Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Hengattiin joskus 18-19v yhden jätkän kanssa sen kotona. Olin kertonut jo etten halua harrastaa seksiä ensimmäisellä tapaamiskerralla. Katsottiin leffoja ja kyllähän se kokoajan yritti ja yritti ja yritti, että mun alkais tekemään mieli. No ei alkanut ja sit se lko vielä selittämään kuinka hänen kulttuurissaan miehen pitää tietää 100% missä nainen menee mut naisen tarvii tietää vaan 60% ajasta missä mies menee? :D Ja sitten kuulemma ok lyödä lapsia. Mun piti jäädä yöks, mut sanoin sille että joo meillä on niin erilaiset arvomaailmat ettei tää toimi. Hän sitten ovella vielä sanoi että nähdään, sanoin ei nähdä ja laitoin oven kiinni. Laitoin kotona vielä viestin, että oon pahoillani että lähdin epäkohteliaasti, koska pelästyin hänen puheitaan. Sieltä sitten klassinen " En ois ees halunnu että jäät yöks, ei pahalla mutta et ihan oo mun tasoo " Joo aivan ethän sä yrittänyt ku vaivaset 3h ja ihmettelit kun lähen :D Huoh, tais ego mennä rikki
Vierailija wrote:
Yksi mies lähti kesken kahvin röökille eikä tullut takaisin,join rauhassa kahvini loppuun ja lähdin kotiin,myöhemmin tuli kiukkuinen viesti että eikö sinua kiinnosta mihin lähdin. Vastasin että ei. Luultavasti naamani ei miellyttänytkään tai sanoin jotain väärää,ei kiinnostanut. En nöyryytä itseäni itkemällä perään.
Toinen mies halusi tarjota kahvit,eli osti R-kioskilta kaksi kahvia mukaan ja ulkona kaivoi taskusta likööripullon josta lirautti kahveihimme terästystä ennenkuin ehdin sanoa ettei minulle kiitos .Menimme läheiseen puistoon istuskemaan ja puheltiin aika vaivautuneesti niitä näitä,kunnes äkkiä mies otti lasini ja laittoi ne päähänsä vetäen jonkinlaisen intiaanitanssin penkin edessä. Hävetti ja sanoin että eiköhän nämä treffit olleet tässä ja annatko lasini takaisin,kiitos.
Ja sitten yksi mies kyseli onko minulla sattumoisin menkat ja sanoi että rakastaa maistella hillov&qu
Siis mistä noita friikkejä riittää. Mä oon tavannut ihan hirveän kivan, normaalin, tavallisen ja tasapainoisen oloisen miehen, joka kolmansilla treffeillä äkkiarvaamatta kysyi ensin tykkäänkö suikkareista ja heti siihen perään mainiosti oman spermansa mahtavaa makua. Hyi saatana ja heippa.
Ne treffit kun vastassa oli aito peräkamarinpoika. Kertoi suoraan että kun äidillä on Ms-tauti niin asuu hänen kanssaan ja auttelee,ok tavallaan pisteet tuosta mutta kyllä silti kolmekymppinen mies jolla ei ole omaa asuntoa vaan huone äidin luona on creepy. Lisäksi mies vaikutti olevan seurustelussa täysin kokematon ja ihmettelin,miten kauan äiti on mahtanut olla sairas kun ei selvästikään ole minkäälaista kokemusta naisten kanssa hankkinut.Ei osannut suudella, muka vahingossa hipaisi rintaa,puheenaihe pyöri sään ympärillä ,Vaatteetkin näytti äidin valitsemilta,kauluspaita ja neuleliivi.Oli pukeutunut kuin muinainen ala-asteen opettajani. Suostuin kuitenkin toisiinkin treffeihin ja menimme elokuviin,tällöin selvisi ettei kestä kauhuelokuvia ja pelkää pimeää. Kirkui oikeasti kuin nainen koko leffan (It) ja valui melkein penkin alle . Hitto että hävetti! Ja minä kun rakastan kauhuelokuvia niin tajusin ettei meillä tosiaan ole yhteistä tulevaisuutta. Elokuvan jälkeen vaihdettiin taas surkea suudelma ja se oli sen tarinan loppu.
Yksi tyyppi sopi kanssani ekatreffit paikalliseen kahvilaan, hyvä. Oli erittäin puhumaton ja estynyt. Ei kertonut oikeaa nimeään, vaan esitteli itsensä treffipalstan nimimerkillä. Sain vaikutelman että luuli tapaavansa prostituoidun ja treffien tarkoitus oli vain petihommat, tosin ei uskaltanut kysyä hintaa. Seksi oli itsellänikin mielessä, mutta menen mieluummin sänkyyn miehen kanssa joka uskaltaa kertoa nimensä. Olinko esitellyt itseni treffipalstalla huonosti?
Kahvittelutreffit nettiäijän kanssa. Tunnin verran juttu luisti, ja sovittiin tapaavamme uudelleen. Kun kysyin viestillä seuraavaa tapaamista, vastaus oli tyly:"Et ollut sitä mitä odotin." Vastasin jotain samantapaista. Eipä sillä, länkisääret ja kalju olivat muutenkin turn-off.
man55 wrote:
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat oli kun yks mies pyysi piknikki deitille puistoon kesällä. Tyyppi reilusti valehdellut ikänsä alakanttiin, huomasin ihosta että yli 40v vaikka väitti 29, olen siis 25 itse. Sanoi etukäteen hoitavansa syötävät ja juomat, kaivoi takin taskusta kaksi hk:n sinistä lenkkiä ja kossupullon. Tyyppi oli jo valmiiksi kännissä ja kysyi "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" . Nousin seisomaan ja kävelin ripeästi pois.
Ei voi olla v***u ole totta :DDD ....Lenkit ja kossu taskussa picnikille.... aahahha. Vähän epäilen tätä juttua mutta ihan huvittava, ja lopuksi vielä, "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" .
Älä epäile, kuulostaa ihan velipuoleltani. Pitää itseään kaikin puolin erinomaisena, alko maistuu eikä minkäänlaista itsereflektiokykyä, tykkää myös jostain ihmeen syystä provosoida naisia reaktion toiveessa ja huvittuu siitä. On kuitenkin halutessaan hyvin karismaattinen ja osaa lirkutella, jatkuvasti joku uusi nainen kierroksessa. En yhtään ihmettelisi, vaikka olisi lupaillut jollekin naiselle romanttista piknikiä ja sitten ilmestynyt paikalle lenkkimakkaroiden ja viinan kanssa :/
Ei nämä nyt varsinaisesti surkeat treffit olleet, mutta kaikin puolin hämmentävät. Olin jutellut muutaman viikon Tinderissä erään komean, rock-henkisen miehen kanssa, homma luisti hyvin ja pidimme intensiivisesti yhteyttä. No, sovimme ensitreffit erääseen helsinkiläiseen ravintolaan illallisen merkeissä. Hermoilin tietysti treffejä ihan olan takaa, olinhan hyvin kiinnostunut miehestä, ja ennen lähtöä siemailinkin muutaman lasillisen viiniä pahimpaan jännitykseen. Taksimatkalla sitten googlettelinkin kauhuissani, kuinka helposti viinin haistaa hengityksestä... No, ei olisi tarvinnut - noustuani taksista miekkonen odottelikin ravintolan ovella, kaappasi minut syleilyynsä ja tajusin, että tämähän on kännissä kuin käki :D En kuitenkaan viitsinyt takertua asiaan, sillä olinhan itsekin turvautunut pariin rohkaisevaan ennen treffejä. Illallinen olikin sitten todella erikoinen kokemus, juttu luisti ja välillä meillä oli oikein hauskaa, mutta mies käyttäytyi kertakaikkisen kummallisesti ja estottomasti. Hän esimerkiksi jututti tarjoilijaa jatkuvasti vaivaannuttavan pitkään, huuteli naapuripöytiin ja tentata heidän mielipidettään, jos meillä tuli keskustelussa esimerkiksi jokin erimielisyys. Tarjoilijaa hän saattoi pantata todella pitkään esimerkiksi sillä, että eikö tämä minun "vaimoni" olekin todella kaunis tms. Siis mitä ihmettä :D Olin aivan puulla päähän lyöty, ja niin olivat myös naapuriseurueet, tarjoilijasta puhumattakaan. Parin tunnin istuskelun jälkeen aloin jo pelätä, että meidät heitettäisiin kohta ulos koko ravintolasta jatkuvan muiden asiakkaiden häirinnän vuoksi.
Toiset treffitkin tuli kyseisen sankarin kanssa, en tiedä miksi. Mutta kun hänen mittava alkoholiongelmansa paljastui, niin tajusin viimein viheltää pelin poikki.
Miehenä en ala toisten puolesta vastaamaan - meitä(kin) on moneen junaan..
Sitten se varsinainen kysymys:
Olivatko edellä mainitut miehet kuitenkin hyvännäkösiä/komeita, ulkoisesti ok, profiiikuvat vastasivat todellisuutta yms. Et ei ollu mitään mikä olisi antanut osviittaa tämmösiin spedeilyihin.
Jotenkin vaikea uskoa et nää on todellisia juttuja..
Terveisin Mieshahmo
Vierailija wrote:
man55 wrote:
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat oli kun yks mies pyysi piknikki deitille puistoon kesällä. Tyyppi reilusti valehdellut ikänsä alakanttiin, huomasin ihosta että yli 40v vaikka väitti 29, olen siis 25 itse. Sanoi etukäteen hoitavansa syötävät ja juomat, kaivoi takin taskusta kaksi hk:n sinistä lenkkiä ja kossupullon. Tyyppi oli jo valmiiksi kännissä ja kysyi "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" . Nousin seisomaan ja kävelin ripeästi pois.
Ei voi olla v***u ole totta :DDD ....Lenkit ja kossu taskussa picnikille.... aahahha. Vähän epäilen tätä juttua mutta ihan huvittava, ja lopuksi vielä, "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" .
Älä epäile, kuulostaa ihan velipuoleltani. Pitää itseään kaikin puolin erinomaisena, alko maistuu eikä minkäänlaista itsereflektiokykyä, tykkää myös jostain ihm
Mulla hyvän miespuolisen kaverin yks kaveri oli tosi kamala naisia kohtaan. Ei ikinä siis lyönyt, ei haukkunut, ei ollut väkivaltainen.
MUTTA.. alun jälkeen kun nainen oli kiinnostunut , alkoi "keppostelemaan" . Sanoi yhdellekkin naiselle että laita itsesi valmiiksi ja tänään syödään ulkona. Nainen luuli pääsevänsä ravintolaan ja tuli kauniissa menossa tälläytyneenä paikalle niin mies avasi oven ja vei hänet parvekkeelle ! Oli sytyttänyt kynttilät parvekkeelle ja lämmittänyt lihapiirakoita mitä syötiin suodatinpusseista. Ketsuppi ja sinappi kynttilöiden vieressä ja sisustustyynyt pepun alla.
Tää nainen oli ihan hämillään ja tää mies nauroi vaan räkäsesti ja sanoi että säähän halusit ulos syömään!! Hahhahhahaa!
Toisen kerran sanoi että vie ulos syömään niin vei mäkkärin autokaistalle. Kerran sanoi kaverille joka pakotti sen suihkuun kun olivat saunomassa niin huomas et ei pese sieltä... Aina haisi muutenkin niin kaveri sanoi että hyi eksä pese sun v e h k ei i t ä ikinä.
Niin nauroi ja sanoi kyllähän ä m m i l l e k k i n jotain suumakua pitää jättää! Hyi hitto! Oli ihan hirveä muutenkin ja kaikki oli yhtä isoa vitsiä. Kerrankin oli viettänyt aikaa tän kaverin kanssa niin kaveri luuli että murtovarkaita kun heräsi yöllä ääniin ja juoksi olohuoneeseen. Tää kaveri oli kiivennyt parvekkeen kautta sisälle ja kuirsasi sohvalla ja kun kaveri suuttui ja herätti niin tää oli vaan et no älä nyt suutu , vitsiähän vaan se oli :D
Kerran kävi niin, että pari tuntia juteltuamme se treffikaveri osoittautui psykoottiseksi. Jopa kehui persuja ja köyhien nöyryyttämisen olevan aivan oikein. Vieläkin puistattaa...saattoihan tuo olla vaikka sellainen sarjamurhaaja. HYI !
En muista olenko jo kirjoittanut tasta tanne. Kyseessa olivat ennemminkin treffit jotka eivat tapahtuneet, mutta kyseessa oli harvinaisen raivostuttava tapaus.
Tapasin Tinderissa eraan kiinnostavan miehen, jonka kanssa viestittelin varmaan pari viikkoa melko aktiivisesti. Sovimme menevamme ensitreffeilla leffaan. Kun olin jo alkuillasta kotona meikkailemassa ja valmistautumassa lahtoon, mies laittoi viestia jossa kertoi tekevansa parhaillaan toita (oli luovan alan freelancer) ja sanoi olevansa niin hyvassa flow-tilassa, etta mielellaan jatkaisi tyontekoa, ja kysyi haittaisiko minua jos peruisimme suunnitelmamme silta illalta. Sanoin ymmartavani, enka ajatellut asiaa sen kummemmin.
Sovimme taman jalkeen toiset treffit muutamaa paivaa myohemmin, jotka han perui samanlaisiin syihin vedoten lyhyella varoitusajalla. Olin pettynyt, mutta annoin viela uuden mahdollisuuden. Kolmannen treffiajankohdan lahestyessa han perui taas samoista syista, kun kuulemma "piti takoa kun rauta on kuumaa". Tassa vaiheessa olin jo kiukkuinen, ja sanoin, etta minusta tuntuu, ettei han halua nahda minua lainkaan. Mies piti reaktiotani huvittavana. Sovin lopulta miehen kanssa viela yhdet treffit seuraavalle viikolle.
Tulin kuitenkin paria paivaa ennen treffeja todella pahaan flunssaan. Treffipaivan aamuna viestitin miehelle olevani niin flunssainen, etta olisi pakko perua. Mies alkoi taman jalkeen ehdotella, etta ottaisin taksin hanen luokseen, ja voisimme katsoa leffaa ja han voisi hoivata minua. Mina sanoin, etten halua lahtea kenenkaan - varsinkaan tuntemattoman - kotiin ensimmaista kertaa kylaan taksilla ja kipeana. Mies jatkoi inttamista. Lopulta han sanoi tulevansa luokseni, ja pyysi lahettamaan osoitteen. Mina makasin sangynpohjalla tukka pohjalla ja pieruverkkarit ylla niin hehkeana kuin kuumetaudissa oleva ihminen vain on, enka todellakaan halunnut nahda ketaan siina tilassa, saati viettaa ensimmaisia treffeja. Mies intti edelleen, kunnes lopulta suljin puhelimen.
Emme lopulta koskaan tavanneet.
En tiedä oliko nää surkeimmat mutta ainakin ovat jääneet mieleen...Viestittelin Tinderissä erään miehen kanssa ja hän ehdotti tapaamista niin että mentäisiin elokuviin. Hänelle ei kelvannut oikein mikään muu kuin ihan älytön actionräiskintä leffa, joista itse en juurikaan perusta mutta kun olin jo suostunut treffeihin, ajattelin että mennään nyt sitten.
Tavattiin n. 30 min ennen elokuvan alkamista ja miehellä hirveä nälkä. Halusi mäkkäriin syömään jotain nopeaa ja kassalla tilatessa sanoi mulle että jos mä haluan jotain, saan itse maksaa & tilata, hän ei naisille mitään dinnereitä ala tarjomaan ihan periaatteesta. Ei siinä, kyllä mä itse ruokani maksan mutta kyllä tällainen korvaan särähti.
Mentiin hakemaan sitten liput elokuvaan ja mies ilmoitti kassalla kun piti maksaa (oletin että maksamme molemat omat lippumme) että "maksa sä, siirrän sulle mobilepayllä" ja minä maksoin. Arvatkaa maksoiko äijä sitä lippuaan... ei tietenkään. Leffan jälkeen kysyin ohimennen että laitoitko jo sen lipun summan mulle mobilepayllä, mies sanoi että unohti, laittaa heti. Ei laittanut sitä ikinä eikä siinä mitään, ärsytti tällainen pummeilu ihan sikana.
Seuraavana päivänä mies kyseli uusia treffejä, vastasin että kiitos ei. Sain vastaukseksi vuodatusta hemmotelluista naisista jollaiseksi kuulemma minäkin osoittauduin ja joille pitäisi kaikki maksaa ja jotka juoksevat vaan rahan perässä. Öö what?!
Deitillä ei ollut ihan kaikki muumit laaksossa ja avasi kalliin urheiluautoni oven päin toista autoa. Sitten ravintolassa hän söi suu auki. Ei pysty.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
man55 wrote:
Vierailija kirjoitti:
Älä epäile, kuulostaa ihan velipuoleltani. Pitää itseään kaikin puolin erinomaisena, alko maistuu eikä minkäänlaista
Tosi kiva vitsi murtautua toisen kotiin.
-Sovittiin tapaaminen huoltoasemalle kun mies asui siinä vieressä,piti koko ajan polvestani kiinni ja ehdotti kahvien jälkeen että mentäisiin hänen luokseen pötköttämään.Yäääääk.
- Sovitttiin tapaaminen sairaalan kahvioon kun minä kävi katsomassa läheistä ja miehellä oli lääkärinaika.Ei kertaakaan kysynyt ketä olin käynyt katsomassa vaan jauhoi kipeästä ristiselästään ja hieroi kyseisestä ruumiinosaa suurieleisesti.
- Sovittiin tapaaminen kahvilaan. Kun olin ovella mieheltä tulikin viesti että on baarissa. Saapuessani oli niin lärvit että hyvä kun tuolilla pysyi.
Tää ei ole kovin paha, mutta mies oli ihan kuvauksensa mukainen, pitkä, tumma ja ihan komea - mutta melkein isäni ikäinen. Olin itse tuolloin lukion tokalla. Muuta en keksinyt kuin sanoa, että menen vessaan ja pakenin paikalta.
En oikeastaan muista että olisin koskaan ollut varsinaisesti millään epämiellyttävillä treffeillä.
Petyn erittäin usein, varmaan 90% kerroista, treffikumppanin ulkonäköön kun ekan kerran livenä nähdään. Mutta silti olen aina nauttinut heidän seurastaan ja keskusteluista.
Vierailija wrote:
Kahvittelutreffit nettiäijän kanssa. Tunnin verran juttu luisti, ja sovittiin tapaavamme uudelleen. Kun kysyin viestillä seuraavaa tapaamista, vastaus oli tyly:"Et ollut sitä mitä odotin." Vastasin jotain samantapaista. Eipä sillä, länkisääret ja kalju olivat muutenkin turn-off.
Tässähän kaikki meni loppujen lopuksi aika hyvin. Mies ei pitänyt sinua ulkoisesti viehättävänä, etkä sinä pitänyt häntä ulkoisesti viehättävänä, joten jatkoitte molemmat matkaa enempää aikaa tuhlaamatta.
Lähdin teekupillisen jälkeen vessaan ja kun olin siellä mieheltä tuli viesti. Toistan viestittelyn tähän:
Mies" poistun. Et ollut mitä odotin. Sorry "
Minä "etpä ollut kuule sinäkään mutta olin kohtelias."
Mies "???? Perustele"
Minä "no et kyllä ole 30vuotias ja hei, pesisit ne hampaat joskus"
Mies " hu""ra"
Hulluinta on että minä näytin kuvaltani, mutta mies oli ainakin 20 vuotta vanhempi mitä väitti ja hampaat karseat 🤣
Yksi mies lähti kesken kahvin röökille eikä tullut takaisin,join rauhassa kahvini loppuun ja lähdin kotiin,myöhemmin tuli kiukkuinen viesti että eikö sinua kiinnosta mihin lähdin. Vastasin että ei. Luultavasti naamani ei miellyttänytkään tai sanoin jotain väärää,ei kiinnostanut. En nöyryytä itseäni itkemällä perään.
Toinen mies halusi tarjota kahvit,eli osti R-kioskilta kaksi kahvia mukaan ja ulkona kaivoi taskusta likööripullon josta lirautti kahveihimme terästystä ennenkuin ehdin sanoa ettei minulle kiitos .Menimme läheiseen puistoon istuskemaan ja puheltiin aika vaivautuneesti niitä näitä,kunnes äkkiä mies otti lasini ja laittoi ne päähänsä vetäen jonkinlaisen intiaanitanssin penkin edessä. Hävetti ja sanoin että eiköhän nämä treffit olleet tässä ja annatko lasini takaisin,kiitos.
Ja sitten yksi mies kyseli onko minulla sattumoisin menkat ja sanoi että rakastaa maistella hillov""ua. Olin tukehtua pullaani ja saatuani hengityksen taas kulkemaan ilmoitin,että ei ole ja muutenkin ei kiitos.
Mikä ihme miehiä vaivaa?! Suoraan sanoen meni maku tavata enää yhtään sekopäätä.