Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Näitä kun lukee, niin tuntuu, että me miehet olemme juntteja. En itse kyllä ole kohdellut koskaan naista noin junttimaiseen tapaan, kuin monet täällä ovat joutuneet kokemaan.
Vierailija wrote:
Tytön asunnossa kellui kakkapökäle pytyssä. Alkuilta oli mennyt hyvin, mutta löydän jälkeen halut hävisivät täysin.
Pökäle pelasti elämän.
-Viera.-
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Näin exää jouluostoksilla ja tarjoiduin viemään joulukuusen hänen kotiinsa. Siitä yöstä sain tippurin.
Tämä oli ketjun paras kertomus tähän mennessä.
Joulukuusi olisi pitänyt tutkia.
-Viera.-
Olin viestitellyt erään puolitutun miehen kanssa jonkun aikaa ja viimein olimme sopineet treffeistä, ajattelimme mennä syömään (mies ehdotti yhtä hyvää ravintolaa)No, siinä ensin oli tarkoitus juoda lasilliset ravintolan yhteydessä olevassa baarissa. Ihan hyvä itseasiassa että menimme sinne ensin..mies oli ollut työttömänä jonkun aikaa ja oletti että maksan koko illan. No ei jatkuneet treffit ei..sanoin kyllä suoraan että ei kai hän nyt tosissaan oleta että maksaisin..näin oli kun kuulemma ei rahaa.. yöllä tuli häneltä sitten viestejä että miten olin saattanut nöyryyttää häntä siten baarissa.
Sain kyllä treffit pykättyä. -Mutta ehdokas poistui juosten.
12. kerta sanoi viimmein toden.
-Viera.-
Menin treiffeille hyvillä fiboilla olin mimmin kanssa jutellut
3 tunnin puheluja ja tapasin kävelin kohti ojensin käteni
käteltäväksi. Hän tiuskaisi et ole tyyppiäni kääntyi ja käveli pois.
Hetken mietin oliko hän nyt varmasti se mukava puhelias
jonka kanssa ei puhelut alle 3 tunnin loppuneet.
Vierailija wrote:
Itselläni erään naisen kanssa aika samanlainen kokemus - useita erittäin pitkiä puheluita ja ehdittiin jo sopia treffeistäkin. Sitten nainen lakkasi vastaamasta puheluihini ja lähetti tekstarin: "Olen pahoillani, mutta henkilökemiamme eivät taida kohdata."
Vierailija wrote:
Olitteko te nähneet toistenne kuvat etukäteen? Jos olitte, niin olivatko sinun kuvasi totuudenmukaiset?
Kysyn, koska on täysin ilmiselvää että ulkonäkötasosi oli aivan liian matala tuolle naiselle.
Vierailija wrote:
Lähdin teekupillisen jälkeen vessaan ja kun olin siellä mieheltä tuli viesti. Toistan viestittelyn tähän:
Mies" poistun. Et ollut mitä odotin. Sorry "
Minä "etpä ollut kuule sinäkään mutta olin kohtelias."
Mies "???? Perustele"
Minä "no et kyllä ole 30vuotias ja hei, pesisit ne hampaat joskus"
Mies " hu""ra"
Hulluinta on että minä näytin kuvaltani, mutta mies oli ainakin 20 vuotta vanhempi mitä väitti ja hampaat karseat 🤣
Koomista miten paljon kuulee näitä tarinoita treffeistä, joissa kumpikaan osapuoli ei pitänyt toisen ulkonäöstään 🤣🤣
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kahvittelutreffit nettiäijän kanssa. Tunnin verran juttu luisti, ja sovittiin tapaavamme uudelleen. Kun kysyin viestillä seuraavaa tapaamista, vastaus oli tyly:"Et ollut sitä mitä odotin." Vastasin jotain samantapaista. Eipä sillä, länkisääret ja kalju olivat muutenkin turn-off.
Tässähän kaikki meni loppujen lopuksi aika hyvin. Mies ei pitänyt sinua ulkoisesti viehättävänä, etkä sinä pitänyt häntä ulkoisesti viehättävänä, joten jatkoitte molemmat matkaa enempää aikaa tuhlaamatta.
Ei silloin sovita uudesta tapaamisesta, jos toinen ei kiinnosta.
Vierailija wrote:
Kuinka monella tässä ketjussa on ollut viimeisen 10 vuoden aikana surkeat treffit, jotka eivät ole alkaneet netin kautta? Ei siis minkään nettisovelluksen tai varsinkaan Tinderin?
Minulla ei nimittäin ole huonoja kokemuksia treffeistä, jotka olisivat saaneet alkunsa esimerkiksi työpaikalta.
Lähdin treffeille tyypin kanssa jonka tapasin yhdessä tapahtumassa. Hän pyysi kahville ja se "kiva kahvila" oli huoltoasema. No ei siinä mitään, voihan sitä jutella sielläkin mutta keskustelu oli hänen pitkiä monologeja ja sitten yllättävä hyökkäyskysymys johon en ollut valmistautunut nukahdettuani silmät auki tylsistyneenä. Alkoi suututtamaan jatkuva hyökkäävä kuulustelu että jätin siihen kertaan.
Tapasin Tinderissä ihan kuvien perusteella kivannäköisen miehen. Kirjoiteltiin noin viikko ja sovittiin treffit. Tosin hänestä ei oikein kuulunut mitään paria päivää ennen treffejä. No varmistin vielä aamulla onko treffit voimassa, olivat kuulemma. Matkalla oli paljon liikennettä ja olin n 10 minuuttia myöhässä, mies oli tällä välin ehtinyt lähettää noin 10 giffiä antaen ymmärtää, miten häntä otti päähän että olin myöhässä....nousin autosta ja hän oli ihan ok näköinen. Hyökkäsi heti hivelemään selästä ja mutisi, anteeksi mutta tykkään niin kosketella. Hivuttauduin kauemmaksi...no olimme sopineet kävely-kahvilatreffti. Ensimmäisen puolen tunnin aikana mies ilmoitti, kuinka hänelle ei sovi naisen omat menot ollenkaan, että hän tulee heti mustasukkaiseksi ja että esim minun pitää lopettaa tanssiharrastus, koska muut miehet eivät saa koskea minuun. Itse kuitenkin yritti hipelöidä lakkaamatta ihan treffien alusta lähtien. Noh, jotenkin selvitin ne trefft ja sovittiin, että kirjoitellaan myöhemmin fiiliksistä. Miehestä ei kuulunut mitään yli viikkoon, kunnes laittoi viestin, että oli todella kiinnostunut minusta ja haluaisi tavata pian uudestaan. Kun en vastannut heti, alkoi taas sataa niitä giffejä, joissa oli kaikenlaista jaskaa. Ilmoitin sitten, että koin hänet kontrollloivaksi mustasukkaisuutensa vuoksi. Mies vastasi, että oli ehtinyt viikon aikana käydä kolmen muun kanssa treffeillä ja minä olin heistä kaikista huonoin vaihtoehto :D okei. Että sellanen kaveri siellä sitten.
Yhdet ensitreffit Tinder- miehen kanssa olivat sellaiset, että mies alkoi todella suureen ääneen puhumaan kahvilassa, kuinka hän tietää hyvän avun, jos olen liian kuiva makuuhuoneessa ja että hänellä on paljon erilaisia liukuvoiteita. Naapureilla oli näkemisen arvoiset ilmeet viereisessä pöydässä. Eipä ole koskaan hävettänyt niin paljon. Lisäksi kehui, että housuissaan on sitten todella kookas ja paksu elin, että en varmasti tulisi pettymään. Ok. Onnea seuraavalle onnelliselle. Sanoin hänelle ihan suoraan, että eiköhön tämä ollut sitten tässä ja kävelin ulos kahvilasta.
Osa näistä tarinoista vaikuttaa täysin keksityiltä
Vierailija wrote:
Näitä kun lukee, niin tuntuu, että me miehet olemme juntteja. En itse kyllä ole kohdellut koskaan naista noin junttimaiseen tapaan, kuin monet täällä ovat joutuneet kokemaan.
Siis onko sinulla joku vaikeus erottaa itsesi muista ihmisistä, vai mitä ihmettä oikein selität?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kävi niinpäin, että treffeille pyytänyt mies kertoi ihastuneensa töissä toiseen mieheen ja vuodatti tuntojaan, noin tunnin verran ennenkuin kehtasin lähteä.
Miksi minulle ei ole osunut tämmöisiä rehvejä XDDDDDD
Nää on ns Porvoosta?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
man55 wrote:
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat oli kun yks mies pyysi piknikki deitille puistoon kesällä. Tyyppi reilusti valehdellut ikänsä alakanttiin, huomasin ihosta että yli 40v vaikka väitti 29, olen siis 25 itse. Sanoi etukäteen hoitavansa syötävät ja juomat, kaivoi takin taskusta kaksi hk:n sinistä lenkkiä ja kossupullon. Tyyppi oli jo valmiiksi kännissä ja kysyi "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" . Nousin seisomaan ja kävelin ripeästi pois.
Ei voi olla v***u ole totta :DDD ....Lenkit ja kossu taskussa picnikille.... aahahha. Vähän epäilen tätä juttua mutta ihan huvittava, ja lopuksi vielä, "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" .
Älä epäile, kuulostaa ihan velipuoleltani. Pitää itseään kaikin puolin erinomaisena, alko maistuu eikä minkäänlaista
Mulla hyvän miespuolisen kaverin yks kaveri oli tosi kamala naisia kohtaan. Ei ikinä siis lyönyt, ei haukkunut, ei ollut väkivaltainen.
MUTTA.. alun jälkeen kun nainen oli kiinnostunut , alkoi "keppostelemaan" . Sanoi yhdellekkin naiselle että laita itsesi valmiiksi ja tänään syödään ulkona. Nainen luuli pääsevänsä ravintolaan ja tuli kauniissa menossa tälläytyneenä paikalle niin mies avasi oven ja vei hänet parvekkeelle ! Oli sytyttänyt kynttilät parvekkeelle ja lämmittänyt lihapiirakoita mitä syötiin suodatinpusseista. Ketsuppi ja sinappi kynttilöiden vieressä ja sisustustyynyt pepun alla.
Tää nainen oli ihan hämillään ja tää mies nauroi vaan räkäsesti ja sanoi että säähän halusit ulos syömään!! Hahhahhahaa!
Toisen kerran sanoi että vie ulos syömään niin vei mäkkärin autokaistalle. Kerran sanoi kaverille joka pakotti sen suihkuun kun olivat saunomassa niin huomas et ei pese sieltä... Aina haisi muutenkin niin kaveri sanoi että hyi eksä pese sun v e h k ei i t ä ikinä.
Niin nauroi ja sanoi kyllähän ä m m i l l e k k i n jotain suumakua pitää jättää! Hyi hitto! Oli ihan hirveä muutenkin ja kaikki oli yhtä isoa vitsiä. Kerrankin oli viettänyt aikaa tän kaverin kanssa niin kaveri luuli että murtovarkaita kun heräsi yöllä ääniin ja juoksi olohuoneeseen. Tää kaveri oli kiivennyt parvekkeen kautta sisälle ja kuirsasi sohvalla ja kun kaveri suuttui ja herätti niin tää oli vaan et no älä nyt suutu , vitsiähän vaan se oli :D
Nyt kyllä epäilisin tätä sankaria ihan oikeasti velipuolekseni, mutta hänellä ei ole parvekkeellista kämppää :D Mutta juuri tuollainen "keppostelu" on ihan vakiotouhua hänelle, "vitsin" varjolla tietysti. Sitten yhdessä ihan samanlaisten ystäviensä kanssa naureskelee niille naisparoille, jotka tietysti ovat ihan oikeutetusti pahastuneet tai loukkaantuneet "kepposista". Uskomatonta halventamista ja ennen kaikkea toisen ajan tuhlaamista tuollainen, että pyytää ulos syömään ja varmasti tietää naisen valmistautuvan ravintolaillalliselle, vain istuttaakseen tämän parvekkeelle ja virnuillakseen omalle erinomaisuudelleen. Mutta eiväthän nämä ihan normaaleja ihmisiä ole, tämä velipuolenikin on hyvin katkeroitunut ja pohjimmiltaan todella haavoittunut mies. Pysyisi vaan kaukana naisista, mutta ei, aina pitää olla uusi vedätettävä.
Tämä treffikokemukseni ei ole ehkä se huonoin ja nämä treffit päättyivät yllättävään lopputulokseen, mutta ensimmäinen mikä tuli mieleen kun huonoista treffeistä puhutaan. Viestittelin Tinderissä mukavanoloisen miehen kanssa noin viikon verran ja sovimme treffit Ravintola Löylyyn.
Olin paikalla hiukan aiemmin ja miestä odotellessa hain lasin viiniä ja etsin kivan rauhallisen pöydän. Treffikumppanini saapuikin ja näin heti naamasta että pettyi minuun. Kuvani Tinderissä olivat rehelliset ja olin omasta mielestäni laittautunut oikein nätiksi joten tämä vähän latisti. Mies tuijotti viinilasia edessäni ja kysyi kireänä että onko tapanani ryypätä useinkin arkisin (!!). Olin tosi hämmentynyt, olimmehan sopineet yhteistuumin treffit ravintolaan ja kello oli jotain 19-20 joten en kylllä kahviakaan enää siihen aikaan juo. Totesin vaan että ei kai yksi viinilasi ihan ryyppäämistä taida olla. Mies istui pöytään riisumatta takkiaan ja alkoi kysellä käytänkö muita päihteitä. Tässä vaiheessa alkoi kiukku hiipiä ja sanoin että ehkä nämä treffit oli tässä. Mies pomppasi suunnilleen puoli minuuttia istuttuaan ylös ja sanoi että olin tuhlannut hänen aikaansa, moikka.
Jäin aivan sanattomana juomaan sen viinilasini loppuun. Hetken perästä kun tuo treffikumppanini oli häippässyt, minua lähestyi oikein kivan näköinen mies joka kertoi iskeneensä silmänsä minuun heti kun olin saapunut ravintolaan ja kysyi onko tuo seuralaiseni mahdollisesti palaamassa. Vietin loppujenlopuksi todella kivan illan ja ryyppäsin toisenkin lasin viiniä tämän miehen seurassa, kävimme vielä muutamilla treffeillä mutta siitä ei sen enempää tullut.
Alkuperäinen treffikumppanini laittoi perään muutamia viestejä joissa oli todella ikävä sävy ja näki selvästi että hän halusi loukata mua. Haukkui mm. ulkonäköni paljon huonommaksi livenä kuin kuvissa, pukeutumistyylini oli luotaantyöntävä ja jopa hiukseni saivat arvostelua- miksi olin laittanut tinderiin kuvan jossa hiukset oli auki mutta tulen treffeille hiukset ponnarilla (!!?). Juuh, jätin tämän sankarin omaan arvoonsa.
Huonoimmat oli ne, kun tyttö ei tullutkaan sovittuun paikkaan.