Nelikymppisten naisten suuret ulkonäköerot
Jotenkin tuossa iässä alkaa näkyä isoja eroja ulkonäössä. Jotkut nelikymppiset naiset ovat todella tyttömäisiä, vartalo sutjakka ja pilkettä silmäkulmassa ja menisivät helposti kolmevitosista. Sitten on ikäisensä näköisiä ja joitain, jotka näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta ylipainoineen ja Karen hiuksineen. Kolmekymppisillä ulkonäköerot eovät vielä ole kovinkaan huomattavia, vaikka olisikin ylipainoa tai laiska olemus.
Kommentit (252)
Kyllä niissä kolmikymppisissäkin on ihan ikälopun näköisiä. Itse olen yli 50-vuotias ja kaikki kuvittelevat alle 40-vuotiaaksi.
No, kyllä niitä eroja on kolmekymppisissäkin jo ja kasvavat vaan kohti neljää kymppiä mennessä. Aika ilmiselvä asiahan tämä on. Geenien ja elintapojen erot alkavat näkymään.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Nelikymppinen nainen voi olla yli kaksikymppisen aikuisen lapsen äiti, jopa mummo lapsenlapselleen. Tai hänellä ei ole vielä ensimmäistäkään lasta.
Mutta ei tolla nyt ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Vai väitätkö että lapsia saadessaan muuttuu mummon näköiseksi?
Itse olen hyvin säilynyt 77v nainen ja menisin koska vaan rupsahtaneesta 50v naisesta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niissä kolmikymppisissäkin on ihan ikälopun näköisiä. Itse olen yli 50-vuotias ja kaikki kuvittelevat alle 40-vuotiaaksi.
Kaikki= sinä ja äitisi
Kyllähän vauvat on suunnilleen samannäköisiä, mutta aika pian alkavat ulkonäöltään erota toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vauvat on suunnilleen samannäköisiä, mutta aika pian alkavat ulkonäöltään erota toisistaan.
Heh, vauvathan vasta vanhoilta ukoilta näyttävätkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Nelikymppinen nainen voi olla yli kaksikymppisen aikuisen lapsen äiti, jopa mummo lapsenlapselleen. Tai hänellä ei ole vielä ensimmäistäkään lasta.
Mutta ei tolla nyt ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Vai väitätkö että lapsia saadessaan muuttuu mummon näköiseksi?
En tarkoita vaan tarkoitan sitä, että tuossa iässä on isompiakin eroja kuin erot ulkonäössä.
No onpa suuri oivallus, että ihmisten ulkonäöt vaihtelevat.
Alhainen rasvaprosentti myös rypistää naamaa monilla.
Oliko tämä tarkoitettu naistenhaukkumisketjuksi vai mikä on pointti. Miehillä ja muilla sukupuolilla ihan sama juttu muuten.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä sama juttu
Miehillä ne ääripäät on vielä kauempana toisistaan, koska joillakin on to-del-la kauheat elämäntavat, naisilla sentään yleensä pysyy joku roti. Toisaalta poikamaisen näköinen, itsestään huolta pitävä mies voi näyttää ikäistään nuoremmalta siinä missä nainenkin.
Pikkulasten vanhemmat näyttävät kyllä poikkeuksellisen räjähtäneiltä. Univelka näkyy naamasta, kun ikää tulee. Pikarupsautus.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelun alkeet: Aina, kun joku arvuuttelee ikäänsä, tuumaile ja sano 10 v vähemmän kuin arvioit.
Vierailija kirjoitti:
Korkea rasvaprosentti aiheuttaa kaksoisleukaa, hamsterinpusseja ja naaman muodottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea rasvaprosentti aiheuttaa kaksoisleukaa, hamsterinpusseja ja naaman muodottomuutta.
Parempi sekin kuin kuiva rusina kasvojen tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi sekin kuin kuiva rusina kasvojen tilalla.
Ja sen lisäksi iso rasvaprosentti takaa tanttamaisen vartalon. Mutta mukava tietty kuvitella olevansa ”rypytön” kun naama on ihan turvoksissa.
Ei tuosta ole mitään näyttöä että matala rasvaprosentti aiheuttaisi ryppyisen naaman.
Fitness-kilpailijat tietty erikseen, kun lopputulos on saatu aikaan rääkillä ja kisakunnossa myös nesteet on minimissä.
Mutta esim. norminaisella, joka syö ja liikkuu terveellisesti ja ilman rääkkidieettejä, rasvaprosentti 18-20 ei aiheuta naamalle juonteita eikä mitään vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä tarkoitettu naistenhaukkumisketjuksi vai mikä on pointti. Miehillä ja muilla sukupuolilla ihan sama juttu muuten.
Nyt kyllä hämmentää... Mitä muita sukupuolia on kuin nainen ja mies? Ja nyt ei käy vastaukseksi se pienen pieni prosentti intersukupuolisista.