Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Miehellä oli oranssi,heijastimin somistettu likainen työtakki, nikotiinin kellastamat sormet ja perunanenä sekä paksut huulet jotka eivät kuvissa näyttäneet pahalta, mutta livenä olivat todella häiritsevät. Lopulta suuteli väkisin hampaat edellä ja en päässyt pakoon,kun olin hölmönä istunut nurkkaan. Tämän jälkeen olisi vielä pitänyt lähteä hänen luokseen paistamaan kanapaninineja ja saunomaan.
Kauan kauan sitten, sanomalehden treffisivuilta bongattu jääkiekkoa harrastava hyväkuntoinen fiksu! mies. Paikalle ilmaantui savoa vääntävä vetelys, jolla oli siihen aikaan samanlainen pipo kuin lapsilla, ns. mansikkapipo. Oli kuulema paras täti kutonut sen hänelle, ja oli myös mustikkapipo. Olin pyörtyä myötähäpeästä, tyyppihän oli reilusti yli 30v. Ihme ettei antennipipo...Selvisi myös että hän oli majaillut hyvin toimeentulevan vanhemman naisen nurkissa useamman vuoden ja lentänyt pihalle - siis savolainen toyboy. Pistin samana päivänä paluujunaan,vaikka hän oli suunnitellut olla luonani viikon ainakin, oli ostanut ruusupuskankin K-kaupasta ja pakannut kalsareita ja t-paitoja kassiinsa, ja sanoi kaikkien rahojensa menneen. Ostin junalipun hänelle, kaipa tuo jostain ruokaa löysi ja kaupungin vuokralla oli joten ainakin vettä sai hanasta. Wt jutut saivat huonovointiseksi. Yritti halata läksiäisiksi, sanoi että mä saan päättää, hän odottaa mun yhteydenottoa. Vielä en ole sitä tehnyt, tästä alkaa olla kohta 30v.
Joskus reilu 15 vuotta sitten kuuluin johonkin facen treffisivustoon ja siellä sai lähettää kaikkia sydämiä ja tykkäyksiä sinne liittyneille henkilöille (en nyt enää niin tarkkaan muista, kun on aikaa niin paljon)
No kuitenkin aloin sitten kirjoittelemaan muutamankin eri tyypin kanssa erilaisista asioista. Yksi näistä asui noin 50 kilometrin päässä ja mietin, että kun profiilikuva näytti kivalta, tyyppi osasi kirjoittaa fiksusti ja antoi muutenkin itsestään todella asiallisen kuvan, niin miksei tätä voisi joskus vaikka nähdä.
Sitten eräänä lauantaina yhtäkkiä tulikin eteen tilanne, että lupauduin kuskaamaan kaverin tytärtä ja tämän kaveria eräälle keikalle paikkaan, jossa itse olin ollut viimeksi ehkä 17-vuotiaana.
Laitoin tälle tyypille viestiä, että miten on, nähtäisiinkö paikassa X tänä iltana. Hän vastasi heti, että tottakai, hyvin sopii, hän tulee paikalle myös.
Olin näiden tyttöjen kanssa paikalla hyvissä ajoin ennen keikan alkua ja kuljettiin ja katseltiin paikkaa. Siellä olin itse tyttöjen ikäisenä ollut harva se viikonloppu myös eri bändejä katsomassa ja naureskellen kerroin heille, mitä missäkin nurkassa silloin aina tapahtui.
Puhelin naksahti ja treffiseuralaiseni laittoi viestiä, että on tullut paikalle.
Hän lupasi odottaa lipunmyynnin edessä meitä. Tulimme ulos toista kautta ja katselin, että missähän tämä mies mahtaisi olla. Odotin kuvien mukaista edustavannäköistä, pitkää miestä, joka on pukeutunut fiksusti.
En löytänyt miestä. Näytin jo profiilikuvaa tytöillekin ja pyysin heitäkin katsomaan, jos löytäisivät tämän jostain.
Yhtäkkiä joku koputti olkaani ja käännyin. Ilmeeni oli varmaan melko hämmentynyt, sillä vaikka tunnistin hymyilevät kasvot tutuiksi, kaikki muu meni pieleen.
Deittini oli todella, todella lyhyt. Itse olen vain vähän päälle 150 senttinen, eli siis naiseksikin lyhyt, mutta mies oli korkeintaan samanpituinen kanssani. Hänellä oli nahkatakki, jonka alla ruutupaita ja farkuissa henskelit. Jalassaan jonkinlaiset turvasaappaat tms. joissa varvassuoja. En ymmärrä, miten ne kuvat, joita hän oli julkaissut facessa, voivat olla niin erilaisia.
Nieleskelin ja päätin, että kun kerran tänne ollaan tultu, niin tämä ilta ollaan ja sitten unohdetaan. Kun olin menossa sisälle, hänelle tuli hätä, että ei hänellä ole noin paljoa rahaa mukana mitä lippu maksaa (sillon kun ei ollut vielä mobilepayta tai pankkikortti ei tuonne käynyt) eli pitää käydä pankkiautomaatilla. Hetken mielijohteesta lupasin lähteä mukaan automaatille.
jatkuu..
jatkuu..
Auto oli aivan täynnä tavaraa. Hän harrasti kertomansa mukaan metsästämistä ja metsästyskiväärin patruunalaatikko oli etupenkkien välissä. Vähän nousi karvat pystyyn ja varovasti katselin, että missähän se ase on.. Sitä tai eläinten ruhoja ei kuitenkaan autossa ollut, kaikkea muuta kalaverkon kohoista eri vaatemyttyihin ja miljoonaan koirankarvaan sitten löytyikin. Myös märkä koira (?) haisi autossa.
Onneksi automaatille ei ollut pitkä matka ja se sujui ihan hyvin, tarinaa tyyppi osasi suoltaa jatkuvasti.
Päästiin viimein keikkapaikalle sisälle, otettiin kahvit ja jäätiin sivummalle istumaan ja katselemaan. Jutusteluakaan ei tarvinnut jatkaa, kun bändi vihdoin alkoi soittamaan. Jossain vaiheessa, kun tuli heidän yksi tunnetuimpia hitaita kappaleitaan ja sivusilmällä huomasin, että tyyppi liikautti kättään minua kohti, ajattelin että jos nyt yrität koskea, huudan varmasti.
Ei koskenut. 😁
Istuttiin siinä niin kauan, että keikka oli ohitse ja vinkkasin tytöt sen jälkeen siihen pöydän viereen. Sanoin, että auto lähtee kotiin päin kymmenen minuutin kuluttua, ja että odottelen siellä. Deittini kiitti minua illasta ja seurasta ja toivoi, että jatkettaisiin joku toinen kerta.
Muutama viesti lähetettiin tämän jälkeen, kunnes sanoin, että minulla ei ole tunteita häntä kohtaan enkä halua jatkaa enää edes viestejä. Hän laittoi muutamia vielä sen jälkeen, mutta ymmärsi sitten.
Nyt näin hänen kuvansa ja haastattelunsa eräässä lehdessä noin ehkä kuukausi sitten ja näkyy edelleen olevan sinkku. Itse olen ollut naimisissa jo monta vuotta, tyypinkin olin autuaasti unohtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin kahvilassa lyhyen viestittelyn jälkeen. Tyyppi asui 70 km päässä ja ilmoitti heti alkuun, että ei ole sitten muuttamassa kotipaikkakunnaltaan mihinkään.
Eipä ollut itsellä käynyt mielessäkään mitkään muuttamiset tuossa vaiheessa. Ahdistuin heti ja laitoin hyypiölle kaikki estot.
Itse kaupunkilaisnaisena kysyn tän aina ennen treffien suunnitteluakaan jos mies asuu maalla. Yleensä hän ei vastaa enää nokkaantuneena mitään tai vastaa rehellisesti ettei muuta pois sieltä koskaan. Tämä selvä, ei hukata toistemme aikaa enempää. Etsin vakavaa suhdetta joka tähtää yhteenmuuttoon, en mitään kevythubaa.
Maalle en eri syistä muuta. Kotoisin olen maalta joten tiedän meiningit. Ajokorttiakaan en ole ajanut. Kunnioitan maaseutua paljon, mutta miehelään en sinne muuta.
Vastasin yhdelle ok vaikuttaneelle miehelle naapurik
Kaupunkilaisen ja maalaisen naittamisesta ei kyllä varmaan mitään hyvää seuraa pitemmän päälle. Itsekin olen maalta, mutta aikuisikäni kaupungissa asunut. Maalla viihdyin kyllä oikein hyvin joka viikonloppu, kun oli mökki, mutta jatkuvasti en siellä enää voisi olla ja asua, vaan kyllästyisin lopulta kuoliaaksi. Ja se viikonlopun mökkielämäkin alkoi jatkuvana välillä kyllästyttämään.
Jossain kartanossa isoinen tiluksineen saisin ehkä oltua kreivittärenä. 😂👍 Voiis järjestää pitoja ym. muille.
Minkä ihmeen takia joku kysyy sinkulta syytä siihen sinkkuuteen? Eikö riitä, että on vapaa dettailemaan? Varattuko se sitten pitäisi olla...?
Mulla oli sellainen tuulen&pienen sateen pitåvä musta pitkähkö takki,ihan siisti vaikkei toki mikään hieno tai sexy,harmaat farkut ja mustat maiharit. Olin kävellen liikenteessä, oli tuulinen ja tihkusateinen todella kolea kesäpäivä.
Lisäksi treffit olivat kirjastossa joten en ymmärtänyt miksi olisi pitänyt hienostella..
Huomasin heti tutun oloisen miehen joka hytisi t-paidassa ja farkkusortseissa. Halattiin ja halusi lähteä kahville mutta kerroin palauttavani kirjat. Mies jotenkin pettyneenä "Ai sä tykkäät oikeasti lukea".. Minulla oli reppu ja olisin halunnut lainata uusia kirjoja,mutta mies tahtoi sinne kahville. Kahvilassa mies kysyi "eikö sulla oo muita vaatteita?" Mulla oli takin alla tavallinen musta t-paita,ihan normaali asu mun mielestä. Mies se oli mielestäni oudosti pukeutunut säähän nähden. Juotiin kahvit ja koetin jutella mutta mies oli kiinnostuneempi kännykästään. Ehdotin että mentäisiin uudestaan kirjastoon ja sitten kirppikselle mutta sillä välin kun kävin pissalla,mies haihtui. Tyhjä kuppi vain nökötti pöydällä.
Mä menin sitten yksin takaisin kirjastoon. Oli selvää ettei meillä mielenkiinnon kohteet oikein kohdanneet 😬.
Kerron kun olen ensin treffeillä käynyt, olivatko hyvät vai huonot.
Vierailija kirjoitti:
Joskus reilu 15 vuotta sitten kuuluin johonkin facen treffisivustoon ja siellä sai lähettää kaikkia sydämiä ja tykkäyksiä sinne liittyneille henkilöille (en nyt enää niin tarkkaan muista, kun on aikaa niin paljon)
No kuitenkin aloin sitten kirjoittelemaan muutamankin eri tyypin kanssa erilaisista asioista. Yksi näistä asui noin 50 kilometrin päässä ja mietin, että kun profiilikuva näytti kivalta, tyyppi osasi kirjoittaa fiksusti ja antoi muutenkin itsestään todella asiallisen kuvan, niin miksei tätä voisi joskus vaikka nähdä.
Sitten eräänä lauantaina yhtäkkiä tulikin eteen tilanne, että lupauduin kuskaamaan kaverin tytärtä ja tämän kaveria eräälle keikalle paikkaan, jossa itse olin ollut viimeksi ehkä 17-vuotiaana.Laitoin tälle tyypille viestiä, että miten on, nähtäisiinkö paikassa X tänä iltana. Hän vastasi heti, että tottakai, hyvin sopii, hän tulee paikalle myös.
Olin näiden tyttöjen kanss
Taisi olla mies joka väisti luodin, kuulostat sellaiselta että kaikki mikä poikkeaa sinun mielipiteistäsi on objektiivisesti väärin ja kamalaa. Miten kukaan voi olla noin säälittävä toisen ihmisen vaatteiden suhteen. Jos ne ei ole sinun tyyppiä niin sitten ei ole, mutta ei se ole mikään traumaattinen nieleskelytapaus. Ja pituudesta vinkuminen on varsinkin säälittävää, vaikka onhan se parempi että ilmaisee pinnallisuutensa saman tien niin miesten ei tarvi tuhlata sinuun aikaa.
Menin sovittuun paikkaan odotteleen mutta kaveri ei tullutkaan eikä soittanut tai kommentoinut asiaa mitenkään. Se tarina loppuikin onneksi siihen. Aivan poljä tyyppi kierrätti monta tyttöä yhtäaikaa selvisi myöhemmin.
Olin tavannut miehen suomi24 sivuilla joitain viestejä ja puheluitakin. Sovimme sitten treffit kotiini(en yleensä ikinä sovi). Paikalle saapui hoikahko mies ison repun kanssa. Tuskin ehdimme istuutua soffalle kun kysyi voiko alkaa syömään? Olin siinä että joo jotain voin tarjota. Mutta alkoi kaivelee reppuaan ja kohta jo lämmitteli omaa ateriaansa pannulla ja asetteli loput ruoat jääkaappiini repustaan. Katselin tätä touhua siinä sivussa. Syötyään pakkasi ja pyysi saatttaan pysäkille. Siinä ajattelin hänen olleen ilmeisesti koditon joka treffeilee päästäkseem ruokailemaan ja ehkä suihkuun(oli suht siistinoloinen) ei enää kontaktoitu uudelleen.
Tuosta ylemmästä "sadesää ja takki"-viestistä tulee mieleen oma kokemus. Elokuu ja kylmän kalseaa joten puin mustan topin päälle anorakki mallisen mustavalkoisen takin ja jaloissa oli valkoiset pillifarkut ja mustat varsitennarit. Eli näki että tykkään mustavalkoisesta värimaailmasta 😁
Vähän mulla oli ripsaria ja semmoinen "suttunutura" ja pienet kivat korvikset. Ja Marimekon kassi. Omasta mielestäni olin kivannäköinen. Treffit oli torikahvilassa ja ostin jo kahvin miestä odottaessa. Kuvassa miehellä oli ollut huppari joten hämmästyin kun paikalle tuli ruskeassa puvussa ja juhlakengissä tutun näköinen mies, joka heti suuteli poskelle. Ja sitten kysyi että olethan sinä Jenni? Näytti pettyneeltä,osti teetä valittaen kun ei ollut muuta kuin pussiteetä tarjolla ja puhui lisäksi kirjakieltä. Suustani pääsi äkkiä että onko tämä joku piilokamera? Ja mieshän loukkaantui.
Myöhemmin mies oli vaihtanut ilmoitukseen kuvan jossa seisoi puku päällä ruusu kädessä ja kuvaili itseään prinssiksi joka etsii prinsessaa. Kuvittelekohan oikeasti että joku nainen tulee treffeille iltapuku päällä?🙈 Tai edes kesämekossa kun oli todella kylmä kesä.
Tästä on jo vuosikymmen aikaa, mutta mies kirjotteli mukavanoloisesti, pitkästi ilman kirjoitusvirhettäkään ja ajattelin että onpas mukavan oloinen, ehkä sivistynytkin duunari tyyppi.
Tavatessamme hän alkoi ensitöikseen luetella ja voivotella sairauksiaan, päällimmäisenä tuntui olevan suolistovaivat jonka seurauksiakin kuvaili seikkaperäisesti. Hän kai yritti viihdyttää minua vitsailemalla millon mitäkin ja 3/4 jutuista pyöri jossain kehon eritteistä tai aukoissa tai panojutuissa tms. Seuraavaksi käsiteltiin hänen äiti. Terkkuja vaan Marjatalle, tiedän sinusta paljon.
Kroppani ja mieleni oli kokoajan hälytystilassa ja etsin silmilläni pakoreittiä. Ajattelin että kuolen tähän myötähäpeään, fiilis oli kyllä todella kiusaantunut. Hän teki kaikki ne virheet joita vaan voi puheen tasolla tehdä.
Olin päättänyt että yksiltäkään treffeiltä en lähde kesken pois jos ei mitään uhkaavaa tilannetta tule, sen verran pitää käytöstapoja olla joten istahdimme vielä terassille (onneksi sade oli tulossa ja siellä ei ollut juuri ketään muita). Söin pikkuannoksen ranskiksia siiderin kanssa Hän hampparin, eikö hän siinäkin ala puhumaan jotain vatsavaivoistaan ja kyseli näinkö tullessa missä oli vessa jos hänen pitää lähtee tästä "äkkiä ettei tule housuun". Voi hitto mikä törppö, ajattelin ettei kai tämän älyttömämpää tilannetta voi enää ollakaan, miten hemmetillä mulle voi käydä näin. Olin kuin jossain piilokamerassa ja toivoin että kohta joku alkais nauramaan ja kertois tän koko treffin olleen vain huono vitsi.
Olin ilmoittanut treffi-ilmoituksessani etten tupakoi enkä halua tupakoivaa miestä. Toivoin myöskin että alkoholin käyttö olisi hyvin maltillista koska itsekin käytän hyvin harvoin ja lähinnä ruoan kanssa.
Paikalle 15 min myöhässä (ilmoitti myöhästymisestä) tuli ihan tuoreelta tupakalta ja vahvasti vanhalta viinalta haiseva tyyppi jolla selvästi eilisen illan baarikuteet päällä, mm valkoinen paita jossa juomaroiskeita rinnuksilla se vähän mitä takin alta vilahti. Vaatteetkin haisi niin tupakalle että tunsin sen heti kun käteltiin. Ja huom hän tuli autolla.
Silloin teki mieli pyörähtää kannoillaan ympäri ja sanoa suoraan etten halua jatkaa edes kohteliaisuussyistä, mutta en ilmennyt. Käytiin pikkulenkki kävelemässä ja juteltiin niitä näitä. Sanoin ihan suoraan et "taisit olla viihteellä eilen, menikö myöhään?" Sit hän kysy et lähdetäänkö kahville, kieltäydyin kunniasta ja kerroin vaan ettei nyt oo ehkä syytä käyttää tämän enempää aikaa.
Hitto että harmitti, taas yks ihan turha kerta....tääääää oooonnnniiinturhaaaaa.
Oli kaverin järjestämät sokkotreffit baarissa, mies oli ihan asiallinen ja treffitkin menivät ihan hyvin, niitä näitä juteltiin. Jossain vaiheessa sanoin että lähden kotiin, niin tyyppi alkoi vänkäämään että ei kun lähdet meille ja jäät yöksi. Olin vähän ihmeissäni ja sanoin että en todellakaan lähde kenenkään tuntemattoman kotiin ensi treffeillä, josta mies sitten pahoitti kovasti mielensä kunhan oli ensin jankannut vielä jonkin aikaa.
-Profiilikuvassa miehellä oli suora musta tukka,tavatessa hiekanväriset rastat ja yksi hammaskin oli kadonnut johonkin. Päällä reisitaskuhousut ja t-paita jossa luki f""k you all. Juotiin kahvit ja erotessa suudeltiin. oli ihan mukava tyyppi mutta olimme liian erillaiset (mies oli siis 33 eikä 13).
- Mies tuli junalla toisesta kaupungista ja oli ilmeisesti juonut koko ravintolavaunun tyhjiin. Tupakantuskakin oli kova ja tupakat loppu joten niitä sitten ostamaan. Mies sitten sammui tupakka kädessä puiston penkille ja hetken ihmeteltyäni poistuin.
- Mies oli hyvännäköinen ja koska puheena oli nimenomaan olleet seksitreffit mentiin asunnolleni,siellä paljastui hikiset pitkät munakarvat jotka olisi saanut pikkuleteille,niin pitkät ne olivat ja isoin näkemäni muna,oikeasti pelästyin.Mitään liukkarikaan ei kummallakaan ollut. Niin sitten kävikin että tihkuin seksin jälkeen verta vaikka en tosiaan ollut mikään neitsyt ja paikat oli arat,ei tullut toisia treffejä enkä antanut miehen jäädä yöksi kun olisi kuitenkin vongannut uusintaa.
- Miehellä oli jokin ihotauti,atopia tai psorias. Hikoili farkkutakki päällä lähes kolmekymmeneen asteen helteessä ja koetti piilotella käsiä hihoihin,miehen käytös veti enemmän katseita puoleensa kuin iho. Sitten alkoi natista että en varmaan tahdo pussata ketään niin ällöttävää kun hänellä on ientulehduskin. Joo, se ientulehdus vei suuteluhalut.
Pierupetteri yritti piereskellä salaa, mutta haju paljasti.
Tykkäisin miehestä, jonka kanssa voisi veljellisesti "deittailla" ja matkustella ilman romantikkaa ja erotikkaa. Kun minulla ei ole veljeä lainkaan, niin sellainen velimies kyllä kelpaisi. Miehestä harvemmin kyllä saa sellaista seuraa.