Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen ikisinkun varastosta löytyisi vaikka mitä tarinaa, Suomi24 Treffien kulta-aikaan kun saatettiin päätyä treffeille ilman kuvien vaihtoa yms.
Mutta pari tarinaa koulututuksesta. En ole korkeakoulutettu, tai edes yo. Mutta hyvällä uralla, ja elämä muutenkin kunnossa.
Eräs AMK insinöörinainen luennoi ensitreffeillä miten seurustelee vain insinöörien tai muuten akateemisesti koulutettujen kanssa. Miten suosii ihmisiä "omalta tasolta" jne. Naureskelin sitten miksi hän on päätynyt minun kanssa treffeille, vaikka en ole käynyt edes lukiota. Alkoi väittämään etten ole kertonut koulutuksestani. Näytin puhelimesta viestit joissa kerron koulutuksen, alan millä työskentelen ja millaista työtä teen. Tämän jälkeen nainen ilmoitti ettei treffaille tylyjä ja ikäviä ihmisiä (!?) ja marssi ulos ravintolasta.
Toisessa tapauksessa päädyin parin viestin jälkeen treffeille kun kumpikin oli samalla alueella, eikä ollut illalle mitään tekemistä. Meillä oli tosi hauskaa, keskustelimme paljon, ja päädyimme yöksi naisen luokse. Tämä oli lähellä vappua, ja nainen keksi pyytää minut aveciksi vappubrunssille. Sen enempää miettimättä suostuin, meillä tuntui sykkaavan tosi hyvin. Vappupäivänä kun saavuin brunssipaikalle, ensimmäinen kysymys oli "missä sun lakki on?". kun kerroin ettei minulla ole sellaista, tunnelma muuttui jäätäväksi. Seurue ingnoorasi minut täysin, kukaan ei puhunut minulle mitään, ei edes treffikumppanini. Tuomani eväät kyllä kelpasivat akateemiselle seurueelle :D. Kuoharia minulle ei tarjottu, mutta söin brunssin hyvällä ruokahalulla ja ja poistuin paikalta. Myöhemmin nainen laittoi viestin missä haukkui minut siitä, että tuhlasin hänen aikaansa :D.
Voi herrajestas. Toivottavasti nämä ovat keksittyjä. Tai onhan sitä kaikenlaista porukkaa, itse vain olen välttynyt eikä kavereita kiinnosta vaikka en käytä vappuna lakkiani.
Vähän kulostais että joku elämämkoulu fantasioinut.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta suomenruotsalaisen mimmin luona ja puuhattiin siinä ahkerasti hänen kaksionsa makkarissa. Hän oli sanonut olevansa sinkku. Menin sitten aktin jälkeen pesemään muniani ja säikähdin aivan helvetisti kun yhdessä pyyhekoukussa luki Gäster.
Makkariin takaisin jossa tämä makoili raukeana ja sanoin hätääntyneenä että sinähän sanoit että olet vapaa!? Mikä tuo Gästerin pyyhe sitten on ja tuleeko hän kohta ehkä kotiin ja minä heilun täällä munasillani?
Nainen alkoi nauraa minulle.
Miten on mahdollista, että et osaa ruotsia vaikka sitä opetetaan peruskoulussa kaikille?
Koska pakkoruotsin opetus on koulujen resurssien ja opiskelijoiden ajan tuhlausta. Valinnaiseksi kaikilla opintotasoilla! Ne tunnit opetuksesta voisi helposti korvata vaikka Englannin puhekursseilla, jotka ei keskity yhtään kielioppiin, vaan rentoon keskusteluun ja kielen käyttöön.
Tapasin netissä naisen jonka kanssa sovimme treffit. Sovimme, että haen hänet kotoaan. Oven avasi luonnossa vieläkin paremman näköinen leidi kuin kuvissa oli. Tämä hämmästys oli positiivinen, muta seuraava negatiivinen: Sohvallaan istui sammumispisteessä oleva mies, leidi itse oli jo hiprakassa nousuhumalassa, mutta päätin kuitenkin yrittää ja ottaa mukaan sopimallemme lounaalle.
Deitti halusi istua terassilla. Drinksuja meni muutamakin ennen kuin ruoka tuotiin ja molemmille ruokajuomaksi tarkoitettu viinipullo tyhjeni yksin hänellä nopeasti. Ei ollut mieltä ylentävää kun ohikulkevat miehet tunkivat seuraan ja moikkailivat ilmiselvästi heille entuudestaan tuttua deittiä, ja sopivat soittelevansa ja sopivansa treffit myöhemmin, vaikka minä olin paikalla. Selväksi tuli, että tämä deitti oli monen miehen X-deitti samanaikaisesti.
Päätin katsoa mitä tästä tulee. Deitti pyysi päästä minun luokseni. Keitin kahvit, mutta hän ehti jo sinä aikana löytämään baarikaappini ja Ouzo-pullo meni hänellä pullonsuusta juotuna nopeasti. Join kahvit yksin. Sen jälkeen deitti alkoi käymään läpi baarikaappiani omin lupinensa.
Deitti alkoi tilittämään elämäänsä kuinka hänen ADHD:nsä ja seksiriippuvuutensa oli pilannut hänen elämänsä. Sen jälkeen ohjelmassa oikin vuoroin itkua ja parkumista, vuoroin naurua ja deitin yksinäistä nakuilua. -Tämä henkinen vuoristorata oli minulle liikaa: Käskin deitin pukea päälleen ja vein hänet kotiinsa, jossa olikin jo oven takana pari kundia odottelemassa Alkon muovikassit kädessään.
Minulla meni varmaankin vuosi tai pari ennen kuin uskalsin lähteä uudestaan nettideiteille.
Joskus jälkikäteen olen ajatellut miten tuon ihmisen kävi elämässään. Kun on nk. hyvän näköinen, alkoholisti, ja seksiriippuvainen, sekä ADHD, alkoholi on viimeinen asia jota ihmisen pitäisi harrastaa.
Juu 2 kaksosta (yhdet identtiset) ja nyt sitten 2kk sitten nuorin synty ja toisiksi nuorin synty 13kk sitten
Piti mennä hienoon ravintolaan mutta mies sanoi että hän oli tehnyt ruokaa kotiinsa. Mentiin ja siellä oli vaan mama-nuudeleita. Mies halusi vain seksiä ja oli ostanut minulle palvelija-asun.
Sonja Mihinen kirjoitti:
Piti mennä hienoon ravintolaan mutta mies sanoi että hän oli tehnyt ruokaa kotiinsa. Mentiin ja siellä oli vaan mama-nuudeleita. Mies halusi vain seksiä ja oli ostanut minulle palvelija-asun.
Tuo on niin keksitty! Ketkä pennut tänne kirjoittelee?
Menimme Oulun hautausmaalle viemään kynttilät miehen vanhempien haudalle. Lähdin, vaikka mies ei ollut tyyppiäni lainkaan. Puristin avainnippua kädessäni kun pelotti, ajattelin, että työnnän avaimet silmiinsä jos tarve vaatii.
Ei ollut mitään hämminkiä, juteltiin niitä näitä. Kun hautausmaalta palasimme kadulle, sanoin, et nyt pitää mennä. Mies oli ihmeissään, oli suunnitellut vievänsä minut kahville Raksilan marketin kahvilaan.
Juu, kiitos, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Menimme Oulun hautausmaalle viemään kynttilät miehen vanhempien haudalle. Lähdin, vaikka mies ei ollut tyyppiäni lainkaan. Puristin avainnippua kädessäni kun pelotti, ajattelin, että työnnän avaimet silmiinsä jos tarve vaatii.
Ei ollut mitään hämminkiä, juteltiin niitä näitä. Kun hautausmaalta palasimme kadulle, sanoin, et nyt pitää mennä. Mies oli ihmeissään, oli suunnitellut vievänsä minut kahville Raksilan marketin kahvilaan.
Juu, kiitos, mutta ei kiitos.
Mistä noin kova pelko ja epäluulo?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin netissä naisen jonka kanssa sovimme treffit. Sovimme, että haen hänet kotoaan. Oven avasi luonnossa vieläkin paremman näköinen leidi kuin kuvissa oli. Tämä hämmästys oli positiivinen, muta seuraava negatiivinen: Sohvallaan istui sammumispisteessä oleva mies, leidi itse oli jo hiprakassa nousuhumalassa, mutta päätin kuitenkin yrittää ja ottaa mukaan sopimallemme lounaalle.
Deitti halusi istua terassilla. Drinksuja meni muutamakin ennen kuin ruoka tuotiin ja molemmille ruokajuomaksi tarkoitettu viinipullo tyhjeni yksin hänellä nopeasti. Ei ollut mieltä ylentävää kun ohikulkevat miehet tunkivat seuraan ja moikkailivat ilmiselvästi heille entuudestaan tuttua deittiä, ja sopivat soittelevansa ja sopivansa treffit myöhemmin, vaikka minä olin paikalla. Selväksi tuli, että tämä deitti oli monen miehen X-deitti samanaikaisesti.Päätin katsoa mitä tästä tulee. Deitti pyysi päästä minun luokseni. Keitin kahvit, mutta hän ehti jo sinä aikana löytämään baarikaappini ja Ouzo-pullo meni hänellä pullonsuusta juotuna nopeasti. Join kahvit yksin. Sen jälkeen deitti alkoi käymään läpi baarikaappiani omin lupinensa.
Deitti alkoi tilittämään elämäänsä kuinka hänen ADHD:nsä ja seksiriippuvuutensa oli pilannut hänen elämänsä. Sen jälkeen ohjelmassa oikin vuoroin itkua ja parkumista, vuoroin naurua ja deitin yksinäistä nakuilua. -Tämä henkinen vuoristorata oli minulle liikaa: Käskin deitin pukea päälleen ja vein hänet kotiinsa, jossa olikin jo oven takana pari kundia odottelemassa Alkon muovikassit kädessään.
Minulla meni varmaankin vuosi tai pari ennen kuin uskalsin lähteä uudestaan nettideiteille.
Joskus jälkikäteen olen ajatellut miten tuon ihmisen kävi elämässään. Kun on nk. hyvän näköinen, alkoholisti, ja seksiriippuvainen, sekä ADHD, alkoholi on viimeinen asia jota ihmisen pitäisi harrastaa.
Nyt kyllä epäilen tätä tarinaa. Nainen jo valmiiksi humalassa, ja silti joisi vielä drinkkejä, pullon viiniä ja pullon ouzoa. Sehän on 40% viinaa. Tuskin pahinkaan alkoholisti pystyy juoda tuollaista määrää.
Menin noin 10 vuotta sitten katsomaan erästä vuokra-asuntoa, jonka omistaja oli itseäni hieman vanhempi keski-ikäinen mies. Asunto oli tarpeisiini sopimaton, joten ilmoitin etten ole siitä kiinnostunut. Miespä soitti perään ja kutsui luokseen (ko. asunnon naapuriin) kahville. Olin itse eronnut jo pari vuotta aiemmin, joten ajattelin, että ei kai tuo ota jos ei annakaan, ja menin, vaikka en ollut ko miestä sillä silmällä osannut katsoakaan.
No, tullessani miehen luo, hänen aikuinen lapsensa oli kahvipöydässä puolisonsa kanssa. Menin kutsusta pöytään ja juttelimme kaikki kohteliaasti toisillemme. Nuorempien lähdettyä ja noustuamme pöydästä, mies tuli pian lähelleni, tuijotti silmiin palava "himokkaan hullun" katse silmissään ja otti kiinni työntäen minua samalla seinää vasten. Jähmetyin järkytyksestä. Mies alkoi suudella ja lääppiä ja hoki "ihana nainen, ihana nainen", harmitellen samalla kipeää selkäänsä, jonka vuoksi ei juuri nyt pysty menemään sänkyyn kanssani. Jotenkin sain soperrettua, että minun täytyy nyt lähteä ja pakenin ovesta järkyttyneenä ulos.
Kotiin päästyäni riisuin vaatteet ja laitoin ne pesukoneeseen. Itse menin suihkuun ja hankasin itseäni saippualla lämpimän suihkun alla todella pitkään, yrittäen saada ällöttävän olon itsestäni pestyä pois.
Mies laitteli vielä pitkään kaipaavia viestejä perään, vaikka en enää hänelle vastannutkaan. Onneksi ei tiennyt asuinpaikkaani.. Never again.
Vierailija kirjoitti:
Menin noin 10 vuotta sitten katsomaan erästä vuokra-asuntoa, jonka omistaja oli itseäni hieman vanhempi keski-ikäinen mies. Asunto oli tarpeisiini sopimaton, joten ilmoitin etten ole siitä kiinnostunut. Miespä soitti perään ja kutsui luokseen (ko. asunnon naapuriin) kahville. Olin itse eronnut jo pari vuotta aiemmin, joten ajattelin, että ei kai tuo ota jos ei annakaan, ja menin, vaikka en ollut ko miestä sillä silmällä osannut katsoakaan.
No, tullessani miehen luo, hänen aikuinen lapsensa oli kahvipöydässä puolisonsa kanssa. Menin kutsusta pöytään ja juttelimme kaikki kohteliaasti toisillemme. Nuorempien lähdettyä ja noustuamme pöydästä, mies tuli pian lähelleni, tuijotti silmiin palava "himokkaan hullun" katse silmissään ja otti kiinni työntäen minua samalla seinää vasten. Jähmetyin järkytyksestä. Mies alkoi suudella ja lääppiä ja hoki "ihana nainen, ihana nainen", harmitellen samalla kipeää selkäänsä, jonka vuoksi ei juuri nyt pysty menemään sänkyyn kanssani. Jotenkin sain soperrettua, että minun täytyy nyt lähteä ja pakenin ovesta järkyttyneenä ulos.
Kotiin päästyäni riisuin vaatteet ja laitoin ne pesukoneeseen. Itse menin suihkuun ja hankasin itseäni saippualla lämpimän suihkun alla todella pitkään, yrittäen saada ällöttävän olon itsestäni pestyä pois.
Mies laitteli vielä pitkään kaipaavia viestejä perään, vaikka en enää hänelle vastannutkaan. Onneksi ei tiennyt asuinpaikkaani.. Never again.
Voi harmi. Mies vaikutti sopivan asialliselta.
Kahvilassa nainen ei antanut suunvuoroa, selosti vain tarinoita henkilöistä etunimillä, yhtään kertomatta keistä on kyse. Tyyliin Matti sitä, Teppo tätä, täysin kertomatta ovatko he kavereita vai sukulaisia. Ikään kuin olisin pitkäänkin ollut hänen elämässään, hämmentävää.
Nainen tuli paikalle henki oluelta haisten ja koetti heti suudella suoraan suulle. Kun käänsin pääni pois kysyi, olenko bisse vai pelle.Mentiin mäkkäriin josta koetti tilata olutta ja hermostui kun ei tietenkään onnistunut,kerroin että on sekoittanut burger kingiin ja tällöin halusi heti vaihtaa ruokapaikkaa. Minä olin jo tilannut. Syödessäni meni tupakalle,soitti johonkin ja häipyi. En kysellyt perään,söin ja lähdin kiertelemään kirppikselle. En kuullut naisesta enää koskaan.
Sovin sokkotreffejä huoltoasemalle;
"Mulla on vanha punainen BMW. (Oikeasti sikahieno. Helmiäismaali ja mustilla Recaron nahkapenkeillä) Millaisella autolla sä tulet?
- Punaisella Porschella.
Seison Teboilin pihassa ja tähyilen punaisia autoja. Kieli pitkänä odotan pitkää, komeaa, urheilullista miestä, jolla on kesämökki. (Kerrostalon asukkia ilahduttaa, että voidaan olla vähän vapaammin ulkona...)
Paikalle kaartaa valkoinen vanha Opel Astra ja joku mies kävelee hymyillen minua kohti. Kestää hetken tajuta, että tämä on se treffikaveri.
Kutistunut 10cm, lihakset hävinneet ja mökkikin on kaverin. Sinne pääsisi nyt just nimenomaan seuraavana viikonloppuna.
En kysy mitään siitä luvatusta sinkkuudesta. Oletan, että sinne lainamökille on kiire lomailemaan omalta vaimolta.
Totean sille miehelle, että mulle on ihan sama vaikka tulisit mummolta lainatulla fillarilla, mutta en pidä epärehellistä ihmisistä.
Nykyään en käy treffeillä. Yksin eläminen on ihan jees. Ja jos on olemassa Se Oikea -hän kyllä löytyy irl.
Treffikaveri tuli paikalle kunnon maistissa ja lähes välittömästi alkoi lääppiä ja pussaili vastusteluistani huolimatta lähes koko naaman märäksi. Sanoin poistuvani vessaan ja häivyin samalla reissulla paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deitti halusi istua terassilla. Drinksuja meni muutamakin ennen kuin ruoka tuotiin ja molemmille ruokajuomaksi tarkoitettu viinipullo tyhjeni yksin hänellä nopeasti. Ei ollut mieltä ylentävää kun ohikulkevat miehet tunkivat seuraan ja moikkailivat ilmiselvästi heille entuudestaan tuttua deittiä, ja sopivat soittelevansa ja sopivansa treffit myöhemmin, vaikka minä olin paikalla. Selväksi tuli, että tämä deitti oli monen miehen X-deitti samanaikaisesti.Päätin katsoa mitä tästä tulee. Deitti pyysi päästä minun luokseni. Keitin kahvit, mutta hän ehti jo sinä aikana löytämään baarikaappini ja Ouzo-pullo meni hänellä pullonsuusta juotuna nopeasti. Join kahvit yksin. Sen jälkeen deitti alkoi käymään läpi baarikaappiani omin lupinensa.
Nyt kyllä epäilen tätä tarinaa. Nainen jo valmiiksi humalassa, ja silti joisi vielä drinkkejä, pullon viiniä ja pullon ouzoa. Sehän on 40% viinaa. Tuskin pahinkaan alkoholisti pystyy juoda tuollaista määrää.
Surullista, mutta kyllä alkkis pystyy. Varsinkin jos tuossa on kulunut tunteja. Ensin terdellä istuttu varmaan parikolme tuntia ja sitten kämpillä.
Surkeimmat treffit ovat jääneet kyllä hyvin mieleen. Mies valehteli ikänsä ja painonsa, aika reilusti. Väitti että on urheilullinen, ja en ole ikinä nähnyt sellaista etureppua, joka valui enempi polviin asti kuin vyön alle. Iän valehti ainakin 10 vuotta alemmaksi. Sovittiin treffit Kappeliin joka siis on siisti paikka Esplanadin puistossa. Miekkosella oli vielä crocksin tapaiset jalassa ja aivan järkyttävä hiki. (Kätteli tietysti sellaisella märällä räpylällä....)
Ennenkuin ehdin häipyä, mies oli tietty äkännyt minut, ja ajattelin sitten että no, ei tähän kuole, safkaan salaatin ja kahvin hänen piikkiin kun köyhä opiskelija olin. Mies kertoi sillä aikaa auliisti kuinka työskentelee sukelluksen opettajana. Jäin miettimään että kylpyammeessakohan, koska muuten sillä massalla uppoa pohjaan kuin Titanic.
Mulle ei ole mitään pahoja tapauksia osunut, mutta viimeisintä edellinen treffikumppani haisi kevyesti vanhalta viinalta ja oli joko pahassa krapulassa tai aineissa. Selitti aivan kummallisia juttuja, takelteli sanoissaan, ei muistanut mistä oltiin hetki sitten puhuttu ja pyysi minua tarjoamaan teet, kun oli edellisenä iltana jättänyt lompakkonsa kaverinsa luokse. Onneksi en ehtinyt kertoa hänelle nimeäni tai tarkkoja henkilökohtaisia tietoja.
Kutsuin naispuolisen deitin viini-illalliselle omaan kotiini. Ilmoitti ovella saatuaan että seksiä ei ole luvassa. Valitti että ruoka on pahaa, vaikka kysyin erikseen hänen ruokatottumuksensa ja josko hänellä olisi ollut toivomuksia ruoan suhteen. Joi loppuillan viiniä puhumatta mitään minulle, tuijottaen omaa puhelinta ja selaten IG ja Tiktok videoita. Suuttui seuraavana päivänä kun ilmoitin että ei tarvitse vaivautua näkemään uudelleen.
No kyllä se on luonto joka kikkelin äärelle ajaa :D ei ihmiset bylsisi muuten niin valtavan paljon jos luonto ei olisi tätä lisääntymiseen johtavaa vaistoa meille suonut.