Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisten naisten suuret ulkonäköerot

Vierailija
28.11.2020 |

Jotenkin tuossa iässä alkaa näkyä isoja eroja ulkonäössä. Jotkut nelikymppiset naiset ovat todella tyttömäisiä, vartalo sutjakka ja pilkettä silmäkulmassa ja menisivät helposti kolmevitosista. Sitten on ikäisensä näköisiä ja joitain, jotka näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta ylipainoineen ja Karen hiuksineen. Kolmekymppisillä ulkonäköerot eovät vielä ole kovinkaan huomattavia, vaikka olisikin ylipainoa tai laiska olemus.

Kommentit (252)

Vierailija
241/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaanko tää ikä ja ulkonäkö hömpötys?

Totuus on se että joka ikäluokassa on itseään nuoremman tai vanhemman näköisiä. Joihinkin vaikuttaa tupakointi joihinkin ei. Elintavat näkyy toisissa, toisissa ei.

Geenit on kaikista ratkaisevin tekijä tässä asiassa.

Iällä ei väliä. Kunhan et näytä metsänpeikolta. Meitä iättömiä on jonkun verran. Kelpaan nuoremmille ja vanhemmille. Lapsiakin on. Silti et välttis minusta sitä huomaisi. Itse en ees ajattele koskaan kenenkään ikää. En ees muista minkä ikäisiä mun tutut ja ystävät ihan tarkkaan on silloin ku niillä tulee vuosia täyteen

Vierailija
242/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko googletta millainen on Karen haircut =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin googlasin, sehän on vanha kunnon kananperse-tukka!

Vierailija
244/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin googlasin, sehän on vanha kunnon kananperse-tukka!

Kaikkein kaunein hiusmalli naisella. Enkä ole yksin tätä mieltä. En tajua miksi naiset suosii pitkää lättätukkaa, näyttää rumalta melkein kaikilla.

M40

Vierailija
245/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on näitä miehiä, jotka eivät hyväksy naisen ylipainoa eli jos nainen joutuu vaikka onnettomuuteen ja jää joku vamma niin mies ottaa eron. En ymmärrä miksi naiset edes viitsii ottaa tuollaisia miehiä.

Kun mies on oikeasti rakastunut niin häntä ei haittaa, jos naiselle tulee suhteen aikana ylipainoa tai jää työttömäksi ja mies haluaa naista joka päivä vaikka on oltu yli 20 vuotta yhdessä.

Moni taitaa elää jossain feikki suhteessa, eivätkä ole edes olleet oikeasti rakastuneita ikinä.

Koska itse ole normaali/sportti-vartaloinen niin lihava nainen jää välittömästi yksikseen.

Vierailija
246/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kaikille tuntemistani keski-ikäisille naisisille itseni mukaan lukien esimerkiksi syöpään sairastuminen on ollut ihan pikavanhentaja. Toki riippuu syövästä ja hoidoista.

Ihan mielelläni olen kyllä elossa, vaikka naama onkin kulahtanut ja tekotissit kuin kumipallot. Antiestrogeenihoito on kiva lisä.

Vierailija
247/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemilleni siis.

Vierailija
248/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi nelikymppisen kanssa on parasta.

Vierailija
249/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhainen rasvaprosentti myös rypistää naamaa monilla.

Totta. Itse näytän nuoremmalta kun pulleutta naamassa, kroppa taas näyttää huonommalta.

Vierailija
250/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti pitää paikkaansa, mutta pätee myös miehiin. Tinderissä tulee jatkuvasti vastaan miehiä, jotka väittävät olevansa esim. 32-vuotiaita, mutta näyttävät nelikymppisiltä. Oletin aiemmin, että he valehtelevat ikänsä, mutta nyt facebook datingissa tulee näitä vastaan myös, ja siinä näkyvä ikä on käsittääkseni se, mikä on facbookille kerrottu profiilia perustettaessa. Eli osa vaan on jo 32-vuotiaina ukkoontuneita ja ryppyisiä.

Pitää kyllä paikkansa. Itse 48v ja kuvan perusteella olisin veikannut suht samanikäiseksi. En ole kehdannut sitten tykkäillä kun ikäeroa on liikaa on muuhun kun peiton heiluttamiseen,kokemuksesta tiedän. Omanikäiset onkin jo sitten ihan papparaisia.

Vierailija
251/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin!!!!!!!!!!! >: (((((

Vierailija
252/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi nelikymppisen kanssa on parasta.

Itse valitsisin 18-vuotiaan, jos saisi vapaasti valita. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi