Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
201/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta 18v, nuori ja tyhmä. Olin au pairina, ja olin sopinut Tinderissä (oli tosi uusi juttu silloin) treffit jonkun paikallisen, noin 20-vuotiaan miehen kanssa. Olin ihan paineissa, koska olin eronnut neljän vuoden suhteesta ennen au pairiksi lähtöä, joten olin aika kokematon kepeän deittailun suhteen. Olin kokematon myös alkoholin suhteen: join "vähän" rentoutumismielessä punaviiniä liian nopeasti, josta meninkin sitten aika kovaan humalaan itse asiaa tajuamattani. 

Mies tuli hakemaan mut paikallisen kuppilan pihasta, jossa olin viettänyt iltaa kaverin kanssa. No, kävi ilmi, että mies asuu vielä vanhemmillaan - varsinkin tässä maassa (ja Suomessakin) ihan normaalia, mutta jotenkin en ollut tullut ajatelleeksi tätä vaihtoehtoa. No, vanhemmat olivatkin kotona, toisin kuin piti.

Mies piilotti mut pimeään autotalliin ja käy juttelemassa vanhemmilleen, ikään kuin olisi tullut yksin kotiin. Seisoin todella pitkältä tuntuvan ajan siellä pilkkopimeässä autotallissa vieraalla seudulla, kenenkään tietämättä missä olen. Loistavaa. Parille kaverille tekstasin, että jollain olis jotain käryä missä menen.

Lopulta mies haki minut, ja jouduin kiipeämään tämän huoneeseen ikkunasta, jotta vanhemmat eivät näkisi mua. No, ruvettiin hommiin - sammuin tai menetin muistini siihen, kun mies laittoi kondomia (sentään, pisteet miehelle tästä, ei ole itsestäänselvyys). 

Heräsin monen tunnin kuluttua omaan pieruuni. Oikein kuuluvaan krapulapieruun. Mies oli vieressä tietokoneella pelaamassa, ollut siitä asti kun sammuin. Puki mut, hyppäsin ikkunasta ulos ja hän ajoi mut keskellä yötä kotiin. Oli hiljainen automatka.

Emme tavanneet uudelleen.

Vierailija
202/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

25% klikkaajista ymmärsi sanomasi. Palsta on oikeasti aika sairas. Ihan oikeasti sanan kirjaimellisessa merkityksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa paljon hienoja juttuja. Minun treffini ei nyt ollut kovin hirveä mutta mielenkiintoinen kuitenkin.

Erään tytön kanssa kirjoittelimme jonkin aikaa ja sitten päätimme tavata. Tyttö asui parin tunnin junamatkan päässä. Tapasimme rautatieasemalla ja tyttö olikin hyvin kaunis. Menimme kämpälleni jonne hän jätti matkatavaransa koska sitten päätimme lähteä yökerhoon.

Paikka oli jo melko täynnä. Mutta baarissa olikin vielä yksi jakkara johon istuimme siten, että hän istui sylissäni. Joimme siinä pari olutta ja keskustelimme sitä sun tätä. Sitten viereemme istuutui toinen tyttö, joka hänkin oli hyvin kaunis. Tytöt alkoivat keskustella keskenään. Sitten minun ystäväni sanoi, että odota vähän, he menevät käymään vessassa siisteytymässä. Odottelin vartin, sitten tunnin ja enemmänkin mutta tyttöjä ei enää näkynyt.

Treffikumppanini tavarat jäivät kämppääni eikä niitä kukaan enää myöhemminkään kaivannut.

Mitä mahtoi tapahtua ? Sitä en itsekään tiedä, muut voivat vain arvailla.

Vierailija
204/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kuukautta ollut sinkkumarkkinoilla ja aivan kypsä koko touhuun!!!

Piireissä pyörii ainoastaan miehiä, jotka koko ajan miettivät löytyiskö parempaa. En sellaista katsele ja laitan nopeasti homman poikki, niin sitten ollaan vihaisia,, kun olin niin nättikin.... no mikset sitten keskity vain minuun?! Edes sen hetken, että tutustutaan kunnolla ja nähdään oisko tässä mitään?

Olen tullut siihen tulokseen, ettei netissä tavatut ole vörttii, ainoastaan face-to-face toimii, kun on selkeästi nähnyt toisen ja kiinnostus herännyt sitä myötä.

Ongelma sitten onkin, että mistä sen sinkun erottaa tuolla liikkeellä ollessa?

Myönnän, ettei minulle tullut edes mieleen, kun menin naista jututtamaan, onko hän sinkku. No keskustellessahan se selvisi. Oli miesystävä, tai ainakin mies jonka kanssa hän toivoi suhdetta.

Myönnän, että kysyttäessä mies saattaa seksin toivossa valehdellakin, mutta eipä oikein ole muuta keinoa kuin kysymällä.

Eli esitän vastakysymyksen. Miksi pitäisi tietää onko toinen sinkku?

On noloa, ei käy vastaukseksi.

Vierailija
205/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kamalat ettei niistä kehtaa täällä puhua.

Vierailija
206/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat olivat varmaan ne kun lähdin viikonlopuksi miehen luo naapurikaupunkiin.

Menimme paikalliseen, ja sisään asteli 3 nuorta kaunista naista. Mies kysyi lupaa josko voisi iskeä näitä, mitäpäs minä siihen kuin "iske vaan". Tytöt tulivat pöytäämme kun vapaita ei ollut, mies pisti parastaan, ja minä esitin hånen siskoaan.

Ei onnistanut hänellä, mutta senhän olisin voinut toki heti sanoa, mutta olihan se tavallaan viihdyttävää seurata. Nuo tytöt kehuivat minua siihen malliin että mietin jo että ehkä minä olisin saanut jonkun mukaani, jos olisin sinne päin kallellaan :D

Alapeukku... Jonkun mielestä nämä ovat ihan ok treffit?

Vierailija
207/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy treffeillä. Minun seuraan on aika vaikea päästä.

Vierailija
208/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli treffien jälkeen ruokakauppaan mukaan vaikken halunnut ja stalkkasi mitä ostin... oikein sanoi olevan kiinnostavaa nähdä mitä ostin (ihan perusruokatarvikkeita, terveellisiä sellaisia kuten yleensä).

Olin terveydenhuoltoalalla opiskelija silloin. Nuo treffit jäivät ekoiksi ja vikoiksi. Pian sen jälkeen mies meni treffeille kurssikaverini kanssa ja nopeasti menivät naimisiin. Tuli vaikutelma että ala/ammatti oli se mitä hän haki puolisokseen, ihminen sinänsä ei niin tärkeä. Kurssikaverini taisi olla hänelle parempi match, hän taisi ottaa ensimmäisen joka vastaan tuli ja hänet treffeille halusi.

Haistanko kuitenkin lievää katkeruutta?

Eihän tuossa ollut mitenkään karmeat treffit kuvailusi perusteella. Mies ei vain tajunnut, ettet olisi häntä sinne kauppaan halunnut. Mielenkiinnosta katseli mitä ostat, ei sen kummempaa. Positiivistahan se on, jos toinen osoittaa kiinnostusta. Tuskin vielä ollut suurta tunnetta pelissä tai etsinyt puolisoaan joltain tietyltä alalta, kuten vihjaat.

Hyvä, että mies tapasi itselleen paremman matchin ja löysi onnen. Törkeää vielä kuitata kurssikaverista tai kenestäkään, että "hän taisi ottaa ensimmäisen joka vastaan tuli ja treffeille halusi". Onko niin mahdoton ajatus, että sattuivat vain tykästymään treffeillään. Mieskin on varmaan hyvillään, ettei teistä tullut paria ja löysi itselleen paremman.

Vierailija
209/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ulkona kävelemässä kun yhtäkkiä jo muutenkin hieman outo mies ekalla tapaamisella alkoi katsella minua kauhistunein ja tyhjin ilmein ja sitten hän pakeni liikenteen sekaan autojen joukkoon erittäin vilkasliikenteisellä kadulla. Olin hyvin nuorikin silloin enkä tiennyt mitä ajatella, tuntui kolkolta ja pelottavalta.

Vierailija
210/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoava illallisseuralainen kirjoitti:

Neljännet treffit. Kutsuin miehen kotiini ja suunnittelin hänelle illallisen. Mies viipyi kolmisen tuntia ja käytti koko sen ajan haukkumiseeni. En saanut sanaa väliin, ja lopulta pelkäsin häntä, koska ääni koveni kovenemistaan, eikä hän näyttänyt rauhoittuvan ollenkaan. Mitään merkkejä tällaisesta ei ollut ollut aiemmilla treffeillä, ja olin vähän ehtinyt jo ihastua tyyppiin.

Homma lähti siitä, että hän ei kestänyt sitä, että asun vuokralla. Hän päätteli, että se tarkoittaa sitä, että olen köyhä. Tämän seurauksena hän olikin sitten varma, että tapailen häntä siksi, että hänellä on omistusasunto ja kuvittelen pääseväni sinne asumaan ilmaiseksi. Ja siitähän se sitten lähti. Hän keksi päässään koko ajan pidemmälle meneviä teorioita siitä, kuinka mätä ihminen olenkaan, ja välillä osa näistä teorioista sekoittui hänen edellisen tyttöystävänsä ominaisuuksiin.

Tilanne oli jotenkin aivan absurdi, minä siinä kokkasin hänelle ihanaa illallista, ja koko ruokailunkin ajan hän jatkoi raivoamista, kuinka paska ihminen olen. Olin käytännössä hiljaa koko sen kolme tuntia, koska en saanut sanaa väliin. Välillä yritin puolustella itseäni hieman, mutta se sai hänet vain raivostumaan lisää. Ihan niinkuin av-keskustelu, mutta livenä.

Mies oli aiemmin kertonut, että joutuu työpaikalla vähän väliä konflikteihin ihmisten kanssa, ja olin vähän ollut siitä huolissani, että mistäköhän mahtaa johtua. No, selvisi sitten.

Eipä nähty enää.

Olikohan mun exä? Kuulostaa tutun absurdilta tilanteelta. Tampereelta?

Vierailija
211/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies omisti ravintolan, ja yksi työntekijä oli epäluotettava, ja meinasi lähteä aiemmin töistä kuin oli suunniteltu, koska ravintolassa ei ollut ketään. Mies alkoi kesken treffien soittaa tälle työvuoroon ja tylyttää työntekijää. Ajattelin, että yrittää näyttää minulle miten iso pomo on tai sitten että loppuelämän kuuntelisin vieressä kun miekkonen tylyttää ketä sattuu. Ajattelin silti, että katson vielä toiset treffit ennen kuin tuomitsen täysin, ja sovimme illallistavamme joskus.

Kyseli myös kovasti että olenko tavannut ketään muita sovelluksen kautta. Treffien päätyttyä menin kotiin ja mies kysyi, että lähdenkö illalla drinkille. Sanoin, että taidan mennä treffeille vaan nukkumatin kanssa. Sain viestin:"joko sinä olet minua pettämässä???!" Sanoin, että vaikka olisi vitsi niin et tykkää tollaisesta huumorista, ja en kuuntele moisia kommentteja. Mies vastasi, että olet lapsellinen, onnea deittailuun tuolla asenteella ja blokkasi minut :D

Vierailija
212/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kahvilla miehen kanssa, ja kahvittelu muuttui illalliseksi. Menimme miehen asunnolle, ja hän tarjosi pullon viiniä. Harrastimme seksiä, ja sen jälkeen menimme suihkuun.

Sitten aloin huomata, että miehen kylppäri oli sotkuinen, ja katossa hometta. Lisäksi makkarissa lakanat olivat olleet vaihtamatta monta viikkoa ja olivat hikiset, kosteat ja ruttuiset. Yritin nukkua miehen vieressä, mutta en vaan pystynyt moisessa sikolätissä. Sanoin joskus kello viisi, etten ole saanut silmällistäkään unta ja lähdin kotiin.

Miehen siivoton asunto oli niin hirveä turn off, että en enää halunnut nähdä.

Vierailija
213/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivoava illallisseuralainen kirjoitti:

Neljännet treffit. Kutsuin miehen kotiini ja suunnittelin hänelle illallisen. Mies viipyi kolmisen tuntia ja käytti koko sen ajan haukkumiseeni. En saanut sanaa väliin, ja lopulta pelkäsin häntä, koska ääni koveni kovenemistaan, eikä hän näyttänyt rauhoittuvan ollenkaan. Mitään merkkejä tällaisesta ei ollut ollut aiemmilla treffeillä, ja olin vähän ehtinyt jo ihastua tyyppiin.

Homma lähti siitä, että hän ei kestänyt sitä, että asun vuokralla. Hän päätteli, että se tarkoittaa sitä, että olen köyhä. Tämän seurauksena hän olikin sitten varma, että tapailen häntä siksi, että hänellä on omistusasunto ja kuvittelen pääseväni sinne asumaan ilmaiseksi. Ja siitähän se sitten lähti. Hän keksi päässään koko ajan pidemmälle meneviä teorioita siitä, kuinka mätä ihminen olenkaan, ja välillä osa näistä teorioista sekoittui hänen edellisen tyttöystävänsä ominaisuuksiin.

Tilanne oli jotenkin aivan absurdi, minä siinä kokkasin hänelle ihanaa illallista, ja koko ruokailunkin ajan hän jatkoi raivoamista, kuinka paska ihminen olen. Olin käytännössä hiljaa koko sen kolme tuntia, koska en saanut sanaa väliin. Välillä yritin puolustella itseäni hieman, mutta se sai hänet vain raivostumaan lisää. Ihan niinkuin av-keskustelu, mutta livenä.

Mies oli aiemmin kertonut, että joutuu työpaikalla vähän väliä konflikteihin ihmisten kanssa, ja olin vähän ollut siitä huolissani, että mistäköhän mahtaa johtua. No, selvisi sitten.

Eipä nähty enää.

Olikohan mun exä? Kuulostaa tutun absurdilta tilanteelta. Tampereelta?

Ei, ei ollut Tampereella, eikä ollut koskaan siellä asunutkaan. Mutta jos jotenkin pystyt avaamaan mulle, mikä tuollaisen käytöksen takana on, kerro ihmeessä :D! Puhuttiin tän tapaamisen jälkeen yhden kerran puhelimessa ja kysyin häneltä, että haluaisiko kertoa, mitä edellisillä treffeillä hänen mielestään tapahtui, mutta ei hänellä ollut mitään käryä, että mistä olin pahoittanut mieleni.

Kuinka täynnä itseään voikaan olla kaupungin leivissä työskentelevä perusjamppa yhden tavallisen omistuskaksion takia? Luuli vissiin todella olevansa aikamoinen saalis, ja onnenonkijanaisten ykköskohde.

Tienaan itse huomattavasti häntä enemmän, mutta ei olisi tullut mieleenkään sitä hänelle kertoa, ei kiinnosta toisten raha-asiat, eivätkä mun raha-asiat kuulu kenellekään, ainakaan niin kauan kun ei ole yhteistalous suunnitteilla.

Olikin ihan hämmentävän komea sinkkumies, olisi pitänyt arvata, että jotain on pahasti vialla, kun vapaana pyörii ;)

Vierailija
214/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kahvilla miehen kanssa, ja kahvittelu muuttui illalliseksi. Menimme miehen asunnolle, ja hän tarjosi pullon viiniä. Harrastimme seksiä, ja sen jälkeen menimme suihkuun.

Sitten aloin huomata, että miehen kylppäri oli sotkuinen, ja katossa hometta. Lisäksi makkarissa lakanat olivat olleet vaihtamatta monta viikkoa ja olivat hikiset, kosteat ja ruttuiset. Yritin nukkua miehen vieressä, mutta en vaan pystynyt moisessa sikolätissä. Sanoin joskus kello viisi, etten ole saanut silmällistäkään unta ja lähdin kotiin.

Miehen siivoton asunto oli niin hirveä turn off, että en enää halunnut nähdä.

Mä jouduin myös kerran lopettamaan tapailun yhden miehen kanssa, koska en voinut käydä pissalla hänen luonaan, kun kylpyhuone oli niin saastainen. Koitin asetella paperia wc-istuimelle, mutta se jäi siihen kiinni kuin tarranauha, koska istuin oli niin tahmea. Koko asunto haisi.

Yhden kerran olin siellä yötä. Mies lähti aamulla töihin, ja mä jäin nukkumaan. Aamulla nousin ylös ja aloin ihan robottina siivota kämppää vailla ajatustakaan. En yleensä pidä siivoamisesta, enkä ole itsekään erityisen siisti ihminen. Sitten tajusin, että ei ole normaalia tämä, keräsin kamani ja häivyin, ja se oli siinä se suhde.

Vierailija
215/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kiusallisia treffejä, kun nainen on ollut aivan toisennäköinen kuin kuvassa, siis negatiivisessa mielessä. Omat kuvitelmat ovat haihtuneet ja sitten onkin ollut jäykkää. En edes ole ulkonäön perässä, vaan nykyinenkin kumppanini on useimmille ulkoisesti nounou. Eli ulkonäkö ei muuten ratkaise, mutta kun omat ennakko-odotukset pettävät, niin tunnelma menee vaikeaksi.

Sinänsä ei ole varsinaisia kauhukokemuksia treffeistä. Suurin osa ollut hyviä kohtaamisia. Molemminpuolisia pettymyksiä jonkin verran ja yksipuolisia jokunen. Nehän ne pahimpia ovat.

Vierailija
216/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kahville lupaavanoloisen Tinder-miehen kanssa. Huomasin sormessa sormuksen, ja kysyin että oletko naimisissa. Mies vastasi:"En, mutta mulla on tyttöystävä!" Tivasin sitten tietääkö tyttöystävä tekemistäsi, oletteko avoimessa suhteessa ja mitä tyttöystävä sanoisi jos saisi tietää. Mies sanoi:"No ei se varmaan tykkäis jos kuulis näistä treffeistä." Ihmettelin, miksi mies edes on parisuhteessa jos kunnioittaa tyttöystäväänsä niin vähän, että miten hän ei ole rehellinen, mikä estää!

Mies alkoi vuodattaa parisuhdetuntojaan, ja hän halusi ostaa asunnon mutta ei halunnut ottaa tyttöystävää sinne asumaan. Hän ei ollut varma koko suhteestaan, eikä kehdannut jättää koska tyttöystävä oli parhaan kaverin sisko ja heidän perheensä tykkäsivät toisistaan ja oli kulunut liikaa aikaa suhteessa ollessa. Huomautin myös, että mies on jo tehnyt mielestäni tietoisen pettämispäätöksen siinä kohtaa, kun päätti lähteä treffeille ja ylipäänsä tehdä Tinder-profiilin, sillä treffikumppani voisi häntä vaikka yrittää pussata. Kysäisin sitten, miten nykyinen suhde oli alkanut, ja mies sanoi että hän oli pettänyt eksäänsä nykyisensä kanssa. Vastasin, että vaikuttaa siltä että sen sijaan, että päättäisit itse jatkatko suhteessasi, ulkoistat tämän päätöksen muille. Mies totesi:"Nii-iin."

Lähdin tämän ilmaisen psykologikonsultoinnin jälkeen kotiin, ja kieltäydyin miehen kyydistä. Hän ei ollut aiemmin hyväksynyt seuraamispyyntöäni Instagramissa, mutta kotona ollessani hyväksyi. Katsoin kuvia, ja siellä oli tyttöystävä ja kuvatekstejä:"Elämäni rakkaus, oma mussukkani, ihanaiseni" ja sydämiä. Tyttöystävän veljen kanssa yhteiskuvassa oli leikkisä runo ystävyydestä.

Mies pommitti viesteillä vielä pari päivää, ja vastasin neutraalisti että en lähde treffeille. Parin kuukauden päästä sain viestiä, että oli nähnyt minut metrossa ja toivoi, että olisimme tavanneet erilaisissa olosuhteissa :D olihan nämä treffit aika kauheat, mutta toisaalta tosi viihdyttävät xD

Vierailija
217/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tunnusti tapaavansa paljon naisia purkaakseen erosta aiheutunutta ahdistusta.

Miksi luin tämän Hän tunnusti tappavansa paljon naisia purkaakseen erosta aiheutunutta ahdistusta. 

Vierailija
218/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli niin kauheat, etten niistä ole muistaakseni kenellekään kertonut. Tapasin miehen toisen kerran, ekat treffit oli ok. Olimme erästä nähtävyyttä katsomassa, kun tyyppi alkoi vonkaamaan pe<puseksiä. Näytti laukussaan olevaa öljypulloa, jonka oli ottanut mukaan sitä varten. Siellä ei juuri sillä hetkellä ollut muita, ja hän sanoi, että jos hän nopeasti vetäisi, menisin kontilleni portaille. Se oli niin uskomatonta, että en edelleenkään ole ihan varma oliko tosissaan. Matkalla parkkipaikalla puheli samantyylisiä juttuja mm. jos näkee naisen linkuttavan, niin tietää että sitä jyystetty takapuoleen. Yritin vaihtaa puheenaihetta, mutta laihoin tuloksin. Selvisi, että hän on ollut väkivaltainen. Kielsi minua ajattelemasta että hän on muka väkivaltainen, koska oli aina vetänyt turpaan vaan hyvästä syystä. Lastensa äitiä nimitteli tosi rumasti. Laitoin heti pois päästyä kaikki estot päälle ja en ole ikinä sen jälkeen onneksi törmännyt missään. Hän oli käynyt paljon treffeillä, ehkä joku muukin tavannut... Tämäkin jutteli ihan normaaleja asioita viesteissä, tavallisen näköinen, oli harrastuksia, työ ja kavereita.

Vierailija
219/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin katsomassa elokuvaa, joka kerta kun vähänkin liikuin tai pidin ääntä, esim esim nauroin, yskin tai muuta niin mies kysyi onko kaikki hyvin, olenko kunnossa. Kun mies siinä ihan jatkuvasti tarkkaili minua en voinut yhtään rentoutua. Yritin sitten olla koko elokuvan aikana hiljaa ja täysin liikkumatta.

Vierailija
220/2388 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksoi kebabilassa ruoat ja kun en jaksanut itse syödä kaikkea niin otti lautasen ja mätti ne omaan nassuun koska mitään ei jätetä ja hän maksoi. Söi siis oman ateriansa lisäksi minun. No,eipä tullut toisia treffejä.