Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni puhkesi munasarjakysta kesken treffien. Sattui meinaan niin perkeleesti ja sairaalareissu siitähän tuli. Eivät ne treffit muutenkaan olleet kovin hauskat, sillä deittini puhui koko ajan vaikeasta äitisuhteestaan ja syytti yhteiskuntaa kaikesta (esim. omista veloistaan). Lisäksi sanoi, että naisia pitää voida kurittaa fyysisesti, jos ei puhetta usko. Kun aloin aloin itkeä kivusta, syytti hän minua roolin vetämisestä ja säälin keräämisestä, jota myös hänen oma äitinsä jatkuvasti tekee. Onneksi tarjoilija soitti minulle ambulanssin ja pääsin Acutaan. Sain perääni viestin, jossa haukkui minut säälittäväksi h*oraksi, seuraavana päivänä kysyi voitaisiinko vielä tavata... Ei voitu :D
Tapasimme siis deittisivustolla ja hän kuvaili itseään ystävälliseksi, rennoksi ja huumoritajuiseksi. Viestien perusteella hän olikin kaikkea kuvaamaansa, mutta livenä oli täysin erilainen ja suoraan sanottuna pelottava. Munasarjani selvästi yritti vain pelastaa minut tältä häiskältä, mutta joku kivuttomampi tapa olisi ollut enemmän mieleeni.
Hyvä sun munasarja!
Vierailija kirjoitti:
Mies juotti minua baarissa vähän liikaa, joten liukastelin ja kaatuilin koko kotimatkamme päätyen lopulta putkaan nukkumaan. Sinne jäi se mies keskustaan yksin ihmettelemään, kun poliisit vei naisen vierestä, jota oli sitten juottanut monta turhia ihan turhaan. Hän oli laittanut myöhemmin aamuyöllä jotain epäselvää viestiä, että olisit nyt edes tullut tänne yöksi... Ok.
Mä ainakin päätän ihan itse, kuinka paljon juon :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37059 kirjoitti:
Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia. Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä.
Mä oon miettinyt tätä vaikka en photoshoppaa enkä filtteröi kuviani, niin tietenkin yritän valita mahdollisimman kauniit kuvat. Ja sitten jos kuva on liian hyvä ilman muokkauksiakin, pettyykö mies? Mutta kynnys laittaa ruma/raatorealistinen kuva itsestäni julkisesti nettiin on liian suuri. Enhän tiedä yhtään kuka kuvan näkee, mahdollisesti tallentaa ja lähettelee kavereille tai tekee meemin tms. Miten siis voisi laittaa tarpeeksi realistisen mutta silti nätin kuvan niin ettei tule suuria pettymyksiä?
Naiset ovat huijareita, ensin meikataan naama ihan erinäköiseksi kuin todellisuudessa on ja sitten vielä filtteröidään kuvia, moni nainen on oikeasti ruma ilman meikkiä ja meikin kanssa kaunis.
Itse miehenä filtteröin kuvia, mitä eikö mies saisi huijata?
Kiitos vastauksestasi mutta se ei kyllä mitenkään liity siihen että minä EN muokkaa kuviani. On silti suuri ero kauniin ja ruman kuvan välillä kuvakulmien, valotuksen jne avulla.
Outoja nämä miehet jotka vinkuu naisen meikistä/ mrikkaamattomuudesta/ vaatteista yms. Jos ne kerta on teille noin kynnyskysymyksiä, niin miksi ette laita profiiliinne, että haluatte meikkaamaatoman baisen/ meikkaavan jne? Sitten aletaan treffeillä itkemään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.
Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.
Ap ei ollut se joka esti kaikissa someissa, joten mies oli se huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37059 kirjoitti:
Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia. Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä.
Mä oon miettinyt tätä vaikka en photoshoppaa enkä filtteröi kuviani, niin tietenkin yritän valita mahdollisimman kauniit kuvat. Ja sitten jos kuva on liian hyvä ilman muokkauksiakin, pettyykö mies? Mutta kynnys laittaa ruma/raatorealistinen kuva itsestäni julkisesti nettiin on liian suuri. Enhän tiedä yhtään kuka kuvan näkee, mahdollisesti tallentaa ja lähettelee kavereille tai tekee meemin tms. Miten siis voisi laittaa tarpeeksi realistisen mutta silti nätin kuvan niin ettei tule suuria pettymyksiä?
Itsekään en koskaan filtteröi kuviani, en edes osaisi. Mutta kuvia valitessa on tosi vaikeaa arvioida antavatko ne realistisen kuvan itsestään. Jotenkin sitä ei hahmota samalla tavalla kuin muista ihmisistä.
Niitähän piisaa....
Erään miehen kanssa tapasimme jokirannassa ja kävimme yksillä. Koko treffien ajan hän puhui siitä kuinka ei ole alkoholisti. Minulle jäi sellainen mielikuva, että oli koska niin kovasti korosti ettei ole. Itse en ole alkoholisti enkä absolutisti mutta en kerro asiasta kenellekään.
Luulen että tunnen mimmin josta ”puhut”. Äärettömän kissarakas, hauska, puhelias, energinen ja luotettava. Joo, tatuoinnit ovat tatuointeja, mutta niillä jokaisella on oma syynsä ja tarinansa. Hän on itse melkoisen taitava sillä alalla, mutta on antanut myöskin saman liikkeen harjoittelioiden tatskata itseään, jotta oppisivat. Tästä voi toki olla montaa mieltä, mutta taustalla on hänen kohdalla hyväsydämisyys.
Rehellinen, hyvä huumorintaju, hyväntahtoinen, luotettava, kekseliäs, luova, suoraselkäinen lojaali ja älykäs. Kissat ovat rakkaita, mutta eivät ohita kumppania. Olen saattanut kuulla aikoinaan maininnan teidän treffeistä. Ei haukkunut, vaan totesi että taisi tatskat ja kissat pelästyttää.
Ei voi muuta todeta, kuin että jos olisit ohittanut nämä ”faktat” ja oikeasti tutustunut ihmiseen, olisit saattanut huomata tavanneesi tyypin, jolla on huomattavasti enemmän mielenkiintoista sisältöä kuin pinnalle näkyy. Missasin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos menee jankkaamiseksi mutta kannanpa minäkin korteni kekoon tuossa meikki-asiassa. Itse en kehtaisi ilmestyä deideille ehostamatta sillä mies luulisi minun olevan sairas tai surullinen. Oikeasti. AINA kun olen ilman meikkiä kysellään että onko kaikki ok, oletko sairas... mielummin peitän mustat varjot silmien alla ja aneemisen kalpeuden ainakin ensimmäisillä tärskyillä. Moni nainen näyttää hyvältä meikittä mutta minä en ikinä kyllä kuulu heihin. Nätit vaatteetkaan ei pelasta jos näyttää ruumiilta.
Onko mukava huijata miehiä? Mitä jos ruma mies meikkaisi itsestä komean ja sinä ihastuisit sen ulkokuoreen ja sulle paljastuu vasta sitten miehen ruma naama kun heräät aamulla sen vierestä?
Sinä puhut nyt täydestä sotamaalauksesta, minä tummien silmänalusten piilottamisesta. T. se haudasta nouseen näköinen
Tyyppi näytti profiilikuvassa Keanu Reevesiltä, sovitussa paikassa odotti lähinnä Severius Snapen näköinen mies. Puhui koko ajan siitä miten siskonsa kasvattaa marsuja ja olisinko minä kiinnostunut hankkimaan marsun? Koetti antaa siskonsa numeroakin.
Näitä tällaisia on siis nähtävästi oikeastikin... :,D
Vierailija kirjoitti:
Niitähän piisaa....
Erään miehen kanssa tapasimme jokirannassa ja kävimme yksillä. Koko treffien ajan hän puhui siitä kuinka ei ole alkoholisti. Minulle jäi sellainen mielikuva, että oli koska niin kovasti korosti ettei ole. Itse en ole alkoholisti enkä absolutisti mutta en kerro asiasta kenellekään.
Ei välttämättä tarkoita että on viinaanmenevä, saattoi vain olla setäni tai kaltaisensa joka on aikamoinen hölösuu ja puhelee joskus typeriä, vaikka tarkoittaakin hyvää. Hän siis myös pitää erityisenä hyveenä sitä ettei juo humalahakuisesti.
Mulla on tinderissä profiili ja olen yllättynyt siitä kuinka paljon ulkonäöllisesti itseäni alempitasoiset naiset laittavat tykkäyksiä, miksi ette hae omaa tasoanne vastaavaa seuraa? Jos minä olen jotain 3,5/5 niin minun kimpussa on paljon 2/5 naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37059 kirjoitti:
Itsekään en koskaan filtteröi kuviani, en edes osaisi. Mutta kuvia valitessa on tosi vaikeaa arvioida antavatko ne realistisen kuvan itsestään. Jotenkin sitä ei hahmota samalla tavalla kuin muista ihmisistä.
Muistuipa mieleen, kun aikana ennen Tinderiä lähetin chattipalstalla tutustumalleni nuorelle miehelle kuvan itsestäni. Ihan paperikuvan kirjepostina, kun ei ollut mitään sopivaa kuvaa koneella tai mahdollisuutta skannata. Arvoin kaverieni kanssa kahden kuvan välillä, jotka oli joissain tyttöjen illoissa napattu. Ystäväni keksi niille valintaa helpottamaan hauskat luonnekuvaukset, joita en valitettavasti enää muista.
Mutta joo, kuva löysi tiensä perille eikä tainnut täystyrmäystä tulla, koska poika päätti matkustaa kotikaupunkiini minua tapaamaan. Jutusta ei kehkeytynyt etäkaveruutta kummempaa, mutta poika toisteli useamman kerran, että näytän tosi erilaiselta kuin kuvassa ja että se kaiketi johtui hiuksista, jotka olivat tapaamisessa auki. Ikinä ei selvinnyt, oliko todellisuus kuvaa karumpaa, kun en kehdannut kysyä. Olen hyvin epävalokuvauksellinen, joten...
Vierailija kirjoitti:
Näitä tällaisia on siis nähtävästi oikeastikin... :,D
Mulla on aika montakin tommosta TODELLA kummallista treffikokemusta, kun sosiaalisesti vähintäänkin erikoinen tyyppi on lukenut jostain, miten treffeillä kuuluu olla ja sitten järjestänyt mielestään tosi hienot treffit ja on aivan ihmeissään, kun en lämpene.
Keskustellessakin melkein näkee semmoisen listan miehen pään päällä, josta ruksitaan yli aina suoritettu kohta. Kun on kerran kysytty harrastuksista, lemmikeistä ja töistä, kerrottu omista mielenkiinnonkohteista ja tulevaisuudensuunnitelmista, ja tarjottu vielä kahvikuppi ja kerrottu hauska vitsikin, mikä voi olla vikana, ettei nainen haluakaan nähdä uudestaan?
Kun tuntuu, ettei siellä ihmisessä ole kotona ketään, ja deittikumppaniin suhtaudutaan kuten johonkin mekaaniseen koneeseen. "Tällä inputilla sieltä pitäisi tulla positiivinen output". Sitten päädytään ehkä ajan kanssa siihen, että naiset ovat vaan ihan kauheita, ja katkeroidutaan. Nämä tyypit haluavat tyypillisesti ihan kenet tahansa tyttöystäväkseen, kunhan vain saisivat tyttöystävän.
Vierailija kirjoitti:
Minävaan45v kirjoitti:
Miesisäitsekkin kirjoitti:
10 vuotta sitten tapasin eräissä juhlissa yh-äidin, jonka kanssa soiteltiin ja viestiteltiin juhlien jälkeen. Kutsui parin viikon päästä minut luokseen syömään, kun hänen lapsensa ovat isällään viikonlopun. Lupasi tehdä risottoa, jos minä tuon kuoharin. Nainen oli kaunis. Rintava ja säärevä brunetti.
Menin sovittuun aikaan asunnolle. Nainen oli pukeutunut tyylikkäästi ja seksikkäästi. Pahoitteli, että lapset olivatkin kotona, koska lasten isä oli tehnyt oharit eikä ollut saanut lapsiaan mihinkään hoitoon. Oli soittanut sukunsa läpi.
Nainen komensi lapset pysymään omassa huoneessa koko illan. Nainen oli tehnyt ruokaa pitkän kaavan mukaan ja juonut viiniä samalla eli oli kännissä.
Söimme ja joimme. Hän laittoi Tauskia ja Pabloa soimaan. Lapset kävi välillä vessassa, josta oli näköyhteys olohuoneeseen.
Kun katselimme leffaa, nainen laittoi ison paidan/ pontson mun syliin ja alkoi sen alla ottamaan multa suihin. Mitään ei siis näkynyt mihinkään. Huomasin hetken päästä, että naisen 10v poika pysähtyi vessamatkalla katsomaan oviaukosta olohuoneeseen. Jatkoi sitten matkaa. Pakotin naisen lopettamaan bj:n, kunnes lapset ovat nukkumassa. Leffan jälkeen ja lasten nukkuessa, menimme naisen makkariin harrastamaan seksiä, mutta hiljaa ettei lapset herää.
Oli todella outo kokemus. En kehdannut aamulla katsoa poikaa silmiin ja poistuin tekosyyllä ilman aamupalaa paikalta.
Meillä oli tuon illan jälkeen n 6kk tapailu suhde ilman lasten läsnäoloa.
Tapasin keikalla, josta menimme tutuille jatkoille, kauniin yh-äidin la iltana. Oltiin tuttavilla isossa porukassa sunnuntaille puolelle päiville, josta lähdimme syömään ja juomaan lisää. Ravintolassa harrastimme vessassa seksiä (en lauennut). Hänen 12v kaksoset olivat isällään, josta palasivat kotiin su:na alkuillasta.
Nainen kutsui minut asunnolleensa jatkoille harrastamaan seksiä. Kun tulimme talon pihaan selvisi, että lapset ovat jo kotona.
Nainen vei minut kellariin ja meni asuntoon tapaamaan lapsiaan. Odotin kellarissa yksin about tunnin. Nainen tuli takaisin verkkokellariin ja levitti lattialle patjan. Panimme kunnolla verkkokellarin lattialla patjalla pitkään. Laukeaminen oli vaikeaa 2 päivän juomisen vuoksi.
Nainen kävi välillä asunnossa lapsiaan tapaamassa. Nainen halusi, että jään kellariin, kunnes lapset nukahtaa, jonka jälkeen voisin hiippailla asuntoon nukkumaan naisen huoneeseen. Ma:na oli kuitenkin töitä, joten lähdin taksilla kotiin.
Oli melkoiset treffit...
Miksi ihmeessä suostutte näihin piilotteluihin ja kellaripanoihin? Vähän itsekunnioitusta nyt miehet.
Ei se mikään itsekunnioituksen kysymys ole, ettei halua naida äitiä lasten silmien edessä. Äitien kanssa jos haluaa nussia, täytyy joskus olla luova. Ei se sen kummempaa. Otettuhan siitä pitää olla, että nainen on valmis piilottelemaan miestä talossaan että pääsee tämän kanssa touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikainenko? kirjoitti:
Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?
Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.
Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.
M42v
Muuten puhut asiaa, mutta vähän harmittaa tuo "naiset nykyään" -asenne. Itse esim laittaudun aina treffeille ja suurin osa miehistä joita olen tavannut ovat tulleet treffeille enemmän tai vähemmän homssuisena. En silti yleistä että kaikki miehet..
"Suurin osa miehistä" *huoh* Juu et yleistä...
Herää vielä kysymys miksi päädyt treffeille enimmäkseen homssuisten miesten kanssa? Ei minun kohdalle ole sellaisia sattunut. Taidat itsekin olla vähän... tai no enpä sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta meikkaamisesta.. näin keski-ikäisenä kuulas, kalpea ihoni on alkanut punottaa ja minulla on myös todella vaaleat kulmat. Itsetuntoni kestää meikittömyyden, mutta oloni on naisellisempi meikattuna enkä kehtaisi kyllä mennä ekoille treffeille luonnontilassa! Yhtä hyvin voisin jättää saman tien hampaat pesemättä' ja hiukset harjaamatta.
Tehkööt kukin, kuten itsestä hyvältä tuntuu! Meikkaaminen on kuitenkin eri tason juttu kuin esim. se, onko peseytynyt vai ei. Kenenkään ei ole pakko meikata jos ei halua, mutta hygieniasta pitää kyllä huolehtia.
On se silti jonkinlainen pettymys, jos tullaan harmaavarpusena ja näkkäriltä haisevana ENSItreffeille. Ja oli kyllä siisti ja peseytynyt.
-eri
Vierailija kirjoitti:
"Tavattiin" deitti sovelluksessa, ja nainen vaikutti mukavalta ja ennenkaikkea hauskalta tapaukselta! Vaihdeltiin kuvia, ja mielenkiinto kasvoi vaan niiden myötä!
Sitten itse treffeille, kesä-aikaan joten naisella hihaton toppi päällä, ja siis niin hirveästi tatuoitu ettei mitään järkeä. Kaikki tatskat oli jotenkin ihan eri "teemaa", ja ihan todella rumia ja huonosti tehtyjä jokainen. Käsitin, että hänen melkein koko kehonsa on tatuoitu tähän tapaan.
Noh, en tästä lannistunut kuitenkaan, vaan mentiin syömään ja juteltiin siinä, tai oikeastaan minä vaan kuuntelin kun tämä mimmi höpötti taukoamatta kissoistaan, joita oli ilmeisesti jopa 8 hänellä kerrostalo kämpässä. Olisi kuulema todella iloinen, jos saisi minusta isukin hänen kissoilleen. Sillä hetkellä päätin et tää oli tässä. Onneksi tällä naisella alkoi ns. vastuu painamaan siinä ja lähti ruokkimaan katrasta kotiinsa.
Ei nähty enää koskaan.
Luulen että tunnen mimmin josta ”puhut”. Äärettömän kissarakas, aito, hauska, puhelias, energinen ja luotettava. Joo, tatuoinnit ovat tatuointeja, mutta niillä jokaisella on oma syynsä ja tarinansa. Hän on itse melkoisen taitava sillä alalla, mutta on antanut myöskin saman liikkeen harjoittelioiden tatskata itseään, jotta oppisivat. Tästä voi toki olla montaa mieltä, mutta taustalla on hänen kohdalla hyväsydämisyys. Asia olis selvinnyt, jos olisi kysynyt.
Rehellinen, hyvä huumorintaju, hyväntahtoinen, luotettava, kekseliäs, luova, suoraselkäinen lojaali ja älykäs. Kissat ovat rakkaita, mutta eivät ohita kumppania. Olen saattanut kuulla aikoinaan maininnan teidän treffeistä. Ei haukkunut, vaan totesi että taisi tatskat ja kissat pelästyttää.
Ei voi muuta todeta, kuin että jos olisit ohittanut nämä ”faktat” ja oikeasti pyrkinyt tutustumaan ihmiseen olisit saattanut huomata tavanneesi tyypin, jolla on huomattavasti enemmän mielenkiintoista sisältöä kuin pinnalle näkyy. Ihmiseen tutustuu, kun kyselee asioista, jolloin ei tarvitse höpöttää kissoista.. arvostan itse mielenkiintoisia, aitoja ja persoonallisia tyyppejä niin ystävinä kuin kumppanina. Harmi että ei kiinnosta samaa sukupuolta olevat XD mut sinä missasit paljon.
Minä kuulun näihin jotka on aika valjun näköisiä ilman meikkiä koska on tumma tukka mutta meikattuna saa helposti itsestään aika hehkeän. Mies ei ole valittanut kummastakaan naamasta mutta tykkään kyllä meikata ihan kotonakin joskus, siihen menee muutama minuutti kun vähän rajaa silmiä, ripsari ja sutaiseen voiteen/poskipunaa. Vähemmän näkee minua valjuna mutta koska en itsekään viihdy niin. Suhteen alussa tapailuvaiheessa ei olisi tullut mieleenkään mennä ilman meikkiä kun niin pienellä vaivalla sai parannuksen ulkomuotoon ja omaan fiilikseenkin.