Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Kerran ekoilla treffeillä yhdessä ravintolassa nainen lähti käymään vessassa. Siellä se on vieläkin. Tämä tapahtui v 2000. En odota enää.
Ei kannatakaan - on jo maatunut vessaan. Tuskin enää nykykunnossaan kiinnostuisit.
Olin kerran treffeillä naisen kanssa ravintolassa. Nainen näki siellä kaverinsa ja meni juttelee ja jutteli 45 minuuttia. Join siinä yhden kaljan ja soin ruokaa ja kun olin syönyt niin nainen tuli takas meidän pöytään. No minä menin kassalle ja pyysin laskua ja lähdin pois. Nainen tuli juosten perässä ja kysyi mikä nyt on. Sanoin vaan että treffit päättyi menen kotiin. Myöhemmin kyllä nainen ihmetteli miksi lähdin pois ja laittoi viestiä monta kertaa ja yritin selittää sen törkeää käytöstä mennä juttelee kaverille meidän treffien aikana mutta ei se mitään ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.
On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.
Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?
Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.
No sanottaisiinko sitten niin, että kiusaajat heikentävät jo valmiiksi heikkoa itsetuntoa. Useimmilla kiusaajilla on sitä paitsi huono itsetunto, psykopaatit poisluettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin komean hyvin toimeentulevan miehen. Mutta mies kertoi melkein ensimmäisenä, että ompelee itse jopa farkkunsa. Siis ostaa yhdet housut ja niistä tekee kaavat ja ompelee uusia. En halunnut tavata uudestaan, koska en pystyisi noin nuukan kanssa elämään.
Kuulostaa käsistään taitavalta ihmiseltä kun osaa itse tehdä housunsa. Mun mielestä tuo olisi pelkkää plussaa.
Niin, itsekin osaan vain tehdä housuihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.
On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.
Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.
Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.
Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.
Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?
Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.
-Eri jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tinderissä ja hetken viestittelyn jälkeen mies kutsui ravintolaan syömään.
Käytiin pöytään ja tarjoilijan tullessa tilasin lasin viiniä ja jonkun pääruoan. Silmäilin jo tässä vaiheessa, että mies ei ole vilkaissutkaan menua vielä. Hänen vuoronsa tullessa tämä tokaisee tarjoilijalle, ettei ota mitään. Tarjoilija kyseli, että jos edes juotavaa, mutta mies kieltäytyi. Ei halunnut edes vesilasia.
Oli TODELLA kiusallista syödä siinä yksin, kun toinen vastapäätä hiljaa tuijottaa... Kaiken lisäksi kun itse vielä oli kutsunut illalliselle.
Ei kuulemma ollut nyt nälkä.
Treffeillä selitti koko ajan vain koirastaan ja miten koiran täytyy tavata minut, koska hän ei voi tapailla naista jota koiransa ei hyväksy.
Tämän kiusallisen illan päätteeksi toki vielä itse maksoin ruokani, vaikka toivoin mielessäni, että olisi edes tarjonnut. Suuttui sitten kun kieltäydyin kohteliaasti toisista treffeistä, joilla koira olisi sitten arvioinut minut.
Onko tämä yleistäkin, että treffeillä "toivotaan mielessään" että toinen tarjoaisi ruoat ja viinit?
Ekat ja ainoat treffit yhden miehen kanssa, sovittu tapaaminen netissä (tämä aikana ennen Facebookkeja, Tindereitä sun muita), tapaaminen julkisella paikalla, käveltiin muutama kortteli kohti kahvilaa jossa aiottiin jutella livenä lisää, niin koko sen 10 minuuttia mies puhui taukoamatta itsestään, luottamustehtävistään, työstään, ei kysynyt edes miten minulla menee eikä kuunnellut kun yritin kääntää keskustelun yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin joita meillä kuitenkin oli, joten kun päästiin kahvilalle, kerroin että nämä treffit taisi olla tässä, toivotin hyvää loppuelämää ja kävelin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytiin elokuvissa jonka jälkeen ajeltiin siellä täällä. Reitille kuului mm. ex-avovaimonsa kotikatu. Treffikumppanini näytti minulle oikein sormella osoittaen asunnon missä exä asuu, todeten että on kotona kun on valot päällä...
Kiva stalkkeri...
Joo mutta päätyi takaisin yhteen ko. naisen kanssa, melko nopeastikin sen jälkeen kun oltiin treffeillä käyty. Ovat edelleen naimisissa ja heillä on kaksi lasta. Meidän treffeistä on aikaa 24 vuotta ja sitä ennen olivat olleet viisi vuotta yhdessä. Ovat siis viettäneet yhdessä lähes koko elämänsä kun 15-vuotiaina alkoivat seurustelemaan. Olisihan se pitänyt tietää jo puheenaiheista että turha edes ihastua ihmiseen... kyllä sen nimittäin kaikesta tietää mikäli toinen on vielä vahvasti kiinni jossakin, eri asia uskooko vaistoihinsa itse. Mutta kokemus on paras opettaja. :)
Vierailija kirjoitti:
On ollut perustylsiä treffejä, mutta tää menee kyllä kaiken yli:
Yksi mies, jonka tapasin kaverini kautta.
Oltiin molemmin puolin kiinnostuneita, komea, kohtelias ja puhuttavaa riitti.
Mentiin syömään pizzeriaan, sitten käytiin parilla baarissa. Jossain vaiheessa huomasin kun miehen käytös alkoi muuttua. Siitä tuli äreä, puhumaton ja vilkuili kelloa oko ajan puhelimesta. Viestitteli ilmeisesti jollekin.
Sitten sanoi että "hei, haluatko tulla meille? Mun pitää mennä kohta. Olis ihanaa jos tulisit mukaan!"
No mä lähdin, kun ei sen kämppä kaukana ollu.
Heti kun tultiin sinne, tää mies meni heti vessaan. Ihmettelin mikä kestää kun oottelin joku vartin kun itekin piti päästä vessaan.
Kun tää mies tuli ulos, sillä oli kädessä verinen neula!!!! HYI HELVETTI! Kysyin mikä toi on, vastaus: tää on tätä subua. (Subutex)
Mä sanoin vaan että lähen NYT.
Kehtasi vielä huutaa perään, "hei maistuisko sulle?"
Enpä olis treffien alussa uskonu , katkaisin välit myös kaveriini joka sen tyypin tuntee. Järkyttävä kokemus. 😳
Ei kukaan vedä opiaatteja treffeillä. Nyt taisit keksiä omiasi.
Sinkkumies46 kirjoitti:
Olin kerran treffeillä naisen kanssa ravintolassa. Nainen näki siellä kaverinsa ja meni juttelee ja jutteli 45 minuuttia. Join siinä yhden kaljan ja soin ruokaa ja kun olin syönyt niin nainen tuli takas meidän pöytään. No minä menin kassalle ja pyysin laskua ja lähdin pois. Nainen tuli juosten perässä ja kysyi mikä nyt on. Sanoin vaan että treffit päättyi menen kotiin. Myöhemmin kyllä nainen ihmetteli miksi lähdin pois ja laittoi viestiä monta kertaa ja yritin selittää sen törkeää käytöstä mennä juttelee kaverille meidän treffien aikana mutta ei se mitään ymmärtänyt.
Tein muuten joskus itse ihan saman yökerhossa. Olin siellä silloisen, melko tuoreen, miesystäväni kanssa kun näin etäämmälle entisen ihastukseni, silloisen kaverini, ja menin jutulle. En edes huomannut kuinka kauan kumppanini oli ollut yksin kunnes palasin hänen luokseen hymyillen, jolloin hän totesi totisena "anna narikkalappusi, haen sun takin ja me lähdetään menemään." Sanomatta sanaakaan loppuiltana, nappasi kädestäni kiinni ja johdatti kotiin. Oli niin jämäkkää toimintaa että lähdin vikisemättä ja olin aika vaikuttunutkin kun rauhallisesta miehestä löytyi noin jämäkkä piirre kuitenkin täysin ilman aggressioita, tai ei niitä ainakaan minulle näyttänyt sen enempää. Jos olisi nillittänyt minulle ja kaljatuoppiinsa, olisin varmaan vain ärsyyntynyt, vaikka itse väärin teinkin, joskin täysin ajattelemattomuuttani.
Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.
Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.
Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?
Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.-Eri jolle vastasit
36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.
Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.
Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies46 kirjoitti:
Tein muuten joskus itse ihan saman yökerhossa. Olin siellä silloisen, melko tuoreen, miesystäväni kanssa kun näin etäämmälle entisen ihastukseni, silloisen kaverini, ja menin jutulle. En edes huomannut kuinka kauan kumppanini oli ollut yksin kunnes palasin hänen luokseen hymyillen, jolloin hän totesi totisena "anna narikkalappusi, haen sun takin ja me lähdetään menemään." Sanomatta sanaakaan loppuiltana, nappasi kädestäni kiinni ja johdatti kotiin. Oli niin jämäkkää toimintaa että lähdin vikisemättä ja olin aika vaikuttunutkin kun rauhallisesta miehestä löytyi noin jämäkkä piirre kuitenkin täysin ilman aggressioita, tai ei niitä ainakaan minulle näyttänyt sen enempää. Jos olisi nillittänyt minulle ja kaljatuoppiinsa, olisin varmaan vain ärsyyntynyt, vaikka itse väärin teinkin, joskin täysin ajattelemattomuuttani.
Minut taas tuollainen "jämäkkä toiminta" olisi saanut raivostumaan. Olisi ollut suhde siinä, jos tuollaista komentelua joku yrittäisi.
Kavereiden järjestämät sokkotreffit aikaa ennen Tindereitä. Mulle valitettavasti mua lyhyempi mies on ehdoton ei, koska olen itse yli 170cm. No tää ei ollut ainoa, eikä edes suurin syy. Tämä mies oli korkeakoulutettu, hyvässä työssä, mutta niinkuin jonkun Kokoomusnuoren irvikuva valkoisessa paidassaan ja kultaisissa kalvosinnapeissaan. Pahinta oli kuitenkin asenne, josta paistoi suorastaan halveksunta ja vähättely sellaisia ihmisiä kohtaan jotka tienaavat vähemmän kuin hän. Olen itsekin korkeakoulutettu, mutta naisvaltaisilla alalla, jossa palkat ei koskaan kohoa kovin suuriksi. Hän aivan avoimesti katseli nokkavarttaan pitkin minua, kun en ollutkaan juristi, ekonomi tms. Mies ei tainnut ymmärtää lainkaan, miksi ne treffit loppui lyhyeen. Soitteli vielä peräänkin seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tinderissä ja hetken viestittelyn jälkeen mies kutsui ravintolaan syömään.
Käytiin pöytään ja tarjoilijan tullessa tilasin lasin viiniä ja jonkun pääruoan. Silmäilin jo tässä vaiheessa, että mies ei ole vilkaissutkaan menua vielä. Hänen vuoronsa tullessa tämä tokaisee tarjoilijalle, ettei ota mitään. Tarjoilija kyseli, että jos edes juotavaa, mutta mies kieltäytyi. Ei halunnut edes vesilasia.
Oli TODELLA kiusallista syödä siinä yksin, kun toinen vastapäätä hiljaa tuijottaa... Kaiken lisäksi kun itse vielä oli kutsunut illalliselle.
Ei kuulemma ollut nyt nälkä.
Treffeillä selitti koko ajan vain koirastaan ja miten koiran täytyy tavata minut, koska hän ei voi tapailla naista jota koiransa ei hyväksy.
Tämän kiusallisen illan päätteeksi toki vielä itse maksoin ruokani, vaikka toivoin mielessäni, että olisi edes tarjonnut. Suuttui sitten kun kieltäydyin kohteliaasti toisista treffeistä, joilla koira olisi sitten arvioinut minut.Onko tämä yleistäkin, että treffeillä "toivotaan mielessään" että toinen tarjoaisi ruoat ja viinit?
Alanuolia tulee, vastauksia ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies46 kirjoitti:
Minut taas tuollainen "jämäkkä toiminta" olisi saanut raivostumaan. Olisi ollut suhde siinä, jos tuollaista komentelua joku yrittäisi.
Ihmiset on erilaisia. Monet asiat on kiinni siitä kenen perspektiivistä niitä katselee ja mikä on minkäkin tilanteen lähtökohta. Esim. tässä tilanteessa ko. miehessä oli hieman ärsyttänyt lievä alistuvuus ja mielipiteettömyys, ja kun hän kerrankin toimi "jämäkästi" mutta asiallisesti, koin sen viehättävänä. Pääsääntöisesti en myöskään kenenkään komenteluihin lähde, päinvastoin, ärsyynnyn niistä kovin.
Mies kertoi laihduttaneensa paljon ja että hänellä nahka roikkuu kun on vaikea päästä julkiselle ihonpoistoon, vastasin että ok. Ajattelin että se ei olisi iso juttu. Voi helv""i, mies näytti samalta kuin Men in black-elokuvassa se maajussi jonka kropan alien varastaa "Edgar, ihosi lerpattaa". Miehellä oli myös verille purrut kynnet ja reikäinen, kulahtanut t-paita vaikka luulisi että laihtuminen inspiroi käymään vaateostoksilla. Sokerina pohjalla mies alkoi toistella miten kakut näyttää niin hyviltä ja katse pomppi minun ja vitriinin välillä kuin olisi odottanut jotain, lupaa ostaa kakkusiivu? Mumisin vaan että joo niin näyttää. Ei tullut toisia treffejä!
Andy McCoy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut perustylsiä treffejä, mutta tää menee kyllä kaiken yli:
Yksi mies, jonka tapasin kaverini kautta.
Oltiin molemmin puolin kiinnostuneita, komea, kohtelias ja puhuttavaa riitti.
Mentiin syömään pizzeriaan, sitten käytiin parilla baarissa. Jossain vaiheessa huomasin kun miehen käytös alkoi muuttua. Siitä tuli äreä, puhumaton ja vilkuili kelloa oko ajan puhelimesta. Viestitteli ilmeisesti jollekin.
Sitten sanoi että "hei, haluatko tulla meille? Mun pitää mennä kohta. Olis ihanaa jos tulisit mukaan!"
No mä lähdin, kun ei sen kämppä kaukana ollu.
Heti kun tultiin sinne, tää mies meni heti vessaan. Ihmettelin mikä kestää kun oottelin joku vartin kun itekin piti päästä vessaan.
Kun tää mies tuli ulos, sillä oli kädessä verinen neula!!!! HYI HELVETTI! Kysyin mikä toi on, vastaus: tää on tätä subua. (Subutex)
Mä sanoin vaan että lähen NYT.
Kehtasi vielä huutaa perään, "hei maistuisko sulle?"
Enpä olis treffien alussa uskonu , katkaisin välit myös kaveriini joka sen tyypin tuntee. Järkyttävä kokemus. 😳Ei kukaan vedä opiaatteja treffeillä. Nyt taisit keksiä omiasi.
Ikävä kyllä jos on koukussa, millään muulla ei oo mitään väliä kun seuraavalla annoksella. Ei edes treffeillä.
-Eri, mutta kokemusta on.
hahaa......mun surkeimmat treffit oli helsingissä jones karaoke baarissa. Mitä tapahtu että olin happy pannarissa tutustunut punatukkaseen neitoon ja sovittiin deitit toho karaoke pubiin. tunnelma oli alusta asti kiusallinen kun häntä ei kiinostanu tippaakaan. Tarjosin hänelle Lonkun ja kävin laulamassa yhen viisun. pöytään kun saavuin , niinhn sanoi että pitää käydä automaatilla ja että hän tulee takaisin. No eipä hän tullukaan takaisin....hah. olihan toi aika törkeästi toimttu mutta jälkeenpäin naurattaa.
Olisit voinut keskutella miehen kanssa ensin, että mitä tilataan.
Ei ole kohteliasta valita siitä menusta mitään, etenkään silloin, jos arvelee että mies maksaa aterian.
Eikä myöskään ole kovin fiksua tilata eka treillä alkoholia, ei edes viiniä tai olutta.
Sun pisteet romahti heti alkuunsa, tuohon aterian tilaamiseen.
Ehkä miehellä ei ollut varaa maksaa ateriaa, tms.
Tai ehkä hän kävi vain harvoin ravintoloissa, eikä edes tiennyt mitä olisi tilannut.
Ja mistä muusta tuo kaveri olis sun kanssa puhunut kuin koirastaan, kun sinä söit koko ajan?
Noilla treffeillä sinä mokasit kyllä itsekin.