Nelikymppisten naisten suuret ulkonäköerot
Jotenkin tuossa iässä alkaa näkyä isoja eroja ulkonäössä. Jotkut nelikymppiset naiset ovat todella tyttömäisiä, vartalo sutjakka ja pilkettä silmäkulmassa ja menisivät helposti kolmevitosista. Sitten on ikäisensä näköisiä ja joitain, jotka näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta ylipainoineen ja Karen hiuksineen. Kolmekymppisillä ulkonäköerot eovät vielä ole kovinkaan huomattavia, vaikka olisikin ylipainoa tai laiska olemus.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa naisvihaa naisvihaa naisvihaa naisvihaa.
Voisiko joku miettiä tätä aihetta naisvihan näkökulmasta?
No, itse en ainakaan tarkoittanut haukkua kenenkään ulkonäköä, ja jokainen saa ikääntyä kuten haluaa. Mutta mielestäni on mielenkiintoista se että nykyisin on helppoja (mutta kalliihkoja) keinoja joilla todella saa ulkonäköä paranneltua, ja joka valitsee tämän reitin säilyy hehkeämpänä kauemmin. Kyllä ikä näkyy aina, mutta samanikäisissä on tosiaan eroa nykyään enemmän kuin ennen. Jossain vaiheessa tullaan pisteeseen että ulkoista vanhenemista ei tapahdu ollenkaan. Tämä on mielestäni kammottavaa, ja aion itse ainakin vanheta niin että ikäni ja kypsyysasteeni näkyy kanssaihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Sovinismi haisee.
Miksei miehistä puhuta samalla tavalla?!?!?!?!?!?!?!?!!!?!?
SOVINISMI HAISEE
Kyllä itseään hoitavat miehet säilyvät paremmin, ja miesten kevyet kirurgiset toimenpiteet ja muut ovat nykyään hyvin yleisiä. Lähes sama paine niillä on kuin naisilla. Pitää itse tajuta kuinka paljon sitä painetta kannatta hyväksyä.
Taitaa mammoilla mennä nyt vähän tunteisiin. Ei siinä, ymmärrän kyllä että kun ei niitä geneettisiä voittoarpoja ihan kaikille jaeta.
Pitääkö sitä kuitenkaan naisvihaksi julistaa, jos miehet puhuvat omaa totuuttaan?
Ihan riittävästi täällä sellaisiakin ketjuja, missä miehiä solvataan kilpaa.
Vähän kohtuutta peliin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas naiset mallia näistä kaunottarista https://www.is.fi/viihde/art-2000007648352.html 😉
Huh huh, millä konsteilla tuo on mahdollista? Käsittääkseni heille ei pahemmin ole kauneusoperaatioita tehty 👍
Ei tietenkään.
Minunkin A-kupin rintani muuttuivat aikuisena ihan noin vaan D-kupeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mammoilla mennä nyt vähän tunteisiin. Ei siinä, ymmärrän kyllä että kun ei niitä geneettisiä voittoarpoja ihan kaikille jaeta.
Pitääkö sitä kuitenkaan naisvihaksi julistaa, jos miehet puhuvat omaa totuuttaan?
Ihan riittävästi täällä sellaisiakin ketjuja, missä miehiä solvataan kilpaa.
Vähän kohtuutta peliin, kiitos.
Useimmat miehet näyttävät ikäänsä vanhemmilta ja valtaosa miehistä on lihavia.
Ei miesvihaa, vaan vilpitön totuus.
Olisi mukavaa olla mies, niin uskoisi näyttävänsä hyvältä, nuorelt ja hoikalta. :D
Ennen ei ollut 40+ naisilla O-vartaloita noin paljon. Vai onko aika kullannut muistikuvat?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen eläköön tyylillään. Ei ole multa pois jos joku haluaa olla fitness tai vastaavasti fatness.
Sepä se, kun on tieteellisesti todistettu amerikassakin ettei yksilö itse voi päättää siitä, vaan ympäristö päätää puolestaan.
Onko sillä alueella lihavia vai ei.
Ei ihminen itse näitä asioita päätä. Ravinnon määrä on niin valtava ja markkinavoimat tyrkyttää herkkuja siihen malliin, että tietyillä alueilla asuvat ihmiset ovat yksinkertasiesti lihavia.
On todennäköisempää syntyä Suomeen ja olla aikuisena lihava.
Samoin syntyä Afrikan köyhimpiin maihin ja olla laiha.
Enemmän tulotasoon ja hoikkuuteen vaikuttaa ympäristö. Se mihin satut syntymään päättää puolestasi ja perintötekijäsi.
Näin se näyttäisi menemän kun katselee todellisuutta.
Anteeks mut mitä se haittaa, jos on esimerkiksi ikäisensä näköinen? Eikö se ole ihan luonnollista?
Vierailija kirjoitti:
No onpa suuri oivallus, että ihmisten ulkonäöt vaihtelevat.
Tiesiks sä et ihmiset kuolee lopulta?
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei ollut 40+ naisilla O-vartaloita noin paljon. Vai onko aika kullannut muistikuvat?
Ennen myytin sellaisia kokovartaloliivejä täti-ihmisille ja mummoille, joilla oli vähän pehmeä vartalo. Ne puristivat löysät vyötäröltä alemmas ja ylemmäs ja pitivät rinnat paikoillaan. Muistan nuorena ja lapsena katselleeni niitä postimyyntikuvastoissa. Anttilassakin oli näitä mallistoja alusvaatevalikoimissa. Miss Mary tms taisi olla joku merkki.
Eli kyllä ne naiset ennenkin hieman paisuivat vyötäröltä hormonitoiminnan muutosten myötä, pukeutuminen vain oli erilaista. Lisäksi vanhoissa valokuvissa näkyy voimakkaan näköisiä tanakoita emäntiä, joilla on ehkä vähän läskiä mutta alla kovat, työn kasvattamat lihakset.
Vierailija kirjoitti:
On todennäköisempää syntyä Suomeen ja olla aikuisena lihava.
Samoin syntyä Afrikan köyhimpiin maihin ja olla laiha.
Enemmän tulotasoon ja hoikkuuteen vaikuttaa ympäristö. Se mihin satut syntymään päättää puolestasi ja perintötekijäsi.
Näin se näyttäisi menemän kun katselee todellisuutta.
Afrikkaan syntyvä on todennäköisesti myös köyhä, vaikka haluaisi olla rikas.
Ympäristö päättää meidän puolesta liikaa ja kaikista isonenäisimmät kuvittelee saavuttaneensa kaiken oman leukan itseydensä vuoksi.
He ovat väärässä ja elävät harhassa.
He ovat uskovaisia omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sirous ja hoikkuus nuorentaa.
Ei hoikkuus tarkoita kuivan maan oravaa! Lihavat täällä haukkumassa kateellisena. Kyllä sellainen lattia per se ja omena vartalo huonolla ryhmillä tekee naisen keski-ikäisen tantan näköiseksi.
Kun nainen /mies liikkuu, ulkoilee, elää terveellisesti, syö terveellisesti ja nukkuu hyvin, näkyy ne terveelliset elämän tavat!
Jos mässytät roskaruokaa, lihot, syöt ravintoköyhästi, poltat, juot alkoholia viikonloppuisin, valvot etkä liiku, niin kumpikohan näyttää paremmalta?
Keski-iässä ihminen on voinut 20 vuotta elää huonojen tai hyvien elämäntapojen kanssa. Siksi se alkaa näkymään. Parikymppinen voi vielä näyttää hyvältä vaikka juhlisi, söisi roskaruokaa ja valvoisi ja polttaisi... mutta kun kaksikymmentä vuotta on kulunut, elämäntapa alkaa näkyä. Miehillä etenkin tupakointi ja alkoholin kulutus yhdistettynä liikkumattomuuteen vanhentaa ennen aikaisesti.
Keski-iässä totuus tulee ilmi. Nuoruus antaa paljon anteeksi, aika tekee tehtävänsä, hyvässä ja pahassa.
En ole ihan varma, nuorentaako hoikkuus. Olen aiemmin ollut 163/58kg, mutta kun halusin lihakset esiin ja laihdutin 54kg, tuntui, että vuosia tuli samalla muutama lisää. Poskista jotenkin vain lähti kaikki täyte. Samoin kävi siskollani, joka laihtui muuten vain. Äitini taas on hieman ylipainoinen, mutta hänen ihonsa on täyteläinen ja sileä kasvoista. Ei minullakaan ryppyjä ole, mutta selvästi naama valahti laihtumisen myötä. Nyt tässä harkitsen, että onko parempi lihoa ne muutamat kilot takaisin ja menettää hoikka vyötärö ja näkyvät lihakset vai pidänkö painon tässä.
Olen 37v ja tässä yhtenä päivänä puhelinkauppias kysyi hieman kauempaa, maksanko itse laskuni. Ei minulla silti ole mitään harhaluuloja siitä, etteikö ikäni näkyisi lähempää kasvoistani. Satun vain pukeutumaan melko lapsellisesti ja silloin oli iso myssy päässä. Lisäksi pyöreät kasvot kaukaa katsottuna saavat näyttämään nuoremmalta. Läheltä olen ihan oman ikäisen näköinen.
Pakko kommentoida tuohon puhelinkauppiaan kysymykseen että hän tuskin sitä kysyi sen takia että luuli sinun olevan kotona asuva teini. Myös sähköyhtiöiden myyjät kysyy tuota. T. 37v joka ei maksa itse puhelinlaskuaan, vaan puoliso maksaa sen. Puolison laskun taas maksaa hänen työnantajansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen eläköön tyylillään. Ei ole multa pois jos joku haluaa olla fitness tai vastaavasti fatness.
Sepä se, kun on tieteellisesti todistettu amerikassakin ettei yksilö itse voi päättää siitä, vaan ympäristö päätää puolestaan.
Onko sillä alueella lihavia vai ei.
Ei ihminen itse näitä asioita päätä. Ravinnon määrä on niin valtava ja markkinavoimat tyrkyttää herkkuja siihen malliin, että tietyillä alueilla asuvat ihmiset ovat yksinkertasiesti lihavia.
Näin se näyttäisi tilastollisesti menevän ja tieteellisesti.
Myös siinä mielessä että kultakala syö itsensä halki, jos sitä syöttää mielettömästi akvaariossaan.
Tämän vuoksi tarvittaisi sosialistista säätelyä.
N41 kirjoitti:
Anteeks mut mitä se haittaa, jos on esimerkiksi ikäisensä näköinen? Eikö se ole ihan luonnollista?
Ei haittaa. Kyllä ikä näkyy vaikka kuinka nipistellään ja kiristellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu fakta mutta tosiasia että nelikymppisistä naisista rupsahtaneimpia ovat ne jotka ovat elelleet lapsettomina. On "nautittu elämästä". Ovat myös täysin ulkona siitä mitä maailmassa tapahtuu ja elelevät niissä tunnelmissa ja asioissa jotka tapahtuivat silloin kun olivat kaksikymppisiä. Mutta luulevat olevansa helkkarin seksikkäitä ja tiedostavia:D ( just niitä jotka puhelevat törkeitä kavereiden kakskymppisille lapsille ja puristelevat teinipoikia perseestä)
Ei kannata yleistää kun ei se ole totta.
Ei mikään yleistys. Tämä on totta. Miesten suusta sanottuna siihen on syynsä miksi jotkut naiset ovat jääneet "ylijäämäksi" aikanaan eikä ole kelpuutettu lastentekoon. Eivätkä kelpaa myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen myytin sellaisia kokovartaloliivejä täti-ihmisille ja mummoille, joilla oli vähän pehmeä vartalo. Ne puristivat löysät vyötäröltä alemmas ja ylemmäs ja pitivät rinnat paikoillaan. Muistan nuorena ja lapsena katselleeni niitä postimyyntikuvastoissa. Anttilassakin oli näitä mallistoja alusvaatevalikoimissa. Miss Mary tms taisi olla joku merkki.
Eli kyllä ne naiset ennenkin hieman paisuivat vyötäröltä hormonitoiminnan muutosten myötä, pukeutuminen vain oli erilaista. Lisäksi vanhoissa valokuvissa näkyy voimakkaan näköisiä tanakoita emäntiä, joilla on ehkä vähän läskiä mutta alla kovat, työn kasvattamat lihakset.
Ok. Noita vartaloa muokkaavia/litistäviä alusasuja, mekkoja, vyötärötukija on tullut taas myyntiin. Lidlin laareissakin usein näkynyt noita, aika napakat materiaalit näyttää olevan, voisi kuvitella että painaa kehoa. Kait niitä pidetään vieläkin, kun häviävat nopsaan sieltä. :)
Olen kuullut, että ihmiset, joiden paino pysyy melko tasaisena läpi aikuisiän, on vähemmän ryppyjä kuin niillä, joiden paino heittelee. Eli sekä lihominen että laihtuminen voi aiheuttaa ryppyjä.
Katheryn Winnick ja January Jones. Molemmat 42 ja näyttävät alle 30. Ja ei, ei tartte instagram filttereitä. Jos ette näytä tolta niin ootte eläneet väärin.
Sovinismi haisee.
Miksei miehistä puhuta samalla tavalla?!?!?!?!?!?!?!?!!!?!?
SOVINISMI HAISEE