Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisten naisten suuret ulkonäköerot

Vierailija
28.11.2020 |

Jotenkin tuossa iässä alkaa näkyä isoja eroja ulkonäössä. Jotkut nelikymppiset naiset ovat todella tyttömäisiä, vartalo sutjakka ja pilkettä silmäkulmassa ja menisivät helposti kolmevitosista. Sitten on ikäisensä näköisiä ja joitain, jotka näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta ylipainoineen ja Karen hiuksineen. Kolmekymppisillä ulkonäköerot eovät vielä ole kovinkaan huomattavia, vaikka olisikin ylipainoa tai laiska olemus.

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on hyvät geenit, niin kyllä näin 45-vuotiaana ikä alkaa näkyä. Ihoni on edelleen rypytön mutta naama on alkanut vähitellen valahtaa.

Olen todennut, että hienostuneeseen ikääntymiseen tarvitaan aika paljon rahaa, vaikka kuinka olisi hyvät geenit. Pätevän plastiikkakirurgin palvelukset ovat kalliita. Kannattaa siis varautua tähän jo parikymppisestä asti.

-Hampaat kaipaavat valkaisua, ja koska oma hammasluuni on hyvin keltasävyinen, joudun hankkimaan hampaisiin laminaatit - hinta noin 8000-10000 euroa.

-Iho on leuan alta ohentunut ja alkaa roikkua. Vaikka en ole lihava, on leuan alla pieni heltan alku. Koko alakasvot ja kaula vaativat pientä kohotusta, rasvanpoistoa, ihon kiristystä ja rasvansiirtoa. Hinta noin 15000 €

-yläluomet ovat muuttuneet raskaiksi ja kaipaavat leikkausta. Hinta noin 1500-2000€

-Käsivarsien allit ja polvien sivuille kertyneet ylimääräiset rasvat voisi myös käydä poistattamassa. Hintaa en ole selvittänyt. Myös ylävatsan rasvaimu kiinnostaa, esivaihdevuodet keräävät pönäkkyyttä ylävatsalle.

-iho alkaa kaivata kalliimpia kauneushoitoja: mesoterapiaa, kylmähoitoja, päivänvalohoitoja. Myös kädenselät on hoidettava päivänvalohoidolla ja täyteaineilla.

-Huulet alkavat vähitellen ohentua. Lipper auttaa vähän, mutta jossain vaiheessa tarvitaan järeämpiä toimia.

Eivät nuo ihailemanne Hollywood-kaunottaret ole luomusti ikääntyneet. Ei minunkaan ulkonäössäni ole mitään sellaista, mitä ei 30000-50000 euron budjetilla voisi korjata.

Näillä pääsee alkuun. Onneksi minulla on hyväpalkkainen mies.

Vierailija
222/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla on hyvät geenit, niin kyllä näin 45-vuotiaana ikä alkaa näkyä. Ihoni on edelleen rypytön mutta naama on alkanut vähitellen valahtaa.

Olen todennut, että hienostuneeseen ikääntymiseen tarvitaan aika paljon rahaa, vaikka kuinka olisi hyvät geenit. Pätevän plastiikkakirurgin palvelukset ovat kalliita. Kannattaa siis varautua tähän jo parikymppisestä asti.

-Hampaat kaipaavat valkaisua, ja koska oma hammasluuni on hyvin keltasävyinen, joudun hankkimaan hampaisiin laminaatit - hinta noin 8000-10000 euroa.

-Iho on leuan alta ohentunut ja alkaa roikkua. Vaikka en ole lihava, on leuan alla pieni heltan alku. Koko alakasvot ja kaula vaativat pientä kohotusta, rasvanpoistoa, ihon kiristystä ja rasvansiirtoa. Hinta noin 15000 €

-yläluomet ovat muuttuneet raskaiksi ja kaipaavat leikkausta. Hinta noin 1500-2000€

-Käsivarsien allit ja polvien sivuille kertyneet ylimääräiset rasvat voisi myös käydä poistattamassa. Hintaa en ole selvittänyt. Myös ylävatsan rasvaimu kiinnostaa, esivaihdevuodet keräävät pönäkkyyttä ylävatsalle.

-iho alkaa kaivata kalliimpia kauneushoitoja: mesoterapiaa, kylmähoitoja, päivänvalohoitoja. Myös kädenselät on hoidettava päivänvalohoidolla ja täyteaineilla.

-Huulet alkavat vähitellen ohentua. Lipper auttaa vähän, mutta jossain vaiheessa tarvitaan järeämpiä toimia.

Eivät nuo ihailemanne Hollywood-kaunottaret ole luomusti ikääntyneet. Ei minunkaan ulkonäössäni ole mitään sellaista, mitä ei 30000-50000 euron budjetilla voisi korjata.

Näillä pääsee alkuun. Onneksi minulla on hyväpalkkainen mies.

Kun miehesi kuulee tämän lista, vaihtaa ihan oikeutetusti nuorempaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä niitä eroja on kolmekymppisissäkin jo ja kasvavat vaan kohti neljää kymppiä mennessä. Aika ilmiselvä asiahan tämä on. Geenien ja elintapojen erot alkavat näkymään.

Etenkin geenien. Monesti kääntyy jopa niin päin, että se 20-30-vuotiaana ikäistään vanhemmalta näyttänyt onkin edelleen samannäköinen kun 10 vuotta aiemmin ja näyttääkin 40-vuotiaana jos ei nyt ikäistään hurjasti nuoremmalta niin ainakin oikein hyvin säilyneeltä ikätovereihinsa verrattuna ja jopa kauniimmalta kuin koskaan. Vähän siis sama juttu kuin osalla miehistä, että paranevat vanhetessaan.

Sen sijaan ne omien elämäntapavalintojen (biletys, tupakka, alkoholi, aurinko, roskaruoka) jäljet näkyy jo aiemmin. Toki 40-vuotiaana voi tulla vielä oikein superrupsahduskin entisen päälle.

Vierailija
224/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri on nyt 43v ja täysin saman näköinen yhä kuin 19 vuotiaana. Ei ole tippaakaan muuttunut ja voi katsoa ihan perinteisestä kameralla otetusta valokuvasta että näin on. Ei mitään muutosta. On pysynyt samassa painossa, ei ole hankkinut miestä eikä lapsia. Ehkä se on muuttumattoman ulkonäön salaisuus.

Vierailija
225/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveri on nyt 43v ja täysin saman näköinen yhä kuin 19 vuotiaana. Ei ole tippaakaan muuttunut ja voi katsoa ihan perinteisestä kameralla otetusta valokuvasta että näin on. Ei mitään muutosta. On pysynyt samassa painossa, ei ole hankkinut miestä eikä lapsia. Ehkä se on muuttumattoman ulkonäön salaisuus.

Monet näyttää vanhoilta jo syntyessään!

Vierailija
226/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on näitä miehiä, jotka eivät hyväksy naisen ylipainoa eli jos nainen joutuu vaikka onnettomuuteen ja jää joku vamma niin mies ottaa eron. En ymmärrä miksi naiset edes viitsii ottaa tuollaisia miehiä.

Kun mies on oikeasti rakastunut niin häntä ei haittaa, jos naiselle tulee suhteen aikana ylipainoa tai jää työttömäksi ja mies haluaa naista joka päivä vaikka on oltu yli 20 vuotta yhdessä.

Moni taitaa elää jossain feikki suhteessa, eivätkä ole edes olleet oikeasti rakastuneita ikinä.

Vierailija
227/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 36v eli lähentelen 40 naista. Lähes poikkeuksetta nuoret ja vanhat ihmiset luulevat minua parikymppiseksi. Ja mulla on kohta täysi-ikäinen vanhin lapsi. Kukaan ei uskoisi, että mulla voisi olla sen ikäisiä lapsia. Syitä olen aina miettinyt tähän, miksi mua pidetään niin paljon nuorempana. En tiedä, muutakuin mitä nämä kommentoijat ovat itse sanoneet; hoikkuus, nuorekkuus, lapsenkasvoisuus, hyvä iho ym. En oo koskaan polttanut, en juuri juo ja elän terveellisesti, en ole koskaan lihonut. Edes raskausaikoina.

Aiemmin on ärsyttänyt, kun ei ole tavallaan otettu tosissaan vaan aina pidetty nuorena hupakkona suunnilleen. Mutta nytkun alkaa ikäkriisiä pukata niin olen hyvilläni. Meitä on tosiaan joka lähtöön eikä voi yleistää iän mukaan miltä näyttää.

Vierailija
228/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nelikymppinen nainen voi olla yli kaksikymppisen aikuisen lapsen äiti, jopa mummo lapsenlapselleen. Tai hänellä ei ole vielä ensimmäistäkään lasta.

Miten se vaikuttaa naisen ulkonäköön ja tyyliin?

Vierailija
229/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttö, tupakan poltto ja etelän matkat saa ihmisen näyttämään ikäistään vanhemmalta, on jo 40-vuotiaana sitten silmien alla rypyt.

Vierailija
230/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on näitä miehiä, jotka eivät hyväksy naisen ylipainoa eli jos nainen joutuu vaikka onnettomuuteen ja jää joku vamma niin mies ottaa eron. En ymmärrä miksi naiset edes viitsii ottaa tuollaisia miehiä.

Kun mies on oikeasti rakastunut niin häntä ei haittaa, jos naiselle tulee suhteen aikana ylipainoa tai jää työttömäksi ja mies haluaa naista joka päivä vaikka on oltu yli 20 vuotta yhdessä.

Moni taitaa elää jossain feikki suhteessa, eivätkä ole edes olleet oikeasti rakastuneita ikinä.

Ruumis ja mieli käy käsi kädessä. Lihava nainen käy usein henkisestikin raskaammaksi, kun painon voivottelu ja dieettien seuraaminen alkaa hallita arkea. Kaikki pyörii ruokalautasen ympärillä. Jos mies oli 20v sitten rakastunut, mitä ihmeen merkitystä sillä on tänä päivänä, jos rakkautta  ei enää ole. Ei rakkautta voi säilöä.

Jos opettellisit lukemaan. Mies on edelleen rakastunut yli 20 vuoden yhdessäolon jälkeen.

Surullista lukea pareista missä mies ei halua enää vaimoa yli 20 vuoden yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
231/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumis ja mieli käy käsi kädessä. Lihava nainen käy usein henkisestikin raskaammaksi, kun painon voivottelu ja dieettien seuraaminen alkaa hallita arkea. Kaikki pyörii ruokalautasen ympärillä. Jos mies oli 20v sitten rakastunut, mitä ihmeen merkitystä sillä on tänä päivänä, jos rakkautta  ei enää ole. Ei rakkautta voi säilöä.

Paskaa suollat. Laihat naiset käyvät vielä raskaammiksi, niiden elämä pyörii ruokalautasen ympärillä enemmän kuin lihavien.

Vierailija
232/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllähän se tiedetään miksi osa miehistä käy baareissa kavereiden kanssa ilman vaimoa.

Vierailija
233/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaas naiset mallia näistä kaunottarista https://www.is.fi/viihde/art-2000007648352.html 😉

Löytyy tuollanen vartalo. Ikää 45v. 🙂

Muutama vuosikymmen sitten tuo oli ihan yleistä.

Tietenkään naiset eivät olleet yhtä laitettuja, mutta monellakin oli tuollainen kroppa.

Nykyään normi on ylipainoa tai normipainon rajoilla ja muumimammakroppa.

Se tuppaa menemään niin että kun kerran pääsee pullahtamaan, niin kroppa ei ihan saman malliseksi palaudu, vaikka totta kai koskaan ei ole liian myöhäistä hankkiutua terveellisempään kuosiin.

Suomalaiset ovat lihoneet valtavasti viimeisen viidentoista vuoden sisällä.

Miehet varsinkin.

Vierailija
234/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kuvottaa nähdä varattuja miehiä baarissa suutelemassa ventovieraiden naisten kanssa, ilmeisesti on joku vapaa avioliitto ja jatkoille lähtevät kahdestaan. Niin nähty ne hommat.

Vierailija
235/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä kuvottaa nähdä varattuja miehiä baarissa suutelemassa ventovieraiden naisten kanssa, ilmeisesti on joku vapaa avioliitto ja jatkoille lähtevät kahdestaan. Niin nähty ne hommat.

Ei näytä auttavan, että oma vaimo on hoikka.

Vierailija
236/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kirjaimella sun kaverin nimi alkaa? Mahdankohan juuri treffailla hänen kanssaan.

Vierailija
237/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla miehistä ei auta mikään, ei auta, että naisella on työpaikka ja nainen on hoikka.

Osa miehistä ei tule olemaan kenenkään naisen kanssa pitkään, ei sellaista naista olekaan.

Ja mitä eronneita katsoo, niin ainakin nainen on hoikka ja vakituinen työpaikka ja ero lähtenyt miehestä.

Vierailija
238/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet näyttää vanhoilta jo syntyessään!

En osaa sanoa minkä ikäiseltä näyttää. Hän on sellainen iätön. Nyt näyttää ikäistään nuoremmalle kyllä.

Vierailija
239/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kirjaimella sun kaverin nimi alkaa? Mahdankohan juuri treffailla hänen kanssaan.

Voin sanoa että et treffaile. Hän ei tapaile miehiä lainkaan.

Vierailija
240/252 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset täällä alapeukuttelee niitä, jotka näyttävät nuorilta iästään huolimatta 😁🤦‍♀️