Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
301/2388 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tosi usein olen joutunut pettymään, koska mies, heti, kun on päästy vähänkään läheisimmäksi ja sellainen yhteys on löytynyt keskustelussa siinä treffien aikana, niin on alkanut avautumaan suhteestaan entiseen naiseensa. En tiedä, onko minussa jokin piirre, mikä aiheuttaa tämän, mutta näin on tapahtunut ainakin kahdeksan kertaa.

Vierailija
302/2388 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti on käynyt niin, että ekat treffit ovat sujuneet todella hyvin, nainen on ollut hauska ja hyvää seuraa, on oltu kovasti innoissaan seuraavasta tapaamisesta.

Toisilla treffeillä nainen on ollut vaivaantunut, alkanut itkemään ja tilittämään kuinka ei ole päässyt vielä yli eksästään jne. Näitä äkillisiä suunnanmuutoksia on siis ollut useita ja ovat tulleet aivan puun takaa.

Tokihan ymmärrän, että eron jälkeen tulee takapakkeja ja jollakin voi olla esim. masennusta taustalla mikä ei sinänsä olisi vielä ehdoton dealbreaker. Ihmettelen vain miksi lähdetään liian pian eron jälkeen etsimään uutta kumppania ja altistetaan viaton sivullinen turhille pettymyksille. Olen siis hakenut deitti-ilmoituksessa vakavaa suhdetta, joten nämä laastarin etsijät harmittavat. Ottaisivat ennemmin yhteyttä ei-vakavaa suhdetta etsiviin.

Juu, näitä on miehissäkin. Mullakin yhdet huonoimmista treffeistä liittyvät tuollaiseen tapaukseen. Olin pitkän matkan päästä tullut tapaamaan miestä ja sitten tämä alkaa heittää juttua ihanasta eksästä milloin mihinkin väliin. Saakelin vaivaannuttavaa. Ainakin tuli selväksi kuka hänellä oli minun sijaan mielessä. Olin niin ikään painottanut etsiväni vakavaa suhdetta, joten turhautti että tuollaiseen tuli käytettyä aikaa.

Tapailin vähän aikaa miestä, joka muisti kertoa joka ikisessä välissä, kuinka hyvä ruoanlaittaja hänen ex-vaimonsa olikaan. Kun lopetettiin tapailu, sanoin, ettei ehkä jatkossa kannata sitä niin mainostaa ainakaan ihan suhteen alussa. Hän nolostui, ei ollut tajunnut itse, että jauhaa asiasta koko ajan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treffailin aikana ennen tinderiä, eikö mitään järkkyä ole tullut eteen, onneksi. Kerran tapasin miehen, käytiin rannalla juttelemassa ja se siitä, ei oltu yhteydessä sen jälkeen. 15v myöhemmin hän soitti mulle töihin, kun oli aloittanut uudessa duunissa, hän oli yhden meidän isoimman asiakkaan edustaja, ja sen jälkeen puhuttiin puhelimessa useita kertoja viikossa plus meilattiin. Jossain vaiheessa hän oli niin tyytyväinen mun duuniin että lähetti kiitos kirjeen johdolle. Mistä sitten tunnistin? Hän sanoi että muistaa mun sukunimen paikkakunnalta x, ja mun sukunimeä ei ole siis muilla. Sen jälkeen kävin katsomassa kuvaa :D en koskaan kertonut että mehän siis ollaan tavattu, en tänäkään päivänä tiedä yhdistikö.....mutta ajattelin että thank god ei käyty silloin sängyn kautta

Vierailija
304/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti on käynyt niin, että ekat treffit ovat sujuneet todella hyvin, nainen on ollut hauska ja hyvää seuraa, on oltu kovasti innoissaan seuraavasta tapaamisesta.

Toisilla treffeillä nainen on ollut vaivaantunut, alkanut itkemään ja tilittämään kuinka ei ole päässyt vielä yli eksästään jne. Näitä äkillisiä suunnanmuutoksia on siis ollut useita ja ovat tulleet aivan puun takaa.

Tokihan ymmärrän, että eron jälkeen tulee takapakkeja ja jollakin voi olla esim. masennusta taustalla mikä ei sinänsä olisi vielä ehdoton dealbreaker. Ihmettelen vain miksi lähdetään liian pian eron jälkeen etsimään uutta kumppania ja altistetaan viaton sivullinen turhille pettymyksille. Olen siis hakenut deitti-ilmoituksessa vakavaa suhdetta, joten nämä laastarin etsijät harmittavat. Ottaisivat ennemmin yhteyttä ei-vakavaa suhdetta etsiviin.

Juu, näitä on miehissäkin. Mullakin yhdet huonoimmista treffeistä liittyvät tuollaiseen tapaukseen. Olin pitkän matkan päästä tullut tapaamaan miestä ja sitten tämä alkaa heittää juttua ihanasta eksästä milloin mihinkin väliin. Saakelin vaivaannuttavaa. Ainakin tuli selväksi kuka hänellä oli minun sijaan mielessä. Olin niin ikään painottanut etsiväni vakavaa suhdetta, joten turhautti että tuollaiseen tuli käytettyä aikaa.

Tapailin vähän aikaa miestä, joka muisti kertoa joka ikisessä välissä, kuinka hyvä ruoanlaittaja hänen ex-vaimonsa olikaan. Kun lopetettiin tapailu, sanoin, ettei ehkä jatkossa kannata sitä niin mainostaa ainakaan ihan suhteen alussa. Hän nolostui, ei ollut tajunnut itse, että jauhaa asiasta koko ajan :D

Antaa näiden mainostaa vaan. Hyvähän se on että treffikumppanille selviää heti millainen hölmö on kyseessä kun ei edes yritä peitellä sitä.

Vierailija
305/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.

Viestisi perusteella olet nyreä marttyyri. Ei ihme että treffisi eivät oikein ota tulta.

Kerran olin vähän vastaavan tyylisen tyypin kanssa kahvilla: Koko ajan se marmatti, miten kurjaa kaikki on ja miten varmaan nyt ajattelen hänestä vaikka mitä kun ei ole hienoa gourmeeta ja itse halusin oman kahvinikin maksaa joten en varmaan ole kiinnostunut ja paikkakin on epäviihtyisä ja sää huono eikä hänkään nyt ole mikään komea ja lihaksikas hunksi eikä rikaskaan ja ja ja... Eipä siinä oikein muuta voinut kuin sanoa että oikeessa olet, lähdenkin tästä.

Vierailija
306/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tää sama naistenparjaaja ja vihaaja pyörii vaan, onko ihme että naiset ei huoli, koko ajan marisee et naiset ei halua sitä tai tätä, naiset sitä ja tätä

Muuta vihaaja asennettasi ja muista perus käytöstavat niin sua voisi lykästää

Vierailija
307/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmat treffit oli ne, joilla mies oli valmiiksi jo niin tuiterissa, ettei pystyssä meinannut pysyä. Ei tullut uusia treffejä.

Vierailija
308/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joissa Miestä piti katsoa maanisesti silmiin:D jos katsoin vähäänkään muualle niin heti kysyi että mikäs siellä on niin mielenkiintoista ja tiesitkö että pitää katsoa silmiin jos toisen kanssa juttelee? :p

Joo sanoin että eiköhän tää ollut tässä...

Vierailija
309/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.

Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.

Miksi mä olisin ottanut nokkiini? En mä menettänyt yhtään mitään. Mulla oli oikein kiva ilta.

Ap

Et tiennyt sitä vielä tuolla hetkellä.

Vierailija
310/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko tässä syy miksi exäni oli niin kauan sinkku. Yhä saattaa soittaa mitä ruokaa tänään laitan ja saako tulla syömään. Olemme eronneet kahdeksan vuotta sitten :D

Vierailija
311/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä suhteesta ja sinkkumarkkinat olivat avioliittoni aikana muuttuneet kovasti. Oli sovelluksia ja sivustoja ja itsekin päätin yhtä tällaista koittaa. Tapasinkin aika pian yhden miehen, jonka kanssa tapailimme jonkin aikaa. Hän ei täysin vaikuttanut tyypilleni, mutta oli hauska ja mukavaa seuraa.

Reilun kuukauden tapailun jälkeen miehestä alkoi paljastua outoja asioita. Oli mm. tapaillut aiemmin kaveriani, mutta kysyttäessä valehteli tästä. Myöhemmin minulle selvisi että oli valehdellut olevansa töissä, vaikka elatusmaksuja vältelläkseen oli työtön. Varmaan moni muukin asia oli täysin keksittyä.

Viimeiset treffimme olivat todella oudot. Hän ehdotti että viettäisimme viikonlopun yhdessä ja hän järjestäisi yllätyksen. Meidän piti olla yhdessä siis pe-su. Torstai-iltana hän ilmoitti että lapset ovat hänellä lauantaiaamuun ja hänen suunnittelemansa matka täytyy perua. Mutta voisimme silti nähdä ja viettää yhden yön yhdessä. Aiemmat yöt olimme olleet minun luonani ja sanoin, että voisimme nyt olla hänen asunnollaan. Lauantaina mies sanoi, että ei jaksa siivota, ollaan sinun luona. Vastasin, että jos et jaksa siivota, ei meidän sitten tarvitse edes nähdä. Mies pitkin hampain päästi siis minut luokseen, mutta yöksi en voisi jäädä kun hänellä on vain yksi tyyny ja peitto?!?! Minua jo huvitti koko tilanne ja päätin, että kyllä tämä on nyt tässä, mutta vietetään nyt sitten viikonloppu.

Hänen luonaan katsoimme muutaman tunnin urheilua, vaikka olimme sopineet menevämme elokuviin ja syömään. Olin katsonut leffa-aikataulut valmiiksi ja niin oli ilmeisesti mieskin, koska vitkutti lähtöä siihen asti, että emme enää voineet näytökseen ehtiä. Ehdotin, että mennään sitten vain syömään. Tähän mies, että haetaanko jostain ruokaa ja mennään sinun luo. Sanoin, että käyhän se niinkin. Yhtäkkiä hän muisti että hänen täytyy soittaa tärkeä puhelu, että hae sinä ruuat ja hän tulee perässä sinun luo. Hain meille hampurilaiset ja menin omaan kotiin odottamaan että mies tulee.

Söimme ja hän ilmoitti että lapset tulevat hänelle taas illalla ja hän ei voi jäädä yöksi. Tässä vaiheessa minulta loppui kärsivällisyys ja totesin että meidän on parempi lopettaa ilta ja tapailu siihen. Ja hänen ehkä kannattaisi laittaa asiat lastenhoidon suhteen,ja muutenkin, eksän kanssa kuntoon ennen uuteen suhteeseen ryhtymistä. Jouduin käytännössä heittämään miehen ulos ja hän kyseli vielä pitkään, että voitaisiinko vain harrastella seksiä silloin tällöin. Jälkikäteen ajattelin, että ehkä oli valehdellut myös suhteensa tilasta ja oli yhdessä lastensa äidin, tai jonkun muun naisen kanssa.

Vierailija
312/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi tahtonut jo ekoilla treffeillä että kokkaan hänelle koska naisen on tärkeää osata laittaa ruokaa, en tajua miksi suostuin tapaamaan vielä tuollaisen sovinistisen vaatimuksen jälkeen! No, käytiin kahvilla ja meni niin hyvin että uskalsin sopia seuraavat treffit luokseni ja lupasin kokata.  Tein lihamureketta, perunamuussia ja salaattia.  Mies leikkeli ja tutki murekettaan kuin olisi ruumiinavausta tehnyt.  Salaatista närppi sivuun oliivit. Ruuan jälkeen keitin kahvit ja mies valitti, että hänellä tulee tummapaahdosta ilmavaivoja. Tunnelma oli aika lattea.  Alettiin kuitenkin jostain kumman syystä pussailla ja päädyttiin sylikkäin sohvalle makoilemaan. Äkkiä mies loikkasi ylös, kirosi ja juoksi vessaan josta kuului miten varpusparvi lensi. Huusi sitten että hänen pitää mennä ja meni samantien edes naamaansa näyttämättä. Syykin selvisi kun kurkkasin vessaan, kakkaa oli pitkin istuimen reunuksia ja   pöntön kannessakin!  Oksennus meinasi tulla sitä siivotessa.  Mieheltä tuli myöhemmin viesti "Sain sulta ruokamyrkytyksen". Vastasin syylllisen olleen varmaan se  kahvi, koska itse olen kunnossa. Mies ei kirjoittanut enää mitään.  

Vierailija
313/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Aika vittumainen kommentti. Välinpitämätön ja osoittaa, ettei ole oikein asemissa... ei osaa lukea tilannetta... tai sitten aapee ko tiesi, että tää ei oo hänelle hyvä ja vastasi noin. Pääsi eroon.

Olihan se typerä kommentti. Mutta näitä sattuu.

Vierailija
314/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt treffeillä. Tapasin ekan poikaystävän, kun olin 14 ja seurusteltiin 1,5 vuotta heti ekan diskokohtaamisen jälkeen. Toinen poikaystävä löytyi teatterikerhosta lukion ekalla viikolla. Ei meilläkään mitään treffejä ollut vaan suoraan alettiin seurustelemaan. Saman pojan kanssa muutettiin yhdessä ekaan yhteiseen asuntoon, kun lähdin opiskelemaan lukion jälkeen. Kolme vuotta asuttiin yhdessä ja erottiin. Nykyisen mieheni tapasin ravintolassa/yökerhossa v. 1998 ja silloinkin seurustelu alkoi heti. Itse asiassa hän muutti minun luokseni, kun oli tunnettu 4 vkoa. Ei olla tähän päivään mennessä käyty treffeillä. 3 yhteistä lasta. Pitäisi varmaan alkaa käydä, että saisi kokemuksia.

Vierailija
315/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.

Minun ja mieheni ensitreffit eivät menneet täydellisesti: kenkäni hajosivat päivää ennen treffejä, joten jouduin laittamaan treffeille ballerinat, joilla ei todellakaan kävelty kovin pitkään ja koska päivä oli kylmä, olin treffeillä sukat ballerinoissa (ei ollut tyylikästä). Mies oli suunnitellut pienen piknikin, johon kuului vain kahvia. Termari näytti isolta, mutta mieskin hämmästyi, miten vähän siihen mahtui kahvia, kun kumpikin sai lopulta pienen puolikkaan kupin kahvia. :D Sitten tuli kylmä ja vettäkin alkoi sataa, menimme sitten kahvilaan jatkamaan treffejä. Ensisuudelma oli minun puoleltani katastrofi, mutta tässä sitä ollaan, naimisissa. Ei todellakaan täydelliset treffit, mutta asenne ratkaisee. Tilanteelle voi nauraa eikä jäädä vellomaan virheisiin.

Etkö tosiaan omistanut enempää kuin kahdet kengät?! Ne hajonneet (ties kuinka loppuun kulutetut) sekä ballerinat? Hämmentävää kerrassaan.

Vierailija
316/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja mieheni ensitreffit eivät menneet täydellisesti: kenkäni hajosivat päivää ennen treffejä, joten jouduin laittamaan treffeille ballerinat, joilla ei todellakaan kävelty kovin pitkään ja koska päivä oli kylmä, olin treffeillä sukat ballerinoissa (ei ollut tyylikästä). Mies oli suunnitellut pienen piknikin, johon kuului vain kahvia. Termari näytti isolta, mutta mieskin hämmästyi, miten vähän siihen mahtui kahvia, kun kumpikin sai lopulta pienen puolikkaan kupin kahvia. :D Sitten tuli kylmä ja vettäkin alkoi sataa, menimme sitten kahvilaan jatkamaan treffejä. Ensisuudelma oli minun puoleltani katastrofi, mutta tässä sitä ollaan, naimisissa. Ei todellakaan täydelliset treffit, mutta asenne ratkaisee. Tilanteelle voi nauraa eikä jäädä vellomaan virheisiin.

Etkö tosiaan omistanut enempää kuin kahdet kengät?! Ne hajonneet (ties kuinka loppuun kulutetut) sekä ballerinat? Hämmentävää kerrassaan.

Hui. 😱

Vierailija
317/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ennen nykyisen mieheni tapaamista:

Monet puhuneet vain itsestään tai exästään selvä katkeruus äänessä.. Ei ole tullut toisia treffejä.

Yksi tyyppi oli jäätävässä räkätaudissa ja oksetti kun sitä räkää piti ryystää koko ajan.. Mietin koko ajan pakoreittiä, mutta en kehdannut paeta paikalta.

Kerran yksi tyyppi hämmästyi kun juttelin että tykkään metallista ja oli itse muka ollut jossain metallibändissä kitaristi, niin kommentoi pukeutumistani kun ei vissiin sitten odottanut että näytän hevarilta.. Mentiin raxiin ja mies söi ja minä istuin nälkäisenä vastapäätä. Ruuan jälkeen tiet sitten erkani (Yllätys! xD)

Olin yhden tyypin kotona joka osoittautui täydeksi luuseriksi.. Mies 'kokkasi' munavoita eikä saanut edes munia kuorittua, munavoi oli sitten täynnä niitä kuorenpalasia.. Hänellä meni myös vatsa sekaisin.. xD Hän koitti myös olla polttamatta kun en tykännyt tupakoitsijoista, hän sitten vei minut kotiin autollaan mikä oli seissyt varmaan talven yli paikoillaan ja mies siinä jo tärisi ja kertoi kuinka tekee mieli röökiä. Asunto myös haisi tunkkaiselle miehen vaatteita myöten. Ei todellakaan nähty enää tuon jälkeen vaikka hän olisi halunnut.

Vierailija
318/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin about 25 vuotias, ja treffeillä mentiin pubiin istumaan. Mies pieraisi, nuuhki omaa pieruaan ja hihitteli. Pieraisi uudestaan ja samalla nosti kankkuaan tuolista, nuuhki ja hihitti Lähdin kotiin.

Vierailija
319/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin pitkästä suhteesta ja sinkkumarkkinat olivat avioliittoni aikana muuttuneet kovasti. Oli sovelluksia ja sivustoja ja itsekin päätin yhtä tällaista koittaa. Tapasinkin aika pian yhden miehen, jonka kanssa tapailimme jonkin aikaa. Hän ei täysin vaikuttanut tyypilleni, mutta oli hauska ja mukavaa seuraa.

Reilun kuukauden tapailun jälkeen miehestä alkoi paljastua outoja asioita. Oli mm. tapaillut aiemmin kaveriani, mutta kysyttäessä valehteli tästä. Myöhemmin minulle selvisi että oli valehdellut olevansa töissä, vaikka elatusmaksuja vältelläkseen oli työtön. Varmaan moni muukin asia oli täysin keksittyä.

Viimeiset treffimme olivat todella oudot. Hän ehdotti että viettäisimme viikonlopun yhdessä ja hän järjestäisi yllätyksen. Meidän piti olla yhdessä siis pe-su. Torstai-iltana hän ilmoitti että lapset ovat hänellä lauantaiaamuun ja hänen suunnittelemansa matka täytyy perua. Mutta voisimme silti nähdä ja viettää yhden yön yhdessä. Aiemmat yöt olimme olleet minun luonani ja sanoin, että voisimme nyt olla hänen asunnollaan. Lauantaina mies sanoi, että ei jaksa siivota, ollaan sinun luona. Vastasin, että jos et jaksa siivota, ei meidän sitten tarvitse edes nähdä. Mies pitkin hampain päästi siis minut luokseen, mutta yöksi en voisi jäädä kun hänellä on vain yksi tyyny ja peitto?!?! Minua jo huvitti koko tilanne ja päätin, että kyllä tämä on nyt tässä, mutta vietetään nyt sitten viikonloppu.

Hänen luonaan katsoimme muutaman tunnin urheilua, vaikka olimme sopineet menevämme elokuviin ja syömään. Olin katsonut leffa-aikataulut valmiiksi ja niin oli ilmeisesti mieskin, koska vitkutti lähtöä siihen asti, että emme enää voineet näytökseen ehtiä. Ehdotin, että mennään sitten vain syömään. Tähän mies, että haetaanko jostain ruokaa ja mennään sinun luo. Sanoin, että käyhän se niinkin. Yhtäkkiä hän muisti että hänen täytyy soittaa tärkeä puhelu, että hae sinä ruuat ja hän tulee perässä sinun luo. Hain meille hampurilaiset ja menin omaan kotiin odottamaan että mies tulee.

Söimme ja hän ilmoitti että lapset tulevat hänelle taas illalla ja hän ei voi jäädä yöksi. Tässä vaiheessa minulta loppui kärsivällisyys ja totesin että meidän on parempi lopettaa ilta ja tapailu siihen. Ja hänen ehkä kannattaisi laittaa asiat lastenhoidon suhteen,ja muutenkin, eksän kanssa kuntoon ennen uuteen suhteeseen ryhtymistä. Jouduin käytännössä heittämään miehen ulos ja hän kyseli vielä pitkään, että voitaisiinko vain harrastella seksiä silloin tällöin. Jälkikäteen ajattelin, että ehkä oli valehdellut myös suhteensa tilasta ja oli yhdessä lastensa äidin, tai jonkun muun naisen kanssa.

Hölmö. Meniy sitten tapailemaan varattua, aivan selvä juttu.

Vierailija
320/2388 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkö tarina, sorit siitä!

Tästä on jo aikaa, mutta väliäkö sillä. Asuin ulkomailla kimppakämpässä, olin hiljan eronnut ja oloni oli surkea. Yksi kämppiksistäni (mies, sikäli kun sillä on väliä) tuli eräänä päivänä kotiin ja ilmoitti, että erään kulmakauppamme miesmyyjä oli minusta kovin kiinnostunut ja haluaisi kanssani treffeille. En yhtään tiennyt, kenestä siis oli kyse, mutta epätoivoissani sitten suostuin lähtemään herra X:n kanssa sokkona ulos. Kämppikseni oli omine lupineen antanut tyypille numeroni (kiitos tästä :D) ja saimme sitten tapaamisen sovittua.

Mies saapui ajallaan autonsa kanssa minua noutamaan. Aikamoinen kottero se oli, ja mies itse sellainen unibrow-neandertalilaisen näköinen, mutta en ole aiemminkaan välittänyt mistään statussymboleista saati ainoastaan ulkonäöllisistä seikoista - kelasin, että ehkäpä tyyppi on tosi hauska ja hurmaava, mikäpä tässä.

Jo automatkalla ravintolaan kävi kuitenkin selväksi, että mies ei puhunut kovin sujuvaa englantia, enkä itsekään osannut kommunikoida kunnolla hänen äidinkielellään, joten keskustelu oli nuivaa ja kömpelöä. 

Ajelimme aivan toiselle puolelle kaupunkia erääseen kiinalaisravintolaan. Tilasimme ruoat ja viiniä. Jälkimmäistä kittasinkin sitten aika ahkerasti, sillä oloni oli kurja - sekä tuoreen eroni, että piinallisen treffitunnelman vuoksi. Join vieläpä tyhjään vatsaan, joten alkoholi kihahti päähän alta aikayksikön. Niistä lyhyistä lauseista, mitä treffikumppanini oli onnistunut tuottamaan, kävi ilmi että hän oli jokseenkin juntti. Ei selvästikään ollut yhtään perillä saati kiinnostunut mistään yleismaailmallisista ilmiöistä, lähinnä sepusti kömpelösti vain itsestään. Kävi myös jokseenkin... hiiiitaaalla, ja kohta sitten kävikin ilmi että mies oli poltellut pilveä - ja jatkoi sauhuttelua illan mittaan. Jatkuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän