Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2141/2388 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks kirjoitti:

Surkeimmat treffit ovat jääneet kyllä hyvin mieleen. Mies valehteli ikänsä ja painonsa, aika reilusti. Väitti että on urheilullinen, ja en ole ikinä nähnyt sellaista etureppua, joka valui enempi polviin asti kuin vyön alle. Iän valehti ainakin 10  vuotta alemmaksi.  Sovittiin treffit Kappeliin joka siis on siisti paikka Esplanadin puistossa. Miekkosella oli vielä crocksin tapaiset jalassa ja aivan järkyttävä hiki. (Kätteli tietysti sellaisella märällä räpylällä....)

Ennenkuin ehdin häipyä, mies oli tietty äkännyt minut, ja ajattelin sitten että no, ei tähän kuole, safkaan salaatin ja kahvin hänen piikkiin kun köyhä opiskelija olin. Mies kertoi sillä aikaa auliisti kuinka työskentelee sukelluksen opettajana. Jäin miettimään että kylpyammeessakohan, koska muuten sillä massalla uppoa pohjaan kuin Titanic. 

Itse asiassa rasva kelluu hyvin koska sen tiheys on vettä alempi.

Vierailija
2142/2388 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääks kirjoitti:

Surkeimmat treffit ovat jääneet kyllä hyvin mieleen. Mies valehteli ikänsä ja painonsa, aika reilusti. Väitti että on urheilullinen, ja en ole ikinä nähnyt sellaista etureppua, joka valui enempi polviin asti kuin vyön alle. Iän valehti ainakin 10  vuotta alemmaksi.  Sovittiin treffit Kappeliin joka siis on siisti paikka Esplanadin puistossa. Miekkosella oli vielä crocksin tapaiset jalassa ja aivan järkyttävä hiki. (Kätteli tietysti sellaisella märällä räpylällä....)

Ennenkuin ehdin häipyä, mies oli tietty äkännyt minut, ja ajattelin sitten että no, ei tähän kuole, safkaan salaatin ja kahvin hänen piikkiin kun köyhä opiskelija olin. Mies kertoi sillä aikaa auliisti kuinka työskentelee sukelluksen opettajana. Jäin miettimään että kylpyammeessakohan, koska muuten sillä massalla uppoa pohjaan kuin Titanic. 

Itse asiassa rasva kelluu hyvin koska sen tiheys on vettä alempi.

Jatkoa edelliseen, mutta niin no, sukeltamisessa kelluminen ei välttämättä ole etu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2388 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella tässä ketjussa on ollut viimeisen 10 vuoden aikana surkeat treffit, jotka eivät ole alkaneet netin kautta? Ei siis minkään nettisovelluksen tai varsinkaan Tinderin?

Minulla ei nimittäin ole huonoja kokemuksia treffeistä, jotka olisivat saaneet alkunsa esimerkiksi työpaikalta.

Vierailija
2144/2388 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänne kirjoittanut enkä siihen mene tarkemmin, mutta ihan deittiäppien ulkopuolelta kyllä omat kokemukseni.

Vierailija
2145/2388 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikaveri tarinoi silmät loistaen kaikista hienoista naistuttavistaan.

Tuli vaikutelma, että olen vain kuuntelemassa muihin rakastuneen miehen sanallista purkautumista.

Oudointa asiassa oli, että mies oli juuri tunnustanut olleensa minuun ihastunut jo kauan.

2146/2388 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh My god, tänään oli just pahimmat treffit ever!

Olen siis ollut Tinderissä 2 vuotta ja tänään oli ensitreffit nro 25.

Tämä mies asui yli 300km päässä minusta ja hän itse hinkui päästä treffeille minun kanssani. Minä sitten ehdotin, että olen itse asiassa tänä viikonloppuna lomalla Helsingissä , että tavattaisiinko siellä, kun hänellä on sinne kotipaikkakunnalta vain 2h junamatka. Tästä hän heti innostui ja sovittiin, että tavataan klo 12.00 rautatieasemalla. Itse en siis ollut kovin kiinnostunut tapaamaan häntä, mutta otin nämä treffit rennolla asenteella, että haluan vain nähdä, että millainen se tyyppi on, kun hän kertoi, että hänen on ollut tosi vaikea löytää treffiseuraa, vaikka minusta hänen profiilinsa vaikutti tosi hyvältä. no me mentiin sitten heti bussilla Seurasaareen ja siellä rauhassa käveltiin ja juteltiin vajaa 2h ajan, kunnes yhtäkkiä hän sanoi, että hän lähtee jo nyt takaisin Rautatieasemalle ja kotiin Minä sanoin jääväni vielä Seurasaareen. Kun tunnin päästä katsoin Tinderiä, oli hän poistanut matchin. Mietin vaan, että jos hän olisi ollut fiksu, olisi hän voinut lähettää viestin jossa olisi vaan kiittänyt seurasta ja todennut, ettei enää halua tavata uudelleen.

Eipä kauheasti motivoi, kun näistä 25 miehestä nyt 19 on antanut minulle pakit ja minä taasen olen antanut pakit vain 6:lle...

Vierailija
2147/2388 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Oh My god, tänään oli just pahimmat treffit ever!

Olen siis ollut Tinderissä 2 vuotta ja tänään oli ensitreffit nro 25.

Tämä mies asui yli 300km päässä minusta ja hän itse hinkui päästä treffeille minun kanssani. Minä sitten ehdotin, että olen itse asiassa tänä viikonloppuna lomalla Helsingissä , että tavattaisiinko siellä, kun hänellä on sinne kotipaikkakunnalta vain 2h junamatka. Tästä hän heti innostui ja sovittiin, että tavataan klo 12.00 rautatieasemalla. Itse en siis ollut kovin kiinnostunut tapaamaan häntä, mutta otin nämä treffit rennolla asenteella, että haluan vain nähdä, että millainen se tyyppi on, kun hän kertoi, että hänen on ollut tosi vaikea löytää treffiseuraa, vaikka minusta hänen profiilinsa vaikutti tosi hyvältä. no me mentiin sitten heti bussilla Seurasaareen ja siellä rauhassa käveltiin ja juteltiin vajaa 2h ajan, kunnes yhtäkkiä hän sanoi, että hän lähtee jo nyt takaisin Rautatieasemalle ja kotiin Minä sanoin jääväni vielä Seurasaareen. Kun tunnin päästä katsoin Tinderiä, oli hän poistanut matchin. Mietin vaan, että jos hän olisi ollut fiksu, olisi hän voinut lähettää viestin jossa olisi vaan kiittänyt seurasta ja todennut, ettei enää halua tavata uudelleen.

Eipä kauheasti motivoi, kun näistä 25 miehestä nyt 19 on antanut minulle pakit ja minä taasen olen antanut pakit vain 6:lle...

Silti 100% pakkirate  se on kunnioitettavaa.

Itselleni tuo junalla kulkeminen olisi jo ehdoton no-go, oma auto pitää olla.

2148/2388 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
2149/2388 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies haisi tunkkaiselle, sellainen kellarin  haju ja tupakalle. Sormet oli ihan koppuraiset sekä  keltaiset nikotiinista ja ajattelin, etten kyllä noita sormia haluaisi pi""uuni! Olimme viestitelleet melko irstaita ja seksitreffit olikin ollut homman nimi,  muttei vaan napannut omalta puoleltani. Täysi kemian puute livenä ja ne sormet...

2. Mies oli lyhyt, olen 164cm ja ylsi minua leukaan sekä hyvin hintelä ja kalpea. Nousi  penkin päälle seisomaan yltääkseen pussamaan , ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Mies oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin mies heitti alasti, oli  karvainen kuin mikä ja vehje oli mallia karvarapu, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että levitän jalat ja ajattelen isämaata, mutta mies laukesi kumia pukiessa. Oli sovittu että jää yöksi  ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, miehen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan. 

3. Miehen piti olla 45, oli pikemmin 65  ja kuva oli joko vanha tai netistä. Mies tuntui alkuun olevan nolona mutta sitten nolous vaihtui kiukkuun, päätti ilmeisesti että hyökkäys on paras puolustus ja syytti naisia pinnallisiksi. Kyseli kahdelta teinitytöltä viereisestä pöydästä että "Enkös olekin likat hyvin säilynyt?", ne tyttöjen ilmeet.. teki mieli ryömiä pöydän alle piiloon. Kadulla mies vielä kopaisi tissistä perusteena että jos ei p""a kerran saa, niin pitää ainakin tissiä päästä koettamaan!

Huh huh. Onneksi  nykyään olen avoliitossa ja saan hyvää seksiä ilman, että pitää tapailla kaikenmaailman kummajaisia!

Miksi ihmeessä koit velvollisuudeksi harrastaa seksiä vaikket sitä halua? Kiltin tytön syndrooma?

Aika moni nainen tuntuu olevan ihan taukki ihankuin olis pakko harrastaa seksiä jonkun kanssa! Ja moni tekee mitä tahansa munan takia, Hyi vee ja olen itsekin nainen mutta ihmettelen että mikä siinä elimessä niin kiehtoo että pakko harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä ja yhdenillan juttuja yms.

Tuo on kuitenkin ihan eri juttu haluta seksiä tuntemattoman kanssa, ei sitä ymmärtää tarvitse mutta jollain tasolla se on luonnollista. Eri asia antaa seksiä vaikkei haluaisikaan, kuten tuossa tarinassa.

Seksiaddiktit vakuuttelee itselleen että on luonnollista vaikkei se sitä olekaan! Ymmärrän parisuhteessa ja avioliitossa mutta tuntemattomien kanssa josta et tiedä onko joku seksitauti ja tuleeko siitä stalkkeri ja levitteleekö vielä susta jotain salaa otettua sekskuvia.

No kyllä se on luonto joka kikkelin äärelle ajaa :D ei ihmiset bylsisi muuten niin valtavan paljon jos luonto ei olisi tätä lisääntymiseen johtavaa vaistoa meille suonut.

Addiktin ihmeellinen selitys:D ei mitään moraalia eikä yhtään ajattelukykyä,tai ajattelukyky riittää just ja just siihen että ajattelee seuraavaa panoa!

Vierailija
2150/2388 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies haisi tunkkaiselle, sellainen kellarin  haju ja tupakalle. Sormet oli ihan koppuraiset sekä  keltaiset nikotiinista ja ajattelin, etten kyllä noita sormia haluaisi pi""uuni! Olimme viestitelleet melko irstaita ja seksitreffit olikin ollut homman nimi,  muttei vaan napannut omalta puoleltani. Täysi kemian puute livenä ja ne sormet...

2. Mies oli lyhyt, olen 164cm ja ylsi minua leukaan sekä hyvin hintelä ja kalpea. Nousi  penkin päälle seisomaan yltääkseen pussamaan , ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Mies oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin mies heitti alasti, oli  karvainen kuin mikä ja vehje oli mallia karvarapu, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että levitän jalat ja ajattelen isämaata, mutta mies laukesi kumia pukiessa. Oli sovittu että jää yöksi  ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, miehen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan. 

3. Miehen piti olla 45, oli pikemmin 65  ja kuva oli joko vanha tai netistä. Mies tuntui alkuun olevan nolona mutta sitten nolous vaihtui kiukkuun, päätti ilmeisesti että hyökkäys on paras puolustus ja syytti naisia pinnallisiksi. Kyseli kahdelta teinitytöltä viereisestä pöydästä että "Enkös olekin likat hyvin säilynyt?", ne tyttöjen ilmeet.. teki mieli ryömiä pöydän alle piiloon. Kadulla mies vielä kopaisi tissistä perusteena että jos ei p""a kerran saa, niin pitää ainakin tissiä päästä koettamaan!

Huh huh. Onneksi  nykyään olen avoliitossa ja saan hyvää seksiä ilman, että pitää tapailla kaikenmaailman kummajaisia!

Miksi ihmeessä koit velvollisuudeksi harrastaa seksiä vaikket sitä halua? Kiltin tytön syndrooma?

Aika moni nainen tuntuu olevan ihan taukki ihankuin olis pakko harrastaa seksiä jonkun kanssa! Ja moni tekee mitä tahansa munan takia, Hyi vee ja olen itsekin nainen mutta ihmettelen että mikä siinä elimessä niin kiehtoo että pakko harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä ja yhdenillan juttuja yms.

Tuo on kuitenkin ihan eri juttu haluta seksiä tuntemattoman kanssa, ei sitä ymmärtää tarvitse mutta jollain tasolla se on luonnollista. Eri asia antaa seksiä vaikkei haluaisikaan, kuten tuossa tarinassa.

Seksiaddiktit vakuuttelee itselleen että on luonnollista vaikkei se sitä olekaan! Ymmärrän parisuhteessa ja avioliitossa mutta tuntemattomien kanssa josta et tiedä onko joku seksitauti ja tuleeko siitä stalkkeri ja levitteleekö vielä susta jotain salaa otettua sekskuvia.

No kyllä se on luonto joka kikkelin äärelle ajaa :D ei ihmiset bylsisi muuten niin valtavan paljon jos luonto ei olisi tätä lisääntymiseen johtavaa vaistoa meille suonut.

Surullinen selitys ja sitten ihmetellään kun ketään ei kiinnosta enää perustaa perhettä ja löytää se oikea,taudit vaan leviää kun pitää mahdollisimman monen kanssa olla.

2151/2388 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
2152/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko surkeat mutta nolotti kyllä kun kuuman ruuan tarjoilija toi eteen ja mun silmälasit huurtui etten nähnyt mitään.

Vierailija
2153/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmat treffit oli kun "sinkku" nainen saapui paikalle..yllätys yllätys Kolmen lapsensa kanssa .

Vierailija
2154/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kahvilassa lyhyen viestittelyn jälkeen. Tyyppi asui 70 km päässä ja ilmoitti heti alkuun, että ei ole sitten muuttamassa kotipaikkakunnaltaan mihinkään.

Eipä ollut itsellä käynyt mielessäkään mitkään muuttamiset tuossa vaiheessa. Ahdistuin heti ja laitoin hyypiölle kaikki estot.

Vierailija
2155/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nuoria, piti tavata pojan kanssa ja menin vastaan sovittuun paikkaan mutta poika ei tullutkaan. Oli pyörittämässä toista tyttöä ja ehkä monta muutakin. Pettäjä jäi kuin nalli kalliolle.

Vierailija
2156/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut yhtään kemiaa,mies oli ok mutta tylsä. Erotessa koetti suudella jolloin käänsin pään sivuun,mutta miespä tarrasikin huiviini ja kiskoi minua siitä suudeltavaksi,tunsin kuristuvani ja paniikissa löin miestä. Hänen mielestään ilman syytä.

Vierailija
2157/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuvitteli että maksan häbelle koko illan kun (omien sanojen mukaa) hän alentui vaivautuun paikalle. Siinä oli viimeinen kerta kun suostuin maksamaan naiselle yhtään mitään ennen kun se tarjoaminen ansaitaan

Vierailija
2158/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi tuli käymään. Olin laittanut hyvät ruoat, jotka ainakin muille vieraille oli maistunut aina tosi hyvin. Mikään surkea kokki en todellakaan ole.

Kohta alkoi murmutus ruoasta. Oli tehty eri tavalla kuin äiti aina oli tehnyt ja äiti muutenkin oli ihan loistava ruoanlaittaja. Mutta oli kuulema ihan syötävää minunkin ruoka. Voi miten kiva.

Kahvit keitettiin. Olisi pitänyt olla Presidenttiä. No, anteeksi kun oli Löfsbergiä. Ja anteeksi kun ei ollut herralle kuohukermaa kahviin.

Sen pituinen se romanssin alku.

Vierailija
2159/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikana naisen peruukki jäi käteeni. Lisäksi hänen alapäänsä tuoksahti todella ikävälle. 

Vierailija
2160/2388 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaavajaa  parikymmentä vuotta, mutta aina välillä palautuu mieleen suorastaan treffien multihuipentumana.     Yksi kundi, jonka tiesin kaverin kautta, kutsui minut treffeille kotiinsa.   Otin kutsun ilomielin vastaan, sillä olin salaa ollut  hänestä jonkin aikaa kiinnostunut.

Alkuun juteltiin niitä näitä ja hieman läheisyyttäkin oli.   Sitten hän yhtäkkiä avasi tietokoneen ja alkoi pelaamaan jotain räiskintäpeliä täysin keskittyen siihen.  Olisi pitänyt tajuta lähteä menemään, mutta jotenkin ajattelin että tuskin pelaa kauaa.  Kun tunnin olin siinä istunut sängyllä hiljaa, niin yhtäkkiä hän vaan toteaa kääntämättä katsettaan  pelistä : " nyt mun vaan tekee mieli pelata, henkisesti suorastaan rakastelen tätä peliä".   Pisteet omaperäisestä rehellisyydestä XD.