Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
661/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E meikkaan itse, koska olen allerginen erinlaisille ihotuotteille ja kosmetiikalle, ihoni rupeaa kukkimaan, punoittamaan ja nousee näpyille yms pahkuroille, jos laitan meikkiä naamaan

Enpä ole miellyttämässä miehiä muutenkaan kun en käy treffeillä,, mutta kyllä on pinnallista ja teinimäistä ajattelua et ilman meikkiä yms nainen ei ole nainen

Vierailija
662/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin deittikaverin kotiini ja tuomaan pari kaljaa. Ovesta astui ihan siistin ja fiksun näköinen mies ja tosiaankin ne pari kaljaa. Olisin nyt odottanut vähintäänkin sixpäkkiä. Eli pettymys oli suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin deittikaverin kotiini ja tuomaan pari kaljaa. Ovesta astui ihan siistin ja fiksun näköinen mies ja tosiaankin ne pari kaljaa. Olisin nyt odottanut vähintäänkin sixpäkkiä. Eli pettymys oli suuri.

Elämänkallun juttuja.

Vierailija
664/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kenen arkeen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys? Ehkä homssuisen kassialman arkeen, mutta ainakin itse olen ihan tavallinen nainen joka pesee tukkansa säännöllisesti ja meikkaa kevyesti arkenakin. Normaali hygieniataso on ainakin itselle ihan minimikriteeri ksikille läheisilleni, samoin myös kumppanille.

Veikkaisin, että suurimman osan tämän palstan naisten habitukseen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys. Lisäisin vielä, että todennäköisesti myös mielialalääkitys ja alkoholi.

Pitääkö naisen meikata myös silloin, kun hän saa meikeistä allergisia oireita? Tykkäätkö, jos naisella on punaiset, turvonneet ja vettä vuotavat silmät, mutta kuitenkin on silmämeikkiä?

Vierailija
665/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän keskimääräinen nainen ajattelisi, jos mies kertoisi keskittyvänsä töihin ja pelaamiseen?

Sitä, että miehellä ei ole koskaan aikaa naiselle eikä jutusta tule yhtään mitään. Parisuhde tuollaisen miehen kanssa on kodinkoneena olemista, joten ei kiinnosta.

Vierailija
666/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yks jonka mielestä naisen tulisi meikata vaikka saisi allergisen reaktion ja jonka mielestä meikitön nainen on sama asia kuin olisi rasvaiset hiukset ja pesemättömät hampaat on kyl tän ketjun ehkä daijuin ja teinimäisin, pakko olla teini koska aikuiset ihmiset ei oikeasti noin ajattele, että on mielialalääkitys ja alkoholi ongelmainen jos ei meikkaa

Vierailija
667/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kamalimmat treffit oli ne kun mies näki minut (sokkotreffit), huudahti hell no ja kääntyi ympäri. Mieltäylentävää!

Vierailija
668/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä oikeasti väliä ole meikkaako mutta kyllä itseänikin vähän hämäisi jos ei suihkussa käy tai hiuksia pese. Olettaisin että monet rasvatukkaisista naisista ovat näitä jotka ylpeilevät kuinka pitkään voivat olla pesemättä hiuksiaan. Miksi?? Miksei voi vain peseytyä ja tuoksua ja näyttää hyvältä? Haistan muutaman työkaverin hiukset jo metrin päästä... Ja ei, se ponnari ei merkkaa mitään.

Vierailija
669/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä oikeasti väliä ole meikkaako mutta kyllä itseänikin vähän hämäisi jos ei suihkussa käy tai hiuksia pese. Olettaisin että monet rasvatukkaisista naisista ovat näitä jotka ylpeilevät kuinka pitkään voivat olla pesemättä hiuksiaan. Miksi?? Miksei voi vain peseytyä ja tuoksua ja näyttää hyvältä? Haistan muutaman työkaverin hiukset jo metrin päästä... Ja ei, se ponnari ei merkkaa mitään.

Sori piti kirjoittaa ponnari ei pelasta mitään. Likaiset ne silti on.

Vierailija
670/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeinta treffailussa on se ettei koskaan pääse treffeille :D.

Vierailija
671/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia.  Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä. 

Mä oon miettinyt tätä vaikka en photoshoppaa enkä filtteröi kuviani, niin tietenkin yritän valita mahdollisimman kauniit kuvat. Ja sitten jos kuva on liian hyvä ilman muokkauksiakin, pettyykö mies? Mutta kynnys laittaa ruma/raatorealistinen kuva itsestäni julkisesti nettiin on liian suuri. Enhän tiedä yhtään kuka kuvan näkee, mahdollisesti tallentaa ja lähettelee kavereille tai tekee meemin tms. Miten siis voisi laittaa tarpeeksi realistisen mutta silti nätin kuvan niin ettei tule suuria pettymyksiä?

Vierailija
672/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia.  Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä. 

Mä oon miettinyt tätä vaikka en photoshoppaa enkä filtteröi kuviani, niin tietenkin yritän valita mahdollisimman kauniit kuvat. Ja sitten jos kuva on liian hyvä ilman muokkauksiakin, pettyykö mies? Mutta kynnys laittaa ruma/raatorealistinen kuva itsestäni julkisesti nettiin on liian suuri. Enhän tiedä yhtään kuka kuvan näkee, mahdollisesti tallentaa ja lähettelee kavereille tai tekee meemin tms. Miten siis voisi laittaa tarpeeksi realistisen mutta silti nätin kuvan niin ettei tule suuria pettymyksiä?

Naiset ovat huijareita, ensin meikataan naama ihan erinäköiseksi kuin todellisuudessa on ja sitten vielä filtteröidään kuvia, moni nainen on oikeasti ruma ilman meikkiä ja meikin kanssa kaunis.

Itse miehenä filtteröin kuvia, mitä eikö mies saisi huijata?

Vierailija
673/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkeita treffejä mulla on varmaan miljoona mutta esimerkki yhestä on sellanen että olin jutellu yhen tyypin kaa ehkä 2 kuukautta ja sovittiin tapaaminen. Menin sinne paikalle ja sielläse tyyppi ootti mua. Mentiin ensinnäkin syömään jonnekin grillille ja sen jälkeen se äijä kerto että sillä on 30 lasta ja se on naimisissa. Ne treffit loppu sit siihen ja lähin vähän äkkiä kotiin sieltä.

Vierailija
674/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni puhkesi munasarjakysta kesken treffien. Sattui meinaan niin perkeleesti ja sairaalareissu siitähän tuli. Eivät ne treffit muutenkaan olleet kovin hauskat, sillä deittini puhui koko ajan vaikeasta äitisuhteestaan ja syytti yhteiskuntaa kaikesta (esim. omista veloistaan). Lisäksi sanoi, että naisia pitää voida kurittaa fyysisesti, jos ei puhetta usko. Kun aloin aloin itkeä kivusta, syytti hän minua roolin vetämisestä ja säälin keräämisestä, jota myös hänen oma äitinsä jatkuvasti tekee. Onneksi tarjoilija soitti minulle ambulanssin ja pääsin Acutaan. Sain perääni viestin, jossa haukkui minut säälittäväksi h*oraksi, seuraavana päivänä kysyi voitaisiinko vielä tavata... Ei voitu :D

Tapasimme siis deittisivustolla ja hän kuvaili itseään ystävälliseksi, rennoksi ja huumoritajuiseksi. Viestien perusteella hän olikin kaikkea kuvaamaansa, mutta livenä oli täysin erilainen ja suoraan sanottuna pelottava. Munasarjani selvästi yritti vain pelastaa minut tältä häiskältä, mutta joku kivuttomampi tapa olisi ollut enemmän mieleeni.

Vierailija
675/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos menee jankkaamiseksi mutta kannanpa minäkin korteni kekoon tuossa meikki-asiassa. Itse en kehtaisi ilmestyä deideille ehostamatta sillä mies luulisi minun olevan sairas tai surullinen. Oikeasti. AINA kun olen ilman meikkiä kysellään että onko kaikki ok, oletko sairas... mielummin peitän mustat varjot silmien alla ja aneemisen kalpeuden ainakin  ensimmäisillä tärskyillä. Moni nainen näyttää hyvältä meikittä mutta minä en ikinä kyllä kuulu heihin.  Nätit vaatteetkaan ei pelasta jos näyttää ruumiilta.

Vierailija
676/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos menee jankkaamiseksi mutta kannanpa minäkin korteni kekoon tuossa meikki-asiassa. Itse en kehtaisi ilmestyä deideille ehostamatta sillä mies luulisi minun olevan sairas tai surullinen. Oikeasti. AINA kun olen ilman meikkiä kysellään että onko kaikki ok, oletko sairas... mielummin peitän mustat varjot silmien alla ja aneemisen kalpeuden ainakin  ensimmäisillä tärskyillä. Moni nainen näyttää hyvältä meikittä mutta minä en ikinä kyllä kuulu heihin.  Nätit vaatteetkaan ei pelasta jos näyttää ruumiilta.

Onko mukava huijata miehiä? Mitä jos ruma mies meikkaisi itsestä komean ja sinä ihastuisit sen ulkokuoreen ja sulle paljastuu vasta sitten miehen ruma naama kun heräät aamulla sen vierestä?

Vierailija
677/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun kamalimmat treffit oli ne kun mies näki minut (sokkotreffit), huudahti hell no ja kääntyi ympäri. Mieltäylentävää!

Ooh, tapasit täydellisen miehen. Olen vuosia halunnut nähdä hänet, mutta toistaiseksi ei ole jostain kumman syystä tärpännyt.

Olipa vastenmielinen yksilö.

Vierailija
678/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juotti minua baarissa vähän liikaa, joten liukastelin ja kaatuilin koko kotimatkamme päätyen lopulta putkaan nukkumaan. Sinne jäi se mies keskustaan yksin ihmettelemään, kun poliisit vei naisen vierestä, jota oli sitten juottanut monta turhia ihan turhaan. Hän oli laittanut myöhemmin aamuyöllä jotain epäselvää viestiä, että olisit nyt edes tullut tänne yöksi... Ok.

Vierailija
679/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että tosi monelle on ok lähteä heti jonkun juuri tapaamansa ihmisen kämpille tai kutsua itse tämä kotiinsa. Tai sovitaan jopa yökyläilyjä ekoiksi treffeiksi. Aikamoista.

Kutsuin 150 km päässä asuvan miehen luokseni, kun asuinkaupunkini oli hänelle vieras, tarkoituksena jatkaa matkaa yhdessä julkisemmalle paikalle. Oltiin juteltu pari viikkoa, ja juttua riitti. Mies tuli luokseni, seuraavan kerran asuntoni ulko-ovi avattiin seuraavana iltapäivänä. Myönnettäköön, että tutustuttiin toisiimme yhteisymmärryksessä myös sängyssä. Oikein mukavaa oli. Yökyläilyä ei suunniteltu, niin vain kävi. Kohta tuosta on 10 vuotta, yhdessä ollaan vieläkin. Jotta saat tuomita lisää, esikoisemme syntyi 11 kk ensitreffien jälkeen. Ei ollut edes vahinko.

Ihanpa itse luit sen tuomitsemisen tuosta viestistä. Siinä todettiin, että monet näyttävät tekevän näin, aikamoista.

Vierailija
680/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Naiset ovat huijareita, ensin meikataan naama ihan erinäköiseksi kuin todellisuudessa on ja sitten vielä filtteröidään kuvia, moni nainen on oikeasti ruma ilman meikkiä ja meikin kanssa kaunis.

Itse miehenä filtteröin kuvia, mitä eikö mies saisi huijata?

Kas näin. Tässä meillä nyt mies, joka sanoo, että naiset ei saa meikata, kun niistä tulee eri näköisiä. Tuolla aiemmin oli veljensä, joka sanoi, että naisten pitää meikata, koska ovat muuten rumia.

Että eiköhän naiset vaan päätetä ihan itse, mitä halutaan.