Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Kun ensimmäinen tapaaminen oli tapahtunut baarissa niin sitten seuraavan kerran selvinpäin tavatessa ei ollutkaan enää mitään yhteistä puheenaihetta. Kyllä oli vaivaannuttavaa keksiä tikusta asiaa
Vierailija kirjoitti:
Suurkul kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää seksiä, seksiä, seksiä, eikö ihmiset ajattele mitään muuta kuin alapäällänsä?
Kyllä pitäisi olla tunteita mukana ja rakastua ja mielellään avioliittoon,, nimittäin avioliitossa kuuluu vasta harrastaa seksiä
Seksi on kivaa ja vaihtelu virkistää!
Joo, todella kivaa aukaista reidet ekalle vastaantulijalle, hyi stna, sitten me naiset jotka ollaan järkeviä kärsitään näistä pervoista
Tai jos et harrasta seksiä 10000 kanssa olet siveyden sipuli, nunna, uskova, tiukkis, puutteessa yms
Tyhmät ja White trash ihmiset ajattelee vaan alapäällään, fiksut ja järkevät taas yläpäällään ja omaavat enemmän järkeä, keskustelevat muustakin kuin, missä, miten ja kuinka paljon,, esim kulttuuri, tiede yms
Jos on puutteessa, miksi pitäisi esittää siveyden sipulia ja keskustella taiteesta jos panettaa niin että järki on mennä?
Mies ei välttämättä kiinnosta seurustelumatskuna, mutta yhden illan juttuna kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen bi ja nämä olivat treffit naisen kanssa. Terdelle saapui 90-luvun tyyliiseen tuulitakkiin ja pitkään hameeseen pukeutunut, epäsiistin oloinen naishenkilö joka näytti huomattavasti ikäänsä(37) vanhemmalta, oli kuitenkin selvästi sama henkilö eli kuvaa oli filtteröity rankasti tai sitten oli vanha kuva. Nainen joi toista oluttaan siinä vaiheessa kun minä vasta aloittelin ekaa, käänsi sätkiä ja haukkui kelaa, sossua ja exäänsä. Kesken kaiken soitti anoppi joka muistutti naista ettei tämä voisi juoda koska tämän pitäisi illalla hakea Leevi (nimi muutettu, naisen poika). Nainen vaan löi luurin korvaan ja haki lisää kaljaa. Ehdotti sitten että mennään hänen asunnolleen juomaan lisää, siellä on viiniä ja kirkkaita. Bussissa nainen huusi kaikille että me mennään panemaan ja mitä tuijotatte. Perillä nainen keitti kahvia johon kaatoi leijonaviinaa ja ihmetteli kovin kun tahdoin kahvini kahvina. Oli itse jo räkäkännissä. Tuli pussaamaan ja kutsui koko ajan väärällä nimellä tyyliin Tiina-Tuija. Jos olisin mies sanoisin ettei seissyt yhtään mutta naisena sanon, ettei pikkarit kostuneet yhtään. En vaan kehdannut lähteäkään. Yritettiin harrastaa seksiä mutta naisen alapäässä oli kunnon hiiva päällä, siis semmoinen paha hoitamaton hiivatulehdus. Lisäksi anoppi soitteli pojan hakemisesta ja nainen haistatteli tälle puhelimeen. Kun totesin että ehkä sinun pitäisi hakea poikasi alkoi puhua ihan outoja että poika on muka adoptoitu jostain intiaaniheimosta ja että anoppi ja appiukko kuuluu hel vetin enkeleihin. Sanoin lähteväni pissalle mutta hiivinkin ovesta ulos ja estin naisen välittömästi joka paikassa.
Mitä sulle just sanottiin, kaapissa oleva pelle? Älä esitä naista, kukaan ei usko.
Yritä Ville taas rauhoittua. Näyttää olevan vauhti päällä. Espoo saa rauhattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi varmaan kannattanut opetella käyttämään pilkkuja. Olisi voinut tulla toisetkin treffit
Miksi tulet opettamaan, kun et itsekään osaa kirjoittaa virheettömästi?
Pahimpia treffejä oli joskus nuorena kun kaveri tapaili jotain miestä ja sitten piti itse uhrautua jonkun tämän miehen kaverin seuraksi..yhden kerran muistan kun kaveri oikein rukoili, että sun on mun takia pakko kestää sitä kaveria kun muuten se hänenkin ihana mies lähtee jos kaveri ei viihdy😅
Vierailija kirjoitti:
No siis, en tiedä voiko näitä suoranaisiksi treffeiksi sanoa. Olin nuori ja villi ja vapaa ja niinpoispäin. Tapasin pojan, jonka kanssa oli alusta asti selvää, että homma päättyy seksiin.
No, äijällä ei seissyt. Eikä siinä siis mitään, ei sille mitään voi eikä se ole mikään dealbreikkeri. Mutta. Mies sanoi mulle sanasta sanaan:
"Pikku veitikka tais vähän säikähtää. Otakko suihin?"
Tapailin pari kertaa 2-kybäsenä miestä, joka sanoi:" pussaa Petskua". Petsku eli pikku Petteri eli hänen Penis. Pojan nimi oli "Sami".
Aluksi oli hauska läppä, mutta lässytys vei fiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia treffejä oli joskus nuorena kun kaveri tapaili jotain miestä ja sitten piti itse uhrautua jonkun tämän miehen kaverin seuraksi..yhden kerran muistan kun kaveri oikein rukoili, että sun on mun takia pakko kestää sitä kaveria kun muuten se hänenkin ihana mies lähtee jos kaveri ei viihdy😅
Toivottavasti ei tarvinnut uhrautua ihan panoksi asti, sitten ne vasta olisivatkin olleet surkeat treffit.
Nämä eivät sitten ole järjestyksessä
Nuorena luulin olevani bi ja menin treffeille lesbon kanssa. Kuvissa ei ollut näkynyt naisen järkyttävä kuoppainen muhkurainen iho, tai omituisen eriparinen kroppa jossa yläpuoli oli pieni ja siro ja alapuoli valtava. En tiedä olisiko seksuaalinen kokeilu onnistunut jos nainen olisi ollut livenäkin viehettävä, nyt vain pussattiin ja sekin oli aika karmea kokemus sillä nainen tunki kieltään kurkkuuni samalla tavalla kuin eka poikakaverini aikoinaan, luulisi aikuisen jo tietävän ettei suudelman idea ole oksennusrefleksin aiheuttaminen!
Päädyin treffeille miehen kanssa jonka avioero ei ollutkaan selvä ja asia selvisi nolosti, kun menimme miehen asunnolle aikeissa harrastaa seksiä ja vaimo tulikin kotiin! mies vaan sänkötti että sinunhan piti olla töissä. Onneksi nainen oli vihainen vain miehelle ja huiskaisi vain kädellään kun selitin paniikissa etten ikinä tekisi näin tietoisesti.
Menimme syömään sushibaariin miehen ehdotuksesta ja sitten haukkui koko paikan ja ruuat, valitti ettei sushi ole ihmisten ruokaa. No miksi meidän piti sinne sitten ängetä, ajatteliko mies kenties sen olevan tylikkäämpi kuin joku Hesburger tms? Itse kyllä pidän sushista.
Minulla ei ole tatuointeja enkä aio neulakammoisena ottaa, siksi oli sokki kun mies raahasi minut tatuointiliikkeseen jossa oli ns "walk in"-päivä ja otti itselleen kuvan ja olisi maksanut minullekin tatuoinnin. Se koneen surina oli minulle liikaa enkä pystynyt edes katsomaan kun miehelle tehtiin kuvaa, juoksin ulos hermosavuille ja olin valkoinen kuin lakana ja meinasin pyörtyä.
Elämäni ensimmäiset sokkotreffit netissä tavatun miehen kanssa. Oltiin parikymppisiä, köyhiä opiskelijoita, kummallakaan ei autoa ja välimatkaa parisataa kilsaa. Joten sovittiin että mies tulee junalla viikonlopuksi ja yöpyy mun luona (KYLLÄ, massiivinen virhe, mutta olin nuori ja naiivi ja täysin muutaman puhelun ja kuvien perusteella muodostamani mielikuvan pauloissa).
Mies tuli, menin asemalle vastaan ja ihmettelin kun ei hänellä ollut mitään laukkua. Kysyin asiasta ja vastaus oli että eihän parin päivän reissulle mitään tarvitse... Eli ei ollut mukana mitään normaaleja yöpymisvälineitä, edes hammasharjaa! Ilmeisesti tyypille oli ihan tavanomaista olla koko viikonloppu pesemättä hampaita, käymättä suihkussa, vaihtamatta edes alusvaatteita jne. No fiilikset meni tästä ihan välittömästi ja siinä sitä sitten oltiin jumissa koko viikonloppu vieraan ja eittämättä vastenmielisen ihmisen kanssa, kun en kilttinä tyttönä saanut heivattuakaan miestä siihen paikkaan.
Tää on ihan paras ketju. Ei yhtään harmita, että en ole enää deittimarkkinoilla :D
Joskus sellaisen miehen kanssa joka luuli olevansa rokkitähti lähdettiin kotia.
Sitten alkoi duunaamaan niin en oikeasti tiennyt oliko mitään siellä :)
Minulle miehenä mieleen on jäänyt treffit viehättävän neitosen kanssa, ajatuksissani olin toivonut pitempi aikaista suhdetta ja se kariutui heti siihen kun hän olisi ensi tapaamisella halunnut mennä sänkyyn, itse olisin halunnut tutustua ensin kunnolla.
Nuorena en saanut, koska kondomi oli jäänyt kotiin...snif.
Olin treffeillä yhden jätkän kanssa ja ajeltiin autolla. Jossain välissä hän sanoi johonkin juttuuni ”Turpa kiinni tai hakkaan sut” olevinaan vitsillä, mutta ääni oli vihainen. Jotenkin ton kommentin jälkeen mulla meni maku koko tyyppiin. Jätkä oli korviaan myöten ihastunut ja kertoi kaikille tavanneensa elämänsä naisen ja ei oltu edes ikinä koskettu toisiimme. Piti rautalangasta vääntää pari päivää että mulla ei ole tunteita eikä meistä tuu mitään. ”Ihan vitu sama ei puhuta sitten enää IKINÄ” tuli vastaukseksi. Ainiin tyyppi tykkäs selitellä mulle aina miten on pannu jotai kaverimuijaansa ja käyny kokeilemassa :D Kävin itse tyttöjen kaa bilettää ja jätkä laittaa mulle monta kertaa seuraavana päivänä ”hölmöilitkö”? Jotenki tyypissä oli tosi outoja ja karmivia piirteitä, ihan hyvä ettei meistä tullut mitään. Ja tää jätkä on vieläkin katkera SIITÅ :D
Hirveästi en ole treffaillut, mutta ikävin kokemus lie kun nainen maksatutti minulla kalliin ravintolalounaan. Sinisilmäisenä ja vieraassa tilanteessa kohteliaana maksoin empimättä laskun. Hän vieläpä valitsi ravintolan. Syömisen jälkeen hän lähtikin nopeasti menoilleen ja ghostasi minut sen jälkeen täysin.
Vaikka ymmärrän ettei kemia kohdannut, niin jäi silti paska maku suuhun ja vähän sellainen käytetty olo.
Mies oli valehdellut liki kaikesta. Oli ylipainoinen, huonokuntoinen, tuli hakemaan rikkinäisellä autolla....
Piti olla urheilullinen, kehui korjaavansa kaiken itse; autot, talot... ja mm kokkaavansa ruuat itse. Päivän aikana paljastui yksi jos toinenkin kusetus.
En tiedä oliko yhdestäkään asiasta puhunut totta. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun matkustin Treffikumppanin vuoksi.
Mulla oli kerran sellaiset treffit johon nainen ei ollut viitsinyt senkään vertaa panostaa että olisi meikannut.
Jälkikäteen ajatellen hän ehkä tällä ilmaisisi sitä ettei ollut kiinnostunut. Ei tullut kummankaan aloitteesta uusia treffejä. Tuo meikittömyys oli minusta hiukan loukkaavaa minua kohtaan ja osoitti häneltä välinpitämättömyyttä
Sokkotreffit Suomessa asuvan kanadalaisen kanssa. Menimme ravintolaan.
Mies kehui itseään antamatta mulle juuri lainkaan suunvuoroa. Yritin kuitenkin keskustella. Kysyin, puhuuko mies ranskaa, jolloin sai hirveät raivarit!
Että hän ei TODELLAKAAN ole mikään Kanadan ranskalainen, ja haukkui koko kansanosan täysin lyttyyn. Pitkään jaksoi paasata!
Sitten jatkuikin omakehu. En jaksanut kovin kauaa enää kuunnella.
Miehellä (27 v) oli äiti mukana treffeillä. Nähtiin puistossa ja oli saanut kyydin äidiltä joka oli menossa kauppaan, juu varmaan ihan sattumalta. No äitikin sitten halusi tulla tervehtimään, sekin olisi vielä ollut ihan ok kun sosiaalinen ihminen kuitenkin olen. Mutta jäi räpättämään niin pitkäksi aikaa, oikeasti yli tunniksi, että lopulta mun piti lähteä tapaamaan kaveriani ilman että päästiin miehen kanssa tutustumaan yhtään kahdestaan! Ei tullut toisia treffejä, vaikka mies vaikutti ihan ok:lta (ei ollut mikään nössykkä äidin läsnäolosta huolimatta) Tilanne vaan oli liian outo.