Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1061/2388 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun mulle tehtiin se mitä olin itse varalta harjoitellut (mutta en näitä treffejä varten). Olimme olleet treffeillä ehkä 30 min, kun yhtäkkiä seuralaiseni sai ystävältään viestin. En muista millainen viesti oli, mutta lähteä hänen piti. Niimpä niin :D Tuo on kyllä niin ilmiselvää, että pitää ehkä itsekin kehitellä parempi keino lähteä treffeiltä.

Vierailija
1062/2388 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin terveyskeskuksessa kun minulla oli ollut aika sinne silmätulehduksen takia, mies asui kerrostaloissa tk:n vieressä eikä silmätulehdukseni kuulemma haitannut.  Mies näki minut ja alkoi nauraa "näytät ihan zombilta!" sekä teki sormipistoolin, ei paljon naurattanut kun silmä oli punainen ja kutisi. Juotiin kahvit ja teet, mies joi teetä ja jankkasi "etkö sä kysy miksen juo kahvia, eikö sua kiinnosta" .Lähdettiin kävelemään miehen asunnolle, mies nyppi koko ajan mustan farkkutakkini selkää "täällä  on ihan hirveesti kissankarvoja!"  (minulla on 2 kissaa). Asunnolla mies nosti pöytään kohmeisia mansikoita ja purkin valmiskermavaahtoa, koetti tunkea likaisine kynnenalusineen mansikoita suuhuni . Kun en syttynyt syöttämiseen,  alkoi hieroa reisiäni verukkeella kun muka oli niitä kissankarvoja. Tympi pahasti. Lopulta päätin antaa p""lua että pääsin lähtemään, en  ymmärrä mikä älynväläys sekin nyt oli, senkun olisin kiittänyt mansikoista ja häipynyt! Miehellä oli lyhyt mutta älyttömän paksu kalu ja olin kuiva kuin sahara, tuntui tosi epämiellyttävälle. Kysyin liukkaria. Mies toi sitten jonkun kosteusvoidepönikän josta hieroi munaansa ja valitti sitten "liian märkää, en tykkää!" Loppuhuipennuksena huomattiin  että kondomi oli jäänyt sisälleni. Koetin ensin itse saada sen ulos ja sitten mies. Onnistui, mutta kai sen ronkkimisen takia sain myöhemmin karmean emätintulehduksen! Ei nähty toiste. 

Onko mahdollista että joku nainen oikeasti tuolta pohjalta avaa reitensä? Herrajjumala!

Jep ihan sairasta?! Eikä edes ollut märkänä, silti piti? En ymmärrä?

Kirjoittaja missä asut? Voitais paneskella?

Terveisin joku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2388 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkein treffikokemus minulla on itseasiassa sellainen, että ensimmäiset treffit meni suorastaan taivaallisesti, mutta siitä eteenpäin kaikki meni täysin mönkään kun tapailtiin. Siksi harmittaa älyttömästi ne hyvin menneet ekat treffit, kun ei voi käsittää sitä surkeaa jatkoa.

Joo samoja kokemuksia. Ekat treffit ihan sairaan kivat, mutta sitten jotenkin vain kemiat eivät toimineet.

Kerran yhdellä naisella tapahtui tunteiden täydellinen jäätyminen minua kohtaan, kun jotain turhaa tv-ohjelmaa katsellessamme nainen kommentoi, "että olipa toi idioottimainen kosinta", nii heitin sit ihan viattoman heiton, että "joo pitää pitää toi mielessä" enkä muuten muistanut koko kommenttia. Mutta nainen oli ottanut tommoisen viattoman heiton, niin että mä jo jonkun 4 tapaamiskerran jälkeen suunnittelin kosintaa xD. Minkä nainen sitten tulkitsi takertumiseksi, yli-innokkuudeksi ja ties miksi, mikä viilensi ne tunteet ja tapailu päättyi pian siihen.

Vieläkin harmittaa, että hyvin alkanut juttu kariutui noin älyttömään juttuun. Mutta opinpahan nyt, että naiset kammoaa takertuvia miehiä ja tapailun alkavaiheessa pitää välttää kaikkea, minkä nainen voisi edes mitenkään tulkita takertumiseksi.

Kertoiko tuo nainen, että syynä oli kommenttisi TV-ohjelmaan? Vai oletko keksinyt sen ihan omasta päästäsi selitykseksi siihen, miksi hän piti sinua takertuvana?

Vierailija
1064/2388 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin terveyskeskuksessa kun minulla oli ollut aika sinne silmätulehduksen takia, mies asui kerrostaloissa tk:n vieressä eikä silmätulehdukseni kuulemma haitannut.  Mies näki minut ja alkoi nauraa "näytät ihan zombilta!" sekä teki sormipistoolin, ei paljon naurattanut kun silmä oli punainen ja kutisi. Juotiin kahvit ja teet, mies joi teetä ja jankkasi "etkö sä kysy miksen juo kahvia, eikö sua kiinnosta" .Lähdettiin kävelemään miehen asunnolle, mies nyppi koko ajan mustan farkkutakkini selkää "täällä  on ihan hirveesti kissankarvoja!"  (minulla on 2 kissaa). Asunnolla mies nosti pöytään kohmeisia mansikoita ja purkin valmiskermavaahtoa, koetti tunkea likaisine kynnenalusineen mansikoita suuhuni . Kun en syttynyt syöttämiseen,  alkoi hieroa reisiäni verukkeella kun muka oli niitä kissankarvoja. Tympi pahasti. Lopulta päätin antaa p""lua että pääsin lähtemään, en  ymmärrä mikä älynväläys sekin nyt oli, senkun olisin kiittänyt mansikoista ja häipynyt! Miehellä oli lyhyt mutta älyttömän paksu kalu ja olin kuiva kuin sahara, tuntui tosi epämiellyttävälle. Kysyin liukkaria. Mies toi sitten jonkun kosteusvoidepönikän josta hieroi munaansa ja valitti sitten "liian märkää, en tykkää!" Loppuhuipennuksena huomattiin  että kondomi oli jäänyt sisälleni. Koetin ensin itse saada sen ulos ja sitten mies. Onnistui, mutta kai sen ronkkimisen takia sain myöhemmin karmean emätintulehduksen! Ei nähty toiste. 

Onko mahdollista että joku nainen oikeasti tuolta pohjalta avaa reitensä? Herrajjumala!

Röyhkeys toimii.

Osalta saa tylyt pakit, mutta osa kyllä antaa.

Vierailija
1065/2388 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.

No jos nainen sulle naureskellut on ollut vaan väärä sulle. Ei kaikki naiset oo ihania on myös täysiä kusipäitä niin kuin miehissäkin. Parempi itsetunto on se mitä tarvitset.

Vierailija
1066/2388 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tällaisia on siis nähtävästi oikeastikin... :,D

Minäkin aina luulin, että tällaiset

ovat vain huumoria. Mutta eksyttyäni nettitreffien ihmeelliseen maailmaan ja kuunneltuani monen naisen kokemuksia, niin ei ehkä olekaan. Itse pyrin ainakin vähän parempaan käytökseen, en ole ihan varma, onnistunko. Päätellen siitä, että kaksi kolmesta nettitreffien kautta sovitusta on johtanut sänkyyn ekoilla treffeillä niin en välttämättä huonosti. Ja en ole ulkoisesti mitenkään komea, melkein päinvastoin. Se on se käytös?  

Se on juurikin näin. Käytös on a ja o. Tietysti hyvähän sekin on, että huomaa heti alussa ettei tämä ole missään nimessä sopiva niin loppuu heti alkuunsa.

Netistä ei kyllä helpolla ketään sopivaa löydä se olen itsekin todennut. Näin naisena todettava että miehistä löytyy jos minkälaista.

Itse haluaisin sellaisen mukavan perheenisätyypin.

Mistä niitä löytää vai onko heitä nimeksikään koko miesjoukossa. Olen kait melko sievä koska jo ala-asteella pojat osoitti kiinnostusta välillä ikävälläkin tavalla. Aikuisena työpaikoilla ne varatut aina kimpussa. Ravintoloissa ne naistenmiestyypit.

Ne sopivat ihanat, älykkäät, naisiin oikealla tavalla suhtautuvat vaan eivät joko uskalla lähestyä tai olettavat minun olevan toisenlainen kuin mitä todellisuudessa olen. Vaikeata se oikeanlaisen löytäminen on.

Vierailija
1067/2388 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli Adidaksen nappiverkkarit ja pilotti, olisi mennyt jos oltaisiin oltu ysäribileissä. Kaulassa oli ihottumaa jota raapi koko ajan ja valitti kahvilan hinnoista.  Tympäännyin niin pahasti että valehtelin meneväni vessaan ja lähetin viestin "vatsaan koskee, piti lähteä kotiin".

Vierailija
1068/2388 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin treffeillä johon olin itse pyytänyt miestä jonka olin tavannut baarissa. oltiin sitten Vanhan kuppilassa oluella molemmat ihan hermostuneina. kysyin että mitäs sä tee? Hän vastasi ylpeäsi: olen nisti! vastasin ,että sepäs somaa, minä olen hoitsu ammatiltani. Mies oli taiteilija ja kysyi lopuksi saisiko piirtää minut kankaalle kotonaan . vastasin, että ei kiitos, mun mentävä on.

hän oli symppis ja ymmärtääkseni päässyt kuiville jo vuosia sitten mutta silloin ei mennyt nin lujaa. kaikilla murheensa. imarteli kyllä se maalaamisjuttu <3

Vierailija
1069/2388 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ekoilla treffeillä yhdessä ravintolassa nainen lähti käymään vessassa. Siellä se on vieläkin. Tämä tapahtui v 2000. En odota enää.

Vierailija
1070/2388 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.

Luulen ettei ap kiinnostanut miestä tippaakaan joten se oli siinä. Ihan sama mitä sanoi, ei vaan ollut mitään heidän välillään.

Vierailija
1071/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmies45 kirjoitti:

Treffit japanilaisen naisen kanssa. Molemmilla piti olla mukana esiliina ja lupa treffeihin piti kysyä seurueen vanhimmalta mieheltä.

Ei puhunut englantia ja kikatti koko ajan kättä suun edessä pitäen.

Käytti puhumiseen käännöskonetta, joka muunsi japanilaisen puheen ja kirjoituksen englanninkieliseksi puheeksi.

Syödässä nuudeleita ryysti ja röyhtäili. Siro nätti tyttö, mutta kulttuurierot oli liikaa.

Ei tullut uusia treffejä.

Vuosi oli 2003 ja paikka Australia

Japanilaisessa kulttuurissa on kohteliasta ryystää isoon ääneen syödessä nuudeleita. Mielestäni nainen vaikutti kohteliaalta, että käytti käännöskonetta, koska suurin osa japanilaisista ei osaa kunnolla englannin kieltä.

Nyt menee kyllä kiinalaiset ja japanilaiset seksiin tässä.

Vierailija
1072/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekaisin, ei seksiin.

Vierailija
1073/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollu treffeil viel ja oon ollu 13v työttömänä.

M36 turusta

Vierailija
1074/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder treffit miehen kotona. Mies oli reippaasti ylipainoinen vetelys ja nuhjuisissa harmaissa lökäpöksyissä ja t-paidassa löhöili sohvalla koko illan. Vähän aikaa juteltiin ja sitten alkoi heti kähmimään. Kun sanoin että en tykkää siitä että mua kosketaan rinnoista niin pyysi anteeksi ja parin minuutin päästä kädet uudestaan rinnoissa kiinni. Kun en halunut hänen kanssaan seksiä olin kuulemma omituinen kun kyllähän kaikki nyt  seksiä haluaa. Ei tavattu enää uudelleen 😂

Vierailija
1075/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverille kävi tämmönen: Vastassa oli nainen, joka oli merkittävästi isokokoisempi kuin profiilikuvassaan. Kaveria vähän ärsytti, ettei ollut ajantasaista kuvaa, mutta hän ei noin muuten painosta välitä, joten ajatteli, että mennään nyt sitten kaljalle kun kerran on sovittu. Hetken päästä hän kuitenkin tajusi, että eihän se hemmetti vieköön ole edes sama nainen kuin siinä profiilikuvassa. Kaveriparka hämmentyi niin, ettei saanut sanottua asiasta mitään, joi vain oluensa ja poistui paikalta.

Miten kukaan kehtaa tulla treffeille, jos profiilissa on jonkun ihan toisen ja huomattavasti itseä kauniimman ihmisen kuva? Millä ihmeen logiikalla tommonen voi olla hyvä idea? Onko joku joskus saanut haluamansa tuolla taktiikalla?

Jos se vaan harrasti tuollaista huijauspeliä ja nauroi makeat naurut tyyppien ilmeistä, sen jälkeen kun he häipyivät pettyneinä:=)

Vierailija
1076/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder treffit miehen kotona. Mies oli reippaasti ylipainoinen vetelys ja nuhjuisissa harmaissa lökäpöksyissä ja t-paidassa löhöili sohvalla koko illan. Vähän aikaa juteltiin ja sitten alkoi heti kähmimään. Kun sanoin että en tykkää siitä että mua kosketaan rinnoista niin pyysi anteeksi ja parin minuutin päästä kädet uudestaan rinnoissa kiinni. Kun en halunut hänen kanssaan seksiä olin kuulemma omituinen kun kyllähän kaikki nyt  seksiä haluaa. Ei tavattu enää uudelleen 😂[/quote

Älkää nyt herranjumala menkö ensitreffeille kenenkään kotiin!

Vierailija
1077/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ollut pitänyt huoltaa hygieniastaan, valehteli ikänsä, valehteli painonsa, valehteli ulkonäkönsä meikillä. Vaati minua maksamaan hänenkin kahvinsa, koska olen mies.

Vierailija
1078/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinä puuttui.

Vierailija
1079/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder treffit miehen kotona. Mies oli reippaasti ylipainoinen vetelys ja nuhjuisissa harmaissa lökäpöksyissä ja t-paidassa löhöili sohvalla koko illan. Vähän aikaa juteltiin ja sitten alkoi heti kähmimään. Kun sanoin että en tykkää siitä että mua kosketaan rinnoista niin pyysi anteeksi ja parin minuutin päästä kädet uudestaan rinnoissa kiinni. Kun en halunut hänen kanssaan seksiä olin kuulemma omituinen kun kyllähän kaikki nyt  seksiä haluaa. Ei tavattu enää uudelleen 😂

Mua ihmetyttää tän tyyppisissä kertomuksissa se, että millainen kuva miehellä sitten oli Tinderissä? Eikö siitä nähnyt jo että on ylipainoa ja epäsiisti yms? Vai onko kuvat sitten jotain vuosia vanhoja?

Mulla on kai sit käynyt hyvin kun kaikki deitit on ollut ihan kuviensa näköisiä. Tosin se ei ole taannut että deitit sujuisivat hyvin mutta kirjotan siitä sitten oman lukunsa.

Vierailija
1080/2388 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja typerästi ajattelin, että rakkaus on tahdon asia. Niinpä lähdin treffeille nettitutun kanssa, joka oli pikkaisen liian päällekäyvä. Piti soitella joka päivä yms. Minä en tuntenut häntä kohtaan oikein mitään, mutta ajattelin, että jos vaan päättää tykätä toisesta, se riittää. Hän oli vannonut rakastavansa minua.

Livenä se poika ei osannut tehdä mitään. Halasin kun tavattiin, seisoi puupökkelönä. Ehdotti, että mennään syömään Mäkkäriin. Mentiin, ja sieltä sitten hänen kotiinsa. Henki haisi, oli rasvainen iho. Ei keksinyt muuta tekemistä kuin telkkarin katsomisen.

Ei tavattu toiste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä