluttua tulee kaverilta viesti. :D

Vierailija
1105/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin elokuvissa jonka jälkeen ajeltiin siellä täällä. Reitille kuului mm. ex-avovaimonsa kotikatu. Treffikumppanini näytti minulle oikein sormella osoittaen asunnon missä exä asuu, todeten että on kotona kun on valot päällä...

Kiva stalkkeri...

Vierailija
1106/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhden maanpuolustuskorkeakouluopiskelijan kanssa.

Totaalinen kontrollifriikki. Ahdasmielinen, hikoili jo kun oltiin kahvilassa ja siellä oli muita ihmisiä ja ehkä pöpöjä. Tarkasti kokoajan että sen kello on kauluspaidan hihan päällä. Terävä, materialistinen.. mitähän muuta. Epämielyttävä ominaishaju. 

Jotenkin hukassa elämässään. Nykyään sillä on varmasti ok talo hesan lähellä, hiljainen vaimo joka sisustaa ja ehkä joskus yöllä kirjoittelee täällä että ei voi olla kotonaan omassa kodissaan.

"En voi erota  lasten ja suvun  takia, mitä isänikin sanoisi." :DDD

Vierailija
1107/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

Vierailija
1108/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sinkkuaikoinani kerran vähän erikoisen oloisen miehen kanssa treffeillä kahvilassa. Hän tuntui aistiyliherkältä tapaukselta. Vältteli katsekontaktia ja tykkäsi puhua pää sivuttain tai alaspäin niin mulle, kuin kahvilan työntekijöillekin. Heti kun katsoin päin hän sanoi: 'älä tuijota', 'mitä tuijotat' tai töykeästi jopa: 'lopeta tuijottaminen'. Joimme kupit kahvia. Otin myös leivoksen, mutta se oli virhe. Deitti toisteli: 'älä maiskuta' ja 'ärsyttävä kilinä' (lusikan ääni). Inhosi myös kahvilan taustaääniä, joille huokaili raskaasti. Teki vähän väliä niskanpyöritysliikkeitä, kuin jokin olisi kaulassa hiertänyt. Hieroi silmiään, veti käsiään kasvojensa yli. Kahviteltuamme kerroin etten halunnut tavata uudestaan. Siihen mies kommentoi: 'hyvä, koska olet vähän outo' 🤣

Olisipa tämä kaveri kertonut heti alussa, että on aistiyliherkkä, ettei tykkää tuijotuksista jne. Turhaa loukkaantua.

Vierailija
1109/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut edes pullaa. Kuhan nusasi.

1110/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin puhelimessa ennen kuin nähtiin. Tämä siis ennen tätä someaikaa.

Puhuttiin, että olisi kiva tutustua ennen sänkyyn menoa. Nähtiin sitten ja mies halusi sänkyyn (olen siis nainen). En halunnut mennä hänen kanssaan sänkyyn ja mies alkoi itkeä. Oli tosi ahdistavaa tulla painostetuksi, kun luulin, että voidaan tavata edes muutaman kerran ennen seksin harrastamista.

Ehkä tämä kuuluu katekoriaan: oudoimmat treffit.

1111/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffeillä huomaa, ettei se toinen henkilö kiinnosta, voi silloin silti "harjoitella" deittailu, jotta pärjää hyvin sitten kun tapaa kiinnostavan miehen.

Vierailija
1112/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tapaamaan erästä miestä. Hänellä oli joku kummallinen virne naamallaan jatkuvasti ja puhui valehtelematta 45 minuuttia putkeen itsestään. Hyvin outoja ja tylsiä juttuja. Samalla yritti hipelöidä mun kättä pöydän yli. Itse sillä välin join pari kuppia kahvia ja söin leivonnaisen. Kun korvia alkoi särkeä, ilmoitin, että nyt mun pitää lähteä. Hän halusi saattaa mut kotiin. Juu ei kiitos, siinä olisi pitänyt matkustaa julkisilla puoli tuntia kanssaan. Väkisin seurasi minua kuitenkin ratikkapysäkille. Yritti vielä suudella siinä pysäkillä. Hänen mielestään treffit meni hienosti ja voitaisiin tavata uudestaan. Ilmoitin, ettei kemiaa ollut (no, ei sitä ollutkaan, mutta pääasiallinen syy oli hänen ärsyttävä luonne, itsekeskeisyys ja outo virnuilu). Ei meinannut antaa periksi. Jatkoi viestittelyä. Taisin jossain vaiheessa sanoa, etten oikein tykännyt hänen luonteestaan, jolloin jätti minut rauhaan.

Vierailija
1113/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin terveyskeskuksessa kun minulla oli ollut aika sinne silmätulehduksen takia, mies asui kerrostaloissa tk:n vieressä eikä silmätulehdukseni kuulemma haitannut.  Mies näki minut ja alkoi nauraa "näytät ihan zombilta!" sekä teki sormipistoolin, ei paljon naurattanut kun silmä oli punainen ja kutisi. Juotiin kahvit ja teet, mies joi teetä ja jankkasi "etkö sä kysy miksen juo kahvia, eikö sua kiinnosta" .Lähdettiin kävelemään miehen asunnolle, mies nyppi koko ajan mustan farkkutakkini selkää "täällä  on ihan hirveesti kissankarvoja!"  (minulla on 2 kissaa). Asunnolla mies nosti pöytään kohmeisia mansikoita ja purkin valmiskermavaahtoa, koetti tunkea likaisine kynnenalusineen mansikoita suuhuni . Kun en syttynyt syöttämiseen,  alkoi hieroa reisiäni verukkeella kun muka oli niitä kissankarvoja. Tympi pahasti. Lopulta päätin antaa p""lua että pääsin lähtemään, en  ymmärrä mikä älynväläys sekin nyt oli, senkun olisin kiittänyt mansikoista ja häipynyt! Miehellä oli lyhyt mutta älyttömän paksu kalu ja olin kuiva kuin sahara, tuntui tosi epämiellyttävälle. Kysyin liukkaria. Mies toi sitten jonkun kosteusvoidepönikän josta hieroi munaansa ja valitti sitten "liian märkää, en tykkää!" Loppuhuipennuksena huomattiin  että kondomi oli jäänyt sisälleni. Koetin ensin itse saada sen ulos ja sitten mies. Onnistui, mutta kai sen ronkkimisen takia sain myöhemmin karmean emätintulehduksen! Ei nähty toiste. 

Onko mahdollista että joku nainen oikeasti tuolta pohjalta avaa reitensä? Herrajjumala!

Röyhkeys toimii.

Osalta saa tylyt pakit, mutta osa kyllä antaa.

Jep, ne vähän latvasta lahot mutta sehän ei haittaa.

Vierailija
1114/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Vierailija
1115/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lupasi viedä minut syömään nimipäivänsä kunniaksi, mentiin Rossoon jossa mies ehdotti että voisimme tilata pitsan puoliksi. Kun tarjoilija tuli kysymään juomia ja tilasin siiderin, mies tiuskaisi että saisin itse maksaa sen!  Ei tullut kolmansia treffejä.

Ei sentään kutsunut ulos syömään -nakkikioskille.

Vierailija
1116/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?

Vierailija
1117/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut perustylsiä treffejä, mutta tää menee kyllä kaiken yli:

Yksi mies, jonka tapasin kaverini kautta.

Oltiin molemmin puolin kiinnostuneita, komea, kohtelias ja puhuttavaa riitti.

Mentiin syömään pizzeriaan, sitten käytiin parilla baarissa. Jossain vaiheessa huomasin kun miehen käytös alkoi muuttua. Siitä tuli äreä, puhumaton ja vilkuili kelloa oko ajan puhelimesta. Viestitteli ilmeisesti jollekin.

Sitten sanoi että "hei, haluatko tulla meille? Mun pitää mennä kohta. Olis ihanaa jos tulisit mukaan!"

No mä lähdin, kun ei sen kämppä kaukana ollu.

Heti kun tultiin sinne, tää mies meni heti vessaan. Ihmettelin mikä kestää kun oottelin joku vartin kun itekin piti päästä vessaan.

Kun tää mies tuli ulos, sillä oli kädessä verinen neula!!!! HYI HELVETTI! Kysyin mikä toi on, vastaus: tää on tätä subua. (Subutex)

Mä sanoin vaan että lähen NYT.

Kehtasi vielä huutaa perään, "hei maistuisko sulle?"

Enpä olis treffien alussa uskonu , katkaisin välit myös kaveriini joka sen tyypin tuntee. Järkyttävä kokemus. 😳

Vierailija
1118/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämässäni ollut yksiäkään surkeita treffejä.

Vierailija
1119/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41910 kirjoitti:

Juteltiin puhelimessa ennen kuin nähtiin. Tämä siis ennen tätä someaikaa.

Puhuttiin, että olisi kiva tutustua ennen sänkyyn menoa. Nähtiin sitten ja mies halusi sänkyyn (olen siis nainen). En halunnut mennä hänen kanssaan sänkyyn ja mies alkoi itkeä. Oli tosi ahdistavaa tulla painostetuksi, kun luulin, että voidaan tavata edes muutaman kerran ennen seksin harrastamista.

Ehkä tämä kuuluu katekoriaan: oudoimmat treffit.

Kuulostaa kieltämättä oudolta, että tapaa jonkun vain sen takia, että varmistaa haluaako mennä sänkyyn hänen kanssaan. Normaalit ihmiset eivät mene sänkyyn ensitreffien jälkeen.

Vierailija
1120/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?

Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi