Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: kuinka kauan teidän orgasmi kestää?

Vierailija
05.04.2014 |

ja miten voimakkaalta tuntuu?

haluaisin tietää onko se kaikilla samanlaista kuin itselläni? On todella todella järkyttävän voimakas kokemus, kestää noin 30? sekuntia (vähän vaikea arvioida) enkä pysty millään olemaan kirkumatta täysillä. Olen miettinyt miten ihmeessä kukaan voi saada useita orgasmeja peräkkäin? Olen aivan puhki yhdestä ja paikat herkkänä, toiseenkaan en pysty samana päivänä...

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kaks tuntia

Vierailija
62/154 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 01:03"]

Jotain kaks tuntia

[/quote]

Eiks toi ole se Bruce Willisin leffa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 01:03"]

Jotain kaks tuntia

[/quote]

Eiks toi ole se Bruce Willisin leffa?

[/quote]

Eikö se ollu "2 tunnin jälkeen"?

Vierailija
64/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen kokeneena miehenä uskallan kyllä väittää, että hyvin harvat naiset saavat orgasnin pelkästään yhdynnässä. Kun lukee näitä sivustoja, joissa naiset toitottavat omia ihania orkkujaan, niin totuus on kuitenkin se, että useimmat naiset tarvitsevat jotain muutakin kuin yhdynnän, saadakseen orgasmin! Kannattaa muistaa että me ihmiset olemme todella erilaisia: elikkä jotkut naiset saattavat laueta jopa, ´´housut jalassa´´, tarkoitan että jos pimppiä hyväilee oikein hellästi pikkupöksyjen läpi, niin herkimmät ovat päässeet onneen jo tuolla mainitulla tavalla! Tuo edellä mainittu on kuitenkin todella harvinainen ryhmä: elikkä usein miten naisen orkkuun tarvitaan hellää ja pitempi jaksoista (pimpin nuolemista/tai sormea apuna käyttäen). Jos naisen orgasmi on ns. ´´vaikeasti saavutettavissa´´, niin miehen täytyy silloin olla erityisen (hellä ja huomaavainen!). Jos naisella on ennestään jo sellainen pelko: ´´että jos mä en taaskaan laukea, niin itkuhan tästä vain tulee.´´  Elikkä nainen täytyy saada ensin ajan kanssa rentoutumaan, ja tuntemaan että hän on tässä kaikkein tärkein! Jos nainen vielä avautuu sen verran, että kertoo omista mielihaluistaan: elikkä kuinka häntä tulisi hyväillä, niin silloin ollaan usein miten päästy jo sellaisen ´´kynnyksen yli, että onnen saavuttaminen on jo pajon, paljon helpompaa.´´ 

Vierailija
65/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana aihe!

Mulla (N31) on orkkuja kaikenlaisia. Lyhyimmillään pari sekuntia, joskus puolikin minuuttia. Klittaorkut on usein nopeita.

Klittaorkku sormilla tuntuu parhaiten kun jännittää jalat ihan suoriksi ja kankkulihakset tosi kireiksi, vetää toisella kädellä häpyhuulet ylöspäin ja toisella kädellä paijaa klitan.

Yksi mies menneisyydessäni sai sormilla aikaan sellaisen klittaorkun että mun jalkaterät sytty tuleen. En ole kokenut sitä enää sen miehen jälkeen, mutta muistan sikahyvin sen tunteen kun kuuma aalto alkoi jaloista, ja lopuksi jalat olivat ihan tulikuumat kun orgasmi räjähti.

Yhdynnässä saan useimmiten takaapäin. Emätinorkku on iso pehmeä aalto, kestoltaan klittaorkkua pidempi ja syvempi tuntemus joka vetää raukeaksi. Tykkään enemmän klitorisorkun terävyydestä ja särmästä. Ja annostelen niitä n. 3-4 peräkkäin.

Vierailija
66/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on naisena esiintyvä mies! Runkkailee siellä lukiessaan vastauksia.

Vierailija
67/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesto riippuu ihan siitä, montako tulee peräkkäin, jos vaikka 5, niin kesto arviolta ainakin 3 minuuttia, voi olla pitempäänkin.

Vierailija
68/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen saanut alapeukkuja?

N31 (#53)

Vierailija
69/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:07"]Oi ihana aihe!

Mulla (N31) on orkkuja kaikenlaisia. Lyhyimmillään pari sekuntia, joskus puolikin minuuttia. Klittaorkut on usein nopeita.

Klittaorkku sormilla tuntuu parhaiten kun jännittää jalat ihan suoriksi ja kankkulihakset tosi kireiksi, vetää toisella kädellä häpyhuulet ylöspäin ja toisella kädellä paijaa klitan.

Yksi mies menneisyydessäni sai sormilla aikaan sellaisen klittaorkun että mun jalkaterät sytty tuleen. En ole kokenut sitä enää sen miehen jälkeen, mutta muistan sikahyvin sen tunteen kun kuuma aalto alkoi jaloista, ja lopuksi jalat olivat ihan tulikuumat kun orgasmi räjähti.

Yhdynnässä saan useimmiten takaapäin. Emätinorkku on iso pehmeä aalto, kestoltaan klittaorkkua pidempi ja syvempi tuntemus joka vetää raukeaksi. Tykkään enemmän klitorisorkun terävyydestä ja särmästä. Ja annostelen niitä n. 3-4 peräkkäin.
[/quote] tämä voisi olla mun kirjoittama. Paitsi että emätinorkku on vielä saamatta, mutta lähellä on ollut. Pitäisi saada mies kestämään pidempään.

Vierailija
70/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10 sekuntia sellaisena voimakkaana, alapää kyllä supistelee ehkä 40 sekuntia :)

Vierailija
71/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kellottanut mutta pisimmät on kestäneet useita minuutteja. Toisinaan voimakkaita ja välillä aika laimeita. Usein voin saada uuden heti perään, mutta välillä jouluu "houkuttelemaan" pidempään. Koskaan en ole kiljunut, en yleensäkään kilju edes säikähdyksestä yms. Välillä on kyllä niin voimakkaita orgasmeja että keho vapisee ja kouristelee hulluna ja sen jälkeen paikat on ihan puutuneet eikä jaksa mitään vähään aikaan.

Vierailija
72/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:14"]

Miksi olen saanut alapeukkuja?

N31 (#53)

[/quote]

Ällöttää tuollainen tarkka kuvailu. TMI!

Vierailija
73/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain niin voimakkaan orgasmin, että aloin itkemään :D Ei kyllä ollut kelloa vieressä niin en tiedä kauanko kesti.

Vierailija
74/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että useat tyhmät naiset luulevat saavansa sarjaorkkuja vaikka eivät oikeasti saa.

Normaali orgasmi voi tuntua ihan itsessään siltä supistelujen takia. Itsellä vielä minuutinkin jälkeen koko vartalo nykii jos mies sattuu koskemaan pilluun. 

Te jotka luulette saavanne monta orkkua putkeen niin miten te sitä kuvailisitte? Mistä voitte tietää että ensin kun alkaa eka orkku niin missä vaiheessa se toinen alkaa ja miltä se tuntuu?

Vierailija
75/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 08:50"]

Melkoisia orkkuja teillä :D

Mä oon harrastanu seksiä vuosia ennenkuin sain ensimmäistäkään orkkua. Se oli tylsää ja tein sitä miestä miellyttääkseni :/ virhe. Ei siis tuntunu missään ja sit ku meni sellanen into siitä...nuori ja tyhmä minä :( mies oli tosi itsekäskin. Hoksasin kyllä sitten jossain vaiheessa mitä orkut ja nauttiminen on. Oltiin tilattu jotain seksivälineitä ja mies oli matkalla kun ne tuli. Ajattelin vähän testailla silleen et booooring..no satuin sitte kokeilemaan klittan kohdalle dildoa kunnes sain orkun..huh! Olin luullu et mussa on jotain vikaa! No, orkut tais tulla mukaan seksiin tuon dildon avulla. Tarviin aika kovaa värinää et pystyin tulemaan. Erosin tuosta miehestä lopulta..

Nykyisen miehen kanssa saan dildon avulla yhdynnässä niin että oon päällä selin mieheen. Hieron siis dildolla klittaa. Muut värinähommelit ei oo yhtä tehokkaita, siksi tuo dildo vaikka hassulta kuulostaakin :) itsekseni saan sormillakin.. nyksän kanssa tapahtui jotain merkittävää. Saan hänen antaessa minulle suuseksiä. Olen ehkä jossain mielessä pidättyväinen ja siksi tarvin seksiin sen dildon (voimakkaan stimulaation). Ihmettelin kyllä kuinka suuseksissä onnistuin saamaan..mies ei ole superhyvä siinä mutta ehkä se luottamus ja rakkaus.

Moninkertaiset orkut eivät kuulu repertuaariin. Olen joskus itseksini tehnyt muutaman peräkkäin, mutta ihan alusta pitää lähteä silloin eikä se käsillä onnistu, tarvii dildon.. Ja viimeisillä kerroilla saattaa tulla vähän pissaakin :o eikä ny enää tunnu oikein miltään... Mun orkut kestää jonku 5-10s ehkä. Eikö oo ongelmaa olla hiljaakaan. Kait ne sitte aika laimeita on. Jälkeenpäin on sellanen "takki auki" olo..

[/quote]

Tuskinpa pissaa kuitenkaan (olet kai iso tyttö jo?) vaan naisen ejakulaatio. Itselläni se tulee ehkä kerran vuodessa (orgasmeja saan 1-2 viikossa). Masturbaatiossa se yleensä tulee, koska joudun työstämään itseäni niin kauan...tympeää hommaa minusta. :o)

Vierailija
76/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä nämä teidän yli 30 sekunnin orgasmit ovat? Olen aina luullut että kyse on vain urbaanilegendasta. Vai onko kyseessä sellainen laimeampi "emätinorgasmi"? Ovatko ne pitkät orgasmit sitten muka yhtä vahvoja ja intensiivisiä kuin ns. normaali 3-10 sekunnin klitorisorgasmi? Itse olen joskus saanut emätinorgasmeja miehen kanssa yhdynnässä mutta eivätpä ole olleet hääppöisiä, eivät edes hirveän pitkiä. Parhaan orgasmin olen saanut naisen sormettaessa ja nuollessa, mutta ei sekään kestänyt varmaan edes kymmentä sekuntia, todella intensiivinen toki oli. Miten niitä pitkiä orgasmeja muka sitten saadaan?

Vierailija
77/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:50"]

Siis mitä helvettiä nämä teidän yli 30 sekunnin orgasmit ovat? Olen aina luullut että kyse on vain urbaanilegendasta. Vai onko kyseessä sellainen laimeampi "emätinorgasmi"? Ovatko ne pitkät orgasmit sitten muka yhtä vahvoja ja intensiivisiä kuin ns. normaali 3-10 sekunnin klitorisorgasmi? Itse olen joskus saanut emätinorgasmeja miehen kanssa yhdynnässä mutta eivätpä ole olleet hääppöisiä, eivät edes hirveän pitkiä. Parhaan orgasmin olen saanut naisen sormettaessa ja nuollessa, mutta ei sekään kestänyt varmaan edes kymmentä sekuntia, todella intensiivinen toki oli. Miten niitä pitkiä orgasmeja muka sitten saadaan?

[/quote]No en mäkään usko jos joku sanoo saaneensa minuutin pituisen ORGASMIN. Ei nää mammat taida tietää edes mikä lasketaan orgasmiksi, jokuhan tuolla sanoi laskeneensa orkun jälkeiset supistuksetkin siihen pituuteen mukaan. sellaisia näiden mammojen 30s orgasmit taitaa olla, se varsinainen orkku vaan muutaman sekuntin pituinen

Vierailija
78/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:49"]

Mä en ole koskaan saanu muuta kun klitorisorgasmeja. Ne kestää joku 10-15 sek ja voin saada itekseni montakin peräkkäin mutta vaimenevat kyllä. Miehen kanssa saan vain kun oon itse päällä. Silloin suht nopeestikkin. Miten te saatte jonkun muun tyyppisiä orgasmeja? Kyllähän se hyvältä tuntuu kun se muna osuu oikeeseen kohtaan tuonne johonkin seinämään mutta ei se ole mitään verrattuna klitorisorgasmiin. Ja en kyllä kilju, ääntelen ja menen hetkeks toimintakyvyttömäks.

[/quote]

Mä mietin ihan samaa... Siis kun mies on lähellä tulemista ja tulemisen aikana seksi tuntuu todella hyvältä, todella kiihottavalta, todella-melkein-siellä, mutta ei sitten kuitenkaan. Mä haluaisin niitä emätinorgasmejakin! :D

[/quote]

Itse en ole koskaan saanut klitorisorgasmia, eli en siis ole koskaan saanut suuseksissä yms.

Vierailija
79/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:03"]

Kohtalaisen kokeneena miehenä uskallan kyllä väittää, että hyvin harvat naiset saavat orgasnin pelkästään yhdynnässä. Kun lukee näitä sivustoja, joissa naiset toitottavat omia ihania orkkujaan, niin totuus on kuitenkin se, että useimmat naiset tarvitsevat jotain muutakin kuin yhdynnän, saadakseen orgasmin! Kannattaa muistaa että me ihmiset olemme todella erilaisia: elikkä jotkut naiset saattavat laueta jopa, ´´housut jalassa´´, tarkoitan että jos pimppiä hyväilee oikein hellästi pikkupöksyjen läpi, niin herkimmät ovat päässeet onneen jo tuolla mainitulla tavalla! Tuo edellä mainittu on kuitenkin todella harvinainen ryhmä: elikkä usein miten naisen orkkuun tarvitaan hellää ja pitempi jaksoista (pimpin nuolemista/tai sormea apuna käyttäen). Jos naisen orgasmi on ns. ´´vaikeasti saavutettavissa´´, niin miehen täytyy silloin olla erityisen (hellä ja huomaavainen!). Jos naisella on ennestään jo sellainen pelko: ´´että jos mä en taaskaan laukea, niin itkuhan tästä vain tulee.´´  Elikkä nainen täytyy saada ensin ajan kanssa rentoutumaan, ja tuntemaan että hän on tässä kaikkein tärkein! Jos nainen vielä avautuu sen verran, että kertoo omista mielihaluistaan: elikkä kuinka häntä tulisi hyväillä, niin silloin ollaan usein miten päästy jo sellaisen ´´kynnyksen yli, että onnen saavuttaminen on jo pajon, paljon helpompaa.´´ 

[/quote]

Taas mies pätemässä naisten asioista. Älä tule väittämään miten esim minä orgsmini saan. Itse en pidä klitoriksen hyväilystä, en suulla, en käsillä. Yhdyntä on se osa seksiä joka tuottaa minulle eniten nautintoa.

Vierailija
80/154 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaahan te jotka olette näitä yli 20 sekunnin orgasmeja saaneet. Onko se orgasmi muka sillein yhtä "tasainen" ja voimakas koko sen ajan? Vai tuleeko jossain kohdin vielä erikseen sellainen "huippu"? Millä tavalla olette sen saaneet? Itse ollaan kokeiltu vaikka minkälaisissa asennoissa, sormilla ja suulla, vibralla ja ilman, mutta ei kyllä kumpikaan ole mitään 30 sekunnin orgasmia saanut, ei lähellekään. Varsinaista yhdyntää en ole ikinä harrastanut, mutta eipä ainakaan mikään dildo tunnu minusta juurikaan kummoiselta, joten tuskinpa siitä johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme