Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tksikin lause riittää tappamaan kiinnostuksen. Ei mitään traumaattista kuitenkaan ole sattunut. Olen itse reilu parikymppinen timmi ja nättikin nainen:
Yksi 4-kymppisenä mies kertoi asuvansa ulkomailla ja olevansa Suomessa lomalla. Sovimme käytämme kahvilla, vaikutti fiksulta ja mukavalta. Sovimme että tavataan keskustassa ja mennään yhtä matkaa kahvilaan, mies tiesi jonkun hyvän paikan. Tapaamisaikalla mies oli vastassa autolla, vähän alkoi epäilyttämään miksi ulkomailla asuvalla olisi autoa Suomessa. Sanoi kuitenkin että kuulemma veljen auto lainassa. Tottuneesti kuitenkin siirteli lasten turvaistuimia pois tieltä autosta. Lähdimme ajamaan kahvilaan ja juttelimme ihan mukavasti niitä näitä. Valehtelematta ajettuamme 5min, mies sanoi ”mietin että ei meidän varmaan sittenkään tarvitse mennä kahville”. Jäin miettimään tarkoittaako sitä että ”mennään suoraan panemaan” vai että ”en ole hänen tyyppiään”. Joka tapauksessa asia oli niin typerästi ilmaistu, että sanoin vaan että selkeästi ei meillä synkkaa ja voi heittää minut takaisin keskustaan bussipysäkille. En vaivautunut edes jälkikäteen kysymään mitä tarkoitti. Antoi itsestään typerän kuvan.
Tekstisi antaa puolestaan sinusta suorastaan heik. kolahjaisen kuvan.
Kyllä sinä taidat olla nyt yksinkertainen. Mieti nyt oikeasti jos 5 minuutin tuttavuus ehdottaa joko suoraan panemista tai täräyttää päin että ei ole kiinnostunut. Lopputulos on molemmissa ihan sama, treffejä ei ole syytä jatkaa.
Kommenttini liittyi heikkoon kirjoitustaitoon. Miinuspiste sinunkin älyllesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tksikin lause riittää tappamaan kiinnostuksen. Ei mitään traumaattista kuitenkaan ole sattunut. Olen itse reilu parikymppinen timmi ja nättikin nainen:
Yksi 4-kymppisenä mies kertoi asuvansa ulkomailla ja olevansa Suomessa lomalla. Sovimme käytämme kahvilla, vaikutti fiksulta ja mukavalta. Sovimme että tavataan keskustassa ja mennään yhtä matkaa kahvilaan, mies tiesi jonkun hyvän paikan. Tapaamisaikalla mies oli vastassa autolla, vähän alkoi epäilyttämään miksi ulkomailla asuvalla olisi autoa Suomessa. Sanoi kuitenkin että kuulemma veljen auto lainassa. Tottuneesti kuitenkin siirteli lasten turvaistuimia pois tieltä autosta. Lähdimme ajamaan kahvilaan ja juttelimme ihan mukavasti niitä näitä. Valehtelematta ajettuamme 5min, mies sanoi ”mietin että ei meidän varmaan sittenkään tarvitse mennä kahville”. Jäin miettimään tarkoittaako sitä että ”mennään suoraan panemaan” vai että ”en ole hänen tyyppiään”. Joka tapauksessa asia oli niin typerästi ilmaistu, että sanoin vaan että selkeästi ei meillä synkkaa ja voi heittää minut takaisin keskustaan bussipysäkille. En vaivautunut edes jälkikäteen kysymään mitä tarkoitti. Antoi itsestään typerän kuvan.
Tekstisi antaa puolestaan sinusta suorastaan heik. kolahjaisen kuvan.
Kyllä sinä taidat olla nyt yksinkertainen. Mieti nyt oikeasti jos 5 minuutin tuttavuus ehdottaa joko suoraan panemista tai täräyttää päin että ei ole kiinnostunut. Lopputulos on molemmissa ihan sama, treffejä ei ole syytä jatkaa.
Kommenttini liittyi heikkoon kirjoitustaitoon. Miinuspiste sinunkin älyllesi.
Turhaan yrität päteä. Tekstissä on muutama kirjoitusvirhe. Hyvin saa älykäs ihminen selvää mitä siinä sanotaan. Toki haastavampaa jos on vähä-älyinen kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ylsi kivannäköinen ja oloinen kundi pyysi Tinderissä kahville. Sovimme näkevämme kahvilan parkkipaikalla ja menetämme siitä sisään. Kun tapasimme hän oli hymyilevä ja ihan normaalin oloinen. Menimme sisään ja sanoin että minun on pakko käydä vessassa, mutta hän voi mennä edellä valitsemaan kahvit. Saman tien kun olin vessassa mies laittaa Tinderissä viestin ”sori, emmä pysty tähän” ja blokkaa perään ja häipyy kahvilasta :D jäi kyllä todella mietityttämään että mihin hän ei konkreettisesti pysty, tarkoitus oli oikeasti vain kahvitella. ja että eikö oikeasti nelikymppisellä miehellä ole munaa sanoa mistä kiikastaa :D ja olen itse kaunis, timmi, korkeakoulutettu parikymppinen nainen. Oikeasti oli vaikea ymmärtää mikä nyt oli niin kamalaa että piti lähteä karkuun :D
No oli kyllä aika tökeröä käytöstä sulta. Laitoit sit miehen maksamaan myös oman kahvisi. Eri asia jos mies tarjoaa ja olisi varmaan tarjonnutkin, mutta sen verran tökeröä käytöstä sulta etten ihmettele että lähti.
Nainen toi leffatreffeile leffateatteriin omat juomat ja suklaaneliötä tupperware astioissa, jotta ei kuluisi rahaa. Tarjosin leffan jälkeen kaljat. Tapailtiin hetki, oli 2 lapsen yh omistusasunnossa, joten raha oli tiukalla
20v olin treffeillä fitness naisen kanssa, joka puhui putkeen 1,5h shampooista ja hoitoaineista. Yritin monta kertaa vaihtaa puheenaihetta, mutta turhaan.
Nainen vei minut yksiöönsä harrastamaan seksiä. Seksin jälkeen lähdin käymään vessassa, jolloin selvisi että asunto on osa hänen vanhempiensa isompaa asuntoa ja vessa oli isossa asunnossa. Asia selvisi, kun törmäsin vessan ovella hänen isäänsä. Pikkasen säikähdin.
Olin Tinder treffeillä naisen kanssa. Kaikki meni ok ja sovittiin, että ollaan yhteyksissä ja sovitaan uudet treffit. Kahden päivän päästä häneltä tuli viesti, jossa kyseli pidinkö hänestä jne. Kehuin vastauksessa häntä/ ulkonäköä. Vähän ajan päästä tuli viesti jossa hänen miehensä uhkaili minua jättämään hänen naisensa rauhaan jne. Nainen oli halunnut tehdä On Off miesystävänsä mustasukkaiseksi ja saada sitoutumaan heidän suhteeseensa. Oli kiva olla "avuksi"
Ei sinänsä ollut huonot deitit, mutta erikoista että eräs nuori nainen kyseli deittien jälkeen viestitse että voisinko antaa hänelle palautetta ja mitä voisi parantaa ja mitä meni treffeillä huonosti jne. Ihan kuin olisi tekemässä jotain työsuoritetta ja minun pitäisi arvioida hänen suoriutumistaan. Huomasin että häntä ärsytti kun vastasin vain että ”olit juuri hyvä tuollaisena kuin olet ja ei ole mitään syytä olla mitään muuta”, mutta sitä mieltä oikeasti olin.
Ihan ok deitit huipentui siihen, kun parkkipaikalla kotiinlähdön hetkellä mies alkoi kehumaan kuinka taitava on antamaan suuseksiä. Malliksi vielä työnsi kielensä ulos ja alkoi lipomaan sillä kuin käärme. Olin ihan sanaton, hyppäsin autooni ja kaahasin paikalta.
No siis, en tiedä voiko näitä suoranaisiksi treffeiksi sanoa. Olin nuori ja villi ja vapaa ja niinpoispäin. Tapasin pojan, jonka kanssa oli alusta asti selvää, että homma päättyy seksiin.
No, äijällä ei seissyt. Eikä siinä siis mitään, ei sille mitään voi eikä se ole mikään dealbreikkeri. Mutta. Mies sanoi mulle sanasta sanaan:
"Pikku veitikka tais vähän säikähtää. Otakko suihin?"
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Törkee tyyppi sai mitä ansaitsisikin .
Kerroin jo surkeimmat treffit, mutta tulee mieleen toinen vähän huvittavampi tapaus. Sovittiin treffit läheiselle huoltoasemalle. Kun tein lähtöä tuli viesti, että hän ei ehdi sovittuun aikaan vaan menee vielä tunti. Sen jälkeen tuli viesti, että menee vielä puoli tuntia edellisestä sovitusta ajasta. Sitten menin sovittuun paikkaan huoltoaseman eteen ja miestä ei näy. Hän myöhästyi vielä 15 minuuttia. Kyselin, että mikä ongelma hänellä oli. Ajattelin myöhästymisen syyksi jotakin tärkeää, mutta ei. Hänellä kuulemma kestää lähdöt, kun tulee mieleen kaikkea, mitä kotona pitää tehdä mm. nettisivuja mitä ei ehtinyt aamulla katsomaan. Siitä kahville. Melkein heti kun istuimme alas hän kysyy "tuleeks tästä jotain". Olin aika hämmentynyt, sanoin että jutellaan ja tutustutaan, niin sitten sen näkee. Hän ei kysellyt mitään minusta. Minä kyselin kiinnostuksen kohteita yms. ja hän vastasi lyhyesti tyyliin "jalkapallo" ja heti perään "no tykkäätsä musta, tuleeks tästä jotain". Hän kertoi miten eri treffikerroilla edetään, ekalla ensivaikutelma, viimeistään kolmansilla suutelua ja jos ei viidensiin mennessä ole seksiä, niin jutusta ei tule mitään. Lähtiessä oli jo vähän hermostunut minuun kun en osannut vastata tuleeks meidän jutusta mitään. Ei tullut toisia treffejä :) Hän viestitteli jonkin kerran vielä jälkeenpäin, mutta hävisi deittisovelluksista jonkin ajan päästä. Toivottavasti löysi etsimänsä.
Nettitreffit, joille lähdin, koska mies kuulosti tosi miehekkäältä ja itsevarmalta, jopa hiukan ylimieliseltä. Ajattelin kiinnostuneena tavata kuitenkin.
Kaukaa jo näin itseäni lyhyemmän, tynnyrivatsaisen ja rallimerkki-nahkatakkisen tyypin. Lännenbootsit jalassa. Kädet ja jalat olivat pikkuruiset. Kenkä ehkä numeroa 38.
Kävimme baarissa, jossa päihtyi parin oluen jälkeen. Yritti olla kovis ja oikaista ajatuksiani koko ajan. Sitten hyvää loppuelämää.
Lähdin leffaan juristiopiskelijan kanssa 90-luvn alussa.
En tuntenut miestä ennestään. Hän oli varannut oman aition jostain vanhasta teatteista ja halusi kähmiä ja nuoleskella heti elokuvan alussa.
En pitänyt noin nopeasta etenemisestä ja torjuin tyypin. Elokuvaillan päätteeksi tämä sanoi että ”olen ollut treffeillä paljon paremmankin näköisten naisten kanssa”.
Se siitä...
Kaikki missä mä olen ollut mukana.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää seksiä, seksiä, seksiä, eikö ihmiset ajattele mitään muuta kuin alapäällänsä?
Kyllä pitäisi olla tunteita mukana ja rakastua ja mielellään avioliittoon,, nimittäin avioliitossa kuuluu vasta harrastaa seksiä
Miksi harrastaa sielläkään, vai seksinkö takia menet naimisiin? Pelkkää seksiä, seksiä, seksiä, etkö ajattele muulla kuin alapäälläsi?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää seksiä, seksiä, seksiä, eikö ihmiset ajattele mitään muuta kuin alapäällänsä?
Kyllä pitäisi olla tunteita mukana ja rakastua ja mielellään avioliittoon,, nimittäin avioliitossa kuuluu vasta harrastaa seksiä
Seksi on kivaa ja vaihtelu virkistää!
Mun nykyään jo kuollut kaveri, ikäiseni nainen ja ystävä yliopistolta, oli saanut päähänsä, että kun mä oon sinkku, hän järjestää mulle treffit. En ole paljoa treffeillä käynyt. Noh, mulle sitten soitti mies, joka tiedusteli miten pitkä mä oon. Sanoin, että 174 cm, hän oli lyhyempi. Jotain hän siinä kuulusteli ja tavattiin sitten baarissa Kalliossa tuopillisten ääressä.
Ensin hän valitti siinä aikansa, että olen aivan liian pitkä ja humaltuessaan päätyi flirttailemaan ja tarjoamaan baarin kaikille muille naisille juotavia, ei minulle. No, en ole sen jälkeen käynyt millään tällaisilla treffeillä, vaikka miehen sain ja lapsia siunaantui. Oi niitä villejä sinkkuaikoja. :-D
Sellaiset, jossa miehellä paljastuu olevan liian pieni tai kemiat ei synkkaa yhtään. Tai jos mies on puhunut vaan ja ainoastaan itsestään, kysymättä minulta mitään. Kamalinta on istua treffeillä monta tuntia vaivaantuneena ja haluta pois, loppuviimeksi pitää löytää keino lähteä ja miettiä mitä sanoa, jos mies pyytää näkemään uudestaan ja ei halua. Yksi keino on olla tietty vastaamatta mitään. Siksi en anna helpolla enää vaikka numeroa toiselle, säästyy ikävältä ruinaamiselta jos toinen kiinnostuu sinusta enemmän kuin sinä hänestä. Eli yhteenvetona: kamalinta on yrittää päästä eroon miehestä, joka ei sytytä. Stressaa niin maan pirusti.
Miehet jotka olettavat heti ekojen treffien jälkeen että seurustellaan,, mikä kiire miehillä on parisuhteeseen??? Varsinkin kun kemiat ei kohtaa, vaan mennään mentaliteetilla kunhan on vaan joku
Ap olisi varmaan kannattanut opetella käyttämään pilkkuja. Olisi voinut tulla toisetkin treffit
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka olettavat heti ekojen treffien jälkeen että seurustellaan,, mikä kiire miehillä on parisuhteeseen??? Varsinkin kun kemiat ei kohtaa, vaan mennään mentaliteetilla kunhan on vaan joku
Jep, noita tuli vastaan. Jos nainen olisi yhtä takertuva, juoksisivat karkuun.