Keksikää minulle uusi ammatti, olen 56 ja en enään jaksa
En enään jaksa työelämää, minua ei ollenkaan kiinnosta.
Olen tietokone alalla hoidan suuren firman tietokantoja. Pitäisi oppia lisää, en vain viitsi kun ei kiinnosta! Siis ei kiinnosta tippaakaan!
Haluan myydä tämän meidän omakotitalon, muuttaa kaupungin keskustaan ja asua kerrostalo kolmiossa. Voisisin asua sellaisessa ilman asuntolainaa jos myyn tämän talon.
Joten keksikää minulle helppoja pikku keikka duuneja mitä voisisin tehdä jotta aika ei mene liian pitkäksi.
Olen koko ikäni raatanut ja haluan päästä edes hetken helpommalla. Olen vielä sen verran ’nuori’ jotta ehtisin siitä nauttia.
Lapseni ovat jo aikuisia
Kommentit (40)
Sijoittaja. Tuohon ikään on pitänyt kertyä pörssiomaisuutta sen verran että on vara osinkojen varassa muuttaa Itä-Suomeen lähes ilmaiseen asuntoon upean luonnon keskelle.
Mää oon 59 eikä todellakaan kiinnosta enää jaksaa mitään. Olen tyytyväisenä työtön, ei ole pelkoa että mua palkattaisiin;) Äiti antaa rahaa Isäni jakamattomasta perinnöstä.
Et saa taloasi myytyä, joten ei onnistu.
Perusta verkkokauppa ja myy siellä jotain, mihin on suuri sydämen palo. Siinä tulolähde 1.
Ala tehdä jotain itse, ja myy niitä. Tulolähde 2.
Tee somea tästä loikastasi, markkinoi lifestyleä myöhäiskeski-ikäisille. Tulolähde 3.
Jos on tiluksia niin sittenhän voisit laittaa jonkun kabiinin AirBnB-vuokralle pihan nurkalle. Se tarjoaa muitakin matkailuelinkeinomahdollisuuksia.
Tilaamalla netistä saat palvelut kotiovellesi.
Jos olet nainen, S. Penttilän opit käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja. Niitäkin tarvii aina.
Helposta ja kevyestä puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaja. Tuohon ikään on pitänyt kertyä pörssiomaisuutta sen verran että on vara osinkojen varassa muuttaa Itä-Suomeen lähes ilmaiseen asuntoon upean luonnon keskelle.
Putina hamuaa Itä-Suomea itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Et saa taloasi myytyä, joten ei onnistu.
Perusta verkkokauppa ja myy siellä jotain, mihin on suuri sydämen palo. Siinä tulolähde 1.
Ala tehdä jotain itse, ja myy niitä. Tulolähde 2.
Tee somea tästä loikastasi, markkinoi lifestyleä myöhäiskeski-ikäisille. Tulolähde 3.
Jos on tiluksia niin sittenhän voisit laittaa jonkun kabiinin AirBnB-vuokralle pihan nurkalle. Se tarjoaa muitakin matkailuelinkeinomahdollisuuksia.
Tilaamalla netistä saat palvelut kotiovellesi.
Jos olet nainen, S. Penttilän opit käyttöön.
Hu****minen on ihmisyyden alennustila, josta seuraa rikkoutuminen ja vakavat mt-ongelmat.
Bussin kuljettaja. Tarvitsee vain istua ja pyörittää rattia sekä painaa kaasua tai jarrua.
Vierailija kirjoitti:
Önlyfänssi
Ei noin vanhalla tuherolla.
Älä missään tapauksessa lähde ainkaaan siivoojaksi. Ne työmäärät on iahn mahdottomia tehdä vaaditussa ajassa. ja koko ajan joku on valittamassa. Varmasti maailman aliarvostetuin työ. Ja niitä työmääriä lisättiin TAAS tänä vuonna.
Terveisin siivoja 10 vuotta kokemusta.
Tietokone ala ja muut yhdyssana virheet kyllä kuulostaa vähän 15v jannun trol laukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Önlyfänssi
Ei noin vanhalla tuherolla.
Suskin tuhero on 53 tai 54v. Ap samoja ikiä
Amiksessa joku helppo ammatti oppisopimuksella missä on töitä. Esim. koulunkäyntiavustaja, lähihoitaja (tee vaan vuoroja mitä jaksat tai osa-aikaisesti), joku kauneusalan juttu (alat tehdä vaikka kynsiä).
Vierailija kirjoitti:
Tietokone ala ja muut yhdyssana virheet kyllä kuulostaa vähän 15v jannun trol laukselta.
Omassa kirjoituksessasi oli myös oikeinkirjoitusvirheitä. Muitakin kuin nuo yhdyssanavirheet, jotka teit tahallasi.
Ammattisi on jaksa mato, eli neuvot ihmisiä miten ei jaksa enää tehdä yhtään mitään.
Henk.koht.avustaja. Niitä tarvii aina.