Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
641/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, alkaa olemaan tyytyväinen että en innostu oikein naisten profiileista deitti palveluissa. Kerran vuoteen joku kiinnostava tulee vastaa ja ehkä jopa pääsen treffeille. Omat treffit ovat olleet tähän mennessä oikein miellyttäviä. Tietenkin yksi deitti osui minunkin kohdalle jossa naisen kuvat olivat otettu 10v sitten ja 20kg sitten.

Vierailija
642/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että tosi monelle on ok lähteä heti jonkun juuri tapaamansa ihmisen kämpille tai kutsua itse tämä kotiinsa. Tai sovitaan jopa yökyläilyjä ekoiksi treffeiksi. Aikamoista.

Eikös tuo ole vain järkevää, jos hakusessa on se loppuelämän suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että tosi monelle on ok lähteä heti jonkun juuri tapaamansa ihmisen kämpille tai kutsua itse tämä kotiinsa. Tai sovitaan jopa yökyläilyjä ekoiksi treffeiksi. Aikamoista.

Eikös tuo ole vain järkevää, jos hakusessa on se loppuelämän suhde?

No ei ole, oli hakusessa mitä tahansa.

Vierailija
644/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.

Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.

Vaikutat ap:n treffien toiselta osapuolelta.

Vierailija
645/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainenko? kirjoitti:

Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?

Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.

Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.

M42v

Luulisi olevan sinunkin kannalta parempi, että kohtaat naisen aitona etkä mitenkään teennäisesti laitautuneena? Loppuelämän suhteessa se arki on nimenomaan likaista tukkaa ja ilman meikkiä,,, 

Nuo naisesi eivät tehneet mitään väärää, sinä se tässä pinnalliselta vaikutat ennemminkin. Tuollainen mielestäni toimii hyvänä testinä, jolla selvittää miehen pinnallisuus kun itse haluaa sitä loppuelämänsuhdetta.

Aika kamala ajattelutapa, että heti kättelyssä pitäisi läväyttää pöytään kaikki raadollisimmat piirteensä ota tai jätä -periaatteella. Tuolla tyylillä ei kyllä parisuhdetta pääse syntymään. 

Kuinka niin kamala ajattelu tapa? Nimenomaan on parempi räväyttää kerralla kaikki pöytään, kuin pantata niitä myöhemmin tulevaisuuteen jolloin on jo rakastuttu syvästi, mutta ne raadollisimmat piirteet ovatkin totaalinen deadbreaker joiden ansiosta suhde ei tulekaan enää toimimaan. Silloin eroaminen sattuu vieläkin enemmän. Juuri siksi on nimenomaan parempi paljastaa kaikki heti kättelyssä.

On ihan normaaleja sosiaalisia taitoja tuoda tällaisia asioita esiin pikkuhiljaa tunnustellen. Ihminen joka läväyttää ne heti kättelyssä on rajaton ja miettisin onko muutenkin ongelmia harkintakyvyn kanssa. Jotkut toki osaavat tehdä sen tyylillä ja tuovat heti alkuun esiin asioita mitkä voivat potentiaalisesti olla dealbreaker. Tosin sekin toimii paremmin jos on tukka pestynä siellä treffeillä. 

Vierailija
646/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Treffailimme muutaman treffien ajan. Mies oli  tosi ihana ja herrasmies, mutta seksi ei hänelle kelvannutkaan, kun kolmansilla treffeillä hän kutsui minut asunnolleen jatkamaan iltaa ja minä tein aloitteen. Oli kuulemma hänen mielestä liian aikaista. Olin tosissani kiinnostunut hänestä ja pystyin jo melkein kuvittelemaan yhteisen loppuelämän hänen kanssaan.

-Mies vei ravintolaan illalliselle, ja välitöntä molemminpuolista kemiaa ja sähköä oli havaittavissa selkeästi molemminpuolisesti koko ajan. Kuitenkin ravintolasta poistuttuamme mies totesi ettei toisia treffejä tule, koska hänen mielestä en ole sellainen nainen, jonka kanssa näkee yhteisen tulevaisuuden.

Selittäkääpä miksi noin paljon alapeukkuja?

Koska ketjun idea on kertoa huonoista treffeistä. Tuossa kyseessä oli ihan tavalliset, jopa mukavat treffit joissa kiinnostus ei sitten ollut molemminpuolista. 

Vierailija
647/2388 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vain ykköstä lusikassa.

Vierailija
648/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta meikkaamisesta.. näin keski-ikäisenä kuulas, kalpea ihoni on alkanut punottaa ja minulla on myös todella vaaleat kulmat. Itsetuntoni kestää meikittömyyden, mutta oloni on naisellisempi meikattuna enkä kehtaisi kyllä mennä ekoille treffeille luonnontilassa! Yhtä hyvin voisin jättää saman tien hampaat pesemättä' ja hiukset harjaamatta.

Vierailija
649/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainenko? kirjoitti:

Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?

Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.

Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.

M42v

Luulisi olevan sinunkin kannalta parempi, että kohtaat naisen aitona etkä mitenkään teennäisesti laitautuneena? Loppuelämän suhteessa se arki on nimenomaan likaista tukkaa ja ilman meikkiä,,, 

Nuo naisesi eivät tehneet mitään väärää, sinä se tässä pinnalliselta vaikutat ennemminkin. Tuollainen mielestäni toimii hyvänä testinä, jolla selvittää miehen pinnallisuus kun itse haluaa sitä loppuelämänsuhdetta.

Aika kamala ajattelutapa, että heti kättelyssä pitäisi läväyttää pöytään kaikki raadollisimmat piirteensä ota tai jätä -periaatteella. Tuolla tyylillä ei kyllä parisuhdetta pääse syntymään. 

Kuinka niin kamala ajattelu tapa? Nimenomaan on parempi räväyttää kerralla kaikki pöytään, kuin pantata niitä myöhemmin tulevaisuuteen jolloin on jo rakastuttu syvästi, mutta ne raadollisimmat piirteet ovatkin totaalinen deadbreaker joiden ansiosta suhde ei tulekaan enää toimimaan. Silloin eroaminen sattuu vieläkin enemmän. Juuri siksi on nimenomaan parempi paljastaa kaikki heti kättelyssä.

Eli jos olisimme treffeillä ja tulisin sinne myöhässä, hiukset rasvaisina,  röyhtäilsin ja raapisin peffaa tämä ei sinusta olisi mikään turn off taikka este yhteiselle tulevaisuudelle,vaan olisit hurmiossa kun näkisit "aidon minän" ? Sen röyhtäilevän myöhästelijän.

Vierailija
650/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän keskimääräinen nainen ajattelisi, jos mies kertoisi keskittyvänsä töihin ja pelaamiseen?

Vierailija
651/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhaisteininä menin pojan kämpille kaksin. jännitti pirusti. katsottiin leffaa ja pidettiin kädestä kiinni. kotiin päästyä ihmettelin miksi housuni ovat haaroista ihan märät. en silloin vielä ymmärtänyt asian laitaa :D

Vierailija
652/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta meikkaamisesta.. näin keski-ikäisenä kuulas, kalpea ihoni on alkanut punottaa ja minulla on myös todella vaaleat kulmat. Itsetuntoni kestää meikittömyyden, mutta oloni on naisellisempi meikattuna enkä kehtaisi kyllä mennä ekoille treffeille luonnontilassa! Yhtä hyvin voisin jättää saman tien hampaat pesemättä' ja hiukset harjaamatta.

Tehkööt kukin, kuten itsestä hyvältä tuntuu! Meikkaaminen on kuitenkin eri tason juttu kuin esim. se, onko peseytynyt vai ei. Kenenkään ei ole pakko meikata jos ei halua, mutta hygieniasta pitää kyllä huolehtia.

Vierailija
653/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sanotaan, ettei nainen voi mennä treffeille ilman meikkiä on yhtä hölmöä kuin että sanottaisiin ettei nainen voi mennä treffeille ilman korkokenkiä. Jokainen valitsee itse, miten itseään ehostaa ja millaisia vaatteita haluaa käyttää. Mä en itse meikkaa atooppisen ihon takia juurikaan, mutta ei mun tarvikaan, näytän ihan hyvältä ilmankin. Ja jos ei ulkonäkö kelpaa, niin mitä ihmeen tekoa meillä miehen kanssa keskenämme olisikaan? Ne tykkää, jotka tykkää.

Likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa treffeille tulleille voi mielestäni kyllä antaa pakit. Tai jos on tukka pesemättä. En ainakaan itse syty, jos toisella vaikuttaa olevan elämänhallinnassa ongelmia.

Vierailija
654/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi olleensa Espanjassa treffeillä, jotka oli sopinut Tinderissä. Hän oli mennyt treffipaikalle ja hämmästellyt, että treffikumppani oli nuorempi ja erinäköinen, kuin Tinderissä, mutta mennyt silti ravintolaan hänen kanssaan. Hän oli sitten hämmästellyt, että läheisessä pöydässä oli istunut eksyneen näköisenä se tindermätsin näköinen mies. Lopulta hän oli tajunnut olevansa väärässä pöydässä väärän miehen kanssa, jonkun satunnaisen hipparin. Meni kuulemma pieleen ne treffit. Hän kertoi sen niin herkullisin juonenkääntein. Ilmeisesti hän ei lue tätä palstaa, kun ei ole käynyt kertomassa.

Vierailija
655/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kenen arkeen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys? Ehkä homssuisen kassialman arkeen, mutta ainakin itse olen ihan tavallinen nainen joka pesee tukkansa säännöllisesti ja meikkaa kevyesti arkenakin. Normaali hygieniataso on ainakin itselle ihan minimikriteeri ksikille läheisilleni, samoin myös kumppanille.

Veikkaisin, että suurimman osan tämän palstan naisten habitukseen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys. Lisäisin vielä, että todennäköisesti myös mielialalääkitys ja alkoholi.

Vierailija
656/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuin 150 km päässä asuvan miehen luokseni, kun asuinkaupunkini oli hänelle vieras, tarkoituksena jatkaa matkaa yhdessä julkisemmalle paikalle. Oltiin juteltu pari viikkoa, ja juttua riitti. Mies tuli luokseni, seuraavan kerran asuntoni ulko-ovi avattiin seuraavana iltapäivänä. Myönnettäköön, että tutustuttiin toisiimme yhteisymmärryksessä myös sängyssä. Oikein mukavaa oli. Yökyläilyä ei suunniteltu, niin vain kävi. Kohta tuosta on 10 vuotta, yhdessä ollaan vieläkin. Jotta saat tuomita lisää, esikoisemme syntyi 11 kk ensitreffien jälkeen. Ei ollut edes vahinko.

Vierailija
657/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kenen arkeen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys? Ehkä homssuisen kassialman arkeen, mutta ainakin itse olen ihan tavallinen nainen joka pesee tukkansa säännöllisesti ja meikkaa kevyesti arkenakin. Normaali hygieniataso on ainakin itselle ihan minimikriteeri ksikille läheisilleni, samoin myös kumppanille.

Veikkaisin, että suurimman osan tämän palstan naisten habitukseen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys. Lisäisin vielä, että todennäköisesti myös mielialalääkitys ja alkoholi.

Meikitön olen, muuten ei täsmää väitteet.

Vierailija
658/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sanotaan, ettei nainen voi mennä treffeille ilman meikkiä on yhtä hölmöä kuin että sanottaisiin ettei nainen voi mennä treffeille ilman korkokenkiä. Jokainen valitsee itse, miten itseään ehostaa ja millaisia vaatteita haluaa käyttää. Mä en itse meikkaa atooppisen ihon takia juurikaan, mutta ei mun tarvikaan, näytän ihan hyvältä ilmankin. Ja jos ei ulkonäkö kelpaa, niin mitä ihmeen tekoa meillä miehen kanssa keskenämme olisikaan? Ne tykkää, jotka tykkää.

Likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa treffeille tulleille voi mielestäni kyllä antaa pakit. Tai jos on tukka pesemättä. En ainakaan itse syty, jos toisella vaikuttaa olevan elämänhallinnassa ongelmia.

Miten näet onko tukka pesty kun moni mies laittaa hiuksiin vahaa tai lakkaa?

Vierailija
659/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sinä asut täällä :D

Vierailija
660/2388 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 20v sitten tuli nettideittailun alkuaikoina paljon naisia nähtyä Helsingissä, mutta ei mitään kovin ihmeellistä tullut vastaan. Ehkä epäsopivin tapaus oli, kun itse olin kantakaupungissa asuva kaupunkinörtti (vaikkakin ihan urheileva) ja paikalle tullut nainen oli rempseä maalaisemäntä, jonka tyyli oli vielä joku 1980-luvun maalaisemäntä. Vaatteet oli kuin olisi suoraan navetasta tullut, ei sentään haissut, jalassa tyyliin puukengät ka kaikki kynnet ihan mustat mullasta jne. Olemus oli tyylin mukainen ja nainen oli niin rotevakin, etten olisi painissa pärjännyt ja vaikutti 15v minua vanhemmalta. Kontrasti meidän välillä oli niin jättimäinen, että mietin koko ajan mitä muut ihmiset ajattelee. Kaiken lisäksi tapaamisen jälkeen nainen oli sopimassa jatkoa eli ei itse ollenkaan huomannut meidän välillä olevaa kuilua. 

Tiedän, että tulee alapeukkuja, mutta tuota "kuilua" on ehkä hiukan vaikea kuvailla.