Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1141/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin elokuvissa jonka jälkeen ajeltiin siellä täällä. Reitille kuului mm. ex-avovaimonsa kotikatu. Treffikumppanini näytti minulle oikein sormella osoittaen asunnon missä exä asuu, todeten että on kotona kun on valot päällä...

Kiva stalkkeri...

Joo mutta päätyi takaisin yhteen ko. naisen kanssa, melko nopeastikin sen jälkeen kun oltiin treffeillä käyty. Ovat edelleen naimisissa ja heillä on kaksi lasta. Meidän treffeistä on aikaa 24 vuotta ja sitä ennen olivat olleet viisi vuotta yhdessä. Ovat siis viettäneet yhdessä lähes koko elämänsä kun 15-vuotiaina alkoivat seurustelemaan. Olisihan se pitänyt tietää jo puheenaiheista että turha edes ihastua ihmiseen... kyllä sen nimittäin kaikesta tietää mikäli toinen on vielä vahvasti kiinni jossakin, eri asia uskooko vaistoihinsa itse. Mutta kokemus on paras opettaja. :)

Mahtaako hepun nimi olla Harri?

Vierailija
1142/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Yhdet monella tapaa jäi mieleen. Kaveri sanoi tulevansa 30 km matkan pyörällä, kun tykkää urheilla. No, sovittiin tapaamispaikaksi kahvila. Ajattelin, että kiva, jos tykkää urheilusta, on varmaan hyvässä kunnossa. Odottelin kahvilassa, odottelin ja odottelin. Ajattelin, että teki oharit. Soitti sitten, että kestää vähän kauemmin toi pyöräily kuin oli ajatellut. Kyse ei ollut kuin puolesta tunnista, joten ei mitään. Join kahvit siinä odotellessa. Sitten kahvilaan tuli sellainen kaveri, jolla lenkkarit, t-paita ja shortit ja reppu. Sehän se oli. Hikinen kuin mikä. Oli dödö pettäny. No, hän joi kahvit ja mä jo toiset. Siinä ajattelin, että kuka hullu lähtee tuntemattoman kanssa treffeille ja vielä polkupyörällä kesähelteellä ja 30 km. Kahvin jälkeen kaveri sitten sano, että täytyy lähtä, kun on niin pitkä matka polkee takas. Parasta oli, että etittiin sitte sittä sen polkupyörää muutama tunti, kun oli jättäny sen johonki, mutta ei muistanu, että minne. Löytyi pyörä lopulta ja lähti polkemaan. Toivotin hyvää matkaa. Kummallekaan ei tullut mieleen, että tästä olisi voinut syntyä jotain syvempää tai olisi haluttu nähdä toistamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia juttuja. Haluan kyllä jonkun vauva-palstalaisen seuraavaksi kumppaniksi jos nykyisen kanssa menee joskus lusikat jakoon. Näitä tarinoita kuuntelisi vaikka kymmenet treffit putkeen!

T.m27

Vierailija
1144/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?

Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.

Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.

Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.

Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?

Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.

-Eri jolle vastasit

36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.

Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.

Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.

Die Harri? <3

Vierailija
1145/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen eka kommentti oli tympeään sävyyn "Ai sä tykkäät mekoista?' (Olen siis siis itsekin nainen,bi ja kai hänen makuunsa liian femme) kun olin lämpimän kevätpäivän kunniaksi laittanut hameen ja sukkikset. Menimme Rossoon naisen ehdotuksesta ja tilasin pastan sekä siiderin, treffikumppanini otti vain kahvin mikä hämmensi kun Rosso oli ollut hänen ideansa. Juteltiin ja tuhahteli jotenkin tympeästi, sekä oli sen oloinen ettei juttuni paljon kiinnosta, tarjoutui kuitenkin maksamaan ruokani.

Totesin että pitää lähteä kotiin kun on kohta pyykkivuoro,en tajua mistä tuo tuli sillä minulla on kyllä oma pyykkikone! Nainen vain nyökkäsi. Sanoi saattavansa minut pysäkille, kaivoi nenäliinan laukustaan ja pyyhki täysin yllättäen huulipunani pois minkä jälkeen suuteli kovakouraisesti. En osannut vastata suudelmaan,jäädyin ihan totaalisesti siitä huulipunan poistamisesta! Onneksi bussi tuli.

Pari päivää myöhemmin sain tekstiviestin,ettå.hänellä on mätä hammas ja syy on minun,annoin jonkun bakteerin 🤔🤮 En vastannut mitään.

Sain ultrakylmät väristykset.

Vierailija
1146/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun treffeille tyypin kotiin.

Istuimme ja joimme kahvia.

Siinä kesken kahvittelun tyyppi sanoi minulle: sinähän voisit siivota täällä.

Minä siihen, että sorry mun pitää nyt lähteä.

En kuullut sen koommin kaverista.

Vierailija
1147/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?

Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.

Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.

Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.

Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?

Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.

-Eri jolle vastasit

36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.

Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.

Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.

Die Harri? <3

En ymmärrä mitä tuolla tarkoitit.

M36

Vierailija
1148/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomattoman junttia ehdottaa treffejä ruokaravintolaan, ja sitten olla tilaamatta itse mitään tai tilata kahvia kun toinen syö, niin kuin joku kertoi.

Tuli ihan mieleen kun joskus 18-vuotiaana (mistä on vuosikymmeniä aikaa) eräs mies puhui että mennään lauantai-iltana ravintolaan X treffeille, tätä suunniteltiin pitkän aikaa. Paikan päällä katseltiin ruokalistaa ja hän sanoi, että nämä jäätelöannoksethan ovat aika halpoja. Eli jälkiruoka kyseessä. Kun tarjoilija tuli pöytään, hän tilasi yhden jäätelöannoksen ja vettä koska se oli ilmaista. Sitten hän kieltäytyi syömästä jäätelöä koska oli laihiksella, ja katseli kun minä söin. Maksettiin puoliksi.

Ensitreffit kannattaa muuten aina sopia päiväsaikaan kahvilaan tai vaikka puistoon jossa on muita ihmisiä. Ei ikinä kenenkään kotiin tai ravintolaillalliselle.

Vierailija
1149/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 60-luvulla työväentöllin tanssi-illan jälkeen. Olin tutustunut hauskaan maatalon poikaan.

Hän tarjosi kyytiä saatille ja olin hyvilläni ehdotuksesta.

Kun kyselin missäpäin on autosi, hän talutti minut hevosen ja kärryjen luo. Oli toden totta tullut hevosella tanssipaikalle. Kyllä nauratti silloin ja vielä jälkeenpäinkin ne treffit.

Vierailija
1150/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaiset treffit, joissa mies puhuu exästään ja miten he pani, niin että tippuivat sängyltä. Harmittaa vieläkin, että lähdin tuon tyypin kelkkaan muutamaksi viikoksi. 

Vierailija
1151/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot treffit oli kun mentiin kävelylle ja alko hirvee rankkasade eikä ollut mitään suojaa missään ja kastuttiin läpimäräksi.

Parhaat treffit oli kun menin bussilla merikarvialle tapaamaan tyttöä ja tyttö oli siellä vastassa. Kertoi ettei hänen vanhemmat olleet kotona ja mentiin hänen luokse ja tytön huoneeseen. Siellä tyttö suuteli minua oitis ja sanoi että saat panna minua. Suoraan sanoi ja olin vaan että pus pus en ehtinyt edes kieltäytyä kun tyttö oli jo pikkupöksyissään siinä. Hillitsin itseni ja etenin hitaasti katselleen tytön kaunista vartaloa ja  lopulta siinä sitten seksiä harrastettiin kahteen kertaan. Olin ollut tytön kanssa vain kirjeenvaihdossa monta kuukautta.

Vierailija
1152/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin tinderissä ja hetken viestittelyn jälkeen mies kutsui ravintolaan syömään.

Käytiin pöytään ja tarjoilijan tullessa tilasin lasin viiniä ja jonkun pääruoan. Silmäilin jo tässä vaiheessa, että mies ei ole vilkaissutkaan menua vielä. Hänen vuoronsa tullessa tämä tokaisee tarjoilijalle, ettei ota mitään. Tarjoilija kyseli, että jos edes juotavaa, mutta mies kieltäytyi. Ei halunnut edes vesilasia.

Oli TODELLA kiusallista syödä siinä yksin, kun toinen vastapäätä hiljaa tuijottaa... Kaiken lisäksi kun itse vielä oli kutsunut illalliselle.

Ei kuulemma ollut nyt nälkä.

Treffeillä selitti koko ajan vain koirastaan ja miten koiran täytyy tavata minut, koska hän ei voi tapailla naista jota koiransa ei hyväksy.

Tämän kiusallisen illan päätteeksi toki vielä itse maksoin ruokani, vaikka toivoin mielessäni, että olisi edes tarjonnut. Suuttui sitten kun kieltäydyin kohteliaasti toisista treffeistä, joilla koira olisi sitten arvioinut minut.

Onko tämä yleistäkin, että treffeillä "toivotaan mielessään" että toinen tarjoaisi ruoat ja viinit?

Alanuolia tulee, vastauksia ei.

Treffeille pyytäjä maksaa. Mies oli myös itse ehdottanut ruokaravintolaa.

/ Eri

Vierailija
1153/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on selvät erot: Tsadissa miesten markkinat, voivoi. Maalla taas juntit kilpailevat ainoista suomilehmistä. 

ELÄMÄ ON ;)

Vierailija
1154/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahaa......mun surkeimmat treffit oli helsingissä jones karaoke baarissa. Mitä tapahtu että olin happy pannarissa tutustunut punatukkaseen neitoon ja sovittiin deitit toho karaoke pubiin. tunnelma oli alusta asti kiusallinen  kun häntä ei kiinostanu tippaakaan. Tarjosin hänelle Lonkun ja kävin laulamassa yhen viisun. pöytään kun saavuin , niinhn sanoi että pitää käydä automaatilla ja että hän tulee takaisin. No eipä hän tullukaan takaisin....hah. olihan toi aika törkeästi toimttu mutta jälkeenpäin naurattaa.

Jokainen Helsingissä asunut mies tietää nämä akat, joiden unelmamies on Ridge Forrester tms.

IHAN VAA SEN TAKIA KU SE KUULUU MULLE!!!

Vierailija
1155/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta tosiaan PKS:llä asustaa esim jostain Seinäjoelta muuttaneita "suosittuja" tyttöjä, jotka ihmettelevät kun ketään ei kiinnosta heidän juttunsa pääkaupungissa.

Aina saa hyvät naurut. :)

Vierailija
1156/2388 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasimme kävelyn merkeissä.

Juttua riitti tosi paljon sen parin tunnin ajan hänen exästään. Olin kuunteluoppilaana.

Pöyristyttävää.

Vierailija
1157/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkein treffien jälkiseuraamus oli, kun treffikumppani jäi yöksi, ja jouduin lähtemään aamulla töihin hänen jäädessä asuntoon. Asunnon vanha lukko vaati, että avain on sisäpuolella lukossa (takalukko-mekanismi). Jamppa oli sitten lähtiessään ottanut avaimeni mukaansa, kun oli kuulemma luullut että muuten ei saa ovea lukkoon lähtiessään (miksei olisi voinut tiputtaa avaimia postiluukusta?) , näin ollen oli nähdä hänet uudestaan vaan saadakseni avaimeni takaisin. Melkonen kiristysyritys, no sanomatta selvää että hävisin heti kun sain avaimeni takaisin. 

Viimenen kerta kun jätin edes viattomimman oloista ihmistä asuntooni.

Pimpukkaa ilmeisesti sai, joten ok treffit varmaan miehen mielestä.

Vierailija
1158/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin netin kautta jonkun "kilttimiehen". Vaikutti oudolta hyypiöltä ja puhui tosi törkeitä juttuja. Päätin jättää treffit lyhyeen ja kun yritin lähteä, hän piteli minua paikoillaan ja raivosi niin että sylki lensi kaaressa. Pääsin onneksi lähtemään. Olisi pitänyt varmaan tehdä rikosilmoitus. Hän on varmasti tehnyt pahempiakin juttuja treffeillä.

Kilttimiehet eivät edes pääse treffeille.

Vierailija
1159/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On uskomattoman junttia ehdottaa treffejä ruokaravintolaan, ja sitten olla tilaamatta itse mitään tai tilata kahvia kun toinen syö, niin kuin joku kertoi.

Tuli ihan mieleen kun joskus 18-vuotiaana (mistä on vuosikymmeniä aikaa) eräs mies puhui että mennään lauantai-iltana ravintolaan X treffeille, tätä suunniteltiin pitkän aikaa. Paikan päällä katseltiin ruokalistaa ja hän sanoi, että nämä jäätelöannoksethan ovat aika halpoja. Eli jälkiruoka kyseessä. Kun tarjoilija tuli pöytään, hän tilasi yhden jäätelöannoksen ja vettä koska se oli ilmaista. Sitten hän kieltäytyi syömästä jäätelöä koska oli laihiksella, ja katseli kun minä söin. Maksettiin puoliksi.

Ensitreffit kannattaa muuten aina sopia päiväsaikaan kahvilaan tai vaikka puistoon jossa on muita ihmisiä. Ei ikinä kenenkään kotiin tai ravintolaillalliselle.

Mies  oli  ns. persaukinen, ei ollut varaa muuhun

Vierailija
1160/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Tinder-treffimiehen kanssa suunniteltu ekoja treffejä ja tavoistani poiketen, olin ehdottanut hänelle että tulisi käymään kotonani. En ymmärrä mitä ajattelin silloin.

Noh, en onneksi ollut ehtinyt antaa osoitettani tai muita henkkoht tietojani. Minulla oli asioita hoidettavana, ja sillä aikaa mies oli laittanut paljon viestejä. Luuli, että olin ghostannut hänet ja nimitteli ihan kamalilla sanoilla, h*a jne. Viesti oli kirosanoja täynnä.

Tämä muistutuksena (jonka kaikki varmasti jo tietääkin) että älkää kutsuko tuntemattomia kotiinne.