Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
341/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on ainakin yksi puputtelija. Kovasti kävi suomi24 treffeillä. Ärsytti tuo puputtelu. Nykyistä puputtelee. Ei tarvitse opetella nimiä😄

Vierailija
342/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli rinnat täynnä leikkausarpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se sama naistenparjaaja ja vihaaja jaksaa vaan päivästä toiseen haukkua naisia, hankkisi elämän...

Vierailija
344/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindertreffit:

- kuvista aikaa 10v ja 30kg.

- puhui vaan koiristaan

- haukkui eksäänsä koko ajan

- oli parhaillaan hankkimassa vauvaa tanskalaisella spermalla

- 42v oli sairaseläkkeellä kiputilojen vuoksi

- oli pitkäaikaistyötön mt-ongelmien vuoksi

- kertoi heti aluksi, että tapailee vain mustia miehiä (olen valkoinen)

- kertoi olevansa raskaana jollekin Turkin lomamatkalla kohtaamalleen miehelle, isäehdokkaita useita, eikä tiennyt kuin etunimiä joistakin.

- kertoi tulleensa raiskatuksi - halusi tämän kertoa 1h tuntemisen jälkeen, koska vaikutin turvalliselta.

Onhan näitä 🤔

Vierailija
345/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdalle sattui kerran nainen, joka kehuskeli tosi paljon koulutuksillaan ja harmitteli, ettei silti etene urallaan esimiestehtäviin.

Oli siis tohtori tason ihminen.

Lapseton. Oli hankkimassa lasta yksin keinohedelmöityksellä. Avoliittoja oli takana viisi, jotka kaikki olivat päättyneet miesten puolelta yllättäen.

Jokin varoitusvalo syttyi ja emme enää tavanneet.

Vierailija
346/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe kirjoitti:

Olin siis aivan toisella puolen kaupunkia, kuin missä asuntoni sijaitsi - tämä oli myös aikaa ennen mitään Google Mapseja, älypuhelimia tms., ja oli jo myöhä - en tiennyt yhtään, miten pääsisin äkkiä kotiin.

Taksejakaan ei näkynyt yhtään missään. Tämä kuulostaa aika hirvittävältä nyt omiinkin korviini, mutta en tuossa tilanteessa nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin antaa (humalaisen, pilveä poltelleen...) miehen AJAA minut takaisin kämpilleni. Olin nuori, tuiterissa ja epätoivoinen, mutta hirvittää tämä päätökseni siitäkin huolimatta, jälkikäteen ajatellen. Mitä vain olisi voinut sattua.

Tyyppi oli ihan avoimesti minuun v*ttuuntunut tässä vaiheessa - tunne oli toki molemminpuolinen - ja lähti sitten autonrotiskollaan huristelemaan läpi kaupungin aivan älytöntä ylinopeutta. Muistan ajatelleeni, että nyt kuolo korjaa, ei voi mitään. Mitä pelästyneemmältä näytin, sitä riehakkaammin äijä kaahaili menemään, samalla räkäisesti nauraen. Pyyntöni hidastamisesta kaikuivat kuuroille korville. Kaasujalkaa kutkutti sitä kauheammin, mitä epätoivoisemmin anelin. En tiedä, miten, mutta jotenkin onnistuimme kuitenkin pääsemään perille ehjin nahoin. Olin aika tärinäpaniikissa tuossa vaiheessa. 

Kaiken kukkuraksi mies yritti SUUDELLA minua ennen kuin ehdin autosta ulos! Romanttinen päätös romanttiselle illalle? Onnistuin kuitenkin estämään herran lähentely-yritykset ja kömpyröin ulos niin nopeasti, kuin humalatilaltani vain kykenin. 

Pari tuntia siinä sitten meni itkiessä omaa typeryyttäni ja jäätävän kamalaa treffi-iltaa prosessoidessani. Kun kämppikseni seuraavana päivänä kysyi, miten ilta oli sujunut, kerroin hänelle, että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun hän yrittää järjestää minulle treffejä; saati antaa numeroni joillekin tuntemattomille hyypiöille.

P*skojen Treffien Mies (kuten häntä sittemmin kutsuimme) lähetteli minulle kaiken lisäksi säännöllisesti sekavia, pitkiä, rivoja rakkaudentunnustuksia tekstarein, eikä suostunut lopettamaan, ennen kuin uhkasin että soitan poliisit jos tuo tykitys ei lopu.

Sellaiset olivat omat hirveimmät deittini, ja tämä tarina on kaikessa absurdiudessaan 100% totta. :D Terkkuja niille, jotka tunnistavat. Nykyään osaan jo esim. tulppaaniepisodille nauraakin, vaikka illan päätös ja oma idioottimaisuuteni edelleen jaksaa kauhistuttaa.

😄 Ootkohan kertonut joskus aiemmin jossain toisessa ketjussa näistä treffeistä, oli meinaan sen verran tutun kuuloinen juttu? 😄

Vierailija
347/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se sama naistenparjaaja ja vihaaja jaksaa vaan päivästä toiseen haukkua naisia, hankkisi elämän...

Ei se pysty, tämä palsta on sen ainoa kosketus naisiin. Joo pitäisi varmaan sääliä, vaan kun se on aika ilkeä, niin tulee mieleen että ihan saa sen, minkä ansaitseekin.

Vierailija
348/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai saattoi treffeiksi sanoa, kun seurustelumme oli niin alussa.

Tytyöystävän lukioluokalla oli bileet.

Minun piti viedä hänet sinne, hänellä oli lonkeroa eväänä.

No, hän jäikin mieluummin minun kanssani kylää kiertämään.

Hän ei ollut lonkkua ennen juonut ja siinä autossa istuessa ja mukavia jutellessa kumosi 8 lonkeroa lyhyessä ajassa.

Pahoinvointi ja kova humaltuminenhan siitä seurasi.

Hän oksensi vatsansa sisällön kovalla paineella auton tuulisasiin.

Naimisissa ollaan.

Vaimoni on tuon jälkeen osannut välttää hallitsematonta humaltumista.

349/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko surkeimmat mutta oudoimmat.Kauan ennen tindereitä ja muita kävin treffeillä teksti-tv:n linjoilta löydetyn naisen kanssa. Ensin käytii vaan syömässä ja toisella kerralla rohkenin kysyä teille meille vai eri teille. Muija kutsui kotiinsa teelle ja siellä homma kävi oudoksi. Jo eteisessä oli varmasti kymmenkunta erilaista nukkia ihmeellisesti aseteltuna kuka roikkui käsistään vaaterekistä kuka kurkisti saappaansuusta. Eikä ollut ihan tavan mollamaijoja vaan joukossa myös todella rujoja ihan kun silvottuja nukkia, lähestulkoon nukinriekaleita. No, nainen painui keittiöön, meikäläinen olohuoneeseen ja sielläkin nukkia siellä täällä! Ajattelin että mikäs siinä jos sänkyyn vaan mahtuu mutta sitten huomasin pöydällä jotain outoa: eukko oli koonnut nukista jonkun ihme katalogin, niin kun ekaluokkalaisten kevätlehden missä oli nukkien kuvia ja juttuja mitä olivat hommaillut! Lisäksi jotain sekavia iskulauseita ja sananlaskuja tyyliin ei ole lahjanukkia suuhun katsominen. Ajattelin että nyt on parasta häipyä ja hiivin hiljaa ulos. Myöhemmin mietin olikohan joku piilo kamera juttu koska nainen oli vaikuttanut ensin ihan täysjärkiseltä.

Ne nuket oli varmasti ommeltu tapettujen treffikumppaneiden nahasta!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
350/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat alle 20 ja asuttiin molemmat vanhempien luona. Tää nuori mies oli esitellyt minut vanhemmilleen ja sain kuvan, että he pitivät minusta kovasti. Kun olin taas käymässä, nuoren miehen isä sanoi pojalleen "otahan tästä ja vie tällä tyttöystävä hienoon paikkaan syömään ". Muistan että seteli oli iso ja kiitimme molemmat kovasti. Poika vei minut kylän halpis snägärille, osti halvimmat hampurilaiset mulle ja itselleen, ja säästi loput rahat. Kommentoiden miten ulkona syöminen ja muutenkin treffeillä käyminen on turhaa rahan haaskuuta. Isä oli aiemminkin kommentoinut pojalleen hänen töksäyttävästä käytöksestään kun olin heidän luona. Ihmettelin, miten tommosen herrasmiehen kasvattamasta pojasta oli tullut niin tahditon. Ehkä se oli sitä teini-ikää tai luulen, että poika ei sitten tykännytkään musta. Tapailimme lyhyen aikaa ja opiskelut vei meidät eri teille, ei siinä ollut aineksia rakkaustarinaan. Eniten minulle tuli ikävä hänen vanhempiaan, jotka olivat molemmat lämpimiä, avoimia ja ottivat minut heti osaksi perhettä. Sellaista mulla ei koskaan ollut kotona. Olisin melkein jatkanut seurustelua vaan sen perheen takia, mutta tämän pojan kanssa tuli kyllä monet surkeat treffit koettua! Hänen käsityksensä hyvistä treffeistä oli, että istun hänen huoneessaan katsomassa kun hän pelaa yksinpeliä tietokoneella...

Vierailija
351/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jo jossain vastaavassa aikaa sitten, laitan nyt tännekin.

Profiilissaan (ja jutuissaan) mies kertoi olevansa vähään tyytyvä, erähenkinen ulkoilmaihminen, luonto ja eläimet lähellä sydäntä.

Tämä sopi toki minulle. Harrastan vaellusta ja samat mielenkiinnon kohteet.

Sovimme treffit metsälenkin merkeissä. Oli jo melko viileää. Mies oli pukeutunut vitivalkoisiin kangaslenkkareihin (ei siinä mitään muuten, mutta ei ihan soveliaat metsään) ja ohueen nahkatakkiin.

N. 300m käveltyämme alkoi kiukutella minulle, miksen kertonut reitillä olevan kuraa ja kengät likaantuvat ja kastuvat. (en osaa ulkoa kaikkia Suomen metsäpolkuja) sitten valitti kuinka kylmä on ja nälkäkin, miksen ollut pakannut eväitä.

Palasimme takaisin autoillemme jolloin mies tallasi inhoava ilme naamallaan polun yli mönkineen perhosentoukan lyttyyn ja sanoi "hyi vi**u"

Se siitä eläinrakkaudesta. Tuo oli minulle totaalinen viimeinen turn-off ja ilmoitin ettei ota enää ikinä yhteyttä.

Vierailija
352/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit alkoivat ihan normaalisti, tavattiin Tinderissä ja kutsuin tyypin luokseni saunomaan kun ajankohdaksi hänelle kävi vain keskiviikko ilta jolloin minulla oli saunavuoro.

Hän saapui paikalle käyttäen paavo pesusieni pyyhettä viittanaan ja ensitöikseen heitti vaatteet pois ja kyseli mistä vihta löytyy. Päästyämme lauteille hän keskittyi kaiteelle nostamien varpaidensa erotteluun jotta jokainen kohta hänestä saisi löylyjen tehon?!

Muutoin saunominen meni hyvin, joten uskalsin kutsua hänet sisään kahville. Käydessäni vessassa kuulin kun mies hyräili muumien tunnaria- tullessani veskistä hän oli kaivanut jostain laukkunsa uumenista nutellapurkin ja levitti sitä kiveksilleen lipoen huuliaan irstaasti. Siinä vaiheessa tyrkkäsin hyypiön purkkeineen ovesta rappukäytävään aatamin asussa ja nakkasin tavarat perään.

Sinne jäi koputtelemaan ja huutelemaan kuinka tykkäisin hänen suklaaylläristään. Never again.

Vierailija
353/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä treffeillä en ensin tiennyt, että ne olivat treffit.

Eräs työkaverini totesi päivän päätteeksi, että olisi hauska mennä yhdessä kahville. Minulla ei ollut menoa ja oltiin samassa tiimissä tehty paljon hommia, joten en ajatellut kummempia. Lisäksi tiesin hyvin miehen olevan naimisissa ja 2 lapsen isä, ja hän oli minua vielä 15v vanhempi, niin ei heti hälytyskellot soineet.

Kahvilla juttelimme työjutuista, tv-sarjoista ja mitä viikonloppuna tehdään, ei siis eronnut lounastunnin juttuturinasta juurikaan. Lähes tunnin juttelun jälkeen totesin lähdön ajan tulleen, jolloin mies syöksyi halaamaan minua ja kiittämään kivasta kahvihetkestä. Vaivaantuneena halauksesta lähdin kotiin, mutta en vieläkään pitänyt tapaamistamme muuna kuin työkavereiden välisenä.

Myöhemmin samana iltana mies soitti minulle, selvästi humalassa, ja tunnusti ihastuksensa. Ystävällisesti kerroin, etten tunne häntä kohtaan samoin, ja mies itkeä tihrusti aikansa, kunnes puhelu katkesi. Seuraavaksi minulle soittikin miehen vaimo. Mies oli kännissä mennyt vaimolleen kertomaan ihastuksestaan ja että olimme käyneet romanttisilla treffeillä (?). Voitte vain arvata, sainko minä sen puhelun aikana suunvuoroa. Katkaisin puhelun, kun minua alettiin haukkua h*oraksi.

Koko illan minulle soitti joko mies tai hänen vaimonsa. En vastannut enää yhteenkään puheluun, vaan laitoin vaimolle viestin, etten ole kiinnostunut hänen miehestään minään muuna kuin työkaverina. Sain vaimolta tappouhkausviestejä ja olin kuulemma perheenrikkoja ja miehen rahojen perässä oleva l*tka. Itse en tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.

Tilanne lopulta päättyi niin, että työkaveri vaihtoi tiimiä emmekä sen koommin puhuneet. Hänen vaimonsa laittoi myöhemmin viestiä, jossa kiitti minun "tulleen järkiini ja jättäneensä hänen perheensä rauhaan".

Minä olisin tehnyt HR:ään valituksen tästä työkaverista (ja hänen vaimostaan, vaikka vaimo ei olekaan HR:n tonttia). Tuohan on ihan hirveää.

Vierailija
354/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jo jossain vastaavassa aikaa sitten, laitan nyt tännekin.

Profiilissaan (ja jutuissaan) mies kertoi olevansa vähään tyytyvä, erähenkinen ulkoilmaihminen, luonto ja eläimet lähellä sydäntä.

Tämä sopi toki minulle. Harrastan vaellusta ja samat mielenkiinnon kohteet.

Sovimme treffit metsälenkin merkeissä. Oli jo melko viileää. Mies oli pukeutunut vitivalkoisiin kangaslenkkareihin (ei siinä mitään muuten, mutta ei ihan soveliaat metsään) ja ohueen nahkatakkiin.

N. 300m käveltyämme alkoi kiukutella minulle, miksen kertonut reitillä olevan kuraa ja kengät likaantuvat ja kastuvat. (en osaa ulkoa kaikkia Suomen metsäpolkuja) sitten valitti kuinka kylmä on ja nälkäkin, miksen ollut pakannut eväitä.

Palasimme takaisin autoillemme jolloin mies tallasi inhoava ilme naamallaan polun yli mönkineen perhosentoukan lyttyyn ja sanoi "hyi vi**u"

Se siitä eläinrakkaudesta. Tuo oli minulle totaalinen viimeinen turn-off ja ilmoitin ettei ota enää ikinä yhteyttä.

Kuulostaa komealta Tinder-pelimieheltä jonka imago on rakennettu vihreäksi ulkoilmamieheksi.

Vierailija
355/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä mukavista kavereista ajattele pahaa (ainakaan usein XD) mutta olin jo siinä vaiheessa huomannut, ettei kaveruudesta tule mitään. Siksi ajattelin mitä ajattelin XD.

XD

Vierailija
356/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vei minut treffeille bingoon istumaan äitinsä kanssa, myöhemmin mentiin huoltoasemalle kahville, äiti tietenkin mukana, maksoin itse kahvini. Oli eka ja vika tapaaminen siinä yhdellä kertaa.

Vierailija
357/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit olivat mahtavat ja päädyttiin miehen luo yöksi. Aamulla oli kiva ylläri, kun miehen puhelin soi: hänen tyttöystävänsä oli tulossa! Tokikin hän oli siihen asti esiintynyt sinkkuna. Kaiken huipuksi hän ehdotti, että piiloutuisin asuntoon siksi aikaa, kun tyttöystävä on käymässä, koska tämä oli kuulemma tulossa vain nopeasti käväisemään. Suutuin ja lähdin. 

Vierailija
358/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipukka kirjoitti:

Treffit olivat mahtavat ja päädyttiin miehen luo yöksi. Aamulla oli kiva ylläri, kun miehen puhelin soi: hänen tyttöystävänsä oli tulossa! Tokikin hän oli siihen asti esiintynyt sinkkuna. Kaiken huipuksi hän ehdotti, että piiloutuisin asuntoon siksi aikaa, kun tyttöystävä on käymässä, koska tämä oli kuulemma tulossa vain nopeasti käväisemään. Suutuin ja lähdin. 

Heh, oliskin ollut hyvä veto poistua samallla ovenavauksella ja sanoa: "Moi! Sun vuoro."

Vierailija
359/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, silmälasipäinen ja minulta puuttuu hammas. Yllätyin kun suhteellisen komea mies otti Suomi24:ssa yhteyttä ja halusi tavata.

Tapaamispaikaksi ehdotti yhtä pientä huoltsikkaa jossa käy tuskin ketään, ihmettelin mutta ajatteli että miehellä on syynsä. Mies oli yhtä komea kuin kuvassakin ja meillä oli hauskaa, juttelimme ja suutelimme ja treffien päätteeksi ajoi minut kotiin . Toisia treffejä ehdotti samalle huoltoasemalle, jouduin kulkemaan sinne kahdella bussilla ja paikka on aika surkea joten ehdotin jotain keskustan kahvilaa. Mies ei suostunut mutta ehdotti että tulisin hänen luokseen,lupasi maksaa taksin. Menin, joimme kahvia ja päädyimme rakastelemaan. Äkkiä soi ovikello ja mies sai hermoromahduksen, luulin että onkin varattu mutta kuulemma vain kavereita ja miesten ääniä oven takaa kuuluikin. En nähnyt ongelmaa tässä mutta mies näki, työnsi minut vaatehuoneeseen ja heitti kenkänikin sinne!

Siellä pimeässä seistessä tajusin että mieshän häpeää minua eikä tahdo näyttää kavereille, miten rumaa naista panee.

Vierailija
360/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä treffeillä en ensin tiennyt, että ne olivat treffit.

Eräs työkaverini totesi päivän päätteeksi, että olisi hauska mennä yhdessä kahville. Minulla ei ollut menoa ja oltiin samassa tiimissä tehty paljon hommia, joten en ajatellut kummempia. Lisäksi tiesin hyvin miehen olevan naimisissa ja 2 lapsen isä, ja hän oli minua vielä 15v vanhempi, niin ei heti hälytyskellot soineet.

Kahvilla juttelimme työjutuista, tv-sarjoista ja mitä viikonloppuna tehdään, ei siis eronnut lounastunnin juttuturinasta juurikaan. Lähes tunnin juttelun jälkeen totesin lähdön ajan tulleen, jolloin mies syöksyi halaamaan minua ja kiittämään kivasta kahvihetkestä. Vaivaantuneena halauksesta lähdin kotiin, mutta en vieläkään pitänyt tapaamistamme muuna kuin työkavereiden välisenä.

Myöhemmin samana iltana mies soitti minulle, selvästi humalassa, ja tunnusti ihastuksensa. Ystävällisesti kerroin, etten tunne häntä kohtaan samoin, ja mies itkeä tihrusti aikansa, kunnes puhelu katkesi. Seuraavaksi minulle soittikin miehen vaimo. Mies oli kännissä mennyt vaimolleen kertomaan ihastuksestaan ja että olimme käyneet romanttisilla treffeillä (?). Voitte vain arvata, sainko minä sen puhelun aikana suunvuoroa. Katkaisin puhelun, kun minua alettiin haukkua h*oraksi.

Koko illan minulle soitti joko mies tai hänen vaimonsa. En vastannut enää yhteenkään puheluun, vaan laitoin vaimolle viestin, etten ole kiinnostunut hänen miehestään minään muuna kuin työkaverina. Sain vaimolta tappouhkausviestejä ja olin kuulemma perheenrikkoja ja miehen rahojen perässä oleva l*tka. Itse en tiennyt, olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.

Tilanne lopulta päättyi niin, että työkaveri vaihtoi tiimiä emmekä sen koommin puhuneet. Hänen vaimonsa laittoi myöhemmin viestiä, jossa kiitti minun "tulleen järkiini ja jättäneensä hänen perheensä rauhaan".

Minä olisin tehnyt HR:ään valituksen tästä työkaverista (ja hänen vaimostaan, vaikka vaimo ei olekaan HR:n tonttia). Tuohan on ihan hirveää.

Tappouhkauksista olisi voinut tehdä jo rikosilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän