Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Eihän näitä deiteiksi voi edes sanoa.. mutta mua on kerran 25 vuotta sitten pyydetty deiteille ja suostuin. Oltiin sen tyypin kanssa jo jonkin verran nähty sattumalta siellä ja täällä, mukavan tuntuinen tapaus.
Itse deittipäivänä unohdin koko jutun. Muistan, kun törmäsin bestikseeni lenkkipolulla ja hän kiukkusena, että mitä sä täällä teet?!? Sullahan on Miksun kanssa treffit parhaillaan. Ups.
Siitä sitten mahdollisimman nopeasti autolle ja tsekkaamaan treffipaikka. Tuttu tarjoilija kertoi, että kys tyyppi lähti noin vartti sitten aika vihaisen oloisena.
Törmäsin siihen heppuun jossain vaiheessa ja nolostellen sain pyydettyä anteeksi. En saanut. ja vielä nykyäänkin, kun sitä näkee, niin se mulkoilee ja puhisee vaan. Meillä on lapsetkin olleet samoilla luokilla jne.. vaimo sillä on ihan kiva. Onneksi löysi jonkun, ettei alkanut kaunaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavattiin" deitti sovelluksessa, ja nainen vaikutti mukavalta ja ennenkaikkea hauskalta tapaukselta! Vaihdeltiin kuvia, ja mielenkiinto kasvoi vaan niiden myötä!
Sitten itse treffeille, kesä-aikaan joten naisella hihaton toppi päällä, ja siis niin hirveästi tatuoitu ettei mitään järkeä. Kaikki tatskat oli jotenkin ihan eri "teemaa", ja ihan todella rumia ja huonosti tehtyjä jokainen. Käsitin, että hänen melkein koko kehonsa on tatuoitu tähän tapaan.
Noh, en tästä lannistunut kuitenkaan, vaan mentiin syömään ja juteltiin siinä, tai oikeastaan minä vaan kuuntelin kun tämä mimmi höpötti taukoamatta kissoistaan, joita oli ilmeisesti jopa 8 hänellä kerrostalo kämpässä. Olisi kuulema todella iloinen, jos saisi minusta isukin hänen kissoilleen. Sillä hetkellä päätin et tää oli tässä. Onneksi tällä naisella alkoi ns. vastuu painamaan siinä ja lähti ruokkimaan katrasta kotiinsa.
Ei nähty enää koskaan.
Luulen että tunnen mimmin josta ”puhut”. Äärettömän kissarakas, aito, hauska, puhelias, energinen ja luotettava. Joo, tatuoinnit ovat tatuointeja, mutta niillä jokaisella on oma syynsä ja tarinansa. Hän on itse melkoisen taitava sillä alalla, mutta on antanut myöskin saman liikkeen harjoittelioiden tatskata itseään, jotta oppisivat. Tästä voi toki olla montaa mieltä, mutta taustalla on hänen kohdalla hyväsydämisyys. Asia olis selvinnyt, jos olisi kysynyt.
Rehellinen, hyvä huumorintaju, hyväntahtoinen, luotettava, kekseliäs, luova, suoraselkäinen lojaali ja älykäs. Kissat ovat rakkaita, mutta eivät ohita kumppania. Olen saattanut kuulla aikoinaan maininnan teidän treffeistä. Ei haukkunut, vaan totesi että taisi tatskat ja kissat pelästyttää.
Ei voi muuta todeta, kuin että jos olisit ohittanut nämä ”faktat” ja oikeasti pyrkinyt tutustumaan ihmiseen olisit saattanut huomata tavanneesi tyypin, jolla on huomattavasti enemmän mielenkiintoista sisältöä kuin pinnalle näkyy. Ihmiseen tutustuu, kun kyselee asioista, jolloin ei tarvitse höpöttää kissoista.. arvostan itse mielenkiintoisia, aitoja ja persoonallisia tyyppejä niin ystävinä kuin kumppanina. Harmi että ei kiinnosta samaa sukupuolta olevat XD mut sinä missasit paljon.
Yritä ymmärtää että kaikki eivät sinusta ja kissoistasi pidä. Ei se mikään maailmanloppu ole. Löydät varmasti jonkun, jolle kelpaat sellaisenaan.
:D Itse olen siis koiraihminen ja onnellisesti avoliitossa minulle sopivan persoonallisen miehen kanssa, josta myös löytyi aikoinaan pinnan alta paljon enemmän, kun olisi voinut ensitapaamisella odottaa.
Olen ollut aikoinaan tämän mimmin kanssa samassa tiimissä töissä, ja meistä tuli elinikäiset ystävät edellämainitut syyt mainiten, sekä kun hän ei ole pahasti sanottuna ”perusnainen”, vaan samalla tapaa selkäänpuukottamista, juoruilua, ja kaksinaamaisuutta inhoava tapaus kuin minä.
Kuten kirjoitin, jos ihmiseen malttaa tutustua, löytyy ihmisiä, joiden lähellä on hyvä olla, on sitten kyse ystävästä, taikka kumppanin hausta. Ja kun syyt kyseiseen ihmissuhteeseen löytyy pinnan alla olevista asioista, säilyy suhde myös kaikenlaisten elämäntilanteiden läpi. :)
Tyttäreni näytti kerraj YouTubesta videon, olikohan se joku Justusfilm porukan nimi mutta video joka tapauksessa esitti useita tapoja pilata treffit. Yhdellä jannulla oli creepy jähmettynyt virne koko ajan, toinen veti lärvit ennekuin daami edes ehti paikalle, kolmas halusi heti naimisiin...
En osannut ajatella, että jonkun nuoren kundiporukan video saisi tälläisen keski-ikäisen mammankin nauramaan kaksinkerroin mutta niin vain kävi. Ja nyt tuli tästä ketjusta heti kys. video mieleen, että totuus on tarua ihmeellisempää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavattiin" deitti sovelluksessa, ja nainen vaikutti mukavalta ja ennenkaikkea hauskalta tapaukselta! Vaihdeltiin kuvia, ja mielenkiinto kasvoi vaan niiden myötä!
Sitten itse treffeille, kesä-aikaan joten naisella hihaton toppi päällä, ja siis niin hirveästi tatuoitu ettei mitään järkeä. Kaikki tatskat oli jotenkin ihan eri "teemaa", ja ihan todella rumia ja huonosti tehtyjä jokainen. Käsitin, että hänen melkein koko kehonsa on tatuoitu tähän tapaan.
Noh, en tästä lannistunut kuitenkaan, vaan mentiin syömään ja juteltiin siinä, tai oikeastaan minä vaan kuuntelin kun tämä mimmi höpötti taukoamatta kissoistaan, joita oli ilmeisesti jopa 8 hänellä kerrostalo kämpässä. Olisi kuulema todella iloinen, jos saisi minusta isukin hänen kissoilleen. Sillä hetkellä päätin et tää oli tässä. Onneksi tällä naisella alkoi ns. vastuu painamaan siinä ja lähti ruokkimaan katrasta kotiinsa.
Ei nähty enää koskaan.
Luulen että tunnen mimmin josta ”puhut”. Äärettömän kissarakas, aito, hauska, puhelias, energinen ja luotettava. Joo, tatuoinnit ovat tatuointeja, mutta niillä jokaisella on oma syynsä ja tarinansa. Hän on itse melkoisen taitava sillä alalla, mutta on antanut myöskin saman liikkeen harjoittelioiden tatskata itseään, jotta oppisivat. Tästä voi toki olla montaa mieltä, mutta taustalla on hänen kohdalla hyväsydämisyys. Asia olis selvinnyt, jos olisi kysynyt.
Rehellinen, hyvä huumorintaju, hyväntahtoinen, luotettava, kekseliäs, luova, suoraselkäinen lojaali ja älykäs. Kissat ovat rakkaita, mutta eivät ohita kumppania. Olen saattanut kuulla aikoinaan maininnan teidän treffeistä. Ei haukkunut, vaan totesi että taisi tatskat ja kissat pelästyttää.
Ei voi muuta todeta, kuin että jos olisit ohittanut nämä ”faktat” ja oikeasti pyrkinyt tutustumaan ihmiseen olisit saattanut huomata tavanneesi tyypin, jolla on huomattavasti enemmän mielenkiintoista sisältöä kuin pinnalle näkyy. Ihmiseen tutustuu, kun kyselee asioista, jolloin ei tarvitse höpöttää kissoista.. arvostan itse mielenkiintoisia, aitoja ja persoonallisia tyyppejä niin ystävinä kuin kumppanina. Harmi että ei kiinnosta samaa sukupuolta olevat XD mut sinä missasit paljon.
Yritä ymmärtää että kaikki eivät sinusta ja kissoistasi pidä. Ei se mikään maailmanloppu ole. Löydät varmasti jonkun, jolle kelpaat sellaisenaan.
:D Itse olen siis koiraihminen ja onnellisesti avoliitossa minulle sopivan persoonallisen miehen kanssa, josta myös löytyi aikoinaan pinnan alta paljon enemmän, kun olisi voinut ensitapaamisella odottaa.
Olen ollut aikoinaan tämän mimmin kanssa samassa tiimissä töissä, ja meistä tuli elinikäiset ystävät edellämainitut syyt mainiten, sekä kun hän ei ole pahasti sanottuna ”perusnainen”, vaan samalla tapaa selkäänpuukottamista, juoruilua, ja kaksinaamaisuutta inhoava tapaus kuin minä.Kuten kirjoitin, jos ihmiseen malttaa tutustua, löytyy ihmisiä, joiden lähellä on hyvä olla, on sitten kyse ystävästä, taikka kumppanin hausta. Ja kun syyt kyseiseen ihmissuhteeseen löytyy pinnan alla olevista asioista, säilyy suhde myös kaikenlaisten elämäntilanteiden läpi. :)
Tiedätkö, kun valtaosa ihmisistä ei etsi mitään kotikultaista huipputyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä profiili ja olen yllättynyt siitä kuinka paljon ulkonäöllisesti itseäni alempitasoiset naiset laittavat tykkäyksiä, miksi ette hae omaa tasoanne vastaavaa seuraa? Jos minä olen jotain 3,5/5 niin minun kimpussa on paljon 2/5 naisia.
Miten ihmeessä näet nämä tykkäykset eli siis miksi ihmeessä tykkäät itse näistä naisista? Tinderissä tulee mätsi vasta kun molemmat tykkää. En aina tajua miesten logiikkaa. Lakkaa tykkäämästä.
Miesten mielestä surkeimmat treffit on ne, joissa nainen ollut vähän pull ea tms. eli kaikki liittyy yleensä naisten ulkonäkööön. Naisten mielestä taas useimmat surkeat ovat niitä joissa mies on kaikin puolin ollut ahdistava.
Miettikää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sokkotreffit: olin tälläytynyt monta tuntia. Mies tuli paskaisella autolla hakemaan ison koiran kanssa. Ei ollut puhunut koirasta mitään. Olen allerginen koirille., Auto oli siivoton myös sisältä mm. täynnä roinaa ja roskia. Ukko itse oli työvaatteissa ja tukka rasvasta liiskaassa. Sanoi, että olemme menossa hänen luokseen saunaan. Enpä lähtenyt, koska sain koirasta allergisen reaktion enkä halunnut liata vaatteitani autossa. Ukko lähti yksin koiransa kanssa saunaan. Emme enää tavanneet.
Mä olisin voinut tykätä siitä koirasta ja saunan jälkeen se mieskin olis voinut olla ihan salskea urho... Mut en kehtais ekalla tapaamisella olla alasti, varsinkin nyt kun ylipainoa ja muutenkin vuosirenkaita.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän keskimääräinen nainen ajattelisi, jos mies kertoisi keskittyvänsä töihin ja pelaamiseen?
Kehoittaisi miestä kaikin mokomin seuraamaan intohimoaan ja keskittymään edelleen työhön ja pelaamiseen. Ja sitten häipyisi paikalta sellaisten miesten seuraan joilla on muitakin kiinnostuksen aiheita.
Oikeastaan olisi ihan fiksua jos tuollaiset miehet todellakin muotoilisivat asian noin, ja jo heti deitti-ilmossaan. Säästyisi aikaa kaikilta.
Luin koko ketjun ja ihmettelen miten naiset uskaltavat lähteä ensitapaamisella jonkun auton kyytiin tai kotiin. Ja se yksikin tarina missä humalassa ollut nainen tuli raiskatuksi järkytti.
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun ja ihmettelen miten naiset uskaltavat lähteä ensitapaamisella jonkun auton kyytiin tai kotiin. Ja se yksikin tarina missä humalassa ollut nainen tuli raiskatuksi järkytti.
Joo, samaa mietin. Mä skippaan koko tyypin, jos alkaa ehdotella heti, että hän tulee hakemaan mut autolla jostain tai nähdään jomman kumman kotona.
En pelkää miehiä tai raiskatuksi tulemista tai mitään erityisemmin, mutta musta se on vain normaalijärkeä, että kun ei kuitenkaan voi ihmisestä mitään tietää, niin nähdään julkisella paikalla ensin.
Vaikka oonkin mielestäni aika tarkka, oon silti päätynyt parin niin karmivan tyypin kanssa treffeille, että huh huh, jos olisivat olleet kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, ihmettelen itsekin,, eikö näillä naisilla oo itsesuojelu vaistoa? Ja vaikka mies kinuaisi että tulee hakemaan kotoa tai treffien jälkeen kinuaa jommankumman luokse, niin tosi karmivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä profiili ja olen yllättynyt siitä kuinka paljon ulkonäöllisesti itseäni alempitasoiset naiset laittavat tykkäyksiä, miksi ette hae omaa tasoanne vastaavaa seuraa? Jos minä olen jotain 3,5/5 niin minun kimpussa on paljon 2/5 naisia.
Miten ihmeessä näet nämä tykkäykset eli siis miksi ihmeessä tykkäät itse näistä naisista? Tinderissä tulee mätsi vasta kun molemmat tykkää. En aina tajua miesten logiikkaa. Lakkaa tykkäämästä.
En minä ole sanonut että tykkään niistä, tinder näyttää usein kuka tykkää sinusta (secret admirer) ja vaikka ne tykkääjien naamat on sumennettu voit silti päätellä niistä naamoista ja profiileista kuka sinusta tykkäsi vaikka et osta goldia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menisin ja olenkin mennyt treffeille ilman meikkiä, näkee mies tasan kuka olen. Jos se on este ettei naama ole tällätty 24/7 niin siinähän kitisee. Eipähän tule aiheutettua sydäreitä miehille aamulla kun nassu on sama kuin illalla, ehkäpä suorastaan jopa levänneempi ja raikkaampi.
Ei minulla ainakaan meikkaasessa ole kyse kelpaamisesta. Samalla tavalla kuin peseydyn, harjaan hiukset ja laitan pihtaat vaatteet päälle niin myös meikkaan. Osoitan käytökselläni että tapaaminen merkitsee minulle jotakin ja olen panostanut siihen.
Jos mies tulisi kuluneissa pieruverkkareissa treffeille niin tuskin se tekisi sinuun positiivista vaikutusta. Jos parisuhteeseen asti edetään niin pieruverkkarit ja meikitön naama ovat peruskauraa ja saattavat sytyttävät himon kumppanissa, mutta ensimmäinen tapaaminen uuden ihmisen kanssa on asia erikseen.
Näin minäkin miehenä sen näkisin. Jos ei meikkaa muutenkaan niin ei siinä mitään, mutta jos meikkaisi esimerkiksi työhaastatteluun tai töihin, niin luulisi treffikumppaniakin huomioivan samalla tavalla.
Heh, mulle tuli näistä "meikillä/ilman" -jankkauksista mieleen yksi mies vuosien takaa. Käytiin paljon yhdessä baarissa ja sitä rataa, seurusteltu ei koskaan, vaan oltiin enemmänkin kavereita. Hän joskus tokaisi minulle baarireissun jälkeisenä aamuna, että näytän kuulemma ihan samalta aamulla kuin illallakin. Olin että anteeksi kuinka, johon hän että no kun näytät samalta ihmiseltä, jotkut naiset meikkaa niin paljon, ettei meinaa ilman meikkiä tunnistaa. En tänäkään päivänä oikein osaa päättää, olisiko pitänyt ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena :D Toki siis meikkasin baariin ja silloin nuorena aina arjessakin, mutta mitään sentin pakkelikerrosta en ole kyllä harrastanut muuten kuin jossain naamiaispirskeissä, eli aika kevyellä meikillä tuli mentyä iltamenotkin.
Oli, ei ihan ekat treffit. Mies kertoi, että ihan just hänen ihannenaisensa, jonka on aina ajatellut olevan hänelle se oikea, muuttanut hänen naapuriinsa. Nähnyt hänet jo muutaman kerran, muttei ollut rohjennut mennä juttusille.
Aha, siitä sitten vain tutustustumaan ihannenaiseensa, jonka kanssa ei ole koskaan vaihtanut sanaakaan. Kehotin häntä aktivoitumaan ja rohkaistumaan ja menemään juttusille! Ettei nyt vaan menetä ainutlaatuista tilaisuuttaan.😝
Hän kaipasi naispuolista tsemppaajaa, ujo kun oli.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulle tuli näistä "meikillä/ilman" -jankkauksista mieleen yksi mies vuosien takaa. Käytiin paljon yhdessä baarissa ja sitä rataa, seurusteltu ei koskaan, vaan oltiin enemmänkin kavereita. Hän joskus tokaisi minulle baarireissun jälkeisenä aamuna, että näytän kuulemma ihan samalta aamulla kuin illallakin. Olin että anteeksi kuinka, johon hän että no kun näytät samalta ihmiseltä, jotkut naiset meikkaa niin paljon, ettei meinaa ilman meikkiä tunnistaa. En tänäkään päivänä oikein osaa päättää, olisiko pitänyt ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena :D Toki siis meikkasin baariin ja silloin nuorena aina arjessakin, mutta mitään sentin pakkelikerrosta en ole kyllä harrastanut muuten kuin jossain naamiaispirskeissä, eli aika kevyellä meikillä tuli mentyä iltamenotkin.
Kyllä toiset naiset meikkaa niin ettei niitä tunnista samaksi ihmiseksi ilman meikkiä. Varsinkin silmäripset, luomet ja kulmakarvat ovat monilla naisilla ilman meikkiä mitäänsanomattomat ja rumat.
Kun olette naiset harrastaneet yhden illan juttuja niin onko teillä käsilaukussa tai kotonanne eri kokoisia kortsuja vai pelkkä standardi koko?
Olimme molemmat oikeaan aikaan treffeillä , mutta mies kaupungissa y ja minä kaupungissa x. Ennen kännykkäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olimme molemmat oikeaan aikaan treffeillä , mutta mies kaupungissa y ja minä kaupungissa x. Ennen kännykkäaikaa.
Olitteko sopineet tapaavanne Kirkkokadulla tai Keskuskadulla, vai miten tuo onnistuu? Abc:llä? Kookaupan edessä?